Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 159088 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #800 Gepost op: 22-08-2020, 22:11:34 »
Gefeliciteerd KD, knap gedaan  ;)  ::bravo::

Robbie trouwens ook, erg goed gespeeld als burger en enorm positieve impact gehad voor het dorp zonder speciale krachten imo  ::ok::

Inderdaad een erg chaotisch potje, maar tot het einde spannend en was erg leuk. Heb ervan genoten, bedankt voor het organiseren Lucy  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #801 Gepost op: 22-08-2020, 22:12:27 »
En ondanks dat we jou hebben opgegeten en er ook nog een keer een vervelende roze wolk was.  ::rofl:: Dat was echt een baalmoment, toen jij de zieke bleek te zijn! Zo ongelukkig gekozen. ::rofl::


Kans van 1 op 3 :P

Ik ben benieuwd naar de wolven-berichten, zeker op dat moment maar ook toen Lodewijk de tovenaar bleek te zijn ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Braindead Café
« Reactie #802 Gepost op: 22-08-2020, 22:18:59 »
Ik ben benieuwd naar de wolven-berichten, zeker op dat moment maar ook toen Lodewijk de tovenaar bleek te zijn ;D

Haha de dood van de tovenaar deed ons niet zoveel, maar dat moment van jou des te meer, zeker in combinatie met de lynch van D*N een dag eerder, van DRenziboy de dag erna en de exit door inactiviteit van Brent. Het kwam allemaal tegelijk. Ik was daardoor zelfs zo gefrustreerd dat ik in eerste instantie zei dat ik weinig zin meer had om verder te spelen omdat het spel al was beslist, maar daarvoor heb ik direct daarna mijn excuses aangeboden aan Lucy. ::sorry::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #803 Gepost op: 22-08-2020, 22:22:58 »
Ik was er van overtuigd dat Daisy een wolf was, ze speelde echt anders. Geen burgemeester claimen bijvoorbeeld.. ik had moeten bedenken dat ze DRenziboy als burgemeester wel prima vond.

Die ene opmerking in de hackers PM blijft me achtervolgen. :P Ja, ik wilde vroeger vaak burgemeester worden, maar dat bleek me, als ik wolf was, snel te nekken, dus besloot ik dat het niet meer wilde. Maar doordat ik de vorige ronde met mijn cupido rol een optie zag lang in het spel te blijven dacht ik, misschien moet ik dan ook maar weer eens voor de burgemeesterrol gaan, dan zit die iig bij een burger die niet snel geëlimineerd word. En dat pakte zeer goed uit.

Vergeet niet, toen ik de ziener was, wilde ik ook geen burgemeester worden. Dus de stelling dat als ik niet voor de burgemeester rol ga een wolf ben, gaat echt niet altijd op. Dus wie weet ben ik wel wolf als ik de volgende keer de burgemeester wil zijn. Ik ga hier natuurlijk wel wat mee doen. ;)

Ik hoefde niet perse de burgemeesterrol bij DRenziboy (liever niet zelfs), maar de stemming leek al richting hem te gaan, dus ik dacht ik stem maar mee. ::jaja::

Verder moet ik wel even bekennen dat Convans gewoon álle juiste argumenten noemde om mij eruit te stemmen. Ik heb dat burgemeester topic maar voor de helft gelezen. Maar misschien pushte hij teveel, waardoor ik er net mee weg kwam in ronde 1; rondje 2 en 3 was de aandacht ff weg, en daarna kwam ziener Hillo natuurlijk naar boven, waardoor de aandacht ging naar de mensen die hij bekeek. Ik ben echt verbaasd hoe lang ik erin gezeten heb. ::jaja::

Meest frustrerende was Swifty's dood, ow wat was ik kwaad (op mezelf) - maar dat lezen jullie later wel terug. :P

Ik ben ook benieuwd naar de afvallers PM, wat er heeft plaatsgevonden vóórdat ik erin kwam uiteraard :P

Thanks Lucy  ::bravo::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: The Braindead Café
« Reactie #804 Gepost op: 22-08-2020, 22:59:24 »
Ik had jullie nog zó gewaarschuwd voor de zieke ;D vooral om Catshee te beschermen, maar toch ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #805 Gepost op: 22-08-2020, 23:03:30 »
Ik had jullie nog zó gewaarschuwd voor de zieke ;D vooral om Catshee te beschermen, maar toch ;D

Ja dat was wel duidelijk, je deed het of om ons op een dwaalspoor te zetten (de zieke zat er niet bij), of een andere rol te beschermen. Ik ken je langer dan vandaag in forumspellen. ;)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #806 Gepost op: 22-08-2020, 23:29:07 »
Ik excuseer mij wel even voor mijn manier van spelen op het einde dat door meerdere als kinderachtig is gezien. Ik begin nu een klein beetje te balen dat ik niet gewoon op mijn nummer 1 verdachte schoot. En wat wel echt was was dat ik het moment van de VRIJMETSELAARonthulling gemist heb en nergens tijd had om die dag helemaal terug te lezen. Mede hierdoor stond Michael zelfs nog op mijn verdachtenlijstje. (Ik dacht dat er nog 2 wolven waren, was er maar 1) Ik zocht de laatste 2 tussen KD. 99% zeker en dan als 2de Michael of Robbie. Robbie zag ik nog wel gelyncht worden door het dorp. Vandaar mijn keuze voor Michael. Ik vond overigens Robbie wel heel verdacht zelfs toen ik wist dat hij burger was dacht ik dat hij wel een wolf moest zijn. Ik vergelijk dit met TimvDons die in een ander forumspel stiekem een infiltrant zou zijn van het slechte team. KD. nogmaals goed gespeeld, de hele tijd goed ontsnapt en nooit echt in gevaar gekomen tot verbazing van velen. Dat Kaaasje focussen werd een meme voor mijzelf en ook gelijk een link naar mijn rol de jager. Echt sorry voor de vele beschuldigingen Kaaasje. ::schaam:: Het stemmen deed ik vooral als ik toch geen meerderheid ging krijgen op mijn hoofdverdachtes en in mijn ogen gewoon goede mensen werden gelyncht. Dit gevoel was het sterkst  bij de lynches van Mrchipie, Molcrazy en Molduck.
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #807 Gepost op: 22-08-2020, 23:49:25 »
Ik was opzich wel blij dat er nog iemand in een tunnel zat om gelijkwaardige redenen. Toen voor mij duidelijk was dat Kaaasje geen wolf was, kon ik Vermoljoen ook makkelijker accepteren als bink. De Kaaasje/Vermoljoen/Molcrazy stemdag moet vast heerlijk zijn geweest voor de wolven.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: The Braindead Café
« Reactie #808 Gepost op: 23-08-2020, 11:52:44 »
Molcrazy is de laatste wolf toch?  ::vergroot::

Ssssst :-X
2024: wie is de Mol?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #809 Gepost op: 23-08-2020, 12:28:26 »
Dit potje was heel spannend! Bedankt voor de organisatie, Lucy en gefeliciteerd met de overwinning, wolven!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #810 Gepost op: 27-08-2020, 14:42:31 »
Dit najaar zijn de weerwolven terug op Realitynet in drie splinternieuwe edities vol nieuwe rollen, twists en spelelementen. We komen nog heel even bij van de vorige drie edities voordat de weerwolven weer ontwaken op 1 oktober!

Editie 1

De forummers van Realitynet zijn vervloekt door de baas van Team Rocket, Giovanni. Iedereen is verandert in een Pokémon met zijn eigen krachten. Kunnen we de slechte pokémon eruit halen en de vloek verbreken? Deze editie zal zich focussen op extra verhaalkeuzes.

Start: 1 oktober 2020
Onder leiding van: Mitchkox

Editie 2

Niets is wat het lijkt, deze editie zit vol met geheimen en mysteries. Wie weet wat er allemaal gaat gebeuren! Deze editie zal zich focussen op het detective element met een meeslepend verhaal.

Start: 29 oktober 2020
Onder leiding van: Sanmol

Editie 3

De popcultuur wereld is een harde realiteit vol ups en downs. Onze favoriete diva's worden belaagd door paparazzi, fake celebraties, bloggers en gemene talkshowhosts. Maar ook onderling kunnen ze het niet altijd even goed met elkaar vinden. Schakel de concurrentie uit om in leven te blijven! Deze editie focust zich op rollen met andere doelen.

Start: 26 november 2020
Onder leiding van: D*N
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Braindead Café
« Reactie #811 Gepost op: 27-08-2020, 14:47:36 »
Zag ik niet aankomen ::hypocriet:: :P Nee maar super vet dat we een doorlopend iets er van hebben kunnen maken ::love:: en qua thema’s nu al fantastisch gekozen  ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #812 Gepost op: 27-08-2020, 14:58:59 »
Oh help.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #813 Gepost op: 27-08-2020, 15:05:37 »
Leuk dat er steeds andere forummers het zien zitten om een spelletje te hosten!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #814 Gepost op: 27-08-2020, 15:21:17 »
 ::bravo::
Frankje Lapi

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: The Braindead Café
« Reactie #815 Gepost op: 27-08-2020, 15:39:53 »
Giovanni heeft ook een vloek op D*N losgelaten. Een aantal Pokémon zijn namelijk in forumleden verandert en niet andersom :o Deze forumleden gaan in een avontuur op zoek naar de slechte Pokémon (die door de vloek vermomd zijn als forumleden)  ::schaam::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Braindead Café
« Reactie #816 Gepost op: 27-08-2020, 16:09:44 »
Producer Sanmol is ready voor some jaw dropping moments  ::vergroot::. Verwacht veel mysterie met mijn versie.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #817 Gepost op: 27-08-2020, 20:18:26 »
Klinkt alledrie goed ::bravo::

Leuk om steeds ook andere focus erin te zien zoals de verhaalkeuzes, mysterie en detective en rollen. :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #818 Gepost op: 27-08-2020, 20:55:59 »
Looking good ::bravo::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #819 Gepost op: 27-08-2020, 23:21:37 »
Ik nomineer KAAASJE
Sĺ hva gjřr vi nĺ?