Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 159121 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #1040 Gepost op: 16-12-2020, 22:58:27 »
Gefeliciteerd wolven ::bravo::


Dat Ycaris een wolf was, was me al een paar dagen duidelijk, over Monkey twijfelde ik. Maar Bjorrn :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #1041 Gepost op: 16-12-2020, 23:03:19 »
Nogmaals proficiat wolven, allemaal op jullie eigen manier gespeeld en toch ook samen uitgespeeld! ::bravo:: Heel goed gedaan ::jaja::

Burgers ook goed gespeeld, vooral hillo heeft het volgens mij (met behulp van de blunder van Ycaris) nog heel spannend gemaakt :D

Welke blunder  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #1042 Gepost op: 16-12-2020, 23:46:23 »
Hoe lang blijft Snazziefropsepoffelkartsnotzel trouwens bij deze naam? Want dit past nogal lastig op een bokaal namelijk.  :)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1043 Gepost op: 17-12-2020, 00:50:05 »
Ik was er halverwege het potje echt van overtuigd dat Monkeysuncle gekoppeld was aan een burger en ons tegenwerkte  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #1044 Gepost op: 17-12-2020, 01:03:33 »
Ja, precies hetzelfde dacht ik dus ook. Een van de redenen waarom ik op Lucy heb gestemd.   ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Braindead Café
« Reactie #1045 Gepost op: 17-12-2020, 01:31:42 »
Mijn reads werden slechter hoe verder we in het spel kwamen ::rofl::.  Ik lees soms dingen terug en denk oh god heb ik dat gezegd. Electric chair.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Braindead Café
« Reactie #1046 Gepost op: 17-12-2020, 01:46:21 »
Pm's klaar ::zweet::, reageren in de topics mag nu!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #1047 Gepost op: 17-12-2020, 02:07:47 »
Toch leuk dat ik nu 5 potjes heb meegedaan en nooit iets heb gehad aan mijn rol.
3x burger, 1 keer geheime sekteleider (maar geluncht op dag 0) en nu jager die niet vermoord is.

Maar ik zal verder niet klagen hoor, ik heb er in 4 potjes altijd lang in gezeten (waarvan veel verloren). Stiekem is verliezen en totaal verrast worden nog het leukste natuurlijk. Toen ik vanavond op het board belandde, zag ik de wolvenchat al staan en dacht: 'Gewonnen? maar hoe dan?' Om even later te lezen dat we hadden verloren.  ::rofl:: ::schaam::
Om er vervolgens een half uur later achter te komen dat Frank geen wolf was. :o


En wederom is mijn voornemen om het spel eens rustig te spelen weer uitstekend geslaagd.  :-X


Bedankt voor de organistie en chaos en frustraties! ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: The Braindead Café
« Reactie #1048 Gepost op: 17-12-2020, 08:21:08 »
Bedankt D*N voor de organisatie  ::joehoe::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1049 Gepost op: 17-12-2020, 09:11:52 »
Ja dankje D*N, het zag er super leuk uit, maar toen ik er meteen uit lag en niet meer de drang voelde om meermaals per dag in te loggen, raakte ik al snel achter en heb me met andere dingen bezig gehouden en het niet meer mee gevolgd.  :-[ :-[

Maar top editie! De rollen waren super leuk gevonden en gelinkt aan de diva's  ::bravo::

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1050 Gepost op: 17-12-2020, 09:30:07 »
Hilarisch om al die PM's terug te lezen. Wat heb je dat supersnel geregeld D*N!  ::bravo:: Dat maakt een potje toch ook wel af. Ook mooi dat iedereen wel eerlijk was in de afvallers-PM maar dat op de rol van Sanmol na er niks is verraden, al die mooie theorieën.

Citaat van: Lucy op Gisteren om 11:19:19
Laten we gewoon inzien dat het een balanced potje was met fouten aan beide kanten wat uiteindelijk meer naar de wolvenkant gerold is. En ja, dat had absoluut te maken met goede keuzes aan die kant, maar echt niet alles.


Dit!  ::ok:: Aan beide kanten zijn fouten gemaakt, maar who cares, het was gewoon een onwijs spannend potje!

Bjorrn z'n biecht ergens tussendoor was ook erg grappig. Ik heb geen PM gestuurd maar op Discord mijn dagelijkse hoop wolvenellende op D*N z'n bordje gestort, die vooral reageerde met "hahaha", "lol" en verschillende smileys. Was mijn uitlaatklep, ook ik was niet altijd blij met mijn medewolven.

We hadden dus twee nachten eerder kunnen winnen als Ycaris op tijd online was geweest. Toen waren we nog met 4 wolven en stond de stemming op Sanmol vs Molfreak Arno. Spacy was heen en weer aan het switchen waardoor ik nog niet over durfde (ik hoopte op Sanmol te kunnen stemmen terwijl Molfreak Arno er alsnog uit zou gaan). En toen Ycaris er niet was stemde ik last minute alsnog op Sanmol. Daarna was het vooral zaak om de zeer emotionele Bjorrn weer onder controle te krijgen  ::hug::

Wel natuurlijk nog een hoop onduidelijkheid. Even mijn rijtje "vragen aan de spelleider"

Nacht 1: wie stemde er nou anders? Telde Britney's stem mee? Of heeft iemand in het Mariah groepje juist op Rihanna gestemd? Wij waren als wolven natuurlijk ook compleet confused, we zaten elk in een ander groepje, wat natuurlijk wel fijn was.

Voor ons was het schema van Belg dus:

Ariana Grande
Mitchkox
Miek1999

Billie Eilish
Hillo
Convans
FrankLapidus
Vermoljoen

Rihanna
Mrchipie
Molduck
DRenziboy
Daisy

Mariah Carey
JaccoS
LuchtManiak
Hautoa
belg
Ricardo

Marina & Diamonds
SpacyColours
Brtdm
michael90
Robbieazerty

Taylor Swift
Lucy

Lana del Rey
Molfreak Arno

Nacht 1: wat betekende de hint '378'? San Marino? Daar bleef Molfreak Arno inderdaad nogal overtuigd van.
Nacht 2: wat betekenden de kamers? Was dat puur bedoeld voor Cardi vs Nicki?
Nacht 3: Klopt het dat Sanmol, Bjorrn en Ricardo allemaal een extra stem kregen die ze een keertje konden inzetten?
Nacht 4: JaccoS, michael90 en ik kregen een Britney hint die we niet mochten delen. Een YouTube link van 'baby..one more time'. Daardoor dacht ik dat Britney bij me in de kamer zat en dat kon michael90 nog heel lang zijn. Grappig was dat doordat ik dat meldde mijn medewolven dachten dat ik een koppeltje met michael was. Achteraf is het vanwege de 'baby' toch Molduck, had ik ergens moeten kunnen bedenken. Was er nog meer, behalve Frank die in een hokje zat?
Nacht 6: Bjorrn gaf aan niet te weten in welk glas de tequila zat. Heeft hij daarover gelogen omdat hij het niet mocht delen? Of kregen Lucy, Belg en Bjorrn verschillende info?
Nacht 7: Wat was het nadeel van Sanmol geweest?
Nacht 8: Wat was het voordeel van Brtdm?
Algemeen: Betekenden de titels van de topics nog iets?

Verder ben ik wel benieuwd hoe Miek1999's cult zich verspreidde. Wij waren als wolven op een gegeven moment wel echt bang voor een verlies door de Monsters, de opluchting toen Miek LadyGaga bleek te zijn was groot (maar konden we een dag later pas delen).

Als wolven vonden we de stoorwolf inderdaad ook heel sterk. De diefwolf was ongeveer na nacht 2 al nutteloos en de imitatiewolf hebben we ook verspild, dat allebei dankzij Ricardo. Ik denk echt dat het in balans was, want anders was het uiteindelijk niet zo'n nagelbijtend potje geworden.

Nu weer even rust  ::)
« Laatst bewerkt op: 17-12-2020, 09:39:11 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #1051 Gepost op: 17-12-2020, 09:47:53 »
vraag 8 kan ik alvast beantwoorden.

Alle stemmen die op mij werden uitgebracht, werden teruggekaatst. Ik kon er die dag niet worden uitgestemd door de burgers. Maargoed, aangezien ik de Jager was, zou dat toch niet gebeuren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #1052 Gepost op: 17-12-2020, 09:53:51 »
 ::rofl:: Bedankt wolven dat jullie me zo hoog inschatten. Toen ik werd geëlimineerd schatte ik de kans wel hoog in dat Sanmol een wolf was en dat werd al vrij snel bevestigd. ;)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1053 Gepost op: 17-12-2020, 09:57:24 »
De stoorwolf was inderdaad een erg sterke rol  ::jaja::
Maar ik denk wel dat het qua rollen een goed gebalanceerd potje was. Op een gegeven moment lag het target op 4 verschillende spelers, waarvan de eerste 3 allemaal een speciale rol claimen waardoor het target weer switchte. Op zo'n moment is het moeilijk om het target van de wolven weg te houden  ::rofl::

Maargoed, ik zou zeggen dat wij superveel hadden aan de stoorwolf, en burgers het goed hadden met de grote hoeveelheid speciale rollen. Als we pech hadden met de ziener er niet zo snel uit krijgen hadden we denk ik ook verloren  :P

Edit: ik ben wel nog steeds heel nieuwsgierig naar de stemmen bij de muziekopdracht  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 17-12-2020, 10:00:10 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Braindead Café
« Reactie #1054 Gepost op: 17-12-2020, 10:01:21 »
Of als bepaalde burgers gewoon de confirmed goodies zouden volgen ::hypocriet::

Of als jullie nou eens ophouden met mij altijd verdacht maken terwijl ik letterlijk nog NOOIT wolf ben geweest hier ;D

Looking at you Frank
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Braindead Café
« Reactie #1055 Gepost op: 17-12-2020, 10:04:03 »
Voor de geďnteresseerden mijn lijstje Little Monsters ::love:: :
(ik vond dit zo'n leuke rol  ::love::)

Nacht 1: Ycaris, want iedereen vond het zo leuk dat ze weer eens aan een spel meedeed dus ze zou vast wel even erin blijven ;D
Nacht 2: DRenziboy, die ging er al wel snel uit helaas
Nacht 3: Molfreak Arno
Nacht 4: Brtdm
Nacht 5: SpacyColours starcolors Snazziefropsepoffelkartsnotzel
Nacht 6: Convans

And then I died
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #1056 Gepost op: 17-12-2020, 10:18:20 »
Of als bepaalde burgers gewoon de confirmed goodies zouden volgen ::hypocriet::

Ja, maarja. Sanmol stond ook in mijn lijstje 'confimed goodies'.  :-[
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1057 Gepost op: 17-12-2020, 10:19:24 »
Of als bepaalde burgers gewoon de confirmed goodies zouden volgen ::hypocriet::

Ja de laatste ronde hadden we echt mazzel nodig  :-X
Ik was die nacht ervoor ook echt hard aan t balen want als Ycaris toen op Arno had gestemd ipv op mij hadden we een meerderheid  ::schaam::
Toen dacht ik dat het verloren was omdat ik Sanmol extreem hard had verdedigd, dus toen kwam ik met mijn Ariana Petit act  ::joehoe::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Braindead Café
« Reactie #1058 Gepost op: 17-12-2020, 10:31:21 »
ohja, want Ariana Petit was geloofwaardig.  ::rofl:: :-X
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Braindead Café
« Reactie #1059 Gepost op: 17-12-2020, 10:32:47 »
ohja, want Ariana Petit was geloofwaardig.  ::rofl:: :-X

Was niet bedoeld om geloofwaardig te zijn, ik dacht dat het al gedaan was nadat het mislukte die dag  :P

Maar door dit potje heb ik wel geleerd dat je nooit moet opgeven  ::hypocriet::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.