Auteur Topic: The Braindead Café  (gelezen 45859 keer)

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: The Braindead Café
« Reactie #1080 Gepost op: 17-12-2020, 13:57:58 »
Het was een vreselijk chaotisch potje, maar daardoor vond ik het wel ontzettend leuk! Ik had verwacht dat de burgers door de stoorwolf kansloos waren, dus des te leuker dat het spel toch nog zo lang heeft geduurd. ::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mariposa Tecknicolor 🦋
« Reactie #1081 Gepost op: 17-12-2020, 14:19:49 »
Citaat
Citaat van: Sanmol op  5-12-2020, 22:44:13
Doe SpacyColours dan maar, want die vind ik gewoon ook irritant doen dit hele potje al.

Hoe lang blijft Snazziefropsepoffelkartsnotzel trouwens bij deze naam? Want dit past nogal lastig op een bokaal namelijk.  :)
Ik zal hem wel weer terugveranderen, al is het maar omdat ik bang ben dat ik mezelf straks niet meer terug kan vinden. ;D

Voor de geïnteresseerden mijn lijstje Little Monsters ::love:: :
(ik vond dit zo'n leuke rol  ::love::)

Nacht 5: SpacyColours starcolors Snazziefropsepoffelkartsnotzel
::bravo::

Uiteraard had ik mijn stem bij die liedjes op Bad Romance staan, totdat ik voor het plan van Belg maar last minute naar Marina switchte. ::hypocriet::

Het is vaker voorgekomen dat pm's niet goed aangekomen zijn, daar zou het aan kunnen liggen.
De zoveelste reden waarom het PM-systeem van RealityNet moet worden geupdate! ::jaja::
And if we choose to fall, who's to say it isn't flight?

Offline Molfreak Arno

• Forumlid
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
« Reactie #1082 Gepost op: 17-12-2020, 15:43:46 »
Ik vind het wel echt leuk dat je in deze versie van wolven met thema, als burger ook wel genoeg dingen kon doen. Ik las gisteren de laatste dag en zag dat ik vermoord was. Ik wou al typen: "zie je wel Bjorrn dat ik geen wolf ben" : ::rofl::

Offline Vermoljoen

• Actief Lid
« Reactie #1083 Gepost op: 17-12-2020, 15:45:37 »
Zat allemaal leuk in elkaar D*N! Doordat ik er al redelijk vroeg uitlag heb ik het niet meer iedere dag opnieuw gelezen, maar af en toe nam ik wel wat mee.  ::ok::
“You must be the change you wish to see in the world.”

Offline Bjorrn

• Forumlid
« Reactie #1084 Gepost op: 17-12-2020, 16:31:38 »
Ja nee nee D*N, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Nu moet het allemaal opnieuw!  ::jaja:: Ik stem alvast op Bjorrn. Of dan kies ik hem dit keer als partner ::love:: ;D

Nee zonder gekheid, het was een super leuk spel. Heb er echt van genoten! Eigenlijk is mijn enige feedback dus de stoorwolf. Prima rol om er in te hebben, maar er zou denk ik een manier moeten zijn (naast de ziener) waarop je toch bepaalde info kan controleren op een gegeven moment. Je ziet nu ook de paniek bij de wolven (lees: Bjorrn ;D ) op het eind dat iedereen confirmed goed is en zij dus per default allemaal wel de wolf moeten zijn. Terwijl, wij hadden natuurlijk geen idee dat er nog steeds 3/4 wolven in het spel zaten ::rofl:: Maar zoals ik ook al in de afvallers-pm zei: dit heeft allemaal geen afbreuk aan hoe leuk dit potje was gedaan. ::ok::

De stoorwolf was inderdaad zelf, maar door al die speciale rollen was het juist best redelijk balanced. Dus stoorwolf verzwakken snap ik wel als feedback, maar dan moeten de burgers ook verzwakt  ::jaja::
Als wolven was het soms echt opboksen tegen alle speciale rollen die allemaal niet dood konden overdag, en op een gegeven moment waren de normale burgers op  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1085 Gepost op: 17-12-2020, 17:22:51 »
Dat is inderdaad de hele afweging ::jaja::. Je ziet het ook bij bijvoorbeeld de twee potjes hiervoor dat de wolven bij teveel speciale rollen onder de burgers gewoon binnen no time afgeslacht zijn. Zeker ook met én openbaar stemmen én veel powers etc.

Ik wou natuurlijk lekker veel diva's dus daarom ervoor gekozen om veel rollen erin te doen maar dan ook de wolven echt een goeie powerboost te geven met de stoorwolf en imitatiewolf (die ook rolclaimen enigszins moet tegengaan). Maar zonder de stoorwolf was het voor de wolven waarschijnlijk geen eerlijke strijd geweest.
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #1086 Gepost op: 17-12-2020, 21:12:35 »
Super leuk om te volgen dit potje. Heerlijke chaos en super leuk om de wolven pm te lezen en jouw toelichtingen D*N :D

Top gedaan D*N, ook steeds met de wisselende nachten en acties die daarbij horen ::bravo::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1087 Gepost op: 19-12-2020, 13:40:32 »
Mochten er nog mensen zeggen, ik wil heel graag een keer organiseren en ik heb een goed concept, laat het mij vooral weten!

Ik had nu wel drie mensen met ideeën, alleen één iemand nog zonder concept en één iemand die volgens mij hier geen tijd voor gaat hebben ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1088 Gepost op: 19-12-2020, 17:32:06 »
Ik kom net een geweldige variant tegen :D

(NRC)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #1089 Gepost op: 19-12-2020, 19:40:26 »
Haha grappig!

Ik heb hier ook nog altijd Weerwolf Legacy liggen, waarbij je dingen kan winnen om in een volgend potje te gebruiken enzo. Maar dat zijn dan meteen een hoop potjes én zou sowieso ook pas na Zap zijn.

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool, Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Gaudeamus!
« Reactie #1090 Gepost op: 19-12-2020, 22:57:16 »

Hahaha zalig!
Zeesluis IJmuiden en een willekeurig applaus voor de zorg ::rofl::

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018
  • Forumlid
  • Mariposa Tecknicolor 🦋
« Reactie #1091 Gepost op: 20-12-2020, 11:35:07 »
Omg, ik kan niet wachten om dit een keer te doen! ::rofl::
And if we choose to fall, who's to say it isn't flight?

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #1092 Gepost op: 20-12-2020, 15:32:48 »
Iemand moet die editie ook gewoon hosten ::rofl::
chipsverslaafde <3