Auteur Topic: [CL] Dag 2: Eerste slachtoffer  (gelezen 51071 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #60 Gepost op: 23-01-2020, 22:24:36 »

Over Bjorrn: er was niet gezegd dat hij een gegijzelde was, toch? Misschien had hij een speciale rol en wisten de overvallers hiervan.


Staat dit er niet bij? Bjorrn was gewoon een gegijzelde.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2020, 22:25:44 »
Misschien heeft MoleBuster wel aangegeven aan de andere overvallers dat hij te druk is met andere zaken? Iemand had toch een bericht gevonden waarin hij dat zei? MV, was jij dat?

Dan zou het kunnen dat de overvallers dat als dekmantel gebruikt hebben. Alle 5 op MoleBuster of misschien wel gespreid over bijv. MoleBuster en Lucy.

Maar misschien draai ik door hoor... het leek me echter wel mogelijk ivm dat bericht van MoleBuster wat was gevonden.

En Jacco heeft ook raar gestemd ja...
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2020, 22:28:44 »
Dat wil ik best doen, maar ik vind het onterecht dat je nu zo hoog van de toren blaast.
Hoog van de toren blazen? Ik stel gewoon een onschuldige en bovenal logische vraag.

Citaat
Ik heb volgens mij niemand horen zeggen: "Laten we Molebuster eruit stemmen, want hij is een overvaller!", het komt nu toevallig zo uit. De werkelijke reden dat jullie hem weg wilde stemmen was heel anders, namelijk omdat jullie ook geen idee hadden en dus maar een inactief persoon weg wilden omdat dat leuk was voor het spel.
Ja andere overvallers maken niet "toevallig" "per ongeluk" een andere overvaller dood, dus het zegt best veel  ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2020, 22:29:00 »
Misschien heeft MoleBuster wel aangegeven aan de andere overvallers dat hij te druk is met andere zaken? Iemand had toch een bericht gevonden waarin hij dat zei? MV, was jij dat?
Klopt, ik had dat gepost in de context van MoleBuster post inderdaad niks, maar hij weet wel van het bestaan van het spel af. Maar hij had een beetje forumspellenstress geloof ik als ik me die post goed herinner.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2020, 22:29:49 »
Misschien durven nieuwelingen minder zeggen?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2020, 22:31:02 »
En ten derde: voor de mensen die nu roepen: iedereen die op mrchipie heeft gestemd is een overvaller, dat is ook nergens op gebaseerd. Wie zegt dat hij nu plotseling onschuldig is?
hij zei ook niet dat elke overvaller voor mij heeft gestemd maar dat er meer mensen op mij hebben gestemd dan dat mensen zeiden en dat er stond. bv ik wist sowieso van een frank en een focus op mij zouden stemmen maar een kaaasje die ik bijna niet heb gezien heb ik ook opeens een stem en van lama die eerst op mij stemde voor directeur en soortvan mn buddy was ook opeens op mij stemde vind ik ook een beetje raar
chipsverslaafde <3

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2020, 22:32:28 »
Misschien durven nieuwelingen minder zeggen? Is dat een reden om dan afgestraft te worden? (Met de kennis van nu wel  ;D).
We gaan het niet weer gooien op het nieuwelingen vs vaste bezoekers  ::). Molebuster is hier al 5 jaar, zo nieuw is ie nou ook weer niet. Linus en Focus, dat zijn nieuwelingen en die durven genoeg te zeggen ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2020, 22:33:23 »
Ik vind de mensen die MoleBuster genoemd hebben in het topic als mogelijk target niet verdacht. Dat zegt echter niets over de mensen die op hem gestémd hebben.

Ik vraag me af hoe duidelijk het was dat hij veel stemmen zou krijgen? Als dat niet heel duidelijk was ga je als overvaller toch niet op hem stemmen?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2020, 22:33:50 »
Misschien durven nieuwelingen minder zeggen? Is dat een reden om dan afgestraft te worden? (Met de kennis van nu wel  ;D).
nou ik ben erg nieuw op dit forum en zeg best veel en wordt ook afgeslacht dus dat zegt niet veel ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2020, 22:34:33 »
Dat weet je nooit, het lijkt mij juist opvallend om als wolf op iemand random te stemmen. Het is moeilijker om ergens een wolf te vinden waar vele op hebben gestemd.

Overigens vind ik je opmerking over Bjorn met 'geloof mij' erg ongeloofwaardig. Vooral omdat D*N zojuist ons heeft gezegd dat hij aan veel forumspelletjes heeft meegedaan. Hij heeft dus wel ervaring

Niek zei ook alleen dat Bjorn geen meesterbrein is en dat bevestigd Dennis toch ook? Ik kan dat iig ook bevestigen want hij is heel slim maar niet echt handig in forumspellen spelen ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2020, 22:36:37 »
Ik vind de mensen die MoleBuster genoemd hebben in het topic als mogelijk target niet verdacht. Dat zegt echter niets over de mensen die op hem gestémd hebben.

Ik vraag me af hoe duidelijk het was dat hij veel stemmen zou krijgen? Als dat niet heel duidelijk was ga je als overvaller toch niet op hem stemmen?

Helemaal met deze redenering eens. De personen die op hem stemden zijn nog steeds mogelijke overvallers imo.
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2020, 22:38:24 »
Helemaal met deze redenering eens. De personen die op hem stemden zijn nog steeds mogelijke overvallers imo.
zie het ook zo gebeuren dat  er een paar overvallers als afleiding op hem hebben gestemd
chipsverslaafde <3

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2020, 22:39:26 »
Helemaal met deze redenering eens. De personen die op hem stemden zijn nog steeds mogelijke overvallers imo.
Dat zegt ze toch ook? De mensen die in het topic deden pushen zijn minder verdacht maar de stemmers die gewoon "meestemmen" niet.  ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #73 Gepost op: 23-01-2020, 22:39:37 »
Ik zal mijn stem op Swifty even verduidelijken:
Ze was bij de directeursstemming eerst voor random stemmen, omdat we toch geen informatie hadden. Dan werd er een aantal keer genoemd dat random stemmen verdacht was om dan daarna op Brtdm te stemmen met de reden dat hij heel goed bezig was dus haar mening om random te stemmen werd opeens veranderd.
Ik denk dat ze dacht dat ze verdacht zou worden als ze random zou gaan en heeft ze daarom toch met een reden gestemd.
Vooral gebaseerd op hetgeen dat MM zei en met mijn theorie dat sommigen van de overvallers op Molebuster hebben gestemd, zie ik (nog) geen reden om mijn stem deze ronde te veranderen. Swifty stemde namelijk ook op Molebuster.

Ik denk dat ik nu maar eens ga verder werken bij de kluis. Het gaat hier wel goed maar het kan veel beter en sneller! Nog even eens goed proberen, maar daarna ga ik slapen. Als ik wel ga kunnen slapen, want na die 2 doden zou het zomaar kunnen dat ik morgen ook zal sterven omdat ik mijn werk niet goed doe. De kluis is nog steeds niet open dus die moet en zal ik zo snel mogelijk open krijgen, ondanks dat we rust krijgen. Kan ik rekenen op mijn teamgenoten om me te helpen?
« Laatst bewerkt op: 23-01-2020, 22:41:47 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #74 Gepost op: 23-01-2020, 22:40:27 »
Dat zegt ze toch ook? De mensen die in het topic deden pushen zijn minder verdacht maar de stemmers die gewoon "meestemmen" niet.  ::)

Dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch dat ik het met haar eens ben?  ::rofl::
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #75 Gepost op: 23-01-2020, 22:41:30 »
Dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch dat ik het met haar eens ben?  ::rofl::
::schaam:: Ik moet slapen, ik zag ergens het woordje "niet" staan ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2020, 22:42:08 »
Ik denk dat ik nu maar eens ga verder werken bij de kluis. Het gaat hier namelijk niet zo heel vlot! Nog even eens goed proberen, maar daarna ga ik slapen. Als ik wel ga kunnen slapen, want na die 2 doden zou het zomaar kunnen dat ik morgen ook zal sterven omdat ik mijn werk niet goed doe. De kluis is nog steeds niet open dus die moet en zal ik zo snel mogelijk open krijgen, ondanks dat we rust krijgen. Kan ik rekenen op mijn teamgenoten om me te helpen?
Mrchipie 2.0 is born? De boel afleiden van de echte discussie  ::ok::

::schaam:: Ik moet slapen, ik zag ergens het woordje "niet" staan ::rofl::
::hug::
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2020, 22:43:42 »
Mrchipie 2.0 is born? De boel afleiden van de echte discussie  ::ok::
 ::hug::
wat is daar verdacht aan? het is toch leuk om de storyline erbij te betreken dan alleen die is verdacht en die moet weg
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2020, 22:45:33 »
Mhuah ik ben t wel met Frank eens though. Ik snap dat t misschien gewoon leuk bedoeld is maar we moeten al zoveel lezen :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2020, 22:47:05 »
EXTRA TOEVOEGING (HERHALING)

Helaas kunnen we deze bank niet met z'n allen overvallen. Ook morgen zal er een slachtoffer gelyncht worden. Jullie kunnen weer stemmen wie er nu door de massa gelyncht mag worden, deadline morgenavond 24 januari 21:30!