Auteur Topic: [CL] Zombie PM  (gelezen 1179 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[CL] Zombie PM
« Gepost op: 8-02-2020, 17:24:20 »
Gewoon ongecensureerd, zonder toelichting (alleen even verduidelijking als niet op het laatste bericht wordt gereageerd maar op een eerder bericht)

Ik heb even uit m’n hoofd wat mensen ingevuld, voeg vooral mensen toe die ik vergeten ben

Vertel Swifty wat wilde je zeggen? ;D



Jaaaah fijn, dankjewel Lucy!  ::bravo::



Ik zit me al dagen te af te vragen waarom ze iedere keer zeggen 'als we die wegstemmen geeft ons dat in ieder geval veel info' om dan na het wegstemmen niet meer terug te gaan kijken... Hoe raar!

Waarom is die hele theorie van Kaaasje vergeten, en waarom is Vermiljoen nog steeds niet gelyncht?
Waar is Kaaasje überhaupt in dit spel? Is ze stil in de hoop dat haar theorie vergeten wordt, omdat zij net als Vermiljoen een wolf is?

Ik vroeg me heel erg af waarom de ziener niet per pm contact opnam met Frank en de anderen die  goed waren, om zo info met elkaar te delen. Maar die vraag is inmiddels waarschijnlijk beantwoord, Daisy deed dat niet omdat zij met Nieky samen moest overblijven om te winnen?
Hoe zit dat eigenlijk, als de 2 geliefden allebei burger zijn, winnen ze dan ook als ze beiden nog leven als alle wolven dood zijn, zelfs als er dan nog andere burgers over zijn? Want in dat geval had Daisy met Nieky, Frank en de anderen die ze gecheckt had toch wel een fijne pm-groep kunnen opzetten.

Was het een bewuste keuze van jullie, Daisy en Nieky, om vrijwel niets te posten? Ik vond jullie daardoor ook verdacht, had 2 dagen geleden al een lynch van 1 van jullie verwacht eerlijk gezegd...

Swifty,

Daisy mocht wel contact opnemen, maar via PM mocht ze helemaal haar rol niet meedelen. En ze heeft zich daar aan gehouden. Ze kon mss subtiele hints gegeven hebben, maar ze had beslist alles via het topic te spelen en niets via PM-groepen wat ik wel apprecieer

Nieky antwoord op mij
Geen bewuste keuze. Van het weekend was ik redelijk actief, maar nu gewoon drukke werkweek en vond het wel prima om een beetje verdacht te zijn om niet door de wolven gelyncht te worden ;).

En eerlijk is eerlijk. Hele schema's uitwerken heb ik nooit het fanatisme meer voor  :P



Jullie schreven dat je geen screenshot van je rol mag sturen, maar ze mocht toch wel zeggen dat ze wist dat x en y te vertrouwen zijn? Het is aan de ander om dat te geloven, of niet?
Ik riep die optie omdat ik de dag van mijn dood uit jouw posts begreep dat je via pm dergelijke dingen met anderen mocht delen. Heb ik dat dan verkeerd begrepen?


Ik heb net even jouw posts gescreend en ik kom nu dit tegen:


Citaat van: Convans op 26-01-2020, 23:18:44
Nogmaals voor de duidelijkheid. Binnen dit topic mag je natuurlijk zeggen wat je wil. Buiten het topic mag niemand iets over zijn rol delen.

Aan jullie of dat slim is of niet om zaken te delen.

Citaat van: Convans op 26-01-2020, 11:03:06
Maar zelfs al zou de ziener dat doen, dan ga jij ervanuit dat iedereen alles eerlijk op tafel legt. Wat me sterk lijkt  ::rofl::

Er zijn 2 dingen verboden:
- Je rol zeggen
- Een screenshot sturen

Voor de rest moet niet alles achter de schermen gebeuren. Denk niet dat dit nu het geval is. Maar ik zie ook wel aan stemgedrag dat er zeker zaken naast het topic gebeuren hoor  :P



Nu ben ik in de war over wat wel of niet via PM gedeeld mag worden :P In theorie had ze Frank kunnen zeggen 'neem contact op met D*N, hij is te vertrouwen' toch?

Daisy stelde me die vraag ook,

Ik vond het een grijze zone. Ze had kunnen contact opnemen, maar hoe ver kan je daarin gaan met sturen zonder dat je rol opvalt? We hadden liever zo weinig mogelijk PM-contact en Daisy vond dat ook het leukst.

Ik denk trouwens dat dit hele spel vooral in het topic gespeeld wordt, wat alleen maar toe te juichen valt!

Helemaal mee eens hoor, daar kwam mijn oorspronkelijke opmerking in dat topic toen ook vandaan. Ik dacht echt dat je alleen in dat topic mocht communiceren (en de wolven dan natuurlijk wel onderling in een pm-groep). Vind ik ook leuker dan achter de schermengedoe. Maar ze liepen zo ontzettend vast de laatste dagen, het schoot gewoon niet op :P


Had ik al eens gezegd dat ik het een heel tof spel vind? Nog niet he? Bij deze dan, goed opgezet, mooie verhalen, goeie organisatie, erg leuk spel!  ::bravo::

« Laatst bewerkt op: 31-05-2020, 15:30:45 door D*N »
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #1 Gepost op: 8-02-2020, 17:24:28 »
Lucy antwoord op Nieky
Ik weet ook niet hoor, zou t als ziener ook wel lastig vinden. Je mag niet zeggen dat je de ziener bent en je kunt nooit echt iets bewijzen. Ze had misschien D*N kunnen contacten door te vragen hey ben jij misschien de jager ::vergroot:: maar das dan ook die enige bij wie ze volledige geloofwaardigheid zou hebben denk ik

Convans antwoord op mij
Bedankt!

Ja, de verschillende soorten tactieken komen mooi ineen op het topic. Veel wisselwerking, drama, discussies en enkele nieuwelingen die zich profileren.

Mooi om te zien allemaal en spannend, zelfs als organisator  ::rofl::

Mitchkox antwoordt op Lucy
Nou ik had al vrij snel door dat Daisy de ziener was hoor! :P ::rofl::

::rofl::

Het verbaast me dat we er nog zolang in gezeten hebben. Ik was de afgelopen 3 dagen al doodsbang om eruit te vliegen. Maar ik kon gewoon niks zeggen, want ik had bijna niks te zeggen. Nu moest ik uiteraard wel.

Zowel Nieky als ik hadden weinig tijd gok ik. Ik heb daar voor mezelf maar extra op gehamerd, vooral om in het begin niet teveel verdacht te worden (aangezien het eerste plan was om de inactieven eruit te stemmen). Tot ik op een gegeven moment in de gaten kreeg dat we overvallers op die manier de ziener eruit wilde stemmen. Als nu Nieky niet getarged was, en we de nacht hadden overleefd, had ik denk ik nog één dag mijn mond gehouden, in de hoop toch nog ergens 1 overvaller te spotten. Ik denk dat ik nu voor DC zou zijn gegaan.

Ik ben natuurlijk echt wel de slechtste ziener ooit, want ik heb 0 overvallers gezien.
Alle namen die op het forum staan heb ik gezien + ennasil, maar die lag er al uit.
Dat is dan wel weer een gelukje geweest, dat slechts één v/d mensen die ik gezien heb, ook daadwerkelijk het loodje heeft gelegd. Anders hadden de burgers nu helemaal niks geweten.

Jaa das idd wel lucky! Ik ben benieuwd of Nieky idd zou zijn weggestemd zonder je bekendmaking. Ik ben het zeker met je eens dat het risico te groot was nu, goeie actie ::ok::

Iemand nog goede ideeen? Ik vind mollenvanger nog steeds verdacht ;D

Tip van de sluier. Tot de bekendmaking van Daisy stonden Nieky en Jacco gelijk. Brtdm had dan beslist en die stemde al op Nieky. Grote kans dus dat Nieky was uitgeschakeld ::hypocriet::

A nice, goed gegokt dus.

Ik denk dat Brtdm en/of DC een overvaller is. Al die lijstjes hebben NIKS opgebracht.
Ik had waarschijnlijk één van hen als volgende opgevraagd.



Heel slim gespeeld Daisy!  ::bravo::

Denk dat brtdm een overvaller is

O trouwens .. in het geval ik eruit gevlogen was zonder informatie te kunnen doorspelen. Ik heb wel geprobeerd cryptisch wat info achter te laten ...

Ik heb de afgelopen rondes bewust alleen gereageerd dmv citaat op berichten van mensen, wiens identiteit ik had bekeken. En daar een positief bericht onder gezet. Dus stel ik was niet online gekomen en we waren dood gegaan doordat Nieky was gelynched, waren hopelijk mensen naar mijn posts gaan kijken, in de hoop daar een hint uit te halen.
(Verklaart wellicht ook waarom ik ineens fan was van D*N's gifjes, D*N heb ik als laatst bekeken en daarvoor vond ik ze alleen maar irritant  ::rofl:: )

Maar gezien zelfs de overvallers het niet door gehad hebben, vraag ik me af of iemand het zou zijn opgevallen. :P

Het was me wel opgevallen dat je z’n gifje leuk vond terwijl je t zondag nog stom vond ::rofl::
Maar dacht eigenlijk dat t sarcastisch bedoeld was

Daisy antwoordt nog mijn vraag van 22:30u
Deze vraag bijna gemist. Heel simpel. Mocht niet! En terecht! IRL kan je als ziener ook niet aan mensen laten weten dat je de ziener bent en weet dat je ze kunt vertrouwen, dat kan alleen door dingen die je in het openbaar zegt en door misschien een stiekeme knipoog. En dan hopen dat de juiste mensen het doorhebben. Daarom mijn rare postgedrag, dat is alles wat ik kon doen.

En Nieky en ik konden niet samen winnen, aangezien we alle twee goed waren. We waren gewoon onderdeel vh burger/gegijzelden team.
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #2 Gepost op: 8-02-2020, 17:36:20 »
In het topic beginnen ze er nu ook al over dat ik mensen had moeten PMen.
Misschien kan daar iets over gezegd worden?? Spelleiding??



Done  ::ok::

::bravo::

Ik antwoord nog op Daisy's bericht van 00:02
Ik vind het ook juist leuk dat het spel vooral in het topic gespeeld wordt, dus tof gedaan! ::bravo::

Of je postgedrag geanalyseerd zou worden na je dood vraag ik me af, dat doen ze ook bar weinig met de anderen tot dusverre. De dood van de ziener is wel belangrijker natuurlijk, dat wel, maar toch. Fijn dat je het gisteren hebt kunnen posten!

En, waar denken wij dat TO voor staat?

Ik moet zeggen dat ik het pleidooi van Tim sterk vind, hij zou mij ook wel aan het twijfelen brengen...

Ik vind het een wel erg obvious hint maar ik snap ook wel dat ze ervoor gaan. Tim zou prima een wolf kunnen zijn

Iemand van jullie die D*N even kan bereiken? Ik heb hem nodig om de volgende dag te posten  ;D

Ik kan Tim moeilijk peilen 50/50 choice.
Ik vind Brtdm en DC verdachter persoonlijk.

Ben benieuwd wat D*N gaat doen, ik neem aan dat ze de jager als eerste eruit gaan spelen, aangezien hij nu meer kans of mis te schieten.

Misschien had achteraf gezien D*N niet te outen als jager, maar ik dacht, ik doe het maar wel, voor het geval dat er mensen aan me twijfelen. Voor hetzelfde geld waren Nieky en ik dan bij de dagstemming alsnog gelynched, en dan door de overvallers één vd mensen wie ik had vrijgepleit en dan waren ze nu al met 4 vrijgepleite spelers overgebleven ipv 5.

Slaapt D*N meestal lang op een zaterdag?  ;D

Ik heb hem geappt maar hij is mogelijk aan het werk
Of nog aan het slapen

Ik vind de hint veel te obvious, en ik verdenk Tim niet. Ik verdenk vooral Kaaasje en belg. Kaaasje verdenk ik al vanaf het begin. Maar ik heb dat nooit gezegd omdat ik volgens mij de enige was die haar verdacht, dus was dat denk ik een beetje nutteloos.

Als het een hint zou zijn en hij valt pas op na 8 dagen, vind ik dat niet echt obvious  ::schaam::

Oeps, het verkeerde woord gebruikt... Ik vind TimvdOns een beetje raar, hauTOa ook. Er zal natuurlijk een goede hint achter zitten maar die heb ik nog niet gevonden.


Het is natuurlijk geen TOeval dat alle verhalen beginnen met TO, het moet een hint zijn. Maar of het Tim is...


De wolven gaan voor D*N inderdaad neem ik aan. Vanwege het jager-zijn, maar D*N is ook wel een grote aanjager van het stemmen op Tim.

Ben het wel eens dat Kaaasje en Brtdm verdachter zijn dan Tim.

Wat ik trouwens niet begrijp is dat D*N dood is. Er is toch een grote kans dat hij een overvaller meeneemt in zijn dood?

Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #3 Gepost op: 8-02-2020, 17:36:39 »
Wow, goed gedaan D*N! Ik had Robbie nooit verdacht, en hadden de zombies toch gelijk dat Tim geen overvaller was  :D

Daarom deed ik het ook, iemand als belg of brtdm is al wel verdacht maar Robbie werd door vrijwel niemand verdacht. Ik had ook nog in het privé tegen Mollenvanger gezegd, als ik ga neem ik jou mee. Maar ben toch nog geswitched ::hypocriet::



Wauw, held van de dag!  ::bravo::


Waarom verdacht jij Robbie wel?

Tim is ook al toegevoegd zie ik  :D

Tim, ik vond je pleidooi erg overtuigend, ik denk niet dat er meer was wat je had kunnen doen  ::hug::

Dennis held ::bravo::

D*N antwoordt mij over Robbie
Ja ik sliep sowieso nog ::rofl:: ;D

 Eigenlijk gewoon op gevoel ::jaja::

Mag Robbie er niet bij? ;D
Molduck zat er ook nog niet in

Also Robbie noooooo ik vertrouwde je

Ik niet helemaal (hoi Robbie  ::zwaai:: )

Nog een leuke theorie.mDe reden dat ik Dennis als laatst had bekeken, was dat ik dacht dat het me wel logisch leek als de overvallers op zichzelf zouden stemmen in de eerste nacht, om de verdenking van zich af te halen. Dus pikte ik Dennis eruit, omdat ie op MoleBuster stemde.

Nu stemde Robbie de eerste nacht niet, maar er was wel één stem op Robbie van DC, en één stem van MV op Miek. Hele rare random stemmen. En Miek stemde ook MoleBuster. Nu zitten er nog genoeg MoleBuster stemmers in, dus het kan ook niks zijn natuurlijk ::rofl::

Er was ook iemand die zei dat er nu precies 5 mensen met een O en een T in hun naam waren en dat Mb dan de zesde was. Ik vond dat eigenlijk wel een goed punt. Jammer dat Tim toch een burger is ;D

Maar goed ze waren LdHmOlleTje dan ook even vergeten ::)

Tim antwoordt mij mbt zijn pleidooi
Dank. Het was echt een WTF moment toen Miek dat postte.

Denk dat Miek een wolf is die doelbewust mij onder de bus gegooid heeft voor eigen gewin. Of denken jullie van niet?

Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #4 Gepost op: 8-02-2020, 17:36:46 »
Dank dat ik erbij mag, als vuile verrader.  ::) ::)

Benieuwd wat jullie denken. Wie dacht mij?

Vind het wel jammer dat D*N mij koos, want had het gevoel dat ik voor de rest vrij onder de radar was. En grotendeels door mijn eigen toedoen, want ik heb het hardst gepusht om D*N te doen in de wolven pm. Leek mij de meest logische stap (grootste kans nog dat ie een gegijzlde zou neerschieten).
Maar daar was flink wat overtuigingskracht voor nodig en nu achteraf wou ik dat we toch maar iemand anders hadden gedaan :)

(Of mag ik dit allemaal niet zeggen?)

Ik had jou inderdaad niet gedacht als overvaller. Maar ja, bijna iedereen van wie ik dacht dat ze mogelijk overvaller waren blijkt gegijzelde...
Maar wie dan wel overvaller zijn? Geen idee... Als ik zou mogen gokken zou ik gaan voor Vermoljoen, Linus, Hautao en misschien wel Brtdm... Met Kaaasje en Miek daarachter...

Overigens twijfelde ik tussen Robbie en Belg bij het schieten, maar bedacht mij dat belg al wel onder vuur lag en wel weggestemd zal worden. Maar nu lijken ze toch weer van dat plan af te wijken ::).

Linus, Hautoa, Lawliet, Kaaasje vertrouw ik allemaal wel dat ze het niet zijn. Brtdm had ik wat twijfels maar die lijkt heel erg haaks te staan op belg dus als belg een overvaller is zal brtdm dat niet zijn.

Ik vind het lastig... Ik denk sowieso dat Kaaasje een overvaller is. Vermoljoen denk ik ook, belg zou ook goed kunnen en dan Miek als laatste. Ik denk niet dat de overvallers inactief zullen zijn aangezien ze bang zijn dat dan het zelfde gebeurt als MoleBuster...
Ik ben bang dat Brtdm weg moet, want ik ben vrij zeker dat hij gewoon een gegijzelde is.

Wat leuk dat er een zombie pm groep is.

Als ik alles heb bijgelezen zal ik eens mijn verdenkingen vertellen.

::zwaai::

Benieuwd wie ze weg gaan stemmen. Ze gaan ongetwijfeld het lijstje af dat ik ze heb aangeleverd, zal gaan tussen Frank en Spacy denk ik.

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel op wie de wolven in de nacht gaan stemmen. ;D

Ik weet wie het is.  8) Heb gevraagd of ik de wolven pm nog mee mocht volgen. Ik zeg er niets meer en deel er niets van, maar vind het wel leuk om toch nog te kunnen meelezen achter de schermen.

Leuk dat je aan alle kanten kunt meekijken  :D


Ik verdenk nog steeds Vermiljoen. Het was ooit hij of ik, en ik was dus geen overvaller ::)
Verder verdenk ik MV en Belg. Ik twijfel over de vierde, het zou inactieve Sander of inactieve Jann kunnen zijn, of toch Kaaasje.

Ik neem aan dat de wolven nu voor Frank gaan.

Het is vijf voor twaalf voor de gegijzelden. Ze mogen nog maar weinig fouten maken  ;)

Robbie, waarom zijn jullie voor D*N gegaan? Er was een grote kans dat hij een overvaller zou meenemen in zijn dood dus waarom lieten jullie hem niet tot het einde in het spel?  :)
« Laatst bewerkt op: 8-02-2020, 17:40:00 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #5 Gepost op: 8-02-2020, 18:52:18 »

Wat een slechte avond, drie gegijzelden dood! Erg spijtig van vooral Jann.

Ik heb Vermiljoen en De_Witte even toegevoegd. Mijn vorige pm aan de groep, mbt verdachten, vergeet die maar ;D

Toen ik dat bericht van Sander zag.... tja nu is wel duidelijk dat die een overvaller is toch?


Ja Sander moet er wel 1 zijn, zou ik denken. Maar ja, ik verdacht Vermoljoen ook nog steeds :P en Kaaasje? Nu blijkt dat haar theorie niet klopt?

hopelijk snappen ze mijn laatste (korte) bericht m.b.t. Sander
chipie is overigens heel irritant..... de hele tijd proberen zonder al te veel argumenten een stemming op brtdm proberen door te drukken

Oh jongens het gaat helemaal mis ::rofl::
Ik vind dat Spacy heel goed bezig is, Sander lijkt me inderdaad een wolf. Miek misschien?

Robbie antwoordt Jacco
D*N was bevestigd safe door Daisy. De overvallers wilden alle safe mensen eruit want dat waren sowieso mensen waar men niet meer op zou stemmen.

Ik heb nog even geopperd om D*N er tot het einde mee in te laten, maar we waren Het er redelijk over eens dat het rijtje van safe mensen als eerste weg moest. En dan liefst D*N eerst omdat statistisch de kans dat hij een mede gegijzelde zou schieten kleiner en kleiner zou worden. Plus nog een reden maar dat is een spoiler.

Daarbij had D*N volgens mij mijn naam nooit gepost, dus ik had never ever verwacht dat ie mij zou neerknallen.  :\'(

Tja, de volgorde D*N eerst, vervolgens Spacy en ik (actiever dan de andere twee), dan Frank en dan chipie was wel een beetje wat ik verwacht had

Ja ik ook, of dat ze mij zouden sparen tot het einde mochten ze weten dat ik goed zou schieten.

Ik snap ook echt niet meer wat ze aan het doen zijn. Ze wisten dat ik Mollenvanger zou gaan neerschieten en dat ik daarvan afgeweken ben, dan is Mollenvanger toch geen overvaller ::).

Als ze nu niet belg of sander neerknallen dan weet ik het ook niet meer

Of Kaasje, aangezien haar theorie nergens op bleek te slaan ...
Maar Sander lijkt mij het meest zeker

Alhoewel er niks zeker is in dit spel tot nu toe. ::rofl::

Ik heb me expres van de domme gehouden en me heel verdacht gedragen in de hoop dat ze zouden denken dat ik geen overvaller kon zijn. Maar ik besefte op het einde toch een beetje dat het een domme tactiek was. ::rofl:: ::rofl::
Ik denk aan Sander en Brtdm. MV vind ik ook een beetje verdacht.
Online weerwolven spelen is echt niet makkelijk!

Mollenvanger is het 100% zeker niet ::ohno::

Ah ja, was ik al even vergeten

Jullie weten meer dan de spelleiding?  ::vergroot::

wat is brtdm nu weer aan het doen..... Als hij geen overvaller is begrijp ik zijn tactiek echt niet

Hij is een overvaller (denk ik tenminste)
Anders zie ik niet 123 een verklaring voor zijn spel

Ik ben al dagen aan het zeggen dat Brtdm er één is, meer ik was verdachter, dus ja....
ik ben vrij zeker van  Brtdm en Sander

Ik had hem ook al een paar keer genoemd, wellicht dat daarom Miek de hint erin gegooid heeft om mij zo het spel uit te krijgen?? Dan valt het niet op dat overvallers mij lunchen omdat ik te dichtbij kom?

Ik denk echt niet dat brtdm een overvaller is, want belg moet er wel één zijn.

Is het dan een tacktiek van de wolven om brtdm als BM in het spel te houden om hem zo verdacht te maken?

Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2020, 18:52:39 »

Het is echt een belachelijk voorstel van Brtdm, heel erg raar.

Laten ze nou gewoon eerst eens op Sander gaan met elkaar, daar is volgens mij wel consensus over.

Ja sowieso zichzelf opofferen schiet je niets mee op. En dan wordt dus Frank of Chipie burgemeester......nou geruststellend ::). Die moeten dan als ze dood gaan dit ook weer doorgeven en dat gaat gegarandeerd fout. Dus I say we doomed ;D


Ja dat krijg je als je intelligente en ervaren spelers zoals LdH, Lucy en mijzelf :P er in de eerste paar dagen al uitwerkt he ;D


Wij gegijzelden gaan gewoon verliezen  :\'(

Volgens mij is Brtdm gewoon heel erg bang om vermoord te worden :P

@Convans MV is hoogstwaarschijnlijk geen overvaller omdat de wolven wisten dat Dennis MV wilde neerknallen als jager en alsnog Dennis opgegeten hebben

Hoogstwaarschijnlijk klinkt beter dan 100%  :D



Dat iemand ergens 100% zeker van is, betekent ook niet dat het waar is ;)

Trouwens, vorige donderdag was ik ziek en had ik gepost dat ik ziek met koorts op de bank lag. En ‘s avonds of de volgende dag stond er ineens een topic te prijken met de titel “Levend uit de bank”.

Ik las dat en dacht omg gaat nu iedereen denken dat dat over mij gaat omdat ik eerst ziek op de bank lag en er dan toch levend uit gekomen ben?  ::rofl::

Kaaasje moet haast wel overvaller zijn. Haar post over haar stemkeuze zegt in alles 'overvaller'...
Net als Brtdm. Bij iedere beschuldiging gewoon een naam noemen die volgens hem overvaller is, zonder ook maar een enkele toelichting. Ik vind het verrassend dat hij daar steeds mee weg komt!
En wie verder? Miek zou kunnen, en ik blijf nog steeds bij Linus...

Ik gok Brtdm, Sander, Kaaasje en Linus...



Met Brtdm zat je dus in ieder geval fout Vermoljoen...



Welkom in de zombie-pm Brtdm en Spacy!

We hebben maar 1 vraag denk ik: waarom in hemelsnaam? Nu is de enige in deze hele pm-groep di gaat winnen Robbie denk ik zo :P

Brtdm en SpacyColours zijn toegevoegd!

Stuurden we nu exact op hetzelfde moment dit bericht?  ::rofl::

Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2020, 18:57:02 »
Dag iedereen. Inmiddels al wel wat uitleg in het braindead café, maar het leek me ook de enige manier om mensen er van te overtuigen dat belg geen overvaller is (als het wel zo is ben ik écht de loser van dit spel).
Als mensen mij blijven wantrouwen dan zou ik er binnen 2 dagen hebben uitgelegen. En belg waarschijnlijk de andere dag. Ik had lichtelijk gehoopt dat kaaasje toch nog de meerderheid kreeg, blijven leven met een stem op mezelf had ook voor interessante gesprekken gezorgd.

Maarja, nu zie ik opeens dat chipzakje toch op belg wil gaan stemmen.  ::)
Daisy, ben je echt zeker dat hij een gegijzelde was?

Hoi! Ten eerste, sorry voor het ten onrechte per ongeluk bloederig afslachten van bijna de helft van jullie! ::sorry:: Ik hoop heel erg dat Kaaasje wel een wolf blijkt te zijn, dan kan ik tenminste nog zeggen dat ik één keer op een wolf heb gestemd...

Nu gaan jullie me natuurlijk vertellen dat jullie er inmiddels allang uit zijn wie de overgebleven wolven zijn? ::tandpastasmiley:: (Robbie sowieso natuurlijk)


We vermoeden wat af maar zekerheid is er gewoonweg niet. We denken wel dat de overvallers gaan winnen geloof ik :P


Vanaf het moment dat iemand schreef 'het is verdacht dat de burgemeester zo lang leeft' hebben de overvallers hem lekker laten leven natuurlijk...

Ik vind ook wel dat de overvallers het slim spelen, het hele spel al. Hoedje af en niet meteen de burgers als dom uitschelden  :P

Ze kunnen trouwens nog altijd winnen en die kans schat ik ook nog op 30-35%.

Daisy antwoordt Brtdm
Ja echt ... tenzij er een mol in de spelleiding zit, die mij verkeerde informatie heeft gegeven ::rofl::

Robbie antwoordt mij
Ja dat was inderdaad onze bedoeling en vooral toen Daisy al die gegijzelden bevestigde had het geen nut meer voor ons om de burgemeester eruit te halen want hij kon het burgemeesterschap gewoon aan een safe persoon geven als ie zelf dood ging. Daar hadden wij niks aan. Ik vermoed dat ze nu ook eerst Frank zullen doen en dan pas chipie zodat hij geen zekere safe persoon meer heeft om burgemeesterschap aan te geven.

En hij antwoordt Convans mbt het slim spelen van de overvallers
8)

Trowuens Robbie. Ik dacht dat jij er langer ging inblijven. Je leek helemaal onder de radar te zitten en er waren erg weinig hints naar jou. Wel gek dat er nog geen enkele hint is ontdekt ook  ::rofl::

Die van mij klopten niet? Wat??  ::schaam::

Ik heb nog geen enkele juiste hint zien passeren nee.  ::rofl::

Dat er toevallige zaken die als hint gezien werden op juiste overvallers werden geplaatst, kan natuurlijk wel gebeurd zijn

Nou, in dat geval misschien toch goed dat ik eruit ben dan. Met mij zou de slagingskans nog lager zijn vrees ik.

Maar teksten in de muziek die overeen komen met elkaar kunnen toch geen toeval zijn?  ??? ???

Nou ja, ik ben erg benieuwd.

D*Ns eerste zin is gericht aan Brtdm, en de andere 2 aan Convans
Maar belg is wel een overvaaaaaller ::)


Dus Big Brother was geen hint naar Robbie ::rofl::. Was het dan toevallig een hint naar Miek1999 omdat Big Brother in 1999 is begonnen? ::vergroot:: ;D

::zweet::
Wat ben ik blij dat Brtdm geen overvaller is! Dan had ik me waarschijnlijk echt een idioot gevonden. En jammer Spacy, dat je eruit ligt! In het begin verdacht ik je veel  ::rofl::.
Ik zit in een tunnelvisie op Kaaasje, al vanaf het begin. Ik denk ook dat Sander er een is (en daar heb ik ooit op gestemd  ::boogie::) En Linus en Hautoa verdenk ik ook...
Ben heel erg nieuwsgierig naar de hints! Zeker als er nog geen goede zijn gevonden.

Convans antwoordt D*N
Wat de juiste hints wel zijn en op wie ze allemaal slaan dat zie je bij het einde van het spel  8)

Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2020, 18:57:46 »
Wat dacht iedereen hier eigenlijk dat ik was? Veel voor gegijzelde of toch veel mensen die dachten dat ik overvaller was?

Ik dacht nog altijd dat je een overvaller was  :)
Nu denk ik deze 4: Sander, Kaaasje, Linus en dan misschien toch belg...

Tim antwoordt Convans mbt hints
Of juist gelinkt worden aan andere ::hypocriet::

Spacy antwoordt Brtdm
Ik heb je nooit echt serieus verdacht, maar wel altijd als optie in m'n achterhoofd gehouden. Toen je met je zelfvernietigingsplan kwam, dacht ik wel even van: "is dit een soort macho-gedrag van een overvaller", omdat je eerder in het spel ook al hints naar jezelf noemde en een aantal keer verbaasd vroeg waarom je zelf niet verdacht werd. Maar zodra mensen serieus in je plan meegingen, wist ik gelijk dat ik je definitief kon afstrepen, want als je een wolf was, sloeg het plan natuurlijk al helemaal nergens op.

En toen dacht ik dat ik je plan doorhad, namelijk om overvallers uit de tent te lokken. Want ik dacht, ja, iedereen die met dit plan meegaat, is natuurlijk een overvaller, want welke burger gaat nu zijn right mind op jou stemmen? (op mrchipie na, die zat al zo diep in je tunnel dat er geen redden meer aan viel) Daarom vond ik bijvoorbeeld Hautoa heel verdacht, omdat zij de aandacht afleidde van Kaaasje om op jou te gaan. Ik had eigenlijk niet verwacht dat je ook op jezelf zou stemmen - ik dacht, we gaan puur kijken naar of mrchipie door de wolven zou worden opgegeten. Zo niet, dan was jij geen wolf, zo wel, dan was jij misschien toch een wolf.

Ik schrik wel dat we nog steeds geen juiste hints hebben gevonden... ik dacht dat we er nou eindelijk wel uit waren met Linus en Miek. >:(

Robbie antwoordt Convans mbt onder de radar zitten
Ik vond ook dat ik er wel lekker in zat. Maar ja, toen kwam D*N...


De mogelijkheid om te kunnen overleggen is wel handig. Dat kan je bij echte weerwolven niet, dus dan doe je uiteindelijk individueel maar wat. En ik vind dat ze het nog steeds goed spelen die wolfjes.  ::ok::

Oh dus Big Brother sloeg inderdaad niet op mij dan? Ik heb daar maar stilletjes over gezwegen toen het werd gepost want dacht sh*t dat kan wel eens kloppen... Ik heb het later eens gebruikt om aan te duiden dat ik niets met hints doen, want dat Big BRother op alles kon slaan: mij als presentator, Nieky die in de finale stond, andere kandidaten of mensen die actief zijn op het Big Brother forum.

Daarom heb ik uiteindelijk ook niet mee op Tim gestemd, want dat was vooral vanwege een hint en ik was altijd tegenstander van hints, dus kon nu niet ineens flippen omdat het voor mij als overvaller handig zou zijn om tim eruit te stemmen.

Brtdm antwoordt Spacy
Ik dacht als ik zou overleven en niet op mezelf zou stemmen, dat de twijfel bij velen zou blijven. En ik wilde chipie overtuigen. Ik dacht het nog even wel te kunnen redden, gezien wat iedereen zei. Maarja dan stemmen er ook nog mensen niet op kaaasje en niet op mij. (Verdacht)
Nu ik echter wel dood ben, is die stemming juist interessant. Die wolven hadden natuurlijk ook nooit verwacht dat ik daadwerkelijk op mezelf zou stemmen.

Nu hopen dat frank en chipie de juiste conclusies trekken en de gegijzelden unaniem zullen stemmen.

Het is opvallend dat het veel rustiger is dan de vorige dagen...

Ik wil niet veel zeggen maar als de DikkeControleur niet binnen een paar uur inlogt zijn we hem ook kwijt...

Ja en als ze er nog een gegijzelde uitstemmen, wordt het 5-4 voor de gegijzelden. Wat betekent dat ze geen enkele fout meer kunnen maken.
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2020, 19:28:15 »
Aha, DC is dus een gegijzelde  ::vergroot::
Ik denk dat Kaasje eruit word gestemd, zij is denk ik een overvaller. De overvallers vermoorden Frank. En DC stemt niet:
2. belg
6. MV
7. Miek1999
17. B&W
19. SanderFMC

25. Linus
27. L Lawliet
29. mrchipie
31. Hautoa

De rood gekleurde mensen zijn denk ik overvaller.

Ja, zoiets denk ik ook, misschien hautoa nog. Maar ik heb er al zo vaak naast gezeten met mijn verdachten (en hints), dat ik ook echt geen idee meer heb.

Ik heb dit spel 4 mensen echt volledig vertrouwd (zonder de bevestiging van de ziener) en dat waren Jacco, D*N, DC en belg.  Als belg toch overvaller is, dan spring ik denk ik nog maar eens uit een raam.

Ik hoop nu wel dat ze een beetje tot een gezamenlijk besluit komen voor de komende dagen. Want als het zo gaat, is het echt een verloren zaak.

5-4 .... de enige kans nu nog is dat ze chipie 4 namen laten noemen en die op volgorde wegstemmen denk ik... maar daar komen ze vast niet op
Of telkens de burgemeester te laten bepalen wie er weg moet en dan maar hopen dat de burgemeester steeds goed kiest

Oei, zat ik wéér fout. Nu is dit mijn voorspelling:
Linus
MV
Hautoa
B&W
Dat zijn de overvallers...


Sander is er toch sowieso bij?

Dat dacht ik ook. Maar aangezien ik alles fout heb denk ik nu toch dat hij het niet is.

Het wordt heel spannend. Volgens mij loopt het zoals de spelleiders hoopten dat het zou lopen  ::tandpastasmiley::

hoezo spannend? volgens mij gaat het ze echt niet lukken om met 5 man op dezelfde overvaller te stemmen...

Kan iemand ze uit hun lijden verlossen? ::) ;D

Ik verwacht toch dat ze vandaag een overvaller kiezen. En wie weet ziet een van de gegijzelden dan het licht!  ;D

Deze groep kan het echt nog wel voor elkaar krijgen om weer op een gegijzelde te stemmen waarschijnlijk  ::rofl::

Maar we hebben ook gewoon een beetje pech. Want volgens mij is iedereen van de overgebleven spelers al wel eens als verdachte genoemd, maar we gokken gewoon steeds verkeerd (en uiteraard zullen de wolven hier ook een handje bij helpen).

Heb je de wolvjes een berichtje gestuurd dat ze op één van hen moeten stemmen? Ik zie anders weinig reden meer tot optimisme.
We hebben dit spel gespeeld met 26 kneuzen , D*N, een ziener die nog een beetje oplette en een stel achterbakse overvallers.

Vermiljoen stuurde per ongeluk alleen aan Brtdm: Achterbaks zou ik ze niet noemen.. Ze hebben het heel goed gespeeld.

Waarop Brtdm antwoordde: ligt een beetje aan de definitie van achterbaks. Ik bedoelde gewoon 'achter iemands rug om' / geniepig. Niet zozeer op negatieve manier.

(allebei in deze quote uiteindelijk wel aan iedereen gestuurd, maar een quote in een bericht komt niet mee als ik het quote dus daarom op deze manier:

Dat was je zelf vergeten, want dit stuurde vermoljoen ervoor:

*kleine kanttekening, geniepig is ook weer zo'n woord wat je net iets anders kan opvatten dan ik bedoelde. Gewoon knap stiekem gespeeld bedoel ik zeg maar.

En doorrr..
)

Oeps, sorry!

Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2020, 19:29:17 »
Oei, ik denk dat Sander gegijzelde is en aangezien ze op Sander gaan stemmen hebben we nu denk ik echt verloren  :\'(

Als Sander gegijzelde is en eruit word gestemd. Is het spel dan meteen afgelopen of gaan we nog door?

Ik denk wel dat Sander een wolf is ::jaja::

Maar het is spannend ja

Ik denk ook dat Sander een wolf is. Daarnaast snap ik niet waarom ze zo weinig plaatsen en niet verder zoeken naar hints. Die TO-hint kan nu toch ook geen toeval meer zijn?

Als ze op een gegijzelde stemmen is het spel inderdaad afgelopen en is de bankroof geslaagd (dan winnen de overvallers)

Tenzij de wolven niet op dezelfde persoon stemmen morgen  ::hypocriet::

Ik wilde nog een gokje doen maar het lukt niet. Ik heb voor iedereen wel evenveel argumenten waarom ze wel de wolf en waarom ze niet de wolf kunnen zijn. De wolven zijn er gewoon het hele spel in geslaagd om geen sporen achter te laten. Iedereen tast in het duister. Alleen als de stemming vanavond eens gunstig is voor de burgers, dan zie ik ze nog een kans maken, maar om eerlijk te zijn verwacht ik dat over een uur het spel wel klaar is.

Er komt geen kritiek op de beslissing om Sander te elimineren. Kan natuurlijk ook de tactiek van de overvallers zijn, want anders is het te verdacht.
Ik denk en hoop dat Sander een wolf is!


Moest het verhaaltje van vandaag nou echt beginnen met toto-africa?

Sneer van de dag ::rofl::

Heeft Linus zichzelf nu een soort van verraden met die opmerking?

Ik vond die opmerking van Linus ook heel raar..
« Laatst bewerkt op: 8-02-2020, 19:36:42 door D*N »
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #11 Gepost op: 8-02-2020, 19:32:00 »
Hoi zombies. Waarom krijg ik deze pm?

Ik zag dat niet alle zombies in de pb-groep zaten, dus had ik even de lijst compleet gemaakt.
Wil je niet in de pb-groep zitten of heb ik iets verkeerd gedaan?

D*N tegen Mollenmania
Ah huh je zat nog niet in deze pm groep. Dit is de pmgroep voor de dooie mensen om weerwolven te bespreken ;D

Het waren er een stuk of 6 die er nog niet in zaten, dus ik wou even de lijst terug compleet maken.


Leuk! Bestaat ie al lang?

Ik heb geen idee, ik ben hier ook pas gekomen toen ik er net uitlag ;D

Zombie pm
« Verzonden aan: Daisy, Swifty, Nieky, LdHmolletje, Convans, Mitchkox, Jacco :), ennasil Gepost op: 30-01-2020, 22:23:26 »

Eerste bericht :)

Ik gok vanaf het eerste (of tweede) slachtoffer

Wanneer wordt het PM-systeem op RealityNet eens gemoderniseerd, ik frustreer me er al vanaf het begin aan hoe onoverzichtelijk het is. ::rofl::

Na dag 7 startte de groep volgens mij

Ik ging ervan uit dat er iemand was die iedere keer de zombies toevoegde, maar toen ik keek in de lijst viel het me op dat het er zo weinig waren. Misschien kan de spelleiding er bij een volgend seizoen, als dat zou komen, ervoor zorgen dat deze pm-groep compleet blijft :)

Het idee is ontstaan vanuit Lucy volgens mij. Sowieso gaan we evalueren wat goed/minder goed ging en daarbij wordt het feedback-topic belangrijk. En vanuit daar kunnen we altijd kijken of we een nieuwe versie van Weerwolven gaan starten ::bravo::

Het viel mij ook meteen op dat er namen ontbraken als Mollenmania en Molebuster, maar ik ging er automatisch vanuit dat ze wel eerst uitgenodigd waren maar hadden aangegeven er geen behoefte aan te hebben (bij de WidMO afvallers-chat destijds waren er een ook een aantal die er niet bij wilden).

Qua spel wordt het nu do or die denk ik. Hoeft maar 1 gegijzelde verkeerd te stemmen en ze zijn done  :P. Ze moeten gewoon focussen op iedereen op Belg krijgen nu  ::jaja::.

Het was een idee van Swifty en ik heb de groep gemaakt uit m’n hoofd en er duidelijk bij gezegd dat er mensen toegevoegd konden worden als er mensen misten ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2020, 19:42:04 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #12 Gepost op: 8-02-2020, 19:35:59 »
Chipie toegevoegd en ik weet niet meer welke Sander het was ::hypocriet::

Ik had hun ook al toegevoegd.

Hoooooooi! ::zwaai::

Ik geloof helaas niet meer zo in de gijzelaars  :P Er is veul misgegaan  ::rofl::

zo ik ben er weer, als ze baar mij luisteren denk ik dat het goed kan komen maar sowieso 1 fout en het is done. Toch ik maar weer terug in het spel :-* ;D

Ik denk miek, belg en linus.

ik ook :)

Belg en Miek zeker, Linus geloof ik niet zo in.

Linus heeft zichzelf een beetje verraden met die opmerking dat L Lawiet eruit zou moeten liggen. Waarom zou je dit als gegijzelde zeggen?

Mrchipie antwoordt op de drie verdachten van Mollenmania
Ik ook alleen over linus heb ik een Apart gevoel, maar zie het zo gebeuren dat hij er eentje is hoor miek ook niet 100% zeker maar belg 100% stromae kom op een betere hint kan je niet hebben.

Jij denkt nog steeds MV?

mv is het niet. hij heeft niet gestemd op kaaasje maar op sander gestemd op dag 12. B&W ook dus die zijn 100% gegijzelde.

D*N antwoordt Mollenmania
Haha nee, daar ben ik allang vanaf ;D. Als die het was dan had ik nog iets langer geleefd. Ik ben niet zeker van de derde maar in ieder geval niet Linus of Mollenvanger.

Ik denk ook Miek en belg

Als belg het is, dan was mijn zelfmoord toch nuttig. Die had ik nooit laten vermoorden.

Alle hoop op MV nu.

En voor de nieuwelingen: Tot aan gisteren hebben we dus blijkbaar nog geen hint ontdekt.

De overvallers hebben gisteren trouwens een hint gevonden  ::bravo::

hold, on is de stromae is een belg dus is belg een overvaller geen hint :-[
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #13 Gepost op: 8-02-2020, 19:40:06 »
Linus en L Lawliet zijn goed tbh

Dat kan, dat kan ook niet zijn, wie weet,  maar zowiezo zijn alle liedjes aan elkaar verbonden he, snap niet dat iedereen altijd over 1 liedje begon en geen linken probeerde te leggen (zoals Brtdm wel begon te doen)

Robbie antwoordt op Mrchipie van 22:30u
Maar ik heb ook op Sander gestemd en was geen gegijzelde, dus die vlieger gaat niet op.

Ja dus de Moldavië naar Sander was blijkbaar ook al geen hint ::rofl:: ;D

Linus en L Lawliet zijn goed

(Test voor verzonden items)

Brtdm antwoordt Convans
Ja precies, en die hints leiden duidelijk naar Miek, B&W, Linus en naar mijzelf.  ::)

Maar je zat verkeerd met je theorie  :P

Mrchippie reageert op Brtdm
vertel

Dat heb ik toch al gedaan. Alles zou je kunnen herleiden naar Mieks uil met big brother. Maar er zijn nog wat duidelijker categorieën zichtbaar.

Maar alle lichten uit dingen naar B&W (black &white), zelfs de nieuwe black and yellow..

Alle liedjes met lucht leiden naar die vogel van Miek.

Dan hebben we nog de liedjes met de rode klein, verwijzend maar de lippen van Anne-Marie, dus Linus.

En dan de liedjes die over ogen gaan leiden duidelijk naar mijzelf. Ik ben echt serieus mezelf gaan verdenken. (Vandaar die stem ook op mezelf  :P)

En geen van allen zijn hints. Duidelijk sprake van miscommunicatie tussen de hintmaker en de overvallertoewijzer!

Ik klink nu ongetwijfeld te poëtisch, maar als belg een wolf blijkt te zijn, en de hint naar hem was: "Stromae is een belg", dan is mijn wereld compleet. Dan beleef ik pure extase.

Dat alle andere hints mega-moeilijk en veel te vergezocht zijn, waarbij je helemaal moet puzzelen met anagrammen, morse codes en weet ik veel wat, maar dat dit het gewoon is voor belg. Dan draag ik Mitch en Convans op voor een lintje.

Gewoon omdat het belg is. Hij heeft geen profielfoto, geen handtekening, geen fancy nickname, nee; gewoon een belg. Meer niet. Niet eens met een hoofdletter.

Het is natuurlijk te mooi om waard te zijn, maar soms moet je even dagdromen. ;D

Ik doe nog een poging om de muziekhint te begrijpen, maar ik kom er niet uit. Geen idee of het ook op de teksten slaat, want bij 'Brute' is er geen tekst.

Het enige wat ik nog niet heb genoemd en ook opviel is dat het vaak gaat over een hart en een hoofd.

'Pretty face' (lights out)
'And my head's a mess' (ten feet tall)
'I took a walk to clear my head' (drink a beer)
'Laugh it all off in your face' (the kill)
'Soon as I hit the club look at them hoes face' (Black and yellow)

'My heart is pumping up so big that it could burst' (ten feet tall)
'Did someone break your heart inside?' (21 guns)
'You're little heart goes pitter patter' (cannibal)
'No love for 'em nigga breakin' hearts' (black and yellow)

Ik wacht wel gewoon af.








Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zombie PM
« Reactie #14 Gepost op: 8-02-2020, 19:40:14 »
Nou het is denk ik wel duidelijk wie de derde overvaller is.

Ze gaan op Lawliet stemmen. Weet niet of dat verstandig is...
Als de overvallers B&W niet vermoorden moet B&W toch wel een overvaller zijn? Hij word het minst verdacht.

echt super dom dat ze niet luisteren naar wat ik zei ::ohno::
lawliet is echt geen overvaller

Volgens mij is sowieso de grote lijn in dit hele spel dat we niet meer denken aan wat er gisteren gezegd is. Op dit moment moet gewoon de burgemeester de leiding nemen, alle gegijzelden meestemmen en maar hopen op een goed resultaat. Als de burgemeester zich al laat beïnvloeden, wordt het erg gevaarlijk.

Ik ga denk ik op dit moment voor Miek, B&W en Hautoa. (Evt. Linus) Maar ik ga er geen geld op inzetten.

Spannende stemming vanavond! Het is één grote chaos, iedereen roept andere namen. Dat is natuurlijk (psycho-)logisch. De wolven doen hier natuurlijk volop in mee.

Ik vind Hautoa toch wel het wolverigst. Ook weer, dan copy-paste ze mijn hele schema, maar concludeert ze dat we er eigenlijk niets mee kunnen dus er niet naar moeten kijken, en ze heeft er zelf ook niet naar gekeken want ze heeft het schema niet eens geupdate en dat niet eens door gehad.

En als Hautoa dan een wolf is, dan waarschijnlijk ook Miek.

En als Miek een wolf is, dan waarschijnlijk ook B&W... óf belg, maar ik neig naar B&W.

Vanuit Hautoa valt ook door te beredeneren naar andere potentiële wolven, maar evengoed kan ze onschuldig zijn en nergens wat mee te maken hebben.

Nou, ik ga niet zeggen dat ik hoop dat ze doen wat ik zou doen, maar ik ga zeggen dat ik hoop dat ze de juiste keuze maken. ::tandpastasmiley:: Alles is nog mogelijk...




En dat was het. We hebben als gegijzelden verloren en waren dus direct stil na afloop van de laatste aflevering :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Zombie PM
« Reactie #15 Gepost op: 8-02-2020, 19:48:56 »
Dus Brtdm gaat nog uit het raam springen omdat Belg een overvaller bleek :P

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Zombie PM
« Reactie #16 Gepost op: 8-02-2020, 19:56:40 »
Thanks, Swifty! ::bravo::

@Daisy:

Citaat
O trouwens .. in het geval ik eruit gevlogen was zonder informatie te kunnen doorspelen. Ik heb wel geprobeerd cryptisch wat info achter te laten ...

Ik heb de afgelopen rondes bewust alleen gereageerd dmv citaat op berichten van mensen, wiens identiteit ik had bekeken. En daar een positief bericht onder gezet. Dus stel ik was niet online gekomen en we waren dood gegaan doordat Nieky was gelynched, waren hopelijk mensen naar mijn posts gaan kijken, in de hoop daar een hint uit te halen.
(Verklaart wellicht ook waarom ik ineens fan was van D*N's gifjes, D*N heb ik als laatst bekeken en daarvoor vond ik ze alleen maar irritant  ::rofl:: )

Maar gezien zelfs de overvallers het niet door gehad hebben, vraag ik me af of iemand het zou zijn opgevallen. :P
Nou, mij viel het wel op! ;D Jij reageerde meerdere keren als ik een grap maakte meteen met een lach-smiley. Nu is dat wel logisch want ik ben natuurlijk hilarisch, maar toch vond ik het out of character dat je er steeds op reageerde, zelfs op een grap waarvan ik dacht "huh... dat is volgens mij helemaal niet jouw type humor". Dus toen dacht ik al dat jij wel de ziener moest zijn. ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zombie PM
« Reactie #17 Gepost op: 8-02-2020, 20:24:41 »
Citaat
mv is het niet. hij heeft niet gestemd op kaaasje maar op sander gestemd op dag 12. B&W ook dus die zijn 100% gegijzelde.
Dit was voor mij juist een reden te twijfelen aan B&W (had dat ook nog gebiecht bij mijn stem). Ik dacht de overvallers gaan vast weer spreiden. Ik ben het niet, dus dan zou zomaar B&W er ook één kunnen zijn.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Zombie PM
« Reactie #18 Gepost op: 8-02-2020, 20:25:06 »
Leuk om te lezen! :D

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Zombie PM
« Reactie #19 Gepost op: 8-02-2020, 20:25:51 »
Dus Brtdm gaat nog uit het raam springen omdat Belg een overvaller bleek :P

Waar ik 'uit een raam' zei, bedoelde ik 'op de bank' en met 'springen' bedoel ik 'widm kijken'.

Stop de tijd!

 ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?