Auteur Topic: [RH] Dag 6 - Een leeg huis  (gelezen 6487 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #80 Gepost op: 27-06-2020, 12:33:29 »
Ik zit steeds te denken aan leuke combinaties voor mogelijke resterende hackers. Ik weet eigenlijk ook niet precies waarom.

Sanmol & mrchipie - dat zou toch geniaal zijn?
Focus & Swifty - voor een stille hackersgroep
Frank & Ester - ja, geen idee.


Kan nooit kloppen, maar zit wel steeds onbewust in mij een hoofd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #81 Gepost op: 27-06-2020, 12:52:14 »
Swifty, Focus en HappyDutchman zijn erg verdacht omdat ze zich zo onverdacht mogelijk willen gedragen.

Frank en Lucy lijken me dan net het omgekeerde te doen.

Lariekoek en Ester zijn dan weer inactief.

Mitchkox en Sanmol lijken me echt geen hacker te zijn.

En De_Witte kan ik nog niet goed plaatsen.

Heb ik ze dan allemaal gehad? Oja Chipie nog. Tja
« Laatst bewerkt op: 27-06-2020, 12:54:01 door Convans »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #82 Gepost op: 27-06-2020, 13:00:00 »
Je zou verwachten dat er wel één is die wat actiever is in discussies. Maar het zou zo kunnen dat ze hebben afgesproken om allemaal relatief weinig te zeggen, dan is de kans het grootste dat er iemand blijft leven.
Ik heb geen idee. Gelukkig hebben we nog een ziener en Micheal die het ook uitstekend doet.

Ik maak vandaag wel een totaaloverzicht van wat deze mensen hebben gezegd en let daarbij vooral op welke namen ze hebben genoemd.
« Laatst bewerkt op: 27-06-2020, 13:02:13 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #83 Gepost op: 27-06-2020, 13:04:58 »
Ik heb niet heel veel inbreng en heb natuurlijk Sanmol lang verdacht. Mochten mensen toch op mij willen stemmen, dan hoop ik dat Lodewijk mijn rol wil bekijken en deze wil delen. Zou zonde zijn als ik als niet-hacker wordt weggestemd met nog een ziener en Michael die meedoen

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #84 Gepost op: 27-06-2020, 13:25:53 »
Ik heb geen tijd om het overzicht van de verdenkingen te updaten vandaag, maar zal het morgen doen  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #85 Gepost op: 27-06-2020, 13:44:39 »
Swifty, Focus en HappyDutchman zijn erg verdacht omdat ze zich zo onverdacht mogelijk willen gedragen.



Ik heb gisteren uitgelegd waarom ik niet veel post. Ik ben me niet bewust zo onverdacht mogelijk aan het gedragen. Ik ben wel steeds vrij snel met het bevestigen van de hints, en dat we dus voor Tim moesten gaan, en voor Spacy en nu voor Drenzie. Ik vind het geniaal dat die hints gevonden zijn en ga er graag in mee. Alleen bij Molduck zette ik mijn vraagtekens, en dat bleek terecht te zijn ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #86 Gepost op: 27-06-2020, 13:48:10 »
Ik zit steeds te denken aan leuke combinaties voor mogelijke resterende hackers. Ik weet eigenlijk ook niet precies waarom.

Sanmol & mrchipie - dat zou toch geniaal zijn?
Focus & Swifty - voor een stille hackersgroep
Frank & Ester - ja, geen idee.


Kan nooit kloppen, maar zit wel steeds onbewust in mij een hoofd.

De hackers worden natuurlijk niet bewust als combi gekozen. Maar het koppeltje wel, door D*N. Stel dat hij een hacker met een forummer heeft gekoppeld, dan moeten we dat koppel nog wel even zien te vinden.

Ik denk dat D*N 2 tegenstellingen gekoppeld heeft. Bijv Sanmol en Convans. Of Chip en Lodewijk.


Oh, dt doet me er aan denken: als Lodewijk gekoppeld is aan een hacker dan is het heel logisch dat hij vannacht niet gepakt is ::hyper::
Keep calm and eat chocolates!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #87 Gepost op: 27-06-2020, 13:55:52 »
De hackers worden natuurlijk niet bewust als combi gekozen. Maar het koppeltje wel, door D*N. Stel dat hij een hacker met een forummer heeft gekoppeld, dan moeten we dat koppel nog wel even zien te vinden.

Ik denk dat D*N 2 tegenstellingen gekoppeld heeft. Bijv Sanmol en Convans. Of Chip en Lodewijk.


Oh, dt doet me er aan denken: als Lodewijk gekoppeld is aan een hacker dan is het heel logisch dat hij vannacht niet gepakt is ::hyper::

Als Lodewijk is gekoppeld aan een hacker, dan moet dat wel iemand zijn van de mensen die hij niet bevestigd heeft, anders gaan de hackers het sowieso doorhebben. Als er dan een hacker dreigt weggestemd te worden geeft hij uiteraard aan dat Lodewijk gelogen heeft en dat de hacker die Lodewijk bij de bekeken personen heeft gezet een hacker is (in de hoop dat de laatste hacker dan nog het spel kan winnen).
Wit is ook een kleur!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #88 Gepost op: 27-06-2020, 14:06:32 »
Als Lodewijk is gekoppeld aan een hacker, dan moet dat wel iemand zijn van de mensen die hij niet bevestigd heeft, anders gaan de hackers het sowieso doorhebben. Als er dan een hacker dreigt weggestemd te worden geeft hij uiteraard aan dat Lodewijk gelogen heeft en dat de hacker die Lodewijk bij de bekeken personen heeft gezet een hacker is (in de hoop dat de laatste hacker dan nog het spel kan winnen).

Ik denk inderdaad dat het dan 1 van de mensen is die hij niet bevestigd heeft. Mogelijk heeft hij Brent helemaal niet bekeken de eerste nacht, maar zijn koppelpartner, en heeft hij later kunnen zeggen dat hij natuurlijk aanspreekpunt Brent heeft gecheckt. Hij heeft blijkbaar geen behoefte om Focus te checken tot dusverre, dus hoe belangrijk vindt hij het echt om te weten wat de rol is van het aanspreekpunt...

Het is allemaal speculatie natuurlijk, maar we moeten er als burgers nog wel even rekening mee houden dat 1 van de overgebleven hackers onderdeel is van het koppeltje en dan niet snel gevonden zal worden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #89 Gepost op: 27-06-2020, 14:32:53 »
Ik zal zo met mijn verdenkingen komen van de overgebleven mensen. Ik heb al sterke vermoedens wie de laatste 2 hackers zijn (na Drenziboy), maar ook wie het koppel is.

Wat me opvalt bij het teruglezen is dat Swifty dit tot drie keer toe benoemd heeft:
Misschien kunnen we als alternatief plan nog iets met de mensen die hetzelfde hadden gestemd als Daisy, Tim en Spacy? Jij hebt een overzicht toch Brtdm?

Het ging daarbij om Jacco, frank en miek. 2 daarvan zijn sowieso geen hacker.



Er kan een vertekend beeld ontstaan betreft de volgorde.
als 1 naam er vaker staat bij een persoon betekend dit dat deze (on)verdacht was op verschillende dagen of in meerdere categoriën zit op een dag.




Hoe langer ik bezig was, hoe meer tunnelvisie ik kreeg op Focus en Swifty als hacker.
Maar ik voel me ook bijna zeker van het koppel, maar daar ga ik geen namen van noemen.


Ik ga nu ook zo'n schema maken van de hackers. (edit: laat maar zitten, Daisy verdacht tim na KL, Spacy verdacht Molduck na zijn eigen kleurenhint.) Ze hebben heel weinig laten blijken, niet gek als ze er ook niet lang in zaten..
« Laatst bewerkt op: 27-06-2020, 14:46:09 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #90 Gepost op: 27-06-2020, 14:52:31 »
het koppel noemen gaat alleen de hackers maar helpen als er geen hacker in het koppel zit ::hypocriet:: Dus goed dat je dat niet doet
Wit is ook een kleur!

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #91 Gepost op: 27-06-2020, 14:55:11 »
Swifty, Focus en HappyDutchman zijn erg verdacht omdat ze zich zo onverdacht mogelijk willen gedragen.
Volgens mij had ik bij mijn inschrijving al gezegd waarschijnlijk niet veel te zeggen. Ik heb weinig ervaring met weerwolven en heb het ook nog nooit online gespeeld. Ik doe mijn best mijn bijdrage te leveren, maar daar heb ik niet altijd ideeën en tijd voor.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #92 Gepost op: 27-06-2020, 15:15:40 »
Ik zal zo met mijn verdenkingen komen van de overgebleven mensen. Ik heb al sterke vermoedens wie de laatste 2 hackers zijn (na Drenziboy), maar ook wie het koppel is.

Ik heb ook zo'n vermoeden, want ik denk dat D*N graag tegenpolen aan elkaar koppelt. Bijvoorbeeld Mr.Chipie & Convans of Lucy & FrankLapidus, maar ik kan het net zoals de hele tijd het ook mis hebben  ::rofl::. Ik ben net zoals HappyDutchMan een nieuwe speler, dus het zal wel weer niet kloppen haha.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #93 Gepost op: 27-06-2020, 15:32:53 »
Lucy & ik tegenpolen?  ???
Frankje Lapi

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #94 Gepost op: 27-06-2020, 15:45:34 »
We gingen wel head to head vorige keer ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #95 Gepost op: 27-06-2020, 15:56:20 »
En ik ben geen hacker. Ik vind echt dat we terug moeten kijken naar het stemgedrag van de bekende hackers.
Overigens heb ik ook iets gezegd over de eerste 2 slachtoffers, en hun vriendengroep, en later nog eens dat Focus wat mij betreft teveel de nadruk legt op 'dat doen vrienden niet'. Robbie heeft datzelfde gevoel blijkbaar, gezien zijn uitleg bij die ene stem van hem op Lodewijk.


Ik krijg nu visite, ik meld me morgen weer ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 27-06-2020, 15:58:03 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #96 Gepost op: 27-06-2020, 16:03:27 »
We gingen wel head to head vorige keer ;D
True  ::zweep::

Maar misschien zijn we juist daarom geen tegenpolen lol
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #97 Gepost op: 27-06-2020, 16:18:39 »
Ik denk ook tegenpolen, zo is Dennis wel Alleen Jammer genoeg zijn Convans en ik niet samen ::rofl::

Ik heb nog niet echt een idee op wie te stemmen, lodewijk moet effe zeggen wie hij heeft gezien
chipsverslaafde <3

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #98 Gepost op: 27-06-2020, 16:23:52 »
Nou, ik houd mijn streak wel mooi in stand. Miek1999 is een forumlid (maar Mieke1999's rol is nog onbekend).

Lodewijk heeft dat al lang gezegd...
Wit is ook een kleur!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #99 Gepost op: 27-06-2020, 16:24:18 »
Really Chipie?

We hebben net een hacker ontmaskerd en Lödewijk heeft een forumlid gezien. @Lödewijk kun je aub Chipie eens checken zodat we weten of hij gewoon aan het trollen is of een slechte hacker is. Dank!