Auteur Topic: [RH] Dag 7 - De overnachting  (gelezen 4691 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #80 Gepost op: 29-06-2020, 16:06:07 »
Alsof de ziener dan nog leeft. Als die nog 2 nachten blijft leven kunnen we dan ook wel concluderen dat ie verliefd is toch :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #81 Gepost op: 29-06-2020, 16:08:16 »
Leuk dat het koppeltje al zolang weet te overleven  ::bravo::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #82 Gepost op: 29-06-2020, 16:15:27 »
Let jij tegenwoordig nog wel op?
Convans had bij de stemming alleen Spacy en DRenziboy goed. Op focus en Ester na, heeft iedereen het minstens net zo goed gedaan als Convans.

Hier ging Convans toch even vol op DRenziboy:
Vergezocht? Dit is zo klaar als een klontje. Duidelijker kan het toch niet zijn voor deze ronde. Je spreekt letterlijk DeDeDe uit. Toeval bestaat ook helemaal niet als Michael hints moet bedenken ;)

Dit is nog duidelijker dan KLM en de kleuren van Spacy  :P

En hier op Spacy:
Oké, ik heb getwijfeld om dit te posten omdat ik mezelf hier misschien mee aan de galg praat, maar alles voor het team! Ik heb een hint ontdekt. Iedere dag zit er subtiel een kleur verstopt in de tekst. Het was me al bij dag 2 opgevallen, maar dag 3 en dag 4 zorgden voor de bevestiging. Dit is natuurlijk te linken aan SpacyColours. Hacker alert!

Natuurlijk was het allang en is het nu zeker duidelijk dat Convans geen hacker is. Maar toch heeft hij wel dé aanwijzing naar Spacy gevonden en ging hij vaak (behalve op Tim) met de goede dingen mee. Daarom stem ik vandaag ook op Focus. Omdat ik zelf niet weet of wie anders ook.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #83 Gepost op: 29-06-2020, 16:18:46 »
Ik ga voor Mitch (again  :P)
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #84 Gepost op: 29-06-2020, 16:19:10 »
Ach, de burgemeester boeit nu toch niet zo veel meer. Met maar één hacker resterend, zou die alleen zichzelf in het gekste geval nog een dagje kunnen redden. Maar de burgers zijn ruim in de meerderheid en met 5 vertrouwelingen.

In theorie kan de ziener nog een koppel vormen met de laatste hacker, maar daar komen we snel achter. Dan blijft de ziener in leven. En micheal kan ons altijd nog helpen, mochten we helemaal blind zijn.

Het is nou gewoon een kwestie van afstrepen en de ziener zijn werk laten doen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #85 Gepost op: 29-06-2020, 16:42:48 »
Nog 6 stemmen!  ::joehoe::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #86 Gepost op: 29-06-2020, 16:47:06 »
O

Wat moeten we daar nou weer mee  ::rofl::. We zien het wel zusters.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #87 Gepost op: 29-06-2020, 16:59:04 »
Het is nou gewoon een kwestie van afstrepen en de ziener zijn werk laten doen.
::jaja::

Voor mijn gevoel hebben we al gewonnen  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #88 Gepost op: 29-06-2020, 17:04:21 »
Als we dit verliezen, klopt er iets niet. We zijn nog met 15, waarvan 7 het zeker niet zijn.
In principe zal onze ziener het nog een dagje overleven, waardoor we morgen (indien we er geen hacker uithalen) op 14 personen staan, waarvan 8 zekere burgers. Indien we zelf nooit op een zekere burger stemmen, kunnen we statistisch gezien nog verliezen dan? Alleen als de ziener gekoppeld is aan een hacker geloof ik.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #89 Gepost op: 29-06-2020, 17:16:52 »
Ik ben benieuwd welk woord Michael aan het maken is. Niet dat het nog veel uitmaakt waarschijnlijk, maar toch.

Zou het oog kunnen zijn? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #90 Gepost op: 29-06-2020, 17:21:50 »
Ik ben benieuwd welk woord Michael aan het maken is. Niet dat het nog veel uitmaakt waarschijnlijk, maar toch.

Zou het oog kunnen zijn? ::hypocriet::

Oog van focussen? En van die ogen die in de profielfoto van Focus opvallen?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #91 Gepost op: 29-06-2020, 17:27:11 »
Oog van focussen? En van die ogen die in de profielfoto van Focus opvallen?

Ik streep in ieder geval FrankLapidus volledig weg als potentiele hacker, anders had Michael wel L-O-S-T of A-B-C gedaan.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #92 Gepost op: 29-06-2020, 17:27:33 »
bijvoorbeeld ja... voorlopig kan ik niks beters bedenken. Misschien met een letter erbij wel ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #93 Gepost op: 29-06-2020, 17:28:07 »
Ik ben benieuwd welk woord Michael aan het maken is. Niet dat het nog veel uitmaakt waarschijnlijk, maar toch.

Zou het oog kunnen zijn? ::hypocriet::

Ik dacht nog OV (Overrijsel), maar niemand komt daar vandaan  ::rofl::.

Edit: Larikoek is ook geen hacker trouwens die is sinds de 27e niet meer online geweest, dus die zal wel gediskwalificeerd worden. Hopelijk is hij niet het koppel, want dat zou triest zijn voor zijn partner.

In mijn ogen blijven er maar 3 mensen over die een hacker kunnen zijn: Ester (als de inactieve hacker die heel af en toe wat zegt), Mitchkox (de starter van het Sanmol drama, maar dat is echt het enige verdachts aan hem) & Focus (alles wijst naar haar als hacker om eerlijk te zijn). Lucy staat op de twijfellijst.
« Laatst bewerkt op: 29-06-2020, 17:39:25 door Sanmol »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #94 Gepost op: 29-06-2020, 18:09:37 »
Ik bedenk met net dat Larikoek serieus gediskwalificeerd gaat worden, want hij heeft twee keer al niet gestemd en vanavond word de derde keer... Kunnen we dan niet beter hem kiezen - anders verliezen we (indien Focus geen hacker is) drie mensen in één avond. Of ben ik nou dom bezig?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #95 Gepost op: 29-06-2020, 18:14:26 »
Jullie zitten er flink naast en daarnaast zijn jullie een goede aanspreekpunt kwijt.
Ik ga voorlopig voor Frank. @Lodewijk goed dat je mrchipie hebt gezien, ik vond hem heel anders spelen.
Hoezo ga je voor mij dan?  ???
Frankje Lapi

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #96 Gepost op: 29-06-2020, 18:14:56 »
Gek genoeg lijkt me het verliezen van een ongechekt persoon alleen maar in ons voordeel te zijn.

Immers... de gechekte personen zullen niet meer weggestemd worden
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #97 Gepost op: 29-06-2020, 18:22:31 »
Hoe groter het percentage bevestigde goedzakken, hoe beter. Dus ik ga zeker niet op Larikoek stemmen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #98 Gepost op: 29-06-2020, 18:25:19 »
Hoe groter het percentage bevestigde goedzakken, hoe beter. Dus ik ga zeker niet op Larikoek stemmen.

Het zou wel heel grappig zijn als Larikoek de laatste hacker is, en na 2 dagen zoiets had van: ''dit gaat niet meer goed ..  doei''. Hopelijk is hij geen koppel met Lodewijk, want dat zou zonde zijn. Ik denk het niet.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 7 - De overnachting
« Reactie #99 Gepost op: 29-06-2020, 19:11:10 »
Ik schreef het al eerder, ik vind Focus op de een of andere manier hackerig overkomen, maar ik ken haar niet goed genoeg en ga dus maar af op de mensen die haar beter kennen. Als zij haar niet verdacht vinden spelen dan zal ze geen hacker zijn.

Maar ja nu zegt de ene
Focus: Ik vind Focus slecht in te schatten, omdat ik haar goed ken. Dat klinkt misschien tegenstrijdig, maar ze doet zich altijd voor als een onschuldig meisje, dus daardoor kan ik verblind raken. Ik vind dat als je puur naar haar berichten kijkt, ze best hackerig (ik wilde eerst 'mols' zeggen) overkomt. Omdat ze het aanspreekpunt is en meerdere op haar gaan stemmen, denk ik ook dat ik op haar stem. Als ze de laatste hacker is, dan hebben we gewonnen, en als ze niet een hacker is, dan kan ze iemand aanspreekpunt maken die we wel vertrouwen (zoals mij).

en de andere
- Focus, hmm, ik denk het niet but who knows


Dan ga ik toch maar weer op Focus stemmen. Sorry meid ::sorry::
Keep calm and eat chocolates!