Auteur Topic: [RH] Exit hacker PM groep  (gelezen 489 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[RH] Exit hacker PM groep
« Gepost op: 1-07-2020, 15:29:24 »
Met goedkeuring van Vermoljoen :)

Nou Spacy en Lucy zijn een koppeltje, dat kan volgens mij niet anders.
Maakt sws niet uit, Spacy is sws de sjaak, en Frank zal niet veel later volgen. Brtdm zegt een hint gevonden te hebben richting DiRenziboy, is hij wellicht de ziener?

De ziener zit voorlopig wel goed, aangezien de beschermengel en heks er ook nog inzitten.

Nu maar hopen dat de hint van Michael90 richting Spacy wijst (zou mij niks verbazen als hij het woord drugs gekozen heeft), en de ziener niet HappyDutchman bekijkt, anders zijn we na het weekend klaar.

 ::zwaai::

Spacy is geen koppetlje. Ik sprak Dinsdag al met Dennis en die heeft mij het koppeltje verteld (ik ga er vanuit dat hij de waarheid spreekt.

Met betrekking tot de hints: ik denk dat dit editie heeft laten zien dat hints geen goed idee zijn, zeker niet zulke opvallende hints als deze (ik ga ervanuit dat de kleuren-hint klopt), maar dat is iets voor tijdens de feedbackronde ::jaja::

Hi Spacy ::zwaai::

Wie is de ziener denk je?
Hopelijk blijft de Focus op Molduck, ik had verwacht dat ze wel weer teruggingen naar het plan om te kijken wie hetzelfde stemde als ik, en op Ricardo stemde, hoe langer Frank het nog kan rekken hoe beter. ::ok::

Lodewijk claimt de ziener ::vergroot::

This don't look good ::ohno::

Nou gelukkig heeft ie net als ik de vorige keer 'pech' met zijn keuzes. Maar goed, nu kan hij overleg plegen wie allemaal te bekijken. Hopelijk kiezen ze vanavond voor Molduck en kiezen ze de volgende keer bijv. een de_witte om te bekijken. Maar als Swifty weer scherp is, dan kiezen ze de volgende keer iemand die destijds net als ik op Ricardo heeft gestemd. Dan komen ze denk ik alsnog snel bij Frank uit.

Yup. Zou het voor de hackers een idee zijn om Larikoek (als ze die gaan zien) op te eten, dan hebben ze in feite niks gehad aan de actie van de ziener?

Allereerst gaat Lödewijk zeker niet zeggen als ie een goede speciale rol gezien heeft, dat moet je alleen als ziener doen als je zelf onder vuur ligt, en je hebt iemand nodig die je rol kan bevestigen. Dus de heks of engel kan zeker tussen die 4 zitten (hoeft uiteraard niet).

Zo te zien gaan onze ex-collega's voor nu Aurynn . Zolang Lödewijk niet naar Frank kijkt (die komt als eerste op Lödewijks lijstje schat ik zo in) en de hints onduidelijk blijven, kan de gok goeduitpakken.

Uiteraard moet dan wel binnen 2 rondjes ofwel de heks ofwel de engel eruit, anders blijft de ziener te lang in het spel - en dan wordt het echt gevaarlijk.

Ik denk Lödewijk. ::hypocriet::

De forumleden staan best wel sterk. Veel potentiële verdachten zijn nu vrijgepleit. Daarbovenop komen straks natuurlijk nog de hints van Michael. De wolven kunnen met een beetje geluk nog de "DDD"-hint wijzen naar iets met "3D", al is het dan niet direct duidelijk op wie dat slaat. Zelf ken ik het personage "Dedede" uit Drenziboy's profielfoto wel, dus ik zou die hint waarschijnlijk wel door hebben gehad. Ik weet dat Lödewijk ook bekend is met dat personage, dus ik ben eigenlijk bang dat hij hem wel door gaat hebben.

Alles wat Frank en HappyDutchman nog kunnen doen eigenlijk is zelf onder de radar blijven en de anderen, wiens rol nog niet bekend is gemaakt, verdacht proberen te maken. Aurynn is iemand die wel makkelijk om te praten lijkt, dus ik hoop eigenlijk dat ze die nog even bewaren. Maar voor hetzelfde geld heeft hij een speciale rol natuurlijk. Ik hoop dat Molduck ook een speciale rol heeft.

Eigenlijk zou DrenziBoy nu zo snel mogelijk van profielfoto moeten veranderen. :P Hoewel dat waarschijnlijk toch alleen maar opvalt.

Zou ook een beetje flauw zijn denk ik.

Lödewijk heeft op FrankLapidus gestemd, dan zal ie ook wel FrankLapidus gaan bekijken, en dan is het weer exit een hacker.

Deze groep is te groot :P


Swifty dus de heks. Achteraf gezien niet heel verrassend
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Exit hacker PM groep
« Reactie #1 Gepost op: 1-07-2020, 15:29:57 »
Het zit jullie echt niet mee....

Nee, zeker niet.
Echt zonde dat we Swifty niet eerder hebben geluncht. Ze was (net zoals Lödewijk overigens) een van de opties op een bepaald moment.

Alles hangt er nu vanaf hoe lang Lödewijk nog blijft leven én Frank niet bekijkt.
Het is uiteraard puur rekken aangezien alle bevestigde forumleden natuurlijk nooit op elkaar gaan stemmen, maar ik zou het leuk vinden als Frank het nog een paar rondjes volhoudt. Ik denk dat niemand dat gedacht zou hebben, incl. Frank niet, aangezien het na mijn exit het er wel naar uitzag dat Frank de volgende zou zijn. Maar toen kwam de kleurenhint.

Hup Frank, maak ons trots. ::joehoe::


Ook hier mogen jullie nu posten  ;)
« Laatst bewerkt op: 1-07-2020, 15:32:14 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Exit hacker PM groep
« Reactie #2 Gepost op: 1-07-2020, 18:09:01 »
Niks zonde dat ik geen lunch ben geweest :P

Als ik geen heks was geweest, had ik meer doorgezeurd over checken van de mensen die net als Daisy hadden gestemd, en ook over het waarom van het uitroeien van de pokemongroep. Nu moest ik me toch een beetje low profile houden, gelukkig heeft het gewerkt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Exit hacker PM groep
« Reactie #3 Gepost op: 1-07-2020, 18:24:08 »
Ik wist niet eens dat deze groep bestond  ;D
Frankje Lapi

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Exit hacker PM groep
« Reactie #4 Gepost op: 1-07-2020, 18:27:17 »
 ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::