Auteur Topic: [M] Dag 3 - De slag van vannacht  (gelezen 12478 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #40 Gepost op: 15-07-2020, 13:27:08 »
Ik snap je punt, lijkt inderdaad dat ik meestem met de flow. De reden dat ik steeds laat gestemd heb, is mede door drukte en dergelijk. Maar omdat ik vroeg ben weg, ga ik zometeen al stemmen. Kijkend naar de overgebleven deelnemers, neigt mijn stem op dit moment naar Spacy, Chardo of Mitch

Het valt inderdaad op dat Spacy al 2x random gestemd heeft, terwijl het argument wat Mitch zegt over Chardo wel eens een tacktiek zou kunnen zijn van de muiters.

Ander vraagje: Mitch, waarom ontbreken Brent en Focus in dit lijstje?

Wij verdenken elkaar om dezelfde redenen. Ik verdenk je niet per se heel erg. Ik heb even snel gekeken naar de stemmen. Ik pak Brent en Focus erbij. Hier was geen reden voor.

- Brent en Focus: beiden verdacht. Stemmen dag 2 op Nieky die dus goed is en dag 3 stemmen ze niet...

EDIT:
Ik heb btw deze twee namen niet meegenomen omdat ze hieronder niet tussen staan bij de lijst van Robbie voor dag 3. Zij hebben dus niet gestemd.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #41 Gepost op: 15-07-2020, 13:35:17 »
Wat mij trouwens gisteren al opviel is dat Convans dit spel vele malen minder bijdraagt dan in het vorige spel? Is hij druk? Of komt dit juist doordat hij een muiter is en op de achtergrond wil blijven. Dit terwijl hij wel regelmatig post in het RN-songfestival topic.

Dit potje: 11 posts
Vorige potje na dag 3: 37 posts (Ruim 3x zoveel).

Ik zou bijna overwegen om mijn artefact hiervoor te gaan spelen ???

« Laatst bewerkt op: 15-07-2020, 13:37:11 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #42 Gepost op: 15-07-2020, 13:38:15 »
Ik post juist iets meer omdat ik meer tijd heb. Ik weet niet of dit een reden heeft natuurlijk vanuit hem, maar het is zeker opvallend.

Hij was wel groot voorstander om op Sanmol te stemmen, maar hij zag natuurlijk ook dat hij geen meerderheid ging krijgen.

Ik wil mijn artefact ook nog spelen, maar nog geen idee op wie  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #43 Gepost op: 15-07-2020, 13:41:26 »
Meer tijd betekent inderdaad meer mogelijkheden om te posten. Maar waarom dan wel tijd hebben voor het songfestival en niet voor dit?

De tactiek van op de achtergrond blijven hanteerde ik de vorige ronde ook, toen ik een hacker was. Dat leek te werken totdat Michael KLM begon te spellen >:(
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #44 Gepost op: 15-07-2020, 13:43:57 »
Ik post meer, maar dat maakt me ook verdachter merk ik.

Ik ben ook benieuwd wie de kraken is. Aangezien diegene Sanmol heeft gekozen op dag 3. Convans stemde twee keer Sanmol, maar zou de kraken dit juist wel of niet doen?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #45 Gepost op: 15-07-2020, 13:45:58 »
Meer tijd betekent inderdaad meer mogelijkheden om te posten. Maar waarom dan wel tijd hebben voor het songfestival en niet voor dit?

De tactiek van op de achtergrond blijven hanteerde ik de vorige ronde ook, toen ik een hacker was. Dat leek te werken totdat Michael KLM begon te spellen >:(
Ik wil het nog wel een keer voor je spellen als je dat graag wilt? ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #46 Gepost op: 15-07-2020, 13:46:34 »
 :(
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #47 Gepost op: 15-07-2020, 13:47:32 »
- Swifty en TimvDons stemmen middenmoot of laat en stemmen op Kaaasje en Belg. Gaan mee met de meeste stemmen en met de flow.
- SpacyColours stemt twee een random stem. Waarom? Hij geeft een verklaring maar dat pleit hem niet vrij.
Dus basically, de mensen die met de flow meestemmen zijn verdacht, en de mensen die "random" stemmen zijn verdacht. Dat schiet lekker op! ::rofl::

Ik vind dan michael en Drenzyboy beide verdacht omdat die weinig van zich laten horen. Ook vind ik dat Convans, mrchipie en Brent zich anders gedragen dan normaal. TimvDons blijft tenslotte ook nog op mijn verdachtenlijstje.

Ik ga nu alvast stemmen op één van die namen, maar ik zeg nog niet wie. ;D

By the way. Kan Daisy zichzelf ook met iemand koppelen? (Ik wil alles uitsluiten voordat ik haar vertrouw ::hypocriet::)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #48 Gepost op: 15-07-2020, 13:50:00 »
Dus basically, de mensen die met de flow meestemmen zijn verdacht, en de mensen die "random" stemmen zijn verdacht. Dat schiet lekker op! ::rofl::

Ik vind dan michael en Drenzyboy beide verdacht omdat die weinig van zich laten horen. Ook vind ik dat Convans, mrchipie en Brent zich anders gedragen dan normaal. TimvDons blijft tenslotte ook nog op mijn verdachtenlijstje.

Ik ga nu alvast stemmen op één van die namen, maar ik zeg nog niet wie. ;D

By the way. Kan Daisy zichzelf ook met iemand koppelen? (Ik wil alles uitsluiten voordat ik haar vertrouw ::hypocriet::)

Neutraal/verdacht. Dit zijn mensen die ik niet uitsluit. Schieten we veel op met mijn lijst nee? Maar niemand anders komt met verdenkingen. Michael90 en DRenziboy zijn ook zeker verdacht. Geen idee wat ik daarover moet zeggen hahaha.

Cupido mag zichzelf gewoon koppelen toch? Maar wil cupido dat?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #49 Gepost op: 15-07-2020, 13:50:27 »
Ik dacht dat het wel mogelijk was om jezelf te koppelen ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #50 Gepost op: 15-07-2020, 13:54:06 »
Ik zie voorlopig geen reden om van mijn stem op Mitch af te wijken. Aangezien ik vanavond andere plannen heb ga ik nu stemmen.
Ik zal wel tussendoor kijken, dus als iemand met nog een briljant alternatief komt - dan  ben ik eventueel wel bereid te veranderen.

@Spacy - ja mag volgens mij wel - maar heb ik niet gedaan.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #51 Gepost op: 15-07-2020, 13:57:10 »
Ik stem weer op Brent. Moet nog even zien wie ik uit ga sluiten voor morgen

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #52 Gepost op: 15-07-2020, 14:00:08 »
Ik stem weer op Brent. Moet nog even zien wie ik uit ga sluiten voor morgen

Waarom Brent? Je laat je stem wel horen maar niet waarom?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #53 Gepost op: 15-07-2020, 14:06:41 »
Wat mij trouwens gisteren al opviel is dat Convans dit spel vele malen minder bijdraagt dan in het vorige spel? Is hij druk? Of komt dit juist doordat hij een muiter is en op de achtergrond wil blijven. Dit terwijl hij wel regelmatig post in het RN-songfestival topic.

Dit potje: 11 posts
Vorige potje na dag 3: 37 posts (Ruim 3x zoveel).

Ik zou bijna overwegen om mijn artefact hiervoor te gaan spelen ???

Welk artefact heb je dan?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #54 Gepost op: 15-07-2020, 14:10:01 »
Dat is info die ik 123 nog niet wil delen i.v.m. de muiters, maar laten we zeggen dat ik er belangrijke informatie mee kan vergaren over een bepaalde speler als ik hem goed uitvoer ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #55 Gepost op: 15-07-2020, 14:12:16 »
Dat is info die ik 123 nog niet wil delen i.v.m. de muiters, maar laten we zeggen dat ik er belangrijke informatie mee kan vergaren over een bepaalde speler als ik hem goed uitvoer ::jaja::

Als je daarom zekerheid over mijn rol wil, hou ik je niet tegen.

Maar het zou wel zonde zijn. Ik bekijk vooral het RN Songfestival topic idd omdat er hier weinig discussie is.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #56 Gepost op: 15-07-2020, 14:14:54 »
Maar op de discussies/gesprekken die al plaatsgevonden hebben, heb je niet gereageerd of je mening over gegeven ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #57 Gepost op: 15-07-2020, 14:17:32 »
Gisterenavond had ik voetbaltraining, dus de discussie over Nieky en Belg heb ik grotendeels gemist.

Ik had wel niet verwacht dat Belg een muiter was.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #58 Gepost op: 15-07-2020, 14:18:50 »
Die stemswitch van Sanmol is een stem voor goodwill. Maar was belg echt zo verdacht op het eind? Zo ja, dan kan er nog een wolf tussen de belg-stemmers zitten. Zo nee, dan verwacht ik niet dat ze de intentie hadden hem te offeren.

En wat ik ook heb opgemerkt is dat belg al eerder Sanmol 'verdacht'. Dus die wolven zijn niet vies van elkaar openlijk betichten.

Ik vind overigens dat TimvDons een redelijk goede argumentatie naar belg had.
Nieky moge duidelijk zijn.
Lödewijk stemt tweemaal vroeg braaf op belg.
Swifty lijkt me ook duidelijk.
Michael90 lijkt me geen wolf. Om de reden dat hij Brent durft aan te vallen. Ik wil niet ons Poképact de hemel in prijzen, maar het lijkt me niet mega verstandig om dit te doen zonder argumenten te noemen, als wolf.
Mitchkox is in hetzelfde bootje als ik. Dus het zal wel heel hypocriet van mezelf zijn om hem nu wel te gaan verdenken.
Chardo is een goede rakker en geen muiter, dat geloof ik niet.
DRenziboy en mrchipie acht ik voor nu dan ook maar een goede piraat. Het zou een beetje een ongepaste redenatie zijn om op hen te stemmen omdat ze op belg hebben gestemd.

Dan blijft er niet veel meer over. Overigens deert deze lijst alsnog niet zoveel, want er zijn twee neutrale rollen in het spel. Dus een permanente streep krijgt niemand!

Tata ::joehoe::



Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: Dag 3 - De slag van vannacht
« Reactie #59 Gepost op: 15-07-2020, 14:29:28 »
Nou, hierbij weer mijn dagelijkse post want ik ben weer lekker inactief dit spel. Sorry daarvoor! Gisteren had ik een vrije dag en was ik nauwelijks thuis, dus heb niet echt de mogelijkheid gehad te posten. Natuurlijk wel om te stemmen, zoals Robbieazerty netjes heeft aangegeven, maar vervolgens werd er enorm veel FAKE NEWS verspreid:
Focus, Lödewijk én Brent niet gestemd?  ::ohno::
Ander dingetje: Focus, Brent en Lodewijk komen volgens mij in de gevarenzone qua activiteit toch? Focus in ieder geval volgens mij?

Gelukkig was mijn rots in de branding aanwezig om mijn naam te zuiveren:
Hallo Timvandons hier staat gewoon dat Lödewijk gestemd heeft hoor!

Ik snap dat je zit te azen op zijn functie van Keigoed Yellend Orakel en Geweldig Rekenwonder Expert (afgekort KYOGRE), maar die ga jij zo niet krijgen!
Dank je, Archie ::love::
Wat ben je toch een Aardige Raadgevende en Charismatische Heer die Iedereen Enthousiasmeert!

Gelukkig ging Daisy wel door het stof en bood ze ongeveer een duizend keer haar excuses aan met overslaande stem en een gezicht vol tranen en snot, dus alles is weer koek en ei tussen ons:
Oeps, sorry Lödewijk!


Maar goed, terug naar de inhoud. Het lijkt mij een goed moment om mijn artefact maar eens te spelen, want na die twee voltreffers van mij op belg (dacht die knul trouwens dat hij de enige Belg op dit forum zou zijn ofzo? Stel je voor dat ik mezelf 'nederlander' had genoemd), verwacht ik dat die muiters mij keihard gaan vermoorden!



Nogal een raar artefact, want normaal ben ik iemand die nooit jaloers is! Desondanks steel ik het artefact van Mitchkox. Mijn lynchstem zal ik ook alvast uitbrengen, omdat ik vanavond niet kan. Ik heb jullie berichten even met een enorm vergrootglas zitten te bekijken zoals dat mannetje op Vermoljoens avatar en ben tot de conclusie gekomen om mijn stem deze keer op Mitchkox uit te brengen. Hij is zijn artefact straks kwijt, dus dan mag hij ook wel gelyncht worden, toch?



« Laatst bewerkt op: 15-07-2020, 14:31:55 door Lödewijk »