Auteur Topic: [M] Muiters PM  (gelezen 821 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[M] Muiters PM
« Gepost op: 19-07-2020, 18:43:16 »
Hier komt het overlegvan de muiters. Het overzichtelijkst is als er niemand tussendoor post uiteraard, maar hey, it's a free country!

Hallooooo medewolfjes!
Hey allemaal,

Ik ben niet heel erg een goede weerwolf, dus ik denk dat ik de Alina-techniek ga gebruiken: vooral mijzelf blijven, maar met een extra rol. Ik ben altijd één van de actievelingen en dat kan ik als een voordeel gebruiken. Als ik spontaan opeens stil ga zijn valt dat natuurlijk enorm op. Vandaar dat ik weer alles met humor ga aanpakken, want dat werkt het beste met mijn karakter. De vorige keer liepen de weerwolven de mist in door of zich te weinig met gesprekken te bemoeien of zich te aanvallig opstellen naar mensen. Dat moet deze keer natuurlijk niet. Focus lijkt me iemand die vrijwel onder de radar kan blijven voor de eerste paar rondes net zoals Belg. Vooral Focus kan haar mede-Pokemon vrienden goed inpalmen.

Wie kunnen we als eerste het beste opeten?

Ik vind ondanks dat Brtdm soms waanvoorstellingen kan hebben hij wel altijd het voortouw neemt en zijn schema's zijn super handig. Als hij als eerste weggaat kan er meer chaos gecreëerd worden onderling de mensen: die chaos willen we natuurlijk.
Awesome, leuke groep! ::bravo:: Hopelijk weet ik het dit keer iets langer vol te houden dan vorige keer. ::hypocriet:: Ik verwacht in elk geval dat er op het schip geen donkerblauwe Mercedessen rondrijden, al weet je het met Dennis als tekstschrijver maar nooit. ::vergroot::
Dus wat zijn jullie wolven rolletjes?

Is het toegestaan om dat te zeggen, Robbie? :-X
Nee, helaas

Citaat van: Sanmol
Natuurlijk speelt Daisy het weer heel erg frappant  ::rofl:: - waar ze de vorige keer de rol van moeder aannam door heel extreem lief te doen neemt ze nu de rol van stiefmoeder aan en gaat ze gelijk in de aanval. Is het slim? Dat is wat ik betwijfel, want we kunnen later als argument gebruiken: "Vorige keer was je poeslief en nu ga je opeens gelijk twee mensen al aanvallen. Lekker makkelijk om dat te doen als muiter om zo chaos te scheppen". Ik hou mijn smoel er nu over dicht, maar het kan later altijd als argument gebruikt worden door mij samen met Mr.Chipie. Als ik geen muiter was had ik ook gevraagd naar hoeveel muiters er waren, dat is vrij normaal. Gelukkig heeft Mr.Chipie het ook gezegd, want met hem ben ik heel erg close dus wij kunnen elkaar lekker aanvullen als "impulsieve spelers" in dit spel.
Hoi, Sanmol, goed idee om met Mr.Chipie samen te werken! ::ok:: Tot mijn schrik kwam ik erachter dat je dit schitterende betoog alleen met mij hebt gedeeld, dus bij dezen deel ik het nog even met de hele Muitersgroep!
Ik kom er nu pas achter dat je ook iedereen kan beantwoorden door op ''allemaal beantwoorden'' te klikken  ::rofl::. Nu heb ik alleen mijn eerste berichtje naar Robbie gestuurd, wat een ellende. Je zou bijna denken dat ik hier de mol speel. Zo begint het gelijk al een Titanic momentje te worden. Met Daisy in de hoofdrol als het blok ijs en Mr.Chipie als Jack Dawson. Ik hou hem vast met beide handen hoor. Belg heeft ook nog niet gereageerd, maar die zit vast in een andere tijdzone.

Mogen we trouwens ook onze artefacts vertellen? Dat is ook handige informatie om te delen.
''De tovenares die voor jullie op zoek gaat naar de ziener zit niet in deze, want die weet niet wie de wolven zijn en jullie niet wie de tovenares is.''



oh, dan moeten we maar communiceren via postduif, rookgordijnen of Astro TV.

(Sinds wanneer heeft Sanmol ineens humor? :o)

Ik ga nog even nadenken over wat ik met mijn artefact ga doen en wanneer ik hem het beste kan inzetten.

We moeten geen burgemeester worden want dan gaat sowieso iemand onze rol checken.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #1 Gepost op: 19-07-2020, 18:50:48 »
Arghhwright, ik wil al helemaal geen kapitein zijn, want ik denk niet dat ik zo'n goede teamleader ben. Met zoveel artefacts & speciale rollen in het spel ben ik nu al de draad kwijt. Aangezien we niks over onze artefacts mogen zeggen zal ik dat niet doen, maar het enige wat ik wel kan zeggen is dat mijn artefact van cruciale waarde is voor ons team.

Het is trouwens nog wel verdacht stil op het forum. Misschien komt het doordat we massaal aan de rum zijn geslagen gisteren. Volgens betrouwbare bronnen hoorde ik dat er nogal een feestje was geweest op de boot. In all seriousness, volgensmij was dat een clou van Swifty om ons te laten weten dat hun de dronkenaard zijn.

Waar is Belg though? Die is nog moeilijker te vinden dan Hannah Montana's tweede persoonlijkheid. Volgens mijn vriend Google was er gisteren in België »het Feest van de Vlaamse Gemeenschap en het Vlaams Gewest«, dus dat kan het zijn geweest.

Op de vraag waar Belg is:
::zwaai::

Ik lees alles in stilte, maar in het begin van het spel heeft het weinig zin om veel te overleggen. Integendeel. Voorlopig vaar ik mijn eigen koers.

Wie gaan we vanavond slachtofferen?
Het is nog niet 20.00, maar er zijn een paar optie's:

In het mom van "gevaarlijke speler": Daisy, probeerde mij en Mr.Chipie onder de bus te gooien en nu wil ze ook nog eens kapitein worden. Als ze burgemeester word kan dat gevaarlijk zijn voor mijn spel. Echter, als ze eruit word gegooid door ons zijn alle ogen gericht op mij en Mr.Chipie.

In het mom van "slimme spelers": Michael90 & Lödewijk deden het beide heel erg goed de vorige paar keren. Ik heb vernomen dat Kaaasje en Chardo ook hele goede spelers zijn.

In het mom van "die mag mij zeker niet": Lucy  ::rofl::.
Muitérsh, als Daisy de kapitein word zou het natuurlijk de gag van de century zijn als Daisy ook gelijk vanavond opgegeten word  >:D en dus een nieuwe kapitein moet aanwijzen  ::vergroot::. Of is dat te veel of een risico voor ons spel aangezien SpacyColours met argumenten kwam dat Daisy misschien een wolf is.
Daisy is waarschijnlijk geen Ziener of andere belangrijke rol, want dan is het een groot risico om meteen burgemeester te willen worden. Hetzelfde geldt voor de_witte.

Dus misschien kunnen we onze pijlen beter op iemand anders richten.

Ricardo zei in Discord WvW dat hij mij altijd verdacht vindt. In het vorige potje op RealityNet waarin ik een wolf was, had hij mij ook al vroegtijdig door. Dus misschien hem maar uit de weg ruimen, omdat de kans bestaat dat hij mijn rol gaat checken, mits hij dat kan.
We moeten nog iemand aangeven die er vanavond uit gaat, toch?  ::hypocriet::
Oh, zie nu net pas dat berichtje van SpacyColours. Ricardo is zeker een optie, omdat hij de vorige keer ook het voortouw nam. Vind Chardo/Lödewijk/Michael90 alsnoch ook een optie, want dat zijn slimme mannen hóór.
Chardo en Lödewijk zijn goed bevriend met Focus - misschien dat ze haar niet zo snel zullen verdenken of op haar stemmen? Dan kan het voordelig zijn om ze nog even in leven te laten. Hoewel het zeker gevaarlijke spelers zijn. Maar om nou weer meteen alle 'Pokémon-spelers' eruit te stemmen... ::rofl::
Ja, daar heb je een punt. Brent, Lödewijk & Chardo verdenken Focus niet heel erg snel. Ik vind Kaaasje ook wel weer een optie, want die vertrouw ik ook niet echt  of ik heb gewoon honger ::joehoe::. Echter, als jij zo graag Ricardo wilt doen dan kiezen we hem gewoon. Het blijft toch een beetje zoeken die eerste dag.
Jullie mogen nog veranderen, gewoon even voor de zekerheid: Ricardo wordt ons eerste slachtoffer.

Ivm Swifty die een GIF van een dronkaard post, wat Sanmol opgevallen was:
Dit viel mij trouwens ook al op. Swifty plaatst niet vaak gifjes, dus goede kans dat dit een clue is.

Wij moeten ook alert zijn op eventuele aanwijzingen van Haifaa Meni.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #2 Gepost op: 19-07-2020, 18:55:51 »
Daarop vindt Belg een aanwijzing naar Chardo die Haifaa Meni moet zijn:
Chardo?
Citaat van: Chardo
Het is mij compleet om het even wie van de twee kapitein wordt. Maar omdat ik altijd van vrouwonvriendelijkheid word beticht, terwijl 90% van de mannen op dit forum homoseksueel is, heb ik op Daisy gestemd.
Hmmmm... ik bedoel hm! Zou kunnen, ik denk dat het toeval is, maar we houden hem in de smiezen.

Als Chardo dat trucje nog eens uithaalt, dan is het hem sowieso. Die Chardo is echt niet dom, want hij zou eventueel informatie kunnen delen door middel van naam afkortingen, denk aan SC (SpacyColours) en LC (Lucy) ::rofl::. Ik heb vorige editie ook clou's achtergelaten, en ik ga de volgende dag nep clou's achter laten zodat mensen denken dat ik een andere rol heb. Dat is typisch projectiel Sanmol zoals Lödewijk het zou zeggen.
Chardo, Lodewijk & Brent nog even erin houden.
De kans dat ze elkaar gaan verdenken gaat steeds groter worden, kan voordelig zijn

"Daisy: Sanmol. ::).  Wat zei ik - deze vrouw is mij op het spoor. Ik pleit ervoor dat Daisy de volgende is die gaat, want anders komt ze mij te veel op het spoor ben ik bang. Gelukkig heeft de kraken niemand gevonden, dus bless. Opvallend is trouwens dat Lucy voor Daisy zou stemmen, maar dat heeft ze niet gedaan.

Ricardo ligt eruit...


Wat een ellende allemaal. Stiefmoeder Daisy word kapitein en we verliezen gelijk ook nog eens onze Astro TV oscar verdiende tovernares. Ben ik heel grimmig? Ja en nee. Om heel eerlijk te zijn hadden we vrij weinig aan Ricardo, want hoe kon hij met ons communiceren zonder zijn rol bekend te maken  ::rofl::.
Nou, als de burgers mijn geschiedenis met WvW een béétje kennen dan weten ze nu dat ik een wolf ben, want dit is typisch mijn geluk in dit spel... ::)

(Dan had Ricardo ons maar een duidelijke hint moeten geven hoor!)
No comment:

Ik heb even de naam van Brent gedropt in het topic, in de hoop dat het mensen afleidt van Sanmol. Als we niets doen is de kans dat Sanmol er uit wordt gestemd best groot en dat zou zonde zijn, want zo erg wordt hij niet verdacht. Dus we moeten even de focus op andere(n) leggen nu het nog kan.

En wie gaan we lunchen?
Voor wie kiezen we vanavond? Wat denken jullie van micheal90?
Prima!

Swifty is dus toch niet de dronkenlap?

En misschien moet één van jullie even meegaan op Brent?
Blijkbaar niet.

Er zijn gewoon te veel speciale krachten in het spel die ons zuur kunnen opbreken. De ziener, leerling-ziener, Kraken, artefacts, ... De enige "bescherming" die we hebben is zo onverdacht mogelijk zijn, dus ik ga nu niet pushen richting Brent (mijn subtiele voorzet volstaat vind ik).
Citaat van: SpacyColours
Als we niets doen is de kans dat Sanmol er uit wordt gestemd best groot en dat zou zonde zijn, want zo erg wordt hij niet verdacht.
Dat komt allemaal door de ''typerende'' Belg in ons midden ::ohno::.  Jij vond het zo'n goed idee om mijn naam te roepen, terwijl je weet dat Daisy mij ook verdenkt. Nu geef je haar alleen maar een extra reden om op mij te stemmen ::zwaai::. Ik probeerde juist on-low-profile te liggen.


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #3 Gepost op: 19-07-2020, 19:02:25 »
Ik heb het maar over de ''ik heb een goede artefact'' houd mij erin boeg gegooid. Misschien werkt het - of misschien niet. Ik zie het wel  ::rofl::. Vind Daisy wel heel erg irritant met haar dictator-achtige trekjes.
Ik ga trouwens op Kaaasje stemmen, want haar naam is een paar keer genoemd & systematisch heb ik de beste kans om op haar te gaan. Belg zou eventueel ook op haar kunnen stemmen, want hij heeft haar ook genoemd  ::vergroot::.
Hoe erg ga je me haten als ik mijn stem van deze ochtend op jou gewoon laat staan? Niet vergeten dat Robbie ook de volgorde van stemmen bekend maakt.
Choices.
Misschien is het niet zo verstandig om michael90 te lunchen omdat zijn artefact bekend is? Gaan jullie akkoord met Lucy?
Lucy of MrChipie vind ik altijd fijn, want dan kan ik de ''dit is een set-up'' - kaart gebruiken. MrChipie is natuurljk mijn maatje in het spel, en Lucy is mijn natuurlijke aardsvijand  ::rofl::.
Citaat van: Daisy
Ik moet als burgermoeder natuurlijk wel alles tripple checken.
Also hold up - ''moeder??''. Moet dat niet oma zijn? Ik dacht die vrouw is rond de 50 LMAO.
Lucy (verander gerust als jullie een beter idee hebben)
Sure. Ik heb mijn stem geswitcht naar Kaaasje, omdat ik niet het risico wil lopen eruit gestemd te worden op basis van random.org.
Gaat dat niet enorm opvallen?
True. Oké, ik verander wel weer naar Brent, nu Daisy voor Kaaasje lijkt te gaan.

Aangezien ik het niet duidelijk gemeld had en het ergens terloops vermeld stond dat ik ook ging laten zien als mensen van stem gewisseld waren, gaf ik de muiters nog een beetje respijt door ze te waarschuwen van die regel:
Hoi allen,

Ik had ergens terloops in het speluitleg topic gemeld dat ik de volgorde van stemmen zou posten én ook als iemand zijn stem veranderd zou hebben.
Maar ik gok dat dat niet 100 % duidelijk was, omdat het niet bij de hoofdspelregels stond. Dus ik heb het voor nu niet gedaan, omdat enkel Sanmol en Spacy hun stem hadden veranderd en dat misschien te hard opvalt en dat zeker jammer zou zijn als jullie niet op de hoogte waren van die regel.

Maar hierna ga ik het dus wel doen. ;)
:o ja, daar waren we niet van op de hoogte.

Citaat van: Daisy
De muiters kunnen mij uiteraard nog wel wegstemmen, maar zoals ik op dag 1 al zei, ik denk niet dat het heel slim is om dat te doen. Waarom? Met zo weinig deelnemers is de kans deste groter dat er nog ergens iets in het spel verborgen is, wat voor zowel de muiters als piraten een gevaar op kan leveren, en dan is het wel handig om die ene persoon die daar meer over weet in het spel te houden. ;)
Daisy is cupido dus  ::rofl::, want die heeft handige informatie voor beide partijen. Het lijkt nu dat iedereen vingers zit te wijzen naar Nieky/Chardo/Mitchkox/TimvDons wat natuurlijk geweldig is voor ons. SpacyColours mag niet praten deze ronde, dus daar zullen ook minder vingers naar wijzen.  ::joehoe::.

Voor één of andere reden vind ik DRenziboy wel iemand om op te eten de volgende nacht. Hij is vrij stil, en als hij dezelfde tactiek als Lödewijk heeft duid hij elke avond een ander persoon aan om te kijken. Dit was vorige ronde SpacyColours, wat natuurlijk een gevaar voor ons spel kan zijn. Het risico is als DRenziboy weggaat dat mensen gelijk SpacyColours beginnen te verdenken. Er zijn ook nog mensen die vorige ronde hebben verteld dat ze een goede artefact hebben: MrChipie, Daisy, TimvDons & DRenziboy. Daar kunnen we natuurlijk ook wat mee.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #4 Gepost op: 19-07-2020, 19:09:04 »
Belg bekijkt Nieky's artefact:
Mag Belg hier ook vertellen om welk artefact het gaat @ Nieky?

Trouwens een ander persoon die we vanavond kunnen opeten is de_witte. Hij verdenkt Michael90 door het niet stemmen & stemde MrChipie de vorige keer. Kan zo roet in het eten gooien als hij weg gaat. Ik vind ook MrChipie een optie eigenlijk, maar de_witte heb ik liever.

Wat mij betreft gaat het tussen deze drie mensen (op deze volgorde): De_witte, DRenziboy & Michael90.
Wie vanavond gelyncht word? Ik denk dat dat heel waarschijnlijk Nieky gaat worden.
de_witte vind ik een prima keuze.

De aandacht ligt nu inderdaad op Nieky  ;D

Belg voelt het einde naderen...
Ik verwacht vanavond een aanzienlijk deel van de stemmen, maar deze keer wou ik geen stille weerwolf zijn.  ::zwaai::
Ik zou maar Mitchkox stemmen om je eigen hachje te redden  ::rofl::. Ik heb al voor Nieky gestemd, dus die kan ik niet meer veranderen.
Ik heb ook al op Nieky gestemd.
Het openbaar maken van de stemmen maakt het wel extra lastig.
Maak je ook bekend wat de eerste stem was?
Bijvoorbeeld: belg -> Nieky, veranderd naar ...
Ja  ::jaja::

Misschien kunnen we Nieky lynchen ipv de_witte? Want als straks bekend wordt dat ik muiter ben, is het ook duidelijk dat Nieky een goede rol heeft.

Ik heb dit zo slecht gespeeld.
Ja, daarom zei ik we moeten een low-profile houden jouw naam was nog niet eens op de genoemd voordat je jouw artefact had gespeeld. Nu denkt iedereen straks dat ik een muiter ben, want ik heb Nieky gestemd & jij ook. Misschien moet ik openbaar mijn naam zuiveren en op jou stemmen. Alhoewel, je hebt wel de 1e nacht op mij gestemd dus dat kan ik als een tegen woord gebruiken.
Ja, daarom zei ik we moeten een low-profile houden jouw naam was nog niet eens op de genoemd voordat je jouw artefact had gespeeld. Nu denkt iedereen straks dat ik een muiter ben, want ik heb Nieky gestemd & jij ook. Misschien moet ik openbaar mijn naam zuiveren en op jou stemmen. Alhoewel, je hebt wel de 1e nacht op mij gestemd dus dat kan ik als een tegen woord gebruiken.
Ik vermoed dat je naar huis word gestuurd Belg  ::ohno::. Tenminste verlaat je het spel op deze manier. Dat De_Witte het schip word uitgestuurd komt ons wel goed uit, want die word door meerdere mensen aangevallen  ::joehoe::.  Dat creëert weer een soort chaos dat wij kunnen gebruiken.
Low-profile had ik vorige keer gedaan, dus wou nu iets anders doen. Niet slim inderdaad, excuses.
Belg ons wolven team is super trots op jou  ::hug::. Maak je maar geen zorgen. Alhoewel, dit een vroeg vertrek is kan ik tenminste de ''Sanmol werd door de wolven aangevallen'' - kaart nu gebruiken. Ik moet proberen Mrchipie in mijn pocket te krijgen.

SpacyColours was door Brent het zwijgen opgelegd. Hij heeft zich daar heel netjes zelfs in het muiters overleg aan gehouden. Ik had dat pas door toen ie het volgende postte. Je mocht eigenlijk gewoon niet in het topic posten, Spacy. Maar wel mooi de regel opgevolgd hoor!  ::ok::
Nadat de muiters groep was gehalveerd, ging het overleg enkel verder tussen Spacy en Focus.
Hoi jongens, daar ben ik weer! ::zwaai:: Is er nog iets geb-

... oh.

Oké...

Ik moest zwijgzaam toekijken hoe onze wijlen mede-wolfjes het puike plan verzonnen om Nieky te lunchen en dat vervolgens niet ten uitvoer brachten. Dat maakt dit fiasco wel een klein beetje compleet.

We zouden morgen voor Nieky kunnen gaan, of voor Lödewijk, want die heeft zichzelf ook onverdacht gemaakt. Voordeel daarvan is dat hij nog niet zijn artefact heeft ingezet, en minder kans heeft om beschermd te worden.
Ik zou voor Michael90 gaan

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #5 Gepost op: 19-07-2020, 19:10:41 »
Waarom michael?

Ik denk dat Convans of Drenzyboy de ziener is. Ze zijn allebei opvallend stil, Drenzyboy stemde 'random' op mij en Convans stemde een aantal keer op Sanmol. Eigenlijk geeft Drenzyboy mij de grootste zienervibes, maar het kan zijn dat ik in de spotlights kom te staan als we hem wegstemmen.

Wat denk jij?
Er is wellicht een kans dat Convans eruit gaat bij de lunch, ik heb al vroeg vandaag op hem gestemd en misschien doen anderen dat ook. Heb jij al gestemd? En wie zullen we lunchen?
mijn gevoel zegt michael, zijn kracht moet eruit anyway
Is goed, we gaan voor michael90!

De volgende dag (tja met 2 werd er niet heel veel meer besproken):
Ik denk dat Nieky een goede optie is
::ok::

Ik vrees dat we niet meer kunnen winnen... Het aantal bewezen onschuldigen stapelt zich op.

We hebben ons best gedaan. :)

Ik neem aan dat we vandaag stemmen op Mitchkox?

En toen lag Focus er uit en kon Spacy alleen nog met zichzelf overleggen. Famous last words:
Ik weet niet of het nog telt als ik gelyncht word, maar als ik nog een slachtoffer mag maken, dan wordt dat TimvDons. >:D



Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #6 Gepost op: 19-07-2020, 19:18:33 »
Sanmol ::rofl:: Boze stiefmoeder, dictator ::rofl::
Alleen 50? Really?  ::)

Viel wel mee hoe ik je verdacht hoor, ja je kreeg een streepje achter je naam, maar je stond niet bovenaan de lijst. Maar het verbaasde me ook weer niet toen je door de Kraken werd geëlimineerd en een muiter bleek. ;)

Toen ik de rol Cupido kreeg besloot ik een iets fanatiekere rol dan normaal aan te nemen, het burgemeester schap (succesvol) te claimen en daarna mijn rol te lekken, zodat zolang het koppeltje én de ziener in het spel zaten ik niet weggestemd zou worden.  Maar ik schrok ook af en toe van mezelf hoor. Vond dat dagje rust eigenlijk wel prima, daarom vroeg ik er ook om (thanks Brent!).

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #7 Gepost op: 19-07-2020, 19:25:33 »
Sanmol, my god  ::rofl::

Daisy 50  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #8 Gepost op: 19-07-2020, 19:26:54 »
Sanmol ::rofl:: Boze stiefmoeder, dictator ::rofl::
Alleen 50? Really?  ::)

Ik dacht oprecht voor zo'n 3 jaar lang tot nu toe dan - dat je een 50 jarige moeder was van 2 kinderen ::rofl::. Ik heb geen idee hoe ik daar op ben gekomen though. Over het spel: je zat ons zoveel in de nek te hijgen dat we het warm onder onze voeten begonnen te krijgen. Ik denk dat ik jou nog nooit zo agressief heb gezien in het spel. Het contrast met de vorige keer was groot. Ik dacht die vrouw is een soort James Bond die heeft ons door. Writings on the wall honey. Alhoewel, halverwege begon je opeens anderen mensen te verdenken en dat kwam goed uit voor mijn mede-muiters die nog in het spel zaten.
« Laatst bewerkt op: 19-07-2020, 19:35:52 door Sanmol »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #9 Gepost op: 19-07-2020, 22:55:15 »
Fijn dat ik niet opviel als Ziener haha!

En ook hier heeft Daisy mij geholpen door vingers naar mij te wijzen waardoor ze niet op mij hebben gestemd!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [M] Muiters PM
« Reactie #10 Gepost op: 21-07-2020, 00:26:00 »
haha erg grappig om dit terug te lezen ::rofl::
chipsverslaafde <3