Auteur Topic: [U] Afvallers-PM  (gelezen 767 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
[U] Afvallers-PM
« Gepost op: 31-08-2020, 23:56:24 »
Ze hadden goede en minder goede theorieën, en vooral heftige meningen ;D

Mag ik deze aanmaken?  ;D

Ik dacht dus serieus gisteravond al, moet ik niet vast een verdachtenlijstje gaan posten, maar ik was bang dat ik dan juist vermoord zou worden  :-\\ beter toch kunnen doen dus.

Sanmol is sowieso een wolf of slechte rol denk ik, en daarnaast verdenk ik D*N en Convans ook  ::jaja:: die lange discussie leek me nogal gescript. Ik zie iig één van die twee wel wolf zijn, misschien zelfs allebei.

En dan nog Molcrazy misschien? Revenge omdat ik hem gisteravond in de forumsoap dood heb laten gaan?  ::hypocriet::

Ik heb geen flauw idee. ::schaam::

Wel goede theorieën, Frank! ;D

Mitchkox is toch overduidelijk een wolf? Of ben ik nou gek?

DRenziboy doet ook raar.

Spacy, KD had toch gewoon gelijk met z'n statistiek?  ::hypocriet:: ik verdacht hem totaal niet eigenlijk  ::rofl::

Voor nu denk ik: DRenziboy, Mitchkox, D*N, Convans, Sanmol

Ik heb Lödewijk ook maar meteen even toegevoegd, of hij nou wil of niet. :)
Nou, niet helemaal. Een nauwkeurige kansberekening is onmogelijk te maken aangezien de stemming beïnvloedbaar is.

Het klopt dat je over het algemeen wel zou kunnen stellen dat in de eerste rondes de kans statistisch groter is dat er een onschuldig persoon wordt gelyncht. Maar wat Daisy ook al zei; als er niemand gelyncht wordt, gaat er hoe dan ook geen wolf uit. En de wolven zullen altijd een niet-wolf lunchen. Dus de enige personen die door deze keuze veilig zullen blijven zijn de wolven.

Als je gaat wachten tot de kans statistisch gezien groter is geworden om een wolf te lynchen dan een burger, dan ben je al te laat. ;D

Overigens, wat ik ook al in het spel zei (en wat mij blijkbaar verdacht maakte), denk ik niet dat KD. een wolf is, omdat het heel erg opvalt om als wolf in deze theorie mee te gaan. Ik ben er van overtuigd dat minstens 1 of 2 wolven juist hebben aangegeven dat het een onzintheorie is, om zichzelf minder verdacht te maken, en misschien is catshee er hier één van. Al had ik bij hem wel het vermoeden dat hij het deed om reacties uit te lokken.

Uiteindelijk heb ik toch op KD. gestemd omdat hij mij genomineerd had, en ik dus maar op mijn grootste concurrent moest gaan stemmen uit zelfverdediging.

Nou Sanmol is ook helemaal doorgedraaid, maar ik verdenk hun nog wel.

Verder: D*N, Convans, DRenziboy.

Mitchkox dus de magiër? Had hem echt als wolf verwacht om eerlijk te zijn  ;D hij reageerde zo verdacht?

De laatste wolf... Molcrazy? Brtdm? Bjornn?

Brtdm speelt weer eens voor dictator zo te zien  :-X ::)

Convans, ik verdacht jou dus echt enorm. En Mitchkox trouwens ook, dat die magiër is verbaast me.

DRenziboy vind ik overduidelijk een wolf, Sanmol ook, D*N ook wel. Molcrazy misschien, Bjorrn dan nog erbij? Dat zijn er vijf. De rest verdenk ik niet zo.

Hoezo? Ik wilde burgemeester zijn, ik deelde meteen een verdachtenlijstje waarvan ik nog altijd denk dat Daisy, D*N en Molcrazy wolf zijn.

Ik vond het wat vreemd dat ik dan door een incompetente (?) magiër uit het spel wordt gespeeld terwijl heel wat spelers hun vertrouwen al hadden uitgesproken in mij dit potje.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2020, 23:56:49 »
Biecht van de Volgeling tussendoor:

Hey allemaal  ::zwaai:: - de volgeling hier,

Aangezien ik bij het duister hoor, maar niet in de wolven PM zit dacht ik even een eenmalige confessional te maken. Mijn tactiek tot zover is om op de achtergrond te blijven en de weerwolven proberen te achterhalen. Ik had mijzelf voorgenomen om voor nacht 1 inactief te gaan worden om zo niet opgegeten te worden door de wolven. Zij zoeken immers de ziener, en als ik inactief ben tijdens de nacht kan ik niet de ziener of weerwolf zijn. Het perfecte alibi naar de wolven en burgers toe. Het was even schrikken toen KD. mij onder de bus probeerde te gooien met Kaaasje, maar dat was gelukkig niet gelukt. Kaaasje had trouwens wel gelijk. Ik speel het spel ook heel erg dom, maar dat moet wel als volgeling natuurlijk. Af en toe even in het donker tasten is leuk  >:D.

Ik vermoed wel dat KD. een weerwolf is samen met Michael90 en Vermoljoen, maar ik doe net alsof ik dat niet weet. Van de andere twee weerwolven heb ik geen idee, dus die doen het nog heel erg goed. Alhoewel, Hillo vind ik te veel achter iedereen aanlopen, dus dat kan ook een wolf tactiek zijn. Daisy is volgensmij de ziener, want die meid was de enige die niet online was geweest gisteren. Hopelijk pakken ze haar krachten af dan maar.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2020, 23:57:31 »
Waarom maakt Molduck haarzelf altijd zo verdacht  ::rofl::

Ik dacht eerst dat Mitchkox eruit lag maar dat is dus niet zo?

En mensen, is er al meer info? Mensen die rollen willen delen? Waarom denken jullie dat er ineens tijdens de laatste uren naar mij werd geswitcht? Ik dacht wel safe te zitten. Ook door het feit dat ik aangaf Mitchkox als goed personage te volgen, ging ik ervan uit dat als mensen dat zouden lezen ze ook mee zouden gaan op Vermoljoen.

Goed onderbuikgevoel Convans  ::ok:: Ik begon D*N ook al vanaf dag 1 te verdenken, want zo'n discussie met jou geeft ie normaal na 1 bericht op  :P (zou ik overigens ook doen, is ook heel vermoeiend)

Sanmol en DRenziboy lijken me ook nog steeds wolven. Ik heb jou, Molcrazy, ook nog even verdacht.

Vermoljoen dan nog? En dan nog 1. Ik ga voor Brtdm  ::jaja::

HOI,

Dat is niet waar Frank, zo'n discussie geef ik helemaal nooit na 1 bericht op  :P. Prima als je mij verdacht vond, maar dat was niet out of character voor mij hoor ::ohno::.

Hey!!

Hahaha nee maar het viel me wel echt op dat zowat heel het dag 0 topic bestond uit de discussie tussen Convans en jou, zo bedoelde ik het meer


Citaat van: FrankLapidus
Ik heb jou, Molcrazy, ook nog even verdacht.

Hoezo? ::vergroot::

Omdat ik dacht dat je misschien één van de wolven was die geopperd had mij te doden (omdat ik je die avond in de forumsoap heb laten vermoorden  :P)

Ja ik val altijd op, en ben ook eigenlijk geen enkel potje 0 keer verdacht, dus eigenlijk was ik niet bothered toen ik een aantal keer genoemd werd  ;D.

Ach zo. En hoe? Ben ik niet op magische wijze gered door een waterval ofzo zodat ik de komende seizoenen nog een rolletje heb? ::oink::

:-X

Sanmol, DRenziboy, Vermoljoen en Daisy de laatste vier wolven, lijkt me.

Ben zelf ook heel benieuwd naar de rollen van enkele andere spelers ::jaja::

Kaaasje en Michael zijn toch wel de vrijmetselaars niet? Waarom zou Kaaasje anders zeggen dat ze Michael het meest vertrouwt?

Dat zou zomaar kunnen. ::jaja::



Dat is precies wat ze bedoelen in die conversatie met Hillo. Daar vroeg Hillo immers om. Ik snap niet dat bijv KD dat nog niet begrijpt.

Daisy is een wolf, dat heb ik vanaf het begin gezegd :P



En hoi andere afvallers! Hebben jullie elkaar al verteld over speciale rollen? Niet iedereen was gewoon burger toch?

Ik ben ook wel benieuwd naar andere rollen ::jaja::


Brent en DRenziboy toegevoegd.

Wat een bijzondere reactie DRenziboy:
De nieuwe burgemeester is Brtdm
Ga geen motivatie geven... Ben helemaal klaar met dit spel.


Als je wolf bent, is het toch de bedoeling van het spel dat de burgers je een keer door zouden kunnen krijgen en wegstemmen? Je probeert om dat te voorkomen natuurlijk, maar als ze je dan door hebben, dan vind ik deze reactie achteraf wel een opvallend?

Het zou me niks verbazen als wolf DRenziboy weggestemd is door (één van) zijn medewolven. Ik gok dat Sanmol, kan ook iemand anders zijn, misschien om verdenkingen van hem af te halen, ook op hem heeft gestemd en dat DRenziboy daarom niet erg blij is.

Dagelijks gokje: wolven - Sanmol, Vermoljoen, Ricardo
volgeling - Brtdm


Ben benieuwd wie er gaan winnen trouwens, de wolven of de burgers. Allebei hebben ze nog wel genoeg "leden" als het ware om te winnen, al neigt het nu meer de kant van de burgers op te gaan.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #3 Gepost op: 31-08-2020, 23:57:52 »
Laat ik eerst zeggen dat ik me gisteren nog al geïrriteerd voelde door de hitte. Ik word dan uit het "niets" ineens zo verdacht, dan voelt heel raar en klote, aangezien we naar mijn mening het spel redelijk goed aan het spelen waren tot dan toe.

Dit voedde mijn al overcompenserende gedachte die ik soms heb (Ik maak vaak van een mug een olifant). Waardoor ik niet kon relativeren in het feit dat het maar een spel is. Het helpt dan ook niet mee dat ik slecht tegen verliezen kan.

Dit gecombineerd met het verraad dat ik voelde vanuit het weerwolvenkamp, zorgde ervoor dat ik me zwaar klote voelde. Als klap op de vuurpijl komen er dan plagende reacties bovenop en toen was voor mij de maat vol.

Ik heb me nog ingehouden aangezien ik nog een stap verder wilde gaan door meteen de "verraders" in het dag-topic te posten.

Ik heb me gewoon niet bezig gehouden met het spel de afgelopen pak hem beet 23 uur, en ik heb me herpakt... Het hielp ook al mee door de spijtbetuigingen in de weerwolven-pm. (En een spannend gifje  :P)

Uiteindelijk weet ik dat het allemaal een spel is en vind ik het jammer dat mijn emoties zich meester van mij hebben gemaakt.



Dank voor je uitgebreide antwoord, en ik begrijp je nu wel. Je maakt het wel spannend wat betreft wat er allemaal speelt bij de wolven, maar daar moeten we nog even op wachten natuurlijk.
Het was niet aanvallend bedoelt, fijn dat je emoties nu gezakt zijn.

Ik had de verdenking op jou ook niet zo zien aankomen trouwens. Volgens mij spelen de wolven het goed.

Je gaat gewoon in het spel op, is toch oké? Ik heb dat ook. Was ook absoluut niet tevreden toen ik eruit ging en ik vond ook dat ik ineens uit het niets verdacht werd. Ineens tijdens de laatste twee uren kwamen er allemaal stemmen op mij. Hoe dat zo?

Logisch dat het even moeten zakken. Ook als weet je dat het een spel is, wil je het gewoon zo goed mogelijk doen.

Oh my, Hillo! Dit doet de kansen keren... het wordt nog spannend!

Beetje raar gelopen, heb geprobeerd het volgens de regels te doen, maar het is niet anders. Gelukkig weet men nu hopelijk wel dat Kaaasje en Michael het niet zijn, dus dan heb ik er toch nog twee vrijgepleit :)

Is hier al bekend hoe het zit? En in hoeverre kan ik hier veilig open kaart spelen? ;D

Hoe ben je gestorven?

Sanmol is wel een obvious wolf. Daarnaast hou ik vast aan Daisy vanaf het begin.

Het feit dat dat niet duidelijk is en volgens mij ook niet voor de mensen die nog in leven zijn maakt dat ik ‘t nog steeds dubieus vind dat ik dood ben haha. Maar ik heb Kaaasje en Michael blootgelegd als vrijmetselaars. Dus dat ik nu dood ben met dat briefje erbij zorgt er hopelijk voor dat men het goed terugleest en dat snapt.


In het briefje stond duidelijk de je ook niet impliciet over ze mocht praten, en na die eerste dag dat we allemaal fout gingen had ik het ook wel zo begrepen, ik vond je vraag gewaagd. Maar wel duidelijk nog 2 burgers aangeduid, dus je hebt wel het beste uit je dood gehaald ;D

Wie had je vannacht bekeken?

Het is hier nog niet duidelijk, tenminste niet in die paar dagen dat ik nu in deze groep zit. Dagelijks gokken we nog.

Ik denk nog steeds Daisy, en ik denk nu ook wel Sanmol. Zou de derde dan toch KD zijn? Ricardo was zo gewaagd met Kaaasje steeds, kan me niet voorstellen dat je dat als wolf doet.

Sanmol was al duidelijk vanaf het begin, ik snap ook echt niet dat mensen dat niet zien  :-X

Ricardo lijkt me een wolf.

Vermoljoen is dus ineens de bink, hoezo dat dan??? Dan ga ik als laatste keuze voor Molduck? Die laatste wolf is echt een lastige.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2020, 23:58:05 »

Oh ja, Molduck. Ik vond het zo bijzonder hoe zij meeging op D*N "ik zie dat de meerderheid op hem gaat dus ik stem met de meerderheid mee". Terwijl ze echt niet veel hoefde terug te lezen om te zien dat de ziener D*N had ontmaskerd. Steekt ze dan echt zo weinig tijd in het spel, dat ze helemaal niets terugleest op de stemmen na? Of is het een gekke wolven-uitspraak?

Ja maar ik had van tevoren gevraagd aan Lucy of het op die manier mocht. Pas toen ik Michael direct vroeg of hij kaaasje ook het meest vertrouwde werd ik uitgeschakeld ;)

Heb niemand meer bekeken, want ik had al gehoord dat ik dood ging.

@Lucy, aangezien ik pas vannacht stierf, mag ik hier nog iemand bekijken? ;D helpt ons met gissen!

Catshee heeft trouwens m’n taken overgenomen nu. Ik hoop dat ik zijn rol voldoende beschermd heb door te de waarheid te spreken over de zieke en te liegen over één normale burger. Nog extra aangedikt door de volgeling als optie aan te halen. Nu maar hopen dat de wolven het slikken ;D

Lucy vraagt hem wie hij nog wil zien?

Molduck!

Weten we eigenlijk al of de bodyguard en andere speciale rollen er nog inzitten?

Molduck is de bodyguard!


Haha twee in 1 beantwoordt!

Ik had ook Molduck gestemd. Of Daisy.


Ik zou verwachten dat de wolven voor Catshee of Bjorn zouden gaan komende nacht. En dan werd het nog spannender, zonder evt de leerlingziener. Met de claim van Ricardo acht ik de kans groter dat hij wordt geluncht. Verstandig dat hij net schrijft niet op Kaaasje te zullen schieten.

Ik vind het trouwens opmerkelijk dat jij mij nooit hebt gecontroleerd hillo...

Elk spel wordt de burgemeester als eerste bekeken, ik dacht dat ik hiermee een risico had genomen. Kwam dit ook door Convans "notitieboekje?"

Dat van Convans vond ik dan wel weer grappig ik was de stemming langzaam aan het winnen en hij komt aanzetten met: "Een weerwolf zou niet snel voor de burgemeester-rol gaan. " Bedankt voor het indekken ::ok::  ::rofl::

Haha, ik vond het niet nodig jou te checken, omdat de burgemeester vaak op een gegeven moment ofwel wordt opgegeten, ofwel verdacht en eruit gestemd wordt. Ik heb eigenlijk altijd gekeken naar mensen die ik niet snel om andere redenen zag afvallen, om ze te kunnen uitsluiten en om niet iemand te checken die vervolgens dood gaat zodat ik mn info kwijt ben ;)

Moet wel bekennen dat je lange tijd ook niet op mn verdachtenlijstje stond!

KD. is nu volgens mij bevestigd wolf. Want hij is geen bodyguard en geen leerlingziener. Dus wat hij roept is niet waar ::pinokkio::

Ik hoop dat ze Molduck wegstemmen, dan kan catshee inzien dat KD liegt, vannacht iemand anders checken en dan morgen uit de kast komen als hij hopelijk nog leeft!

Convans reageert nog op DRenziboy:

Ja, maar ik vond het vreemd dat iedereen plots makkelijk meeging met jou als burgemeester en toen je plots zoveel stemmen had, wilde je het zelf niet meer met volle overtuiging zijn  ::rofl::

Is KD nog de enige wolf dan?  ::oink::

Ik verdenk Daisy totaal niet eigenlijk  ::ohno::

Ik realiseer me ook iets...

Op dag 1 riep convans ook al dat er 3 vrijmetselaars waren in zijn openbare notitieblok. Deze had dan toch ook al dood moeten zijn op dag 2?  ::oink::

De quote:
"- Vrijmetselaarsgilde van 3 personen. Deze personen kennen dus 2 andere personen die geen wolf zijn, maar kunnen dit moeilijk duidelijk maken aan de rest."

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2020, 23:58:21 »
Volgeling biecht nog eens:

Hey wolvenmaatjes  ::zwaai::,

Wat een idioten zijn die burgers toch ook. Mijn tactiek is toch een beetje aangepast nu dat ik weet dat er nog steeds meerdere wolven inzitten. Elke keer probeer ik de stemming close te maken zodat de wolven de laatste zet kunnen geven. Echter, wat ik vandaag op dag 7 heb gezien gaat tegen alles in. Ten eerste, probeer ik iedereen wat duidelijk te maken: HALLOOO?? Kaaasje is een wolf - en dat niemand dat ziet. Olie dom. Ten tweede, heb ik gelogen over dat er nog een speciale rol over was. Die is er niet. Ach oops, af en toe een klein foutje kan wel. KD. is dus ook een wolf, zoals ik al doorhad. Hilarisch gezien dat ik ook die een sneer heb gegeven. Na wat logisch nadenken kom ik ook bij de laatste wolf aan: Michael90. Mijn grote meme vriend, maar ook die had ik door. Als enige. We zitten wel in een goede positie nu, want iedereen verdenkt Daisy van een wolf te zijn. Daarna pakken we Robbie ook nog eens in als leugenaar. Helaas vermoed ik wel dat Ricardo mij zou kunnen afschieten, want ik pas in de omschrijving die hij gaf. Aan de andere kant zou Daisy het meest logisch zijn voor het spel. Ik zie wel wat er gaat gebeuren, maar ik speel het tot nu toe al vrij goed. Alleen jammer dat Hillo mij niet wou zien, want dat had mij kunnen verpleiten.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2020, 23:59:18 »
Catsheeee dit is balen :( wie heb je gecheckt?

Robbie en die was geen weerwolf...

Dus zowel Robbie, catshee als hillo waren goed. Waarom al die stemmen dan op mij jongens?

Trouwens, niet verwacht dat catshee eruit zou liggen ::oink::

Catshee ook niet  :-X

Trouwens hillo ik snap nog steeds niet de vrijmetselaars actie als ziener?  ::rofl:: Maar ik ga ervan uit dat de Kaaasje Michael90 claim klopt of zitten er hier vrijmetselaars?

Ik niet ::ohno::

Die klopt ::jaja::

Was ook niet de bedoeling. Heb geprobeerd het helemaal binnen de lijntjes te doen, maar Lucy vond het toch net over t randje ;D

KD. is trouwens wolf. Hoopte dat jij één nacht zou overleven om iemand vrij te pleiten. Nu wordt het nog spannend.

Oh en @MC: jij was gewoon heel vaag bezig steeds.

Ik mag trouwens toch hopen dat die Ricardo een grapje maakt elke keer dat hij weer Michael en Kaaasje aanhaalt ::ohno::

Denk dat sommigen de vrijmetselaar claim is ontglipt omdat het nergens duidelijk is gezegd  ::ohno::

Dus je hebt KD als wolf gezien?

Ik ben zo blij dat in ieder geval mijn gevoel bij KD en Robbie wel juist was. Hoopte een beetje vandaag nog te leven en KD te dwingen wat te claimen (in de hoop dat hij leerlingziener zou claimen of echt bodyguard was).

Nee Molduck gecheckt, maar zij is bodyguard ::rofl:: en van jou wist ik ‘t natuurlijk ook. Heb getwijfeld jou niet te noemen om je te beschermen, maar kon er niet omheen. Heb ‘t geprobeerd op te lossen met die zieke en wat gezwets over de Volgeling, maar ze gingen (best logisch) toch op bevestigde goeien.

KD neemt nu wel risico, kan goed uitpakken behalve dat hij zegt dat hij zichzelf de afgelopen nacht beschermd heeft. Dan valt ie wsl morgen door de mand als hij nog leeft. Volgens mij zijn er sowieso nu teveel goede spelers bevestigd om nog te verliezen toch? Of Ricardo moet het verpesten ::)

Ik weet niet, denk dat Daisy gelyncht wordt maar als die goed is en ze lunchen Ricardo en die knalt de verkeerde neer... Weet niet of mijn zilveren kogel theorie klopte en Brent slecht is?

Maar zo niet dan zijn er nog 3 wolven die dan eventueel een oproep naar een volgeling zouden kunnen doen  :-\\

Brent is wolf inderdaad ::jaja::

Daisy eruit, daarna waarschijnlijk Bjorrrn of Mitch als lunch en dan moeten ze op Sanmol of KD.

Denk dat er genoeg spelers over zijn die wel snappen dat Michael/kaaasje goed zijn

KD heeft z’n post aangepast :-\\

Wat frustrerend dat KD hiermee weg lijkt te komen ::rofl::

Ik dacht net dat het vrij duidelijk was dat ik een burger was. Zeker toen ik de dag dat ik eruit ging, zei dat ik Mitchkox volgde omdat hij een bevestigde goeie speler was. Dan kan je mij nog niet geloven maar snap niet dat mensen toen niet meer hem gingen volgen omdat hij net goed was en dus voor een slecht personage zou gaan.

Als je niets zegt, ben je stil en wolf en als je wel iets zegt, ben je vaag bezig :P

Wat doet Ricardo?  :-X Zo gaat hij er voor zorgen dat de burgers verliezen  ::ohno::

Zal ervan afhangen wie hij gaat schieten dan.

Manmanman dit is toch gewoon dom? Deze actie kan je toch op geen enkele manier goedpraten?

Ik begrijp heel erg weinig van sommige acties. Hoe kunnen Kaaasje en Michael nog altijd als potentiële verdachten gezien worden?



Ik vind je nu nog verdachter MC  ::rofl::
Lucy weet je zeker dat MC geen wolf was?  :P

Ja Ricardo's actie snap ik ook niet, hopelijk knalt hij Daisy of Sanmol (of KD!). Maar ben een beetje bang dat hij dadelijke de foute persoon kiest  :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #7 Gepost op: 1-09-2020, 00:00:00 »
:P

Inderdaad onverwacht. Misschien heeft hij een goed plan?

Vraag: stel dat de jager door de wolven opgegeten wordt, dan mag/kan hij dus niet meer schieten?




Jawel!

Ah, handig om te weten.

Maar goed KD lijkt Daisy te willen redden dus het zullen wel Daisy en KD zijn dan?

Als Ricardo het verpest is hij hier niet welkom hoor ::zweep:: ::hand::

Kan iemand mij de logica van Brtdm eens uitleggen?  ::rofl::

Dus hij denkt dat Robbie burger is. Dan wil hij dat Ricardo Robbie schiet omdat hij het dan 100% zeker weet. Euh waarom mis ik de logica?  ::ohno::

Wolven gaan nog winnen zo  :P

Misschien is Brtdm de volgeling?

Een babywolf?  ::rofl::



Hehe eindelijk Daisy, ik had dat toch meer moeten doordrukken in het begin.


Met de claim van KD en de rare actie van Ricardo die nog niet begrijpt wie de vrijmetselaars zijn denk ik nu dat de wolven gaan winnen.

Ricardo kan wel eens de 'flop'-award krijgen op deze manier

Hoe kunnen ze niet zien dat Sanmol een wolf (of volgeling) is?

Ik denk dat Ricardo Sanmol gaat schieten, hoop het ook want zij zijn sowieso slecht.

Ik hoop KD ;D

Sanmol is de volgeling denk ik.

Brent, Daisy, Dennis, kd en nog 1 mol?

Mrchipie vergat even DRenziboy…

Ohja dan brent daisy dennis kd en drenzi ::rofl::

Hoi Daisy! ::tandpastasmiley::

Nu alleen KD nog ::hyper:: kan bijna niet mis meer gaan toch. Al heeft KD wel credits

::zwaai::

Kan ik een update over de rollen van Spacy, chipie, Chardo en Molcrazy krijgen  ;D

Ow en Molduck ook ::jaja::

Volgens mij allemaal burgers? Molduck was de bodyguard.

Oe nice, de volgeling zit er dus nog in.  ::jaja::

Heeey Daisy, sanmol is de volgeling. ::rofl::

Of zou Sanmol wolf zijn en KD. volgeling?

Lijkt me niet... Dan zou hij Sanmol beschermen ipv zichzelf. Als ik KD. was zou ik nu niemand lunchen, en dan claimen dat ie zichzelf (of een ander) gebodyguard heeft. Dat geeft ‘m mogelijk voldoende credits om Vermoljoen voorbij te gaan. Maar het is vrijwel onmogelijk voor de wolven om nog te winnen geloof ik.

Dat Daisy het nog zolang volgehouden heeft, onbegrijpelijk  ::rofl::

Vanaf dag 1 als 1 vd hoofdverdachten

My thoughts exactly hoor :P

Hoe kwam je er trouwens bij om mij te targetten? ;D

Ik zocht iemand die nog amper genoemd was en niet zoveel had gezegd.
En jij voldeed daar aardig aan.

Jij paste volgens mij ook lekker de verdeel & heers tactiek toe? Steeds mensen noemen/bevragen die niet direct verdacht waren. Deed je goed! Ik had je op een gegeven moment bijna gecheckt maar dacht: nah die gaat vanzelf toch wel dood :P Knap dat je dat toch steeds weer wist te vermijden!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #8 Gepost op: 1-09-2020, 00:00:18 »
Maar zo waren er nog meer wat ik toen ook al aangehaald heb. Snap niet dat de andere burgers, toen ik dat opmerkte en jou vroeg waarom je mij in de focus bracht ipv één van die anderen die je daar ook aan had kunnen halen, zich daar geen vragen bij stelden toen je niet op mijn opmerking daarover antwoordde.

Inderdaad, altijd anderen in de focus brengen ::jaja::

Ricardo schiet Michael neer…

Aaarghhh, Ricardo... Nu gaan we verliezen  ::ohno:: 


Ricardo had je nou echt niet begrepen wie de vrijmetselaars zijn?


Ik denk dat KD blind geloofd wordt en dus zullen de wolven wel winnen. Alle slimme spelers zitten inmiddels in deze groep ::hypocriet::

Sanmol vs Robbie, dit wordt lachen. ::rofl::

Het is 50/50 nu mijns inziens.

Misschien krijgt Robbie ze zover om Sanmol, Vermoljoen, KD en zichzelf te dwingen om het over de vrijmetselaars te hebben en als KD het dan niet doet weten Bart en Kaaasje wie ze moeten lynchen. Enige hoop volgens mij nu  ::rofl::

Tsja wat zullen we er eens van zeggen? Eerst al onnodig die extra dag bij Daisy en nu zo een domme actie ::ohno::

Brtdm is nog burgemeester, dat kan de burgers helpen. En als Sanmol idd de volgeling is, hebben de burgers nog zeker de beste kaarten, als Sanmol als volgende gelyncht wordt.


Ricardo  ???

Halloooooo iedereen. Volgens mij deed ik het, op Convans vermoorden na, niet zo heel slecht deze keer hahaha

Omg Ricardo... Hoe kan je dit nou niet gesnapt hebben ::oink::

Als Robbie en Sanmol beiden sterven vandaag gaat het toch ook goed? Bjorrrn leeft ook nog. Volgens mij kan het dan alleen misgaan als Bjorrrn de volgeling is.

1. Robbie dood, Sanmol dood
2. KD. killt kaaasje
3. Dan moeten ze kiezen en is de kans al best aanwezig dat ze KD. kiezen maar stel ze killen Vermoljoen
4. KD. killt Brtdm
5. Bjorrn (dan burgemeester) en KD. over

Als brtdm eerder sterft dan kaaasje wordt die laatste wsl burgemeester

Het spel moest een leuke wending krijgen isn't it? Niemand luisterde naar mij😂. Dan luister ik ook niet naar jullie. Ik had de wolven nog meer kunnen helpen, maar ik hoop alsnog dat de burgers het licht zien.

Ik had echt verwacht dat het na mijn exit wel een beetje uitgespeeld was...

Dit is zo'n verwarrend potje... ???

Ricardo, had je het nu wel of niet door van die Vrijmetselaars?

Ik durf hier te zeggen dat dit zo was... Ik heb het oprecht niet meegekregen en het is me niet uitgelegd of verwezen heb het wss die dag druk gehad waardoor ik amper heb gelezen. Tussen mijn Kaaasje spam heb ik bijvoorbeeld KD. Al met sterke argumenten tot weerwolf beticht ook D*N en Robbie heb ik openlijk verdacht.

Ik heb wel een poging gedaan om mensen te laten denken dat ik de volgeling was, dus ik hoop dat de echte volgeling dat heeft opgepikt; dat zou wel bij Sanmol passen, aangezien die nominatie van Kaaasje 2 rondes geleden natuurlijk nergens op sloeg, die was tussen de regels door gewoon vrijgepleit door Hillo.

Gaat iedereen zich gaan opofferen of wat gebeurt er?  ::ohno:: ::ohno::



Dankzij Brtdm lijkt het toch nog goed te komen  :D al zal de wolf hem wel opeten vannacht. Denk dat Kaaasje het ook wel ziet nu en het goed kan afronden. Ik begin weer hoop te krijgen als burger.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #9 Gepost op: 1-09-2020, 00:00:35 »
Dit wordt lachen als uitkomt dat beiden geen wolf zijn ::rofl::

Ik zou nu iemand opeten waarvan je zeker weet dat het de volgeling niet is. Dus ik zou Kaaasje kiezen. Aan de andere kant, zolang Brtdm de burgemeester is, winnen de burgers sws. Al denk ik dat de burgers sws wel winnen. Tenzij Robbie toch nog een kamikaze actie gaat uithalen, maar dat verwacht ik niet.

Robbie is trouwens de eenzame wolf toch? Ik had het veel eerder moeten en kunnen weten. Ik zei het nog toen de vrijmetselarijrel kwam. Ik was zeker dat de starter hiervan de eenzame wolf was. Waarom heb ik er niet extra op gekeken. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon weer met mijn glazen bol ga spelen in plaats van logisch proberen te beredeneren. 1 niemand gaat mij nog geloven en 2 met de glazen bol tactiek heb ik minder goede burgers als verdachte.

Alleen KD is als wolf er nog robbie is geen wolf ::rofl::

Euh? KD. pakken en het spel is klaar hoor  :P

Kaaasje lijkt de weg kwijt, KD heeft nog kans ::rofl:: ::bravo::
Misschien dat ie dan toch Brtdm maar moet opeten en hopen dat ie burgemeester wordt .
Ik ga helemaal stuk als het lukt  ::rofl::

Van mij mag hij winnen, speelt het het best van alle deelnemers die nog over zijn!

KD gooit er ook wat Vrijmetselaars in…

Wat doet KD nu weer ::rofl::

Mijn hemel wat wordt er slecht gespeeld door vrijwel iedereen die over is  :-X alleen Bjorrn en Brtdm begrijpen volgens mij nog enigszins in welk spel ze zitten



Nou 1 rol komt niet meer terug denk ik ::rofl::

IMO had ik wel een geldige reden om zelfmoord te plegen. Helaas pakte het niet goed uit. Ik snap helemaal niks meer van het spel, maar ik heb in ieder geval KD. en Robbie eerder (sterk) verdacht. Dat streelt mijn in elkaar gestorte weerwolvenego nog een klein beetje.

Wat een chaos dit spel. En why o why is Vermoljoen opeens verdachter dan KD... Kd deed veel vager en ook nog op een moment dat er minder spelers over waren. 1+1=2 toch? ;D

Maar even rekenen.

Robbie dood
Kaasje geluncht (vind ik de enige juiste zet van KD want is de laatste zekerheid)
Sanmol gedood
Brtdm geluncht
Dan moet brtdm kiezen tussen Vermoljoen, KD en Bjorrn, dan moet hij wel Bjorrn kiezen denk ik.

En dan ligt ons aller lot in Bjorrns handen voor de laatste lynch

::hyper::


Hoi Sanmol wat heb je het goed gedaan als volgeling, je was er bijna!

Well, ik heb er echt alles aan gedaan om hun over te halen om op Robbieazerty te stemmen  ::rofl::. Helaas was het niet genoeg - zelfs niet nadat ik een kamikaze poging deed ::ohno::. Het was echt zo obvious dat ik geen weerwolf was.

Swifty, ik ben geen volgeling  ???.

Huh? *Iedereen confused*
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #10 Gepost op: 1-09-2020, 00:00:47 »
Jung-es ik maak een grap ik ben wel de volgeling  ::zwaai::. Wou even jullie gezichten zien  ::rofl::. Nu moet ik toegeven dat ik alleen KD. heb verdacht als wolf. Uitgerekend hij was als laatste nog over. Ik heb altijd geprobeerd om chaos te creeëren, de wolven de kans te geven om een tie breaker te worden en die eerste twee nachten was ik inactief om niet geluncht te worden. Ik heb er alles aan gedaan om Robbieazerty gelyncht te krijgen, maar niemand geloofde mij. Het was een race tegen de klok. Als ik nog had geleeft en we Vermoljoen eruit hadden gekregen, dan hadden we gewonnen als wolven. Ik zou en moest Robbieazerty verdacht maken zodat hij de volgende lynch eraan was. Vermoljoen heb ik last minute nog geprobeerd onder de bus te gooien om ergens iets te planten. Brtdm word snel achterdochtig, dus vandaar.

Ik had trouwens nog wel wat clues achtergelaten zoals op het t-shirt wat Paris Hilton draagt tijdens mijn burgemeester campagne stond "vote or die", wat doen wolven? Precies dat. En in één van de zinnen die in mijn pamflet stond begon met "volg".

Wie denken we dat vanavond geluncht gaat worden?

Mijn geld is op Brtdm  ::jaja::, want dan had KD. Kaaasje s'nachts beschermd.

De wolven wordt over gesproken ::vergroot::. Zal vast komen door haar vakantie/mooiere omschrijving. Ik heb Brtdm even toegevoegd!

Ik zei toch dat Brtdm eraan ging  ::rofl::. Dat was het meest logische.

Dag iedereen!

En.. denken jullie dat Robbie de laatste wolf is of zitten er al een bodyguard of bink in deze PM?

Molduck was de bodyguard, Brent was wolf en Sanmol de volgeling  ;)

En KD is de laatse wolf brtdm ::trots::


Dat was zoooooo obvious, maar ja iedereen vond dat ik mijn mond moest houden over KD hahahaha ::rofl::

Ik heb nog zo hard geprobeerd om Vermoljoen onder de bus te gooien, maar dat lukte niet  ::rofl::. Zelfs als Robbieazerty vandaag gelyncht word, dan is het nog heel moeilijk voor KD. om Vermoljoen onder de bus te gooien.

Convans was zo obvious burger, dus zwijg jij :P KD en ik waren er van overtuigd dat je een van ons zou killen ::rofl::


Door feit dat KD. 2 rondjes verder is gekomen na zijn body guard claim moet er bij de rest toch wel een belletje gaan rinkelen ? Waarom zouden de wolven de bodyguard laten leven? De wolven willen vd burgers af, dus moet de bodyguard dood. Die kan zichzelf in theorie 1 ronde beschermen, maar niet twee.

Tsja je zou nog kunnen beredeneren dat wolf of wolven KD verdacht willen maken, maar niet met nog 5 spelers in het spel.

De burgers moeten logisch nadenken imo en dan is het na deze ronde klaar. Al hoop ik het niet natuurlijk.  ;)

Hopelijk vergeten ze nog iemand te nomineren zodat er niemand naar huis gaat  ::rofl::.

Ja, daar vreesde ik al een beetje voor. 'Belangrijke rol' was vaag, maar kon indien hij leerlingziener was. Als bodyguard had hij het gewoon kunnen zeggen. Vandaar ook mijn laatste vraag naar hem, ik wilde hem nog een beetje testen, maarja. Kan ik nu niet meer bespreken.

Maar het is nog niet verloren!

Ik moest mijn mond ook houden over KD. want KD. is zielig en in zijn derde potje ooit! Vaak zeggen de gekken de waarheid! Behalve Brtdm dan.

Spannend ::hyper::
Ze moeten het inderdaad toch wel gaan inzien nu... Maargoed, worst case sterven Robbie en Kaasje nu, wordt Bjorrn burgemeester en moet hij KD boven vermoljoen lynchen morgen. Kleine kans dat KD t gaat halen dus. Maar het kan!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2020, 00:01:07 »
Wanneer mijn zaadje dat is gepland om Vermoljoen eruit te krijgen toch nog werkt  ::rofl::.

Ik heb zomaar het gevoel dat Kaaasje onze held kan gaan worden ;D

KD. zijn beste optie is om Vermoljoen vanavond te laten lynchen, want daarna kan hij alle schuld op Robbieazerty gooien (die wou zo graag Molduck, Sanmol en Vermoljoen eruit hebben). Kaaasje gaat daarna er aan en dan blijven Bjornn, Robbieazerty en KD. over.


Mijn god, gaan ze serieus Vermoljoen lynchen?? Dan mag ik toch hopen dat Bjorrrn/Kaaasje uiteindelijk slim is en voor KD gaat morgen ::jaja::

Ik zei toch dat ze Vermoljoen gingen lynchen lmao  ::rofl::.

Ik ben zo blij dat ik Michael heb geschoten atm. Wat zijn deze kandidaten raar bezig. Ik hoop dat KD. gaat winnen.

KD. mag van mij ook wel winnen, want wat hebben we toch hard aan touwtjes moeten trekken om zo ver te komen  ::rofl::.

Je hebt het goed gespeeld Vermoljoen, maar helaas waren de wolven je toch het slimst af in het eind. Nu word het nog héél spannend overmorgen.

Bwa zoveel heb ik niet bijgebracht hoor. Ik heb me deze keer wat meer op de achtergrond gehouden en wat geobserveerd, want anders zou ik er helemaal in opgaan en daar had ik deze keer even wat minder zin in.

Het was alsnog heel slim om jezelf als bink te claimen, maar je kwam soms ook verdacht over hoor ::rofl::. Vind het wel opmerkelijk hoe ze ons over een KD. & Robbieazerty hebben gekozen, want die waren veel meer verdacht. Ik probeerde nog wel last minute jou onder de bus te gooien, en blijkbaar heeft toch dat soort van gewerkt.

Hey Kaaasje,

welkom bij het clubje  ::zwaai::. Je mag de finale dag gezellig mee kijken met de rest. Waar blijft mijn Sieneke CD?



Ha ja wie had dat nou gedacht, en ze is de laatste vrijmetselaar ook nog  :P


Welkom hier Kaaasje! En, wie denk je nu echt dat de laatste wolf is?



Het komt op Bjorrn aan, en die is volgens mij bar weinig online geweest dit spel...

Ja heel verrassend dat ik dood ben en wat mijn rol is hè (die dus wel bekend is gemaakt).

Ik denk dat ik voor KD zou gaan maar Robbie zou me ook niks verbazen.

Dus ja eigenlijk weet ik het nog steeds niet :P

Zijn jullie als afvallers er al over uit?

Jup het is KD., en wat maakt ie zich enorm verdacht met dat betoog nu  ;D

Meid die gaat voor een oscar worthy momentje. Robbieazerty heeft nog steeds meer getypt dan hem  ::rofl::.

Oh nou baal ik nog meer dat ik na de lynch van Sanmol wakker heb gelegen dat ik niet geswitcht was naar KD en de vorige dag begon met het uitgangspunt ik ga op KD stemmen en op een of andere manier toch bij Vermoljoen terecht kwam die ik aan het begin van de dag het minst verdacht vond ::rofl::

(Maar goed dat maakt dit spel ook leuk natuurlijk :D )

Don't feel too sad, want als jullie Robbieazerty in plaats van mij hadden gelyncht hadden de wolven gewonnen met mij  ::joehoe::. Helaas ging dat plannetje niet door, want jullie dachten zo erg dat ik een wolf was.


Ja ik verwacht van Robbie ook wel 2 volle posts aan betoog  ;D en dan een Bjorrn die  :o zijn best zit te doen om alles te lezen en te beslissen

Oh dat is dan wel een opluchting  ;D

Dan was jij dus ook nooit geswitcht naar KD als ik dat had gedaan. ::rofl::

(Dat bedoelde ik eigenlijk met switchen niet van Robbie naar jou maar van Robbie naar KD.

Als verder dan niemand meer van stem was veranderd was jij er trouwens ook alsnog uitgegaan, maar Brtdm had daar mogelijk wel anders over gedacht ;) )

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #12 Gepost op: 1-09-2020, 00:01:31 »
Haha Bjorn is lekker vakantie aan het houden, maar heeft wel de beslissende stem 8)



Ik twijfelde nog of ik burgemeesterschap wel aan hem over moest laten maar durfde het ook niet aan Robbie (of KD) te geven. Terwijl burgemeesterschap eigenlijk toch niks uit maakt want als het goed is wordt het 2 - 1 want niemand gaat op bjorrn stemmen.

Ik denk al dagen dit wordt het spel waar de wolven regelmatig door het oog van de naad kruipen en dan alsnog weten te winnen.... Maar goed, dat moeten we nog even afwachten.

Nee, ik was nooit naar KD. geswitcht, dan had ik mijzelf opgeofferd. Wel was ik naar Robbieazerty of Vermoljoen geswitcht natuurlijk. Trouwens for the record - ik was echt 4 dagen lang offline. Ironisch gezien was alleen KD. die erop hapte.

KD. heeft wel een enorm risico genomen met het claimen van de bodyguard. Wie was de echte?


Molduck, die was net afgevallen toen hij die rol claimde

Die leefde zelfs nog toen KD zei dat ie een belangrijke rol had zonder te specificeren dat het bodyguard was  ::oink::

Ik vond het trouwens wel ongeloofwaardig dat KD zichzelf die nacht had beschermd. Ik dacht serieus je denkt dat de wolven voor jou gaan ipv een bevestigde goede...  :o

Tja, ik heb af en toe ook wel eens domme moves gemaakt, maar die waren intentional  ::rofl::. Zoals Vermoljoen onder de bus gooien of een domme opmerking te maken om chaos te creeëren. Ik dacht trouwens wel dat de wolven Kaaasje en Michael90 waren op een gegeven moment totdat Daisy dood ging. KD. heb ik altijd verdacht.

Als iedereen nou met mij meeging op KD hahaha maar helaas... KD speelt het toch wel goed hoor

KD. heeft grote ballen that's for sure. Die kan echt alles aan iedereen verkopen. Ik gun hem de winst wel, maar als dat echt gaat gebeuren? Dat ziet u morgen.

Ik heb net 25+ berichten gemist dus ik kan wat context gemist hebben maar Sanmol, verdacht je Kaaasje en Michael90 over mjj?? Ik heb echt zo vaak het woord volgen, gevolg of volgende gebruikt, eerst om zelf verdacht te worden als volgeling (werkte niet) en mijn laatste rondjes, toen ik wist dat de volgeling de wolven niet kende, om aandacht van de volgeling te trekken? Heeft niemand dat gezien?  ::rofl::

-------

Nou Bjorrn ik ben heel benieuwd, logisch nadenken de bodyguard overleeft echt niet 3x een nacht, maar goed KD heeft het de afgelopen ronde ook gered dus hup KD ::bravo::

Ik dacht dat er nog drie wolven over waren, en dat Kaaasje en Michael90 hadden gelogen.

Bjornnn stemt daadwerkelijk op Robbieazerty  ::pinokkio::. Is mijn plannetje toch nog mooi gelukt om Robbieazerty en Vermoljoen onder de bus te krijgen last minute  ::bravo::. Ik juich nog niet, maar dit gaat de goede kant op voor de wolven als Bjornn er serieus morgen niet is.


Ik moet zeggen, knap gedaan van de wolven. Ondanks de ontmaskering van D*N door de ziener en het inactief worden van Brent.

De bluf van KD, het lang net ver genoeg onder de radar blijven van Daisy, de volgeling Sanmol die veel verdeeldheid zaaide, DRenziboy die lang burgemeester bleef, goed gespeeld!

En we sluiten af met nog een laatste BRTDM OVERZICHT ;D

Ik zelf was heel lang nog blind voor de mogelijkheid dat er ongemerkt een wolf uit was. Ik was er daarom van overtuigd dat er minstens 2 wolven zaten tussen Daisy, Sanmol en Robbie. Dat de 3e wolf KD. was, leek me ook niet onlogisch. Maar wilde eerst focussen op de mensen die nog niets hadden geclaimd. Dat plan werd een klein beetje verstoord toen er een jager en een vrijmetselaar uit het spel verdwenen.  ;)

Ach, het was in ieder geval een leuk en spannend spel. (en mijn voorspelling van 11 dagen klopt ook nog eens.)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

THE END :D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #13 Gepost op: 1-09-2020, 09:03:39 »
Super leuk om terug te lezen!  ::bravo:: En Sanmol: goed gespeeld gezien je moeilijke rol! ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #14 Gepost op: 1-09-2020, 11:47:30 »
Super leuk om terug te lezen!  ::bravo:: En Sanmol: goed gespeeld gezien je moeilijke rol! ::ok::

Ik zat er echt zoooo naast, want ik dacht ook naast Ricardo dat Kaaasje en Michael90 weerwolven waren. Jou had ik wel door dan  ::rofl::.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Afvallers-PM
« Reactie #15 Gepost op: 1-09-2020, 21:20:22 »
Leuk om terug te lezen en de wolven zijn echt nog meer door het oog van van de naald gekropen dan ik al dacht met wie hillo en Catshee wilden zien.  ::oink::

En deze lijst ik even in, Sanmol die mij gelijk heeft ::rofl::

Citaat van: Sanmol
Kaaasje had trouwens wel gelijk. Ik speel het spel ook heel erg dom, maar dat moet wel als volgeling natuurlijk. Af en toe even in het donker tasten is leuk  >:D.