Poll

De vraag staat onderaan het verhaal!

Kanto
6 (37.5%)
Johto
3 (18.8%)
Hoenn
5 (31.3%)
Sinnoh
2 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 3-10-2020, 20:00:44

Auteur Topic: [P] Dag 0: Pallet Town  (gelezen 2114 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
[P] Dag 0: Pallet Town
« Gepost op: 1-10-2020, 20:00:44 »

Het normaal zo rustige Pallet Town was een chaos geworden. Een grote groep verbaasde mensen keek elkaar aan. ’Wat is er gebeurd?’ vroeg monkeysuncle. ‘Geen idee, maar mijn haar zit echt voor geen meter’ antwoordde Sanmol. MollenvangR-art had met zijn scherpe blik gelijk door wat er was gebeurd: ‘Iemand heeft ons laten veranderen in forumleden’. Iedereen had door dat het goed mis was. Enkele personen gingen in discussie en wisten zeker dat ze ook enkele slechte Pokémon zagen ronddwalen in en rond Pallet Town voordat dit allemaal gebeurde.

‘Wie was jij dan?’ vroeg D*N aan Lucy. ‘Je mag niet claimen en ik vertel niet wie ik was. Hiermee geef ik de slechte Pokémon veel te veel informatie’ snauwde Lucy. ‘Ik ben Mr. Mime’ riep FrankLapidus. Iedereen zuchtte. ‘Het is nu wel duidelijk dat we FrankLapidus dus kunnen vertrouwen’ riep SpacyColours.

Terwijl iedereen druk discussieerde wie ze nu wel of niet konden vertrouwen, was Giovanni blij met wat hij zag. Zijn Pokémon waren onherkenbaar tussen de groep terecht gekomen.

De groep was het er in ieder geval over eens om Pallet Town te verlaten en een grote stad op te zoeken. Zij liepen daarom naar de grote haven in Vermoljoen City. In de haven lagen speedboten, cruiseschepen, zeilboten en waterscooters. De mannelijkheid van Ricardo kwam naar boven en hij sprong gelijk op één van de waterscooters. ‘Later losers’ riep hij. De rest schoot echter hard in de lach toen bleek dat er geen benzine in de waterscooters zat. Ricardo stapte lichtelijk teleurgesteld van zijn waterscooter af.

Naarmate de tijd vorderde ontstonden er discussies tussen LuchtManiak en Mrchipie. Zij werden het er maar niet over eens waar ze heen wilden. Een paar mensen probeerde weg te vliegen, maar kwamen erachter dat ze daar de krachten niet meer voor hadden. Uiteindelijk was iedereen het met elkaar eens dat de groep bij elkaar moest blijven om de slechte Pokémon te ontmaskeren. Daarom besloten ze om toch om met het cruiseschip mee te gaan. Vanwege het coronavirus was het schip bijna leeg en mogen jullie kiezen waar het schip naartoe gaat varen.

Om verdere discussies in de toekomst tegen te gaan is er ook een professor nodig in deze groep. Deze professor mag bij een gelijke stand in de stemming de beslissende keuze maken. Het stemtopic is open tot 2 oktober 20:00 uur om een professor te kiezen, daarna gaan we de eerste nacht in!

Deelnemerslijst:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De vraag voor de poll: Waar gaat het cruiseschip heen en zal het verhaal zich voornamelijk af gaan spelen?
« Laatst bewerkt op: 2-10-2020, 10:39:06 door Mitchkox »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #1 Gepost op: 1-10-2020, 20:04:22 »
Ik hoef geen professor te zijn.

Joe Joe.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #2 Gepost op: 1-10-2020, 20:11:47 »
Ik voel me ook niet direct geroepen om professor te zijn, maar er zijn vast mensen die het graag willen :)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2020, 20:22:37 »
Hoi allemaal, heb me een klein beetje ingelezen in de sessie van Lucy. Ben heel benieuwd hoe het er hier allemaal aan toe gaat.

Als nieuweling hoef ik niet perse de professor te zijn, maar als niemand het wil....

[edit] Gelden hier ook de regels dat je niet twee keer achter elkaar mag posten maar je post moet aanpassen? ;D

[edit2] Dank Google voor de hulp bij de locatiekeuzes, nrs 1.1 t/m 1.4 uit het Pokémon universe
« Laatst bewerkt op: 1-10-2020, 20:26:02 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2020, 20:42:14 »
Burgemeester wel
Monkeysuncle (als niemand het wilt)

Burgemeester niet
Sanmol
Michael90



Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2020, 21:04:16 »


Welkom mijn Pokévrinden. Ik hoop dat we een fantastische tijd tegemoet gaan. Als beste Pokémon kenner van ons nederig clubje zou ik natuurlijk de professor aan boord moeten zijn. Dus ja, wegens gebrek aan een betere optie stel ik mezelf kandidaat voor die veelbelovende positie.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #6 Gepost op: 1-10-2020, 21:09:41 »
Wat goeeeeeddddd Chardo. Ik zat ook gelijk aan jou te denken  ::bravo::. Wat ben je toch slim, leuk en knap. Kom maar op professor Chardôn.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #7 Gepost op: 1-10-2020, 22:52:09 »
Willen we niet wat meer keuze hebben? Een beetje Pokémon-democratie? We weten dat we FrankLapidus kunnen vertrouwen, is dat geen geschikte keuze?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #8 Gepost op: 1-10-2020, 22:59:13 »
Hoezo is Frank opeens te vertrouwen? En Chardo is een goeie keus Ik wil het anders ook wel zijn.
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #9 Gepost op: 1-10-2020, 23:12:59 »
Als beste Pokémon kenner van ons nederig clubje zou ik natuurlijk de professor aan boord moeten zijn. Dus ja, wegens gebrek aan een betere optie stel ik mezelf kandidaat voor die veelbelovende positie.
Ah had je mij niet opgemerkt in de deelnemerslijst? ::zwaai::

Nee nouja opzich hoef ik ook geen professor te worden. Die hebben vaak geen hele significante rol in het verhaal, doe mij maar een grotere rol  ;D.

Moest die vraag in die lelijke oogverblindende kleur gesteld worden trouwens?  ::regenboog::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #10 Gepost op: 1-10-2020, 23:16:24 »
Moest die vraag in die lelijke oogverblindende kleur gesteld worden trouwens?  ::regenboog::

Aangepast ::rofl::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #11 Gepost op: 1-10-2020, 23:16:39 »
Ah had je mij niet opgemerkt in de deelnemerslijst? ::zwaai::

Durf jij een Pokémon (Kennis) Gevecht met mij aan te gaan?  ::joehoe::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #12 Gepost op: 1-10-2020, 23:24:48 »
Durf jij een Pokémon (Kennis) Gevecht met mij aan te gaan?  ::joehoe::
Ik durf alles
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #13 Gepost op: 1-10-2020, 23:34:47 »
Kom dan! Jouw Pokémon SwSh team vs die van mij! (Of via Showdown als je dat liever hebt)


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #14 Gepost op: 1-10-2020, 23:36:31 »
Ik stel me voor de verandering een keer verkiesbaar als burgemeester.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #15 Gepost op: 1-10-2020, 23:38:02 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #16 Gepost op: 1-10-2020, 23:43:13 »
Ah, daar zijn we weer. Waarom doet Kaaasje niet mee dan kan ik niemand framen. Zoals altijd pas ik voor de rol van Burgemeester/Professor.
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #17 Gepost op: 2-10-2020, 00:14:17 »
Ik wil mezelf ook wel opgeven als professor

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #18 Gepost op: 2-10-2020, 00:25:50 »
Ik stel mezelf verkiesbaar en het lijkt me ook dat ik het gewoon moet worden?  ??? ik ben als enige 100% te vertrouwen
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 0: Pallet Town
« Reactie #19 Gepost op: 2-10-2020, 00:36:53 »
Ik stel mezelf verkiesbaar en het lijkt me ook dat ik het gewoon moet worden?  ??? ik ben als enige 100% te vertrouwen

Heil Frank