Poll

Alleen stemmen als je nog leeft en meedoet!

Rhydon
0 (0%)
Dragonite
3 (42.9%)
Gyarados
4 (57.1%)
Machamp
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni  (gelezen 1215 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #20 Gepost op: 10-10-2020, 22:59:14 »
Ik vond het, ondanks de kleine groep, heel leuk om te doen. Ik hoopte op een langer potje om een mooier en leuker verhaal te schrijven. Maar desondanks leuk om te doen. Delibird was jammer want die rol leek leuk maar bleek het toch niet te zijn.

Zelf heel veel zin in de versies van Samol en D*N

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #21 Gepost op: 10-10-2020, 23:17:02 »
Ah kijk, dankzij mijn spelinzicht hebben we toch nog gewonnen en Giovanni verslagen.



Dank voor het hosten van deze WvW met dit geweldige thema, Mitch. Ik hoop dat ieder er net zo van heeft genoten als ik en er misschien ook wat van is opgestoken.
 ::vergroot::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #22 Gepost op: 11-10-2020, 01:36:13 »
Ik heb in elke lynch op een weerwolf gestemd! De ban is eindelijk gebroken! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #23 Gepost op: 11-10-2020, 03:58:22 »
Ondanks het korte potje en mijn korte avontuur genoten  ::bravo:: Bedankt voor het organiseren Mitch

Sanmol succes ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2020, 09:03:28 »
Thanks Mitch!

Toen ik Spacy zag op dag 1 dacht ik dat dit een grote flop ging worden aangezien ik niets was met Snorlax  ::rofl::

Daarna gelukkig de wolvenleider gevonden en met de discussie over wie het gevecht mocht spelen, heeft Ricardo zichzelf buitenspel gezet.

Daarnaast was het mij wel duidelijk dat de laatste wolf tussen Lucy en LuchtManiak zat.

Op dag 1 dacht ik dat we roemloos ten onder zouden gaan. Jager maakt een burger dood, ik die niet echt een rol gezien had, slechte lynch.. maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen  ::bravo::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2020, 11:48:40 »
Als D*N door had gedrukt om jou te vermoorden was het een heel ander potje geworden haha! Gelukkig voor de burgers kozen Ricardo en LuchtManiak niet voor jou

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #26 Gepost op: 11-10-2020, 11:54:36 »
Ik vond het ook opvallend dat ik nog leefde als ik zag dat D*N wolvenleider was  ::rofl::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #27 Gepost op: 11-10-2020, 13:53:31 »
Gefeliciteerd burgers, terecht gewonnen! Ik moet bekennen dat het weerwolvenverlies nogal op mijn rekening te schrijven is, niet echt goede keuzes gemaakt.. Maar ja, volgende ronde beter  ::tandpastasmiley::

Dankjewel voor de organisatie Mitchkox, waren leuke Pokémonverhalen!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [P] Dag 4 - Het gevecht tegen Giovanni
« Reactie #28 Gepost op: 11-10-2020, 18:09:25 »

Daarna gelukkig de wolvenleider gevonden en met de discussie over wie het gevecht mocht spelen, heeft Ricardo zichzelf buitenspel gezet.

Hoe heb ik mezelf buitenspel gezet? Ik had niet gestemd toen ik ervan werd beticht op de battle van D*N gestemd te hebben. Ik ben buitenspel gezet door anderen. Ik ben echt niet zo dom om op een confirmed wolvenbattle te stemmen.
Så hva gjør vi nå?