Auteur Topic: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie  (gelezen 3488 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #40 Gepost op: 30-10-2020, 11:34:41 »
Ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind dat er zoveel mensen zich opwerpen. Ja het maakt het moeilijker om te kiezen, maar iedereen die zegt, ik wil niet ..... boring. ::ohno::

True maar als iedereen burgemeester wil zijn komen we er nooit uit :P

Mis schien kre eg z e ee n op dracht va n Jac co e n dach t z e di t hoe ft ni et me er, ik be n er kla ar me e ::)

 ::rofl:: ::rofl:: ::hug::
I will follow my inner gold

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #41 Gepost op: 30-10-2020, 11:37:17 »
Aangezien het nu tussen Daisy en MV gaat, ga ik mijn kortstondige campagne staken om mij achter MV te scharen. Aangezien Daisy mij (bijna) altijd verdenkt kies ik niet voor haar ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #42 Gepost op: 30-10-2020, 11:39:30 »
Overzichtje wie wil de burgemeester zijn en eventuele motivaties:

1. Monkeysuncle
Mijn motivatie voor het burgermeesterschap is simpel: it's a dirty job (want waarschijnlijk wat grotere kans op nachtelijk bezoek) but someone's gotta do it.

Ik snap dat ik als minder bekende forummer niet perse de meest aansprekende kandidaat ben, maar ik ben wel actief en niet bang om knopen door te hakken, mocht dat nodig zijn.

2. MV
Lijkt me gewoon leuk om een keer te doen, ik ben altijd zeer actief en aanwezig, ik wil het spel en de discussie altijd op gang houden en zoals ik net zei ik heb gewoon zin om het spel te spelen.

3. Daisy
Kandidaat present :D

Motivatie? Laatste keer ging best goed, toch? :)
Aanvullend daarop zegt Daisy nog:
Waar moeten we anders op afgaan? De vorige keer had ik ook een goede rol, dus dan lijkt me het me logisch dat ik nu in dezelfde positie me weer opwerp.

4. Luchtmaniak
Ik stel mij kandidaat als burgemeester  ::tandpastasmiley::

Motivatie: Tijdens het laatste potje ben ik ontmaskerd als weerwolf, dus zelfs als ik weer weerwolf ben merken jullie dat waarschijnlijk toch snel genoeg :P Bovendien ben ik erg actief, dus ik kan de discussies goed volgen en goed meedenken met het Rechercheteam.

5. Hillo
Ik wil ook wel! ::ok:: Verwacht van mij niet iemand die mega actief discussie zal gaan voeren, maar ik ben meestal wel goed in het verplaatsen in andere spelers en zo de bad guys te ontmaskeren. Daarbij ben ik een gewone burger, dus als traditiegetrouw de burgemeester snel sterft is dat geen ramp.

6. Ricardo (nog geen verdere motivatie)
Ik wil ook best burgemeester zijn deze keer hoor

7. Mitchkox
Beste allemaal,

Laat ik beginnen met
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Deze uitspraak komt van de beste en leukste burgemeester ooit. Net als hem ben ik ook klungelig in dit spel, maak ik regelmatig fouten, maaaaaaar sta ik wel altijd voor iedereen klaar en probeer ik problemen op te lossen. Ik zet alle neuzen dezelfde kant op en we gaan de moordenaar van mevrouw Buckley vinden!

P.s. we eten geen spruitjes tijdens het onderzoek!

Kusjes ::bravo::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #43 Gepost op: 30-10-2020, 11:41:35 »
Aangezien het nu tussen Daisy en MV gaat, ga ik mijn kortstondige campagne staken om mij achter MV te scharen. Aangezien Daisy mij (bijna) altijd verdenkt kies ik niet voor haar ::rofl::

Niet zomaar opgeven. Hier, een stem. ::trots::
My fall will be for you

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #44 Gepost op: 30-10-2020, 11:42:11 »
Aangezien het nu tussen Daisy en MV gaat, ga ik mijn kortstondige campagne staken om mij achter MV te scharen. Aangezien Daisy mij (bijna) altijd verdenkt kies ik niet voor haar ::rofl::
Are you sure? op basis van de motivaties hierboven was ik voor nu geneigd op jou of Hillo te stemmen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #45 Gepost op: 30-10-2020, 11:48:30 »
Are you sure? op basis van de motivaties hierboven was ik voor nu geneigd op jou of Hillo te stemmen.

Oeeehhh als er stemmen komen, dan uiteraard wel. Zelf heb ik liever jou dan Daisy, daarom wil ik als het gelijk zou komen dat jij wint. Maar als er genoeg mensen voor mij gaan, dan zal ik uiteraard een man van het volk zijn ::bravo::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #46 Gepost op: 30-10-2020, 12:16:34 »
Ik wil ‘m met alle liefde op me nemen! Maar als niemand voor mij gaat ga ik zelf denk ik voor Daisy. Meer vrouwen aan de top ::tandpastasmiley::
Nieky grab a life vest!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2020, 12:17:05 »
Ik vind de motivatie van Daisy ook zwak, ik vind bijna iedereen goed behalve Daisy. KAAASJE IS EEN WOLF!!!!
Så hva gjør vi nå?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #48 Gepost op: 30-10-2020, 12:17:38 »
Ik wil ‘m met alle liefde op me nemen! Maar als niemand voor mij gaat ga ik zelf denk ik voor Daisy. Meer vrouwen aan de top ::tandpastasmiley::
Mitchkox is this you?
Så hva gjør vi nå?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #49 Gepost op: 30-10-2020, 12:17:53 »
Opdracht Ricardo: in elke post de CapsLock even aanzetten  ::)
My fall will be for you

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #50 Gepost op: 30-10-2020, 12:18:44 »
Wat heeft iedereen ineens tegen Daisy?  ;D lijkt mij de beste keuze eerlijk gezegd
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #51 Gepost op: 30-10-2020, 12:24:08 »
Wat heeft iedereen ineens tegen Daisy?  ;D lijkt mij de beste keuze eerlijk gezegd
Nou ja voor mij is het dat haar motivatie rammelt. Resultaten uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst toch? Ik kan ook zeggen: bij Pokemon potje was ik eerlijke Eevee die geen één keer gelogen heeft, maar misschien ben ik nu wel een wolf..? Zeg maar op basis van burgemeesterscapaciteit zou ik daisy best een kans willen geven (zeker als ze weer goed is), maar op basis van het argument: ging vorige keer goed, dus nu ook weer.. nee. We beginnen allemaal weer op ::art:: volgens mij :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #52 Gepost op: 30-10-2020, 13:00:06 »
Ik wil ‘m met alle liefde op me nemen! Maar als niemand voor mij gaat ga ik zelf denk ik voor Daisy. Meer vrouwen aan de top ::tandpastasmiley::

 ::love::

Ik vind de motivatie van Daisy ook zwak, ik vind bijna iedereen goed behalve Daisy. KAAASJE IS EEN WOLF!!!!

Over herhaling van zetten gesproken ::)

Wat heeft iedereen ineens tegen Daisy?  ;D lijkt mij de beste keuze eerlijk gezegd

 ::jaja::

Aangezien het nu tussen Daisy en MV gaat, ga ik mijn kortstondige campagne staken om mij achter MV te scharen. Aangezien Daisy mij (bijna) altijd verdenkt kies ik niet voor haar ::rofl::

Ik zat er nog aan te denken om op jou te stemmen, maar daar gaat nu een streep doorheen ::zwaai::

Ik neig nu te kiezen tussen Hillo en monkeysuncle, ik wil graag nog wat van Luchtmaniak horen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #53 Gepost op: 30-10-2020, 13:04:47 »
Wat heeft iedereen ineens tegen Daisy?  ;D lijkt mij de beste keuze eerlijk gezegd

Ze heeft me al twee keer onterecht verdacht. Heeft als burgemeester eerder niet veel toegevoegd. Verder is het een betrouwbaar en lief mens hoor, maar in dit spel kan je ze net als Jeroen KidV een dubbelrol spelen ::jaja::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #54 Gepost op: 30-10-2020, 13:05:45 »
Ik zat er nog aan te denken om op jou te stemmen, maar daar gaat nu een streep doorheen ::zwaai::

Ik neig nu te kiezen tussen Hillo en monkeysuncle, ik wil graag nog wat van Luchtmaniak horen.

Haha lief Daisy! Stem je toch weer op mij, niet als wolf, dan als burgemeester ::rofl:: ::love::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #55 Gepost op: 30-10-2020, 13:26:41 »
Nou ja, ik ga sowieso niet op mezelf stemmen. LuchtManiak, ik wacht bij jou nog even af, want in het vorige potje heb je mij opgegeten en ik ben natuurlijk benieuwd waarom  ::vergroot::

Naast dat ik altijd honger heb (wat meestal een reden voor mij is om fellow-Pokémon te gaan eten) was een voorname reden dat ik jou aan het begin heel helder een scherp vond in hoe het spel en de regels werkten. Dus ik dacht: die heeft het spel goed door, en kan ons mogelijk ontmaskeren.

We weten het toch niet. Maar mollenvanger wil té graag  :p

Eens, MV krijgt mijn stem niet.

Ik neig nu te kiezen tussen Hillo en monkeysuncle, ik wil graag nog wat van Luchtmaniak horen.

Mijn beloofde activiteit maak ik tot nu toe nog niet echt waar volgens mij  ::rofl:: Maar ik heb goede voornemens en ga mijn leven beteren.

Qua burgemeestersoverwegingen:
Als underdog vind ik Mitchkox een goede kandidaat-burgemeester. Is wat mij betreft ook een potentiële "Lid van het geheime genootschap", maar des te meer reden om hem te testen.

Verdere gedachten:
Ik merk dat Convans redelijk stil is, terwijl vorig potje Convans volledig in de schijnwerpers stond. Een hele andere houding dus. Zien we nog meer deelnemers die zich wat stil en op de achtergrond houden?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #56 Gepost op: 30-10-2020, 13:42:39 »
Qua burgemeestersoverwegingen:
Als underdog vind ik Mitchkox een goede kandidaat-burgemeester. Is wat mij betreft ook een potentiële "Lid van het geheime genootschap", maar des te meer reden om hem te testen.

Verdere gedachten:
Ik merk dat Convans redelijk stil is, terwijl vorig potje Convans volledig in de schijnwerpers stond. Een hele andere houding dus. Zien we nog meer deelnemers die zich wat stil en op de achtergrond houden?

Ik hoor net van Sanmol dat jij jouw burgemeesterstem niet meer mag wijzigen ::rofl::

Convans is inderdaad stiller, maar ik ken hem een beetje qua spel. Ik vind dat juist niet verdacht. Als wolf is hij over het algemeen actiever dan als burger.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2020, 13:44:46 door Mitchkox »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #57 Gepost op: 30-10-2020, 15:34:31 »
Ik ga op MV stemmen. Een vrij willekeurige stem tussen degenen die de taak wel zien zitten. Echt goede redenen zijn er toch nog niet, want we weten helemaal niks.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #58 Gepost op: 30-10-2020, 15:38:19 »

Ik merk dat Convans redelijk stil is, terwijl vorig potje Convans volledig in de schijnwerpers stond. Een hele andere houding dus. Zien we nog meer deelnemers die zich wat stil en op de achtergrond houden?


Convans is inderdaad stiller, maar ik ken hem een beetje qua spel. Ik vind dat juist niet verdacht. Als wolf is hij over het algemeen actiever dan als burger.

Ik dacht dat we pas gisteren om 20:30 begonnen zijn met dit spelletje? Tevens is er niets van informatie om ons op te baseren en dan wordt om 13:26 al gepost dat ik stil ben.

Ik heb 2 posts gezet tussen 20:30-13:26. 2 korte posts, maar ik werk ook gewoon overdag en op de eerste avond had ik niet erg veel meer te zeggen dan dat ik geen burgemeester wilde zijn.

Ik begrijp dat je al verdenkingen wil gaan uiten omdat dat meestal de eerste dagen niet snel gebeurt en dat zorgt er soms voor dat de wolven makkelijk de eerste dagen overleven. Maar trek je hier nu niet heel erg snel conclusies? We zijn nog geen dag bezig, er is nog geen burgemeester, er is nog niemand uit het spel..

Vorig potje was ik ziener en moest ik dus ook wel op een bepaald moment op de voorgrond treden. Ik denk niet dat ik de eerste dagen ook erg veel postte, maar eerder observeerde.



Daarnaast heb ik voor MV gestemd omdat Daisy al eens burgemeester is geweest in het nabije verleden. Ik hoorde hier ook een argument waarbij aangehaald werd dat Daisy zich enkel opgeeft als burgemeester als ze een goede rol heeft..

Dat argument slaat natuurlijk nergens op en dat gaat me net meer in de richting duwen waarbij Daisy geen burgemeester mag worden. Ze gaf zelf ook aan: de vorige keer ging het toch goed? Zo'n opmerkingen vind ik makkelijk te geven en vertrouw ik ook voor geen meter.



Edit: overigens juich ik wel toe om op de inactieve hun kap te gaan zitten! Als wolven willen winnen, dan moeten ze durven praten. Dus als iemand overzichtjes wil maken van personen die bijna niets zeggen, hou maar bij! Dan kunnen we deze personen snel aan de tand voelen en eventueel ermee dreigen om hen te lynchen.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2020, 15:44:13 door Convans »

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MB] Dag 0 - Een familiekwestie
« Reactie #59 Gepost op: 30-10-2020, 15:53:10 »
Ik ga voor Hillo ::bravo::
MV vertrouw ik nooit en Daisy is het vorige keer al geweest :)