Auteur Topic: [MB] Dag 1 - De bekentenis  (gelezen 8773 keer)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #60 Gepost op: 1-11-2020, 18:30:47 »
Ik heb echt nog geen idee. Aan de ene kant wil ik meer informatie, dus iemand die actiever is eruit en duidelijke meningen heeft waarin ik me niet kan vinden. Aan de andere kant stem ik liever iemand eruit die minder actief is en minder toevoegt zodat het spel tot het einde leuk blijft...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2020, 18:36:38 »
Hoi!

Eindelijk wat tijd vandaag. Tja we weten natuurlijk nog altijd niets op dit moment. Het enige aanknopingspunt die we hebben is een moord op Brtdm en niemand die hints deelt.

Waarom wordt Brtdm vermoord? Ik heb er op dit moment ook het raden naar. Ik denk dat we de stemming zo gespreid mogelijk moeten laten verlopen omdat we zo wel informatie kunnen krijgen.

Ik wilde de inactievelingen een beetje aansporen om te posten dus ga ik mijn stem ook op 1 van hen zetten. Al heb ik wel het idee dat de boodschap redelijk aangekomen is en er redelijk wat gepost is. Er is nog weinig om over te posten, maar er werden toch inspanningen gedaan!

Ik ben even gaan kijken en ik vind het moeilijk om echt een inactieveling aan te duiden.. Hillo is dan de enige.
Dus ik wacht nog even, want hij heeft wel nog wat tijd om toch te reageren.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #62 Gepost op: 1-11-2020, 18:49:59 »
Sorry maar inactief? Volgens mij heb ik de eerste dag genoeg mn best gedaan om te overtuigen dat ik een goede burgemeester zou zijn. Daarna was het nacht en ik heb geen prio gehad voor de puzzels omdat ik die pas zag toen naar mijn idee anderen ze al wel opgelost zouden hebben. Om me dan inactief te noemen vind ik echt heel erg overtrokken ::ohno:: volgens mij heb ik overal waar discussie over kon zijn, daaraan meegedaan. Dit weekend is m’n schoonmoeder op bezoek, dus ik doe ook nog een beetje sociaal.

Anyway, als in niet genoeg voor jullie toevoeg, please vote me out now, want als ik nul info heb ga ik ook niet nutteloos posten. Als ik inhoudelijk kan bijdragen, dan doe ik dat natuurlijk wel. Daar ben ik slim en tactisch genoeg voor, zoals een aantal mensen hier stet. Jullie kennen m’n rol al, neem vooral de gok me weg te stemmen, dan verliezen jullie een gewone burger  ::zwaai::

Oh en ik ga zef voor Michael. Simpelweg omdat hij mij als eerste inactief noemde en dat nergens op gebaseerd is, maar vooral een makkelijk excuus om een burger weg te werken ::trots::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #63 Gepost op: 1-11-2020, 18:52:49 »
Hillo was juist degene die riep dat we inactief zijn niet leuk was en hij is wel online geweest vandaag.

Wanneer heb ik dit precies gezegd? :-\\ Ik ben het ermee eens hoor (dwz: functioneel actief, niet posten om het posten) maar kan me deze uitspraak niet herinneren?
Nieky grab a life vest!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #64 Gepost op: 1-11-2020, 18:56:02 »
Ik ga voor Monky vanwege dat hij zo raar doet over dat hij niet duidelijk zag dat de georgina verbaan duidelijk snel gevonden was. en voor de rest weten we niks
chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #65 Gepost op: 1-11-2020, 18:56:54 »
Wanneer heb ik dit precies gezegd? :-\\ Ik ben het ermee eens hoor (dwz: functioneel actief, niet posten om het posten) maar kan me deze uitspraak niet herinneren?

Sorry, dat was Convans, haalde de twee 'inactieven' even door elkaar ;)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #66 Gepost op: 1-11-2020, 19:09:00 »
Hillo en Convans zouden ook zomaar aangespoord kunnen zijn om te posten door de medewolven.

Ik ga voor Convans omdat ik D*N wel snap.
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #67 Gepost op: 1-11-2020, 19:17:07 »
Zucht eruit op Georgina.

Hoop dat jullie mijn rol niet teveel gaan missen  ::trots::
My fall will be for you

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #68 Gepost op: 1-11-2020, 19:19:23 »
Ik ga stemmen op D*N. Ten eerste omdat hij zowel bij de burgemeesterstem als nu weinig inhoudelijk op zijn keuzes in gaat. Hij is inactief en oke hier is een reden voor, maar momenteel is dat even het aanknopingspunt dat ik heb. Hopelijk kunnen we na deze stemming weer iemand afstrepen of juist iemand verdacht vinden.

EDIT: Ik verander naar Monkeysuncle. Ik zie net zijn post en mijn alarmbellen gaan af ::rofl::. Wat voor rol heb je of waarom zouden we je missen? Zonder tekst en uitleg schieten we hier niks mee op

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #69 Gepost op: 1-11-2020, 19:24:07 »
Oh en ik ga zef voor Michael. Simpelweg omdat hij mij als eerste inactief noemde en dat nergens op gebaseerd is, maar vooral een makkelijk excuus om een burger weg te werken ::trots::

Je had nog niks gepost in dit topic dus ja dan kan je jezelf moeilijk actief noemen ::rofl:: En ja ik heb liever de inactieven eruit omdat dat mijn spelplezier vergroot, maar top dat je jezelf niet inactief vond en dan op mij stemt. Goede reden wel. Net als al die andere argumenten die ik tot nu toe heb gezien. Ik stem op jou want jij stemt op mij, jij deed het vorige pot vreemd.. Zeg dan gewoon dat je geen idee hebt en maar wat doet ::) Ik gaf gewoon aan dat van mij de inactieven er best uit mogen omdat we daar toch niks aan hebben om wolven te vinden. Daarna heeft iedereen gelukkig wel een keer gepost dus ik weet nu ook ff niet op wie te stemmen. Misschien dan maar op iemand die een kansloze of geen reden geeft voor een stem.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #70 Gepost op: 1-11-2020, 19:25:03 »
EDIT: Ik verander naar Monkeysuncle. Ik zie net zijn post en mijn alarmbellen gaan af ::rofl::. Wat voor rol heb je of waarom zouden we je missen? Zonder tekst en uitleg schieten we hier niks mee op

Wolfs!! Let op Mitchkox! Er zijn massa's redenen om een rol niet te melden.
My fall will be for you

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #71 Gepost op: 1-11-2020, 19:28:07 »
Maar er is niemand inactief. In eerdere potjes was dat een goed idee, maar in dit potje slaat het nergens op imo. Iedereen doet actief mee.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #72 Gepost op: 1-11-2020, 19:28:40 »
Hillo en Convans zouden ook zomaar aangespoord kunnen zijn om te posten door de medewolven.

Ik ga voor Convans omdat ik D*N wel snap.

Wat snap je aan dorpsgek D*N?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #73 Gepost op: 1-11-2020, 19:30:01 »
Ik heb het stemtopic nog niet geopend dus ga me daar niet door laten leiden.

Elk potje wordt er gezegd "Laten we de inactieven wegstemmen, is leuker voor het spel." In het allereerste potje dit jaar was ik zelf wolf en werd dit ook geopperd. Prima, vonden we toen allemaal, wij wolven deden wat onzinnige posts en werden als actief bestempeld en die burgers stemden elkaar er wel lekker allemaal uit omdat ze het spel leuk wilden houden.

Dat eerste potje heb ik erover gezwegen. Latere potjes heb ik wel iedere keer al uitgelegd waarom het als burger niet perse slim om inactievelingen eruit te stemmen. De wolven posten gewoon wat en hoppa, wij knappen hun werk wel voor hen op. Ik snap het hele 'is leuker zo' ding wel, maar als je als burger een beetje wil winnen, moet je betere motivaties hebben dan dat het spel dan leuker is.

En ook: zie topic, het is dag 1. Het is niet alsof we al een week bezig zijn waarin sommige personen amper iets van zich hebben laten horen. We zijn net drie seconden bezig.  ;)

Anyway, om deze reden ga ik stemmen op mitchkox omdat hij al het meest gepusht heeft om een "inactieve" eruit te stemmen. (sorry, ik kom elk potje bij jou terecht mitch, maar het is ook gewoon een loterij en dit betekent niet perse dat ik al 100% overtuigd ben van jouw wolfschap, hoor ::hug::).

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #74 Gepost op: 1-11-2020, 19:32:37 »
Dat jij anders speelt dan het vorige potje. En er is genoeg te doen rondom de quiz (oa mijn wiki-zoekkwaliteiten) en daar reageer je niet op.

Hier zitten veel mensen die elkaar al kennen, ik kan me echter alleen richten op het vorige potje en wat hier gebeurt. En dan heb ik bij jou andere vibes.
My fall will be for you

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #75 Gepost op: 1-11-2020, 19:34:27 »
Meer mensen op monkeysuncle zie ik, nice  ::ok:: ik denk dat we goed zitten en zeker gezien zijn laatste reddingspoging nu nog

Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #76 Gepost op: 1-11-2020, 19:37:33 »
Dat jij anders speelt dan het vorige potje. En er is genoeg te doen rondom de quiz (oa mijn wiki-zoekkwaliteiten) en daar reageer je niet op.

Hier zitten veel mensen die elkaar al kennen, ik kan me echter alleen richten op het vorige potje en wat hier gebeurt. En dan heb ik bij jou andere vibes.

Ja die quiz vind ik dan ook maar een side note. Het doet eigenlijk weinig ter zake imo.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #77 Gepost op: 1-11-2020, 19:40:23 »
Ok ik ben de detective en heb D*N bekeken en die is gewoon rechercheur. Het was gezellig... :-[
My fall will be for you

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #78 Gepost op: 1-11-2020, 19:40:30 »
Wat snap je aan dorpsgek D*N?

J e be nt zel f ge k!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MB] Dag 1 - De bekentenis
« Reactie #79 Gepost op: 1-11-2020, 19:43:20 »
Ja die quiz vind ik dan ook maar een side note. Het doet eigenlijk weinig ter zake imo.
Ja, het kan natuurlijk monkeysuncle vast zijn, maar Georgina niet vinden en dat ook hier posten, lijkt me niet echt wolfs. I mean waarom zou je dat dan posten?