Auteur Topic: [MB] Dag 3 - Halvering  (gelezen 2386 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
[MB] Dag 3 - Halvering
« Gepost op: 4-11-2020, 20:34:29 »
Halvering


De volgende ochtend kwamen alle rechercheurs weer bij één behalve D*N, want hij was opeens spoortloos verdwenen. D*N was..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jullie kunnen nu stemmen wie jullie willen lynchen voor 5 november 20:00.

Deelnemerslijst


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Rollen


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2020, 20:34:55 »
Ja, het verhaal komt later ik ben een meid zonder tijd ::rofl::.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2020, 20:50:40 »
Nou detective/ziener/DRrenzieboy: Zeg het maar  ;D
You'll never walk alone

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2020, 20:55:03 »
Ik heb eentje van het clubje bekeken en dat was Hillo

Hillo is een gewone burger, ofwel mijn bewering klopte niet, echter denk ik dat we sowieso Convans en Monkey als doelwit kunnen nemen.

Zeker met Monkey's slordige actie aan het begin van het spel.

Daarnaast heeft iemand überhaupt de hint van vandaag te pakken gekregen?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2020, 20:57:40 »
Ik heb nog een poging gedaan, maar nog niks gehoord.
Ik dacht 1 verband te zien (mag ik dat verband eigenlijk concreet noemen hier?) maar snapte de rest van de puzzel niet
You'll never walk alone

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2020, 20:57:52 »
Ja hallo waarom bekijk je mij niet?  ::rofl::

Ik stem nog speciaal op jou..

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2020, 20:59:24 »
Omdat ik de mensen kijk waarvan ik het niet zeker weet natuurlijk.  ::)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #7 Gepost op: 4-11-2020, 21:00:02 »
Omdat ik de mensen kijk waarvan ik het niet zeker weet natuurlijk.  ::)

Ja, dan moet ik je toch echt teleurstellen  ???

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2020, 21:02:25 »
Misschien wel, misschien niet. Wie zal het zeggen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2020, 21:03:33 »
Misschien wel, misschien niet. Wie zal het zeggen.

Ja jij blijkbaar niet. Ik ga niet speciaal op jou stemmen om me dan niet te bekijken.

Hillo leek me een goodie dus dan had ik liever dat je me bekeek.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #10 Gepost op: 4-11-2020, 21:05:54 »
Ik wil eigenlijk opperen om de burgemeester te switchen naar hillo. Nu we in ieder geval weten dat hij een goodie is

You'll never walk alone

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #11 Gepost op: 4-11-2020, 21:10:43 »
Mijn stem heb je, maar hij zou nog wat vertellen.

Dus ik wacht op het woord van de burgemeester.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #12 Gepost op: 4-11-2020, 21:34:49 »
Yes, komt er in het kort op neer dat ik het raar vind dat op basis van online zijn nachts ik dan ineens een wolf ben. Ik ben zo vaak in de nacht online  ??? Sowieso stoor ik me aan allerlei kromme redenaties die niks met spel te maken hebben. Referenties naar vorige spellen (ik was toen goed, dus nu ook, jij bent nachts online met paar anderen dus een wolf, in andere spellen ben jij dit of dat). Maar weet je, stem vooral op mij als je me niet vertrouwt. Of ik er nu door stemmen uit ga, of opgegeten wordt, eruit ga ik toch :P
« Laatst bewerkt op: 4-11-2020, 21:36:20 door MollenvangR-Art »

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #13 Gepost op: 4-11-2020, 21:37:22 »
Ik wil eigenlijk opperen om de burgemeester te switchen naar hillo. Nu we in ieder geval weten dat hij een goodie is
Ik wil best switchen naar een andere burgemeester, maar het allerliefste wel naar een 100% confirmed goodie. Hillo kan altijd nog de kroongetuige zijn namelijk, maar je hebt inderdaad gelijk dat we beter een zo goed als zeker goodie als burgemeester kunnen hebben ipv MV waar we niks van weten. Ik weet trouwens überhaupt niet of het mogelijk is om zomaar te switchen van burgemeester? Nu heb ik nog niet heel vaak meegedaan hier, maar op eigen initiatief een burgemeester wisselen heb ik nog niet gezien ;)

Je had trouwens wel beter Convans kunnen bekijken DRenzi  :-X  Monkey en/of Convans moet toch haast wel een wolf zijn gezien de eerdere dagen. Dus dan hadden we nu Convans kunnen bevestigen als wolf of juist uit kunnen sluiten en voor Monkey gaan. Nu blijven we met de keuze tussen beiden zitten en dan ben ik toch geneigd qua gevoel om Convans het voordeel van de twijfel te gunnen in deze.

Oh ja en dan nog even over de puzzel. Ik kwam tot deze onzinnige zin: In Kasjmier jack zwarten mokkeis hip
Dus ik dacht misschien 1 van de 12 verdachten als woord door te geven met een kledingstuk van kasjmier aan die er een beetje hip uitzag en dat werd Thomas ::rofl::
Ook heb ik nog aan Leonardo diCaprio gedacht: boot => Titanic, geld => Wolf of Wall Street, Jack => die speelde hij in de Titanic, maar de rest van de plaatjes kon ik niet plaatsen ::ohno:: Benieuwd of iemand het wel opgelost heeft

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #14 Gepost op: 4-11-2020, 21:39:02 »
Ik wil eigenlijk opperen om de burgemeester te switchen naar hillo. Nu we in ieder geval weten dat hij een goodie is

Nee, we weten dat Hillo geen wolf/geheim genootschap lid is, hij kan ook nog de kroongetuige zijn. Same here, vergeet niet dat DRenziboy mij ook bekeken heeft. Ik weet van mezelf dat ik goed ben, het is aan jullie of jullie dat geloven.

Ik ben niet tegen te switchen en snap dat eventueel Hillo eventueel een voorkeur zou krijgen over mij , omdat ik recent al eens ben geweest,  maar we kunnen de ketting zomaar van een burger aan de kroongetuige geven, dus we moete het niet zomaar doen.

Ik vind MV te weinig uitgesproken tot nu toe om m ofwel te wantrouwen ofwel te vertrouwen.

Edit: verhaal eindelijk af staat Michael er tussen  :P

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #15 Gepost op: 4-11-2020, 21:40:08 »
Nee, we weten dat Hillo geen wolf/geheim genootschap lid is, hij kan ook nog de kroongetuige zijn. Same here, vergeet niet dat DRenziboy mij ook bekeken heeft. Ik weet van mezelf dat ik goed ben, het is aan jullie of jullie dat geloven.

Ik ben niet tegen te switchen en snap dat eventueel Hillo eventueel een voorkeur zou krijgen over mij , omdat ik recent al eens ben geweest,  maar we kunnen de ketting zomaar van een burger aan de kroongetuige geven, dus we moete het niet zomaar doen.

Ik vind MV te weinig uitgesproken tot nu toe om m ofwel te wantrouwen ofwel te vertrouwen.

Edit: verhaal eindelijk af staat Michael er tussen  :P
We denken in ieder geval hetzelfde ::jaja::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #16 Gepost op: 4-11-2020, 21:41:21 »
Yes, komt er in het kort op neer dat ik het raar vind dat op basis van online zijn nachts ik dan ineens een wolf ben. Ik ben zo vaak in de nacht online  ??? Sowieso stoor ik me aan allerlei kromme redenaties die niks met spel te maken hebben. Referenties naar vorige spellen (ik was toen goed, dus nu ook, jij bent nachts online met paar anderen dus een wolf, in andere spellen ben jij dit of dat). Maar weet je, stem vooral op mij als je me niet vertrouwt. Of ik er nu door stemmen uit ga, of opgegeten wordt, eruit ga ik toch :P

Ik heb die aanname nooit 100% als waarheid gezien. Ik zei dat het zomaar zou kunnen, dat je er zo fel op reageert vind ik dan wel een beetje raar.  ???

Maar in jouw voordeel is de aanname gewoon ontkracht. En zal je mij er verder ook niet meer over horen.

Edit: Waarom ben ik zo slecht met citeren? ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 4-11-2020, 21:43:26 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #17 Gepost op: 4-11-2020, 21:43:13 »
Ik vind MV te weinig uitgesproken tot nu toe om m ofwel te wantrouwen ofwel te vertrouwen.
Volgens mij was ik 1 van de eersten die een duidelijk onderbouwde verdenking naar jou heb geplaatst en volgens mij ook naar waarom ik vorige keer op Luchtmaniak heb gestemd :P

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #18 Gepost op: 4-11-2020, 21:43:20 »
Oh naar Daisy switchen vind ik ook prima.
Uiteraard kan de burgemeester dan kroongetuige zijn, maar van Mollenvanger weten we niks

Yes, komt er in het kort op neer dat ik het raar vind dat op basis van online zijn nachts ik dan ineens een wolf ben. Ik ben zo vaak in de nacht online  ??? Sowieso stoor ik me aan allerlei kromme redenaties die niks met spel te maken hebben. Referenties naar vorige spellen (ik was toen goed, dus nu ook, jij bent nachts online met paar anderen dus een wolf, in andere spellen ben jij dit of dat). Maar weet je, stem vooral op mij als je me niet vertrouwt. Of ik er nu door stemmen uit ga, of opgegeten wordt, eruit ga ik toch :P

Ik ga er helemaal niet vanuit dat jij Wolf bent? Hillo bleek ook geen wolf te zijn dus die theorie is voor mij van de baan. Ik zou het alleen beter vinden als we een (nagenoeg) 100% goodie als burgemeester hebben dan wanneer jij dit bent. Over jou weten we gewoon minder. Dat is niet zo onlogisch toch?
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MB] Dag 3 - Halvering
« Reactie #19 Gepost op: 4-11-2020, 21:46:19 »
Oh naar Daisy switchen vind ik ook prima.
Uiteraard kan de burgemeester dan kroongetuige zijn, maar van Mollenvanger weten we niks

Ik ga er helemaal niet vanuit dat jij Wolf bent? Hillo bleek ook geen wolf te zijn dus die theorie is voor mij van de baan. Ik zou het alleen beter vinden als we een (nagenoeg) 100% goodie als burgemeester hebben dan wanneer jij dit bent. Over jou weten we gewoon minder. Dat is niet zo onlogisch toch?
Oh nee, ik weet ook niet meer wie het zei, maar Drenzi zei dat ik nog zou reageren op het nachts online verhaal. Was verder niet bedoeld als dat jij die aanname maakt. Maar klopt. Ik ben ik een 100% goodie, maar wil best mn plek afstaan aan een confirmed one  ::ok::