Auteur Topic: [D] Dag 3 - Backstage Murder  (gelezen 4782 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #80 Gepost op: 1-12-2020, 16:17:48 »
Ai, dat ziet er niet goed uit voor mij ::ohno::

Ik ga mijn stem aanpassen naar HIDM, omdat:
Naast dat ik natuurlijk mijn eigen kansen vergroot, is het tactisch sowieso veel slimmer dan mijn stem die ik nu heb staan op LuchtManiak, want ik ga daarmee toch geen meerderheid krijgen. Ik verdenk belg en Ricardo niet, dus ik ben vrij zeker dat tussen Hautoa, LuchtManiak en HIDM 2 wolven zitten. Ik ga dus mee op HIDM. Dan is er (als de theorie en alles klopt) 66% kans dat hij een wolf is.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #81 Gepost op: 1-12-2020, 16:28:52 »
Ik twijfel ineens om toch mijn hoofd te draaien, want mijn nummer 1 wolftarget stemt ineens op JaccoS zonder echte uitleg te geven en ik kan voor geen zak beargumenteren dus Frank waarom heb jij op JaccoS gestemd? Onverdacht een burger wegstemmen?
Så hva gjør vi nå?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #82 Gepost op: 1-12-2020, 16:33:18 »
To be honest verdenk ik Frank überhaupt meer dan de mensen uit de Marina groep, want hij zit in mijn eigen groepje en stelde voor niet teveel op de groepjes te letten.
Maar iedereen lijkt soort van naturally voor de Marina groep te gaan.
Waarom? Geen idee.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #83 Gepost op: 1-12-2020, 16:35:20 »
Nog kort mijn uitleg voor mijn stem op Jacco:
Groep D is momenteel gewoon het meest verdacht voor mij. belg geef ik het voordeel van de twijfel, maar tussen Jacco, HIDM, Luchtmaniak en Hautoa kan verder niet goed kiezen. Dus binnen die groep redelijk random stem.

We hebben inhoudelijk nog geen informatie verder, dus ik kan momenteel op niemand echt goed beargumenteerd stemmen. Dat gaat pas lukken nadat we een wolf eruit hebben geknikkerd of de ziener met info is aankomen zetten. En met de 378 kan ik ook nog niet echt iets concreets.


Luchtmaniak geef ik deze ronde ook nog even het voordeel van de twijfel door deze post over Vermoljoen:
Ik vind dit een vrij zwakke redenatie, zou een weerwolf zich zó in de spotlights zetten op moment 1? Juist in een grote groep als deze wil je denk ik lekker meerijden een aantal beurten om het deelnemersveld in te dunnen. Wellicht wordt er dan vanzelf een keer een wolf burgemeester.

Oftewel: ik zie nog niet echt een wolf in Vermoljoen. Weliswaar zat hij in de Billie-groep, maar daar zat jij ook in. Oftewel: vooralsnog ben jij voor mij net zo verdacht.
Al zou je dit als wolf ook prima kunnen zeggen op het moment dat de nummer 2 in de stemming ook geen wolf is.

Ik ben overigens nog best bereid om te switchen naar Hautoa. Ik had een gelijkwaardigere verdeling verwacht in de stemresultaten op groep D en begin daarom nu toch te twijfelen.  ::)
« Laatst bewerkt op: 1-12-2020, 16:52:57 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #84 Gepost op: 1-12-2020, 16:50:35 »
Ik heb vandaag even een rotdag, dus ik stem even simpel op iemand uit mijn groep die al meerdere stemmen heeft.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #85 Gepost op: 1-12-2020, 16:51:37 »
Ik heb vandaag even een rotdag, dus ik stem even simpel op iemand uit mijn groep die al meerdere stemmen heeft.

 ::hug::
My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #86 Gepost op: 1-12-2020, 16:55:07 »
Ik ga voor nu ook even voor Jacco. Hij stond niet per se hoger op m'n radar dan anderen, maar met zo veel stemmen tegen je en nog maar relatief weinig tijd denk ik dat als hij een bijzondere burger was, hij wel zoiets geroepen zou hebben. Nu laat hij het een soort van gebeuren al verdedigt hij zich wel door naar HIDM te switchen. Ik denk dus dat hij of een wolf is, of een gewone burger.

Ik zal rond half 8 nog even proberen bij te lezen en indien nodig m'n stem veranderen. Maar ik heb een eetafspraak vanavond, dus durf het niet met zekerheid te beloven.

Overigens: laten we niet vergeten dat er een wolf is die de slachtoffers een andere gedaante kan geven. Dus als er een burger sterft bestaat de kans dat het geen burger was. En andersom natuurlijk ook.
Nieky grab a life vest!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #87 Gepost op: 1-12-2020, 17:01:44 »
Ik ga voor nu ook even voor Jacco. Hij stond niet per se hoger op m'n radar dan anderen, maar met zo veel stemmen tegen je en nog maar relatief weinig tijd denk ik dat als hij een bijzondere burger was, hij wel zoiets geroepen zou hebben. Nu laat hij het een soort van gebeuren al verdedigt hij zich wel door naar HIDM te switchen. Ik denk dus dat hij of een wolf is, of een gewone burger.
Ik wou ook wel zoiets zeggen, maar dat heb ik toch niet gedaan omdat dat juist verdacht is denk ik. Zo'n reactie als 'dat is precies wat een wolf zou zeggen' zag ik al helemaal voor me.

Maar nu heb ik het toch gezegd: ik ben geen gewone burger ;D

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #88 Gepost op: 1-12-2020, 17:06:01 »
Wat zijn de argumenten tegen Jacco eigenlijk?

Overigens: laten we niet vergeten dat er een wolf is die de slachtoffers een andere gedaante kan geven. Dus als er een burger sterft bestaat de kans dat het geen burger was. En andersom natuurlijk ook.
Pro-actief verwarring zaaien  ::ok::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #89 Gepost op: 1-12-2020, 17:17:29 »
Nee. Facts ::)
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #90 Gepost op: 1-12-2020, 17:17:35 »
Wat zijn de argumenten tegen Jacco eigenlijk?
Pro-actief verwarring zaaien  ::ok::

Voor mij is t vooral dat ik HIDM ken als slimme speler. Als hij wolf was zou hij minder roekeloos spelen denk ik. Dan blijft oa Jacco over uit die groep met hoge odds.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #91 Gepost op: 1-12-2020, 17:42:45 »
Ik twijfel ineens om toch mijn hoofd te draaien, want mijn nummer 1 wolftarget stemt ineens op JaccoS zonder echte uitleg te geven en ik kan voor geen zak beargumenteren dus Frank waarom heb jij op JaccoS gestemd? Onverdacht een burger wegstemmen?
Dat heb ik al aangegeven eerder vandaag, leer lezen  :-*
Frankje Lapi

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #92 Gepost op: 1-12-2020, 17:57:23 »
Dat heb ik al aangegeven eerder vandaag, leer lezen  :-*
::) Pas op voordat je nog zakt op mijn verdachtenlijstje. Dan moet ik je voten.
Så hva gjør vi nå?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #93 Gepost op: 1-12-2020, 18:00:09 »
Zoals het nu lijkt zijn Jacco en HIDM in ieder geval niet samen wolf
My fall will be for you

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #94 Gepost op: 1-12-2020, 18:03:29 »
Wat zijn de argumenten tegen Jacco eigenlijk?

Eigenlijk hetzelfde als wat Bjorn eerder vandaag zei, ik heb niet echt een hoofdverdachte tussen JaccoS, Hidm en Luchtmaniak dus dan is het een beetje gokken ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #95 Gepost op: 1-12-2020, 18:28:49 »
Ik kan meegaan met jullie stemmen maar op dit moment voel ik nog niet echt wolfvibes bij degene die nu het meest gestemd zijn. Daarom hou ik me er liever buiten om op 1 van hun te stemmen. Die hint van 378 heeft mij wel op een lastige tunnelvisie gebracht die leidt naar sanmol, sorry ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 1-12-2020, 18:31:41 door Molfreak Arno »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #96 Gepost op: 1-12-2020, 19:19:30 »
Ik (en mijn hoofd) hebben het op het moment veel drukker dan ik verwacht had toen ik me voor dit spel opgaf. Dus het lukt me niet altijd om goed uit te vogelen welke argumenten steek houden en wie er ongefundeerde verdenkingen uitfloepen. Maar ik heb wel begrepen dat Bjornn mogelijk Britney is en dus in totaal 3 stemmen nodig heeft. Van mij krijgt hij er daarom nu 1. Geen idee of hij er al 1 of meer gehad heeft, maar wie weet haal ik zo een diva in nood uit de gevangenis en help ik ons daarmee aan een medestemmer.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #97 Gepost op: 1-12-2020, 19:29:42 »
Zeer tactische keuze Ycaris  ::ok::
Ik zou diegenen die een losse stem hebben uitgebracht aanraden om ook op Bjorn te stemmen, zodat we Britney misschien bevrijden.

@Miek of Bjorn: zou een van jullie op HIDM willen stemmen, dan beloof ik dat ik op Jacco stem. Op die manier zitten jullie niet in dezelfde groep en weten we bij een gelijke stand (of het gebrek daaraan) misschien meer over de identiteit van Britney. Zal niet meer gaan.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2020, 19:32:32 door belg »

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #98 Gepost op: 1-12-2020, 19:33:17 »
Ik kan ook nog op Bjorrn stemmen indien nodig, of op JaccoS.
My fall will be for you

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 3 - Backstage Murder
« Reactie #99 Gepost op: 1-12-2020, 19:47:14 »
Zeer tactische keuze Ycaris  ::ok::


@Miek of Bjorn: zou een van jullie op HIDM willen stemmen, dan beloof ik dat ik op Jacco stem. Op die manier zitten jullie niet in dezelfde groep en weten we bij een gelijke stand (of het gebrek daaraan) misschien meer over de identiteit van Britney. Zal niet meer gaan.


Het ene moment voel je je briljant en het volgende moment realiseer je je weer dat je blond bent   :(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?