Auteur Topic: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night  (gelezen 4579 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #20 Gepost op: 4-12-2020, 21:24:46 »
Enneh de groepjes van Belg, zelfs als Belg en Lucy beiden wolven zijn, we weten dat het Marina was en we weten dat er andere groepjes zijn die evenveel of meer stemmen hebben gekregen. Er zit wel wat in, bv dat er wel een wolf in clubje Billie moet zitten.
My fall will be for you

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #21 Gepost op: 4-12-2020, 21:42:03 »
Moderator note: Nogmaals kunnen we het dubbelposten en soms zelfs triple posten tot een minimum houden? Is niet nodig.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #22 Gepost op: 4-12-2020, 22:49:23 »
Ik snap er niets meer van jongens
Ik snap wel heel goed dat ik nu heel verdacht ben, maar ik heb echt de waarheid gesproken. Is het nog mogelijk dat allevier de diva’s 3 of 5 stemmen hadden of zo? Ik vertrouwde Belg enorm door dat plan, maar het lijkt erop dat hij wel wolf moet zijn.

Is er echt niemand die de Ariana of Cardi B claim tegen wil spreken?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #23 Gepost op: 4-12-2020, 23:39:15 »
Ik kan hier echt helemaal niks meer mee. ::rofl::
Så hva gjør vi nå?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #24 Gepost op: 4-12-2020, 23:40:22 »
Ik ben op dit moment ook wel een stuk onzekerder geworden over dat hele groepjes denken  ::ohno::

Er moet wel heel veel hebben tegengezeten als de groepjestheorie wel goed was, dan zijn Jacco en Belg beide slecht. Anders neig ik heel sterk naar Lucy, want de hele theorie valt en staat gewoon met haar antwoord. Als ze loog over de 4-way tie dan is alles wat we tot nu toe doen gewoon echt een kansloze missie  :-\\

Dus ik ga morgenmiddag gewoon een beetje zoeken naar andere redenen waarom iemand een potentiële wolf kan zijn, zonder te veel vast te houden aan de muziekgroepjes.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #25 Gepost op: 4-12-2020, 23:40:39 »
Ik zou voorlopig niet op JaccoS stemmen. Zijn claim kan vals zijn en dat de echte Cardi B zich stil houdt uit angst voor Nicki Minaj, maar dan komt dat vanzelf wel een keer bovendrijven als Nicki eruit gaat of de echte Cardi.

Dan kunnen we ons nu beter op iemand anders focussen. Ik ga er nog even over nadenken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2020, 23:42:10 »
Oh ehm ja guys, ik was zo aan het genieten van de muziek vanuit de techniekruimte dat de deur op slot is gevallen en nu kan ik niet stemmen komende ronde  ;D

 ::blond::

Frankje Lapi

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #27 Gepost op: 4-12-2020, 23:45:32 »
Oh ehm ja guys, ik was zo aan het genieten van de muziek vanuit de techniekruimte dat de deur op slot is gevallen en nu kan ik niet stemmen komende ronde  ;D

 ::blond::

Wacht wat, ben je serieus je stem verloren daardoor?
Ik snap to be honest geen hol van deze hele nacht opdracht, net als van die opdracht van 2 nachten ervoor, waar we ook random groepjes moesten maken en er daarna niks meer van hoorde.

Heeft Dennis dat vaker gedaan of snapt niemand er iets van?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #28 Gepost op: 5-12-2020, 00:02:49 »
Het is op Discord vaker gebeurd, dat de plek waar je was invloed heeft op het spel ::jaja::

Ik ben echt geen wolf, en ik moest echt kiezen tussen 4 diva’s bij de award show. Ik weet niet hoe of wat dat nu zit, maar volgens mij moet Jacco wel een wolf zijn, ook omdat hij wel heel lang wilde wachten met claimen. Ik stem nu op hem, en ik hoop dat jullie mij geloven, maar snap wel dat zekerheid over mij ook belangrijk is. Ik kan niets speciaals claimen, maar het is wel echt beter om vandaag een wolf te pakken...
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #29 Gepost op: 5-12-2020, 00:06:46 »
Het is op Discord vaker gebeurd, dat de plek waar je was invloed heeft op het spel ::jaja::

En kon je toen vantevoren beredeneren wat je moest doen of was het altijd willekeurig?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #30 Gepost op: 5-12-2020, 00:08:45 »
Wacht wat, ben je serieus je stem verloren daardoor?
Ik snap to be honest geen hol van deze hele nacht opdracht, net als van die opdracht van 2 nachten ervoor, waar we ook random groepjes moesten maken en er daarna niks meer van hoorde.
Jup, en same en daardoor snap ik dit hele potje niet  ;D

Het enige wat ik zeker weet is dat ik Jacco's en Lucy al vanaf t begin niet vertrouw  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #31 Gepost op: 5-12-2020, 00:10:30 »
Het is op Discord vaker gebeurd, dat de plek waar je was invloed heeft op het spel ::jaja::

Ik ben echt geen wolf, en ik moest echt kiezen tussen 4 diva’s bij de award show. Ik weet niet hoe of wat dat nu zit, maar volgens mij moet Jacco wel een wolf zijn, ook omdat hij wel heel lang wilde wachten met claimen. Ik stem nu op hem, en ik hoop dat jullie mij geloven, maar snap wel dat zekerheid over mij ook belangrijk is. Ik kan niets speciaals claimen, maar het is wel echt beter om vandaag een wolf te pakken...

Mag ik vragen waarom je alsnog overging op Haotoa ondanks de verdenking die breed leefde richting Jacco?

En moet je ons als presentator ook niet leiden in de strijd tegen de paparazzi? Tot nu toe horen we qua strategie weinig van je.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #32 Gepost op: 5-12-2020, 00:16:44 »
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Lucy en belg hier samen een plan hebben bedacht. Op een gegeven moment zouden wij er toch achter komen dat er iets niet deugde, dus dan zijn er meteen 2 wolven foetsie. één vd twee zou wel heel goed kunnen.

Mijn gevoel zegt al langere tijd eigenlijk belg, dat is een geniepige speler heb ik eerder mogen ervaren. Ik kan me best voorstellen dat hij ook niet verwacht had dat het plan zo zou uitpakken. En bovendien levert het ons nou ook niet megaveel informatie op, behalve dan dat we nu enorm zitten te focussen op 1 groep.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #33 Gepost op: 5-12-2020, 00:22:02 »
Jacco is nu twee keer gered door ‘de groep’ en dat vind ik an sich al verdacht. Dus ik ga weer voor hem.

Convans: jij zei vorige keer dat Jacco de eerste wolf is en dat je ‘morgen’ nr twee zou aanwijzen. Hoe bedoelde je dat? Kan je daar nu misschien wat meer over vertellen. En anderen die wat weten? We hebben info nodig, want anders blijven we random stemmen en dat gaat niet goed ::ohno::

Hoe kan ‘t bijvoorbeeld dat er niemand dood is gegaan? Ik zag de optie Ariana voorbijkomen maar dat geldt alleen voor de Lynch en niet voor de Lunch?
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #34 Gepost op: 5-12-2020, 00:24:35 »
We hebben ook nog een bodyguard volgens mij dus het zou kunnen dat die toevallig het slachtoffer heeft beschermd?
Verder zou t nog iets met die random nachtopdrachten te maken kunnen hebben en de groepjes daarvan, maar daar kunnen we natuurlijk niets mee.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #35 Gepost op: 5-12-2020, 00:30:17 »
Zou iemand weer even die lijst willen posten met de groepsindeling?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #36 Gepost op: 5-12-2020, 00:40:52 »
Mag ik vragen waarom je alsnog overging op Haotoa ondanks de verdenking die breed leefde richting Jacco?

En moet je ons als presentator ook niet leiden in de strijd tegen de paparazzi? Tot nu toe horen we qua strategie weinig van je.

Omdat Jacco een rol claimde en Hautoa niet? En ik vertrouw Frank niet, en die pushte op Jacco. Maar van Belg Jacco en jou moet er volgens mij wel in ieder geval één een wolf zijn.

@iedereen, het kan ook nog dat HIDM of Hautoa wel wolf was maar dat de stoorwolf iets gedaan heeft, toch?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #37 Gepost op: 5-12-2020, 01:02:33 »
Ohh ja. Ik was die hele stoorwolf vergeten.  ::schaam::

Meest logische zou natuurlijk zijn om de rol van een afgevallen wolf te verstoren.
Er zijn toch 19 verschillende rollen + nog 2 burgerrollen. Dus in totaal waarschijnlijk 7 burgers. Kunnen we ook nog niet zo veel mee.

Nu heb ik helemaal geen idee meer wat we moeten doen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #38 Gepost op: 5-12-2020, 01:15:54 »
Die stoorwolf maakt strategizen wel echt een stuk lastiger man als die inderdaad gewoon een andere rol kan tonen zonder dat wij kunnen weten wanneer dat gebeurd.
Ik denk wel dat er 2 dingen mogelijk zijn. Of Lucy spreekt de waarheid en er zitten dus 2 wolven in het groepje van HIDM, Luchtmaniak, Jacco, Hautoa en Belg. Of Lucy loog over de tiebreaker, en dan zijn we helemaal ver van huis.

Als ze de waarheid spreekt was er wel een redelijke zekerheid dat er 2 wolven in die groep zitten toch, of kan daar nog meer in fout gaan?

Hoe dan ook, ik denk dat het belangrijk is dat we te weten komen of Lucy de waarheid heeft gesproken. Als dat niet zo is moeten we namelijk de hele groepjestheorie zo snel mogelijk loslaten en op een andere manier de wolven gaan vinden. Ik ga daarom vandaag op Lucy stemmen en hopelijk hebben we daarmee de eerste wolf te pakken.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #39 Gepost op: 5-12-2020, 01:46:18 »
Het is te laat om mij weg te stemmen alleen maar om zekerheid te hebben. Er moet nu echt een wolf weggestemd worden. Ik ga nog 1 keer zeggen dat het echt niet logisch is dat ik zou liegen. Waarom zou ik dan in vredesnaam ooit gaan roepen dat er een tie was tussen 4 diva’s? Dat is toch helemaal niet logisch? Volgens mij zouden er als ik zou willen liegen veel makkelijkere leugens mogelijk zijn. Maar tbh heb ik daar niet tot in detail over nagedacht, aangezien dat toch niet relevant was voor mij ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!