Auteur Topic: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night  (gelezen 4577 keer)

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #60 Gepost op: 5-12-2020, 11:51:10 »
Als Lucy burger is (...).
Als Lucy wolf is (...).
En dan doet de stoorwolf het tegenovergestelde om ons te verwarren. Of net niet. De onzekerheid blijft.

Daarnaast wil ik graag nog een reactie van belg op mijn beschuldiging dat jij Lady Gaga is, want die neutrale rol moeten we ook niet uit het oog verliezen. Straks wint het Gaga-team en dan zitten we allemaal (wolven en burgers) met lege handen.
Ik ben niet Lady Gaga. Daar ben je natuurlijk niets mee, want Lady Gaga zou net hetzelfde zeggen. Volgens mij werkt Lady Gaga eerder in stilte, op zo'n manier dat de wolven noch de burgers haar dood willen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #61 Gepost op: 5-12-2020, 11:52:39 »
Ho ik mag dan wel niet stemmen maar wel mezelf verdedigen, ik ben geen wolf en ik snap niet dat Convans Sanmol en Bjorrn zomaar afschrijft. Dat slaat nergens op  ???

Daarnaast, volgens mij heb ik zeer duidelijk benoemd de vorige dag dat we op Jacco zouden moeten gaan en heb ik die discussie ook een soort van gestart. Ik noem vanaf dag 1 al Lucy en Jacco als verdachten van mij en daar gaat de stemming nu tussen. Lijkt me een beetje raar dat ik als wolf zo fanatiek de rest zou proberen over te halen om (één van mijn) medewolven weg te stemmen.

Lijkt me een beter argument dan het argument over waarom Sanmol geen wolf zou zijn, want hun redenen hebben helemaal niks met het spel te maken. Of je nou wolf of burger bent - als je niet lekker in je vel zit boeit dat je geen ene hol lijkt me  ::ohno::

Ja ik vond Frank eerst het meest verdacht maar ik deel zijn verdenking nu wel  ::vergroot::
Ook deels omdat ik vermoed welke (goede) rol hij is. Ook klopt het dat je Sanmol en mij niet helemaal af kunt schrijven, ik ben het niet, maar dat kunnen jullie helemaal niet al 100% zeker weten  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #62 Gepost op: 5-12-2020, 11:53:19 »
Als Frank dood gaat, en hij blijkt een wolf, halen we daar ook wel interessante info uit. Want Frank zit Lucy en mij al het hele spel te noemen als verdachten, dat zou je niet zo snel tegen je medewolven zeggen neem ik aan.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #63 Gepost op: 5-12-2020, 11:54:28 »
Als Lucy burger is dan kunnen we blijven geloven in je theorie, dan zaten er waarschijnlijk 2 wolven in deze groep, 2 wolven in mijn groep en nog 1 in een andere. Als Lucy wolf is kunnen we de hele theorie uit het raam gooien omdat er dan wel eens niet een 4-way tie kan zijn bij de muziekstemming, en dan kunnen we terug naar old fashioned mollen vangen zonder groepjestheorie.

Ja maar het punt is dus dat je dat nooit zeker kunt weten, omdat er een stoorwolf is.

Maar ja, als we voor de andere groep gaan, vind ik Frank nog altijd heel verdacht. Die roept allemaal dingen zonder argumenten, en hij kan geen ziener meer zijn. Dus what’s that all about?

Edit: ok ja goede punten Bjorrn en Frank. Maar wie vinden jullie van dat groepje dan wel verdacht? Of als Frank een goede rol heeft die iets weet, moeten we dan niet juist wel op Jacco gaan nu? 
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #64 Gepost op: 5-12-2020, 11:56:53 »
En dan doet de stoorwolf het tegenovergestelde om ons te verwarren. Of net niet. De onzekerheid blijft.

De onzekerheid kan nooit helemaal weggaan inderdaad met zo'n overpowerde wolf, maar als Jacco en Lucy beide sterven denk ik dat we redelijk zeker kunnen zijn dat daar minstens een wolf tussen zit, en de stoorwolf heeft ook maar 2 verstoorkansen heh, dus op die manier dwingen we ze om de power op de maken.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #65 Gepost op: 5-12-2020, 11:57:35 »
Ik zie vooral veel rivaliteit tussen Jacco en Frank. Heeft één van hen (of allebei) niet eens een hint gekregen? In dat geval lijken me dit gewoon Cardi en Nicki.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #66 Gepost op: 5-12-2020, 11:59:21 »
Of als Frank een goede rol heeft die iets weet, moeten we dan niet juist wel op Jacco gaan nu? 

Ik denk dat Bjorn denkt dat Frank Nicki is die op zijn beurt denkt dat Jacco Cardi is.  ;D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #67 Gepost op: 5-12-2020, 11:59:32 »
Edit: ok ja goede punten Bjorrn en Frank. Maar wie vinden jullie van dat groepje dan wel verdacht? Of als Frank een goede rol heeft die iets weet, moeten we dan niet juist wel op Jacco gaan nu?

Ik denk dat Frank gewoon niet zo'n fan is van Jacco als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind sommige mensen wel verdachter dan anderen in mijn groepje, maar aangezien er gewoon kan zijn gelogen over de theorie ben ik er niet meer zo zeker van dat er 2 wolven in mijn groepje zitten nu  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #68 Gepost op: 5-12-2020, 12:03:37 »
Ik denk dat Bjorn denkt dat Frank Nicki is die op zijn beurt denkt dat Jacco Cardi is.  ;D

Denk jij van niet dan?  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #69 Gepost op: 5-12-2020, 12:06:02 »
Oh ja dat zou heel goed kunnen

De onzekerheid kan nooit helemaal weggaan inderdaad met zo'n overpowerde wolf, maar als Jacco en Lucy beide sterven denk ik dat we redelijk zeker kunnen zijn dat daar minstens een wolf tussen zit, en de stoorwolf heeft ook maar 2 verstoorkansen heh, dus op die manier dwingen we ze om de power op de maken.

Of je laat me gewoon leven, dan kunnen ze hun power ook niet op me gebruiken ::)

Ik vraag het nog een keer he, niemand geeft antwoord: waarom zou ik als wolf in vredesnaam liegen dat er gelijkspel was tussen 4 (!!!) diva’s? Dat is toch helemaal geen gemakkelijke leugen? Ik dacht toch dat er hier mensen waren die weten dat ik wel beter in dit spel ben dan dat ::)



Ik denk dat de stoorwolf wel HIDM of Hautoa veranderd moet hebben. Daarmee ontkrachten ze natuurlijk de theorie en maken ze mij enorm verdacht. Vervolgens kunnen ze hard roepen dat ik verstoord ben als mijn burger kaartje geopenbaard wordt na mijn dood, en dan gaat zo die hele theorie de prullenbak in, dus slimme tactiek van de wolven

Ik ben het dus wel eens dat we eens in het andere groepje moeten gaan kijken. Dus ik ga mijn stem veranderen naar iemand in dat groepje.

Ik denk dat Frank gewoon niet zo'n fan is van Jacco als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind sommige mensen wel verdachter dan anderen in mijn groepje, maar aangezien er gewoon kan zijn gelogen over de theorie ben ik er niet meer zo zeker van dat er 2 wolven in mijn groepje zitten nu  ::ohno::

Okee maar laten we er even vanuit gaan dat ik niet lieg. Je kan altijd op me stemmen als je zo koppig wil zijn, maar voor the sake of dit gesprek is het nuttiger als we even van de theorie uit gaan. Dus wie uit dat groepje is verdacht, want jou vertrouw ik wel ivm de manier waarop je gestemd zegt te hebben bij de award show ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #70 Gepost op: 5-12-2020, 12:06:49 »
Nope  ::ohno:: ik verdenk Jacco oprecht gewoon heel erg en Lucy ook  :-X

Maar als ik twee mensen uit ons groepje zou moeten kiezen zit sowieso Sanmol daarbij. Naar hun heb ik mijn verdenking ook al geuit op de eerste dag en die is verder niet afgenomen. Is gewoon dat ik Jacco en Lucy meer verdenk. Daarnaast zou t voor mij dan hillo zijn. Bjorrn vertrouw ik wel  ::jaja:: en Convans weet ik niet zo goed. Zou een wolf echt zo'n groot betoog/overzicht maken? Hoewel, ik heb dat zelf ook gedaan in potje 2 geloof ik  ;D

Voor mij zijn t dus Lucy, Jacco's, Sanmol en Hillo. Convans als back-up. Maar voor nu lijkt Jacco of Lucy me een goede keuze
Frankje Lapi

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #71 Gepost op: 5-12-2020, 12:09:22 »
Ja Lucy probeert nu al voor de 3e keer op rij de verdenking van Jacco af te halen  ::ohno::
Ik vertrouw het niet en ga absoluut niet switchen. Enkel als blijkt dat Jacco en Lucy het beide neigen te overleven, switch ik naar Jacco.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #72 Gepost op: 5-12-2020, 12:11:09 »
Okee maar laten we er even vanuit gaan dat ik niet lieg. Je kan altijd op me stemmen als je zo koppig wil zijn, maar voor the sake of dit gesprek is het nuttiger als we even van de theorie uit gaan. Dus wie uit dat groepje is verdacht, want jou vertrouw ik wel ivm de manier waarop je gestemd zegt te hebben bij de award show ::jaja::

Ik wil je graag geloven, maar het probleem is een beetje dat we, als we er doodleuk vanuit blijven gaan dat jij de waarheid hebt gesproken, sowieso dit spelletje gaan verliezen. En nog op een best wel gênante manier ook, daar heb ik geen zin in  :-X
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #73 Gepost op: 5-12-2020, 12:24:02 »
Ik denk dat stemmen op Lucy echt 0 zin heeft. Met een stoorwolf kunnen we daar geen enkele informatie uit halen.
Dan moet je gewoon hopen dat de wolven binnenkort per ongeluk de jager eruit halen en dat die lucy neerschiet.

Verder is het denk ik zaak om zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk rollen te kennen.
De nepjager kan zich opzich wel bekendmaken, de beschermer heeft nog info van afgelopen nacht. Cupido kan weinig kwaad. Alleen de jager en Mariah zijn niet handig. En de rest wil vast niet meewerken.

En mag Britney zichzelf wel bekendmaken als ze vrij is?
« Laatst bewerkt op: 5-12-2020, 12:25:44 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #74 Gepost op: 5-12-2020, 12:46:58 »
Ik wil je graag geloven, maar het probleem is een beetje dat we, als we er doodleuk vanuit blijven gaan dat jij de waarheid hebt gesproken, sowieso dit spelletje gaan verliezen. En nog op een best wel gênante manier ook, daar heb ik geen zin in  :-X

Sorry? Wat is dit voor onzin? Als je mij wegstemt en vervolgens drie dubbel moet gaan doordenken om dan nog steeds niet te weten of je de theorie moet geloven of niet, dán ga je verliezen. Dan waste je je tijd namelijk met iets wat helemaal niet waar is.

Als ik gewoon de waarheid spreek, wat gewoon het meest logische is, dan slaat het nergens op dat je sowieso gaat verliezen door mij te geloven.



Ik probeer helemaal niet de verdenking van Jacco te halen, ik heb zelf op Jacco gestemd for god’s sake. Get you f’ing facts straight. Ik zeg alleen maar, zoals Convans en volgens mij Brtdm ook al zeiden, dat het misschien goed is om op een ander groepje te gaan focussen nu. Zeker als Jacco en Frank schijnbaar Cardi en Nicki zijn.

Maar Bjorn weigert überhaupt om na te denken over z’n eigen groepje for some reason. Dan blijven we toch lekker op Jacco. Stemmen jullie mij en Jacco er nu 2 dagen op rij uit, heb je waarschijnlijk 0 misschien 1 wolf te pakken maar zeker zul je het nooit weten. Goed plan ::ok::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #75 Gepost op: 5-12-2020, 12:50:33 »
IK BEN NIET CARDI OF NICKI
Nope  ::ohno:: ik verdenk Jacco oprecht gewoon heel erg en Lucy ook  :-X
Frankje Lapi

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #76 Gepost op: 5-12-2020, 12:53:28 »
Ga je dan nog uitleggen waarom je zo vaag doet over dat je zeker bent van Jacco?



Overigens zei iemand eerder dat ik ‘een aantal ongelukkig keuzes’ gemaakt zou hebben, maar dat is helemaal niet waar. Ik heb nergens moeten kiezen behalve bij de award show, en de andere gelijke standen zijn ofwel door Britney bepaald ofwel doordat ik toevallig al op 1 van de 2 gestemd had. Net als al die anderen die op diegene gestemd hadden dus. Beetje raar om mij daar nu ineens als enige verantwoordelijk voor te stellen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #77 Gepost op: 5-12-2020, 12:53:56 »
Je snapt mijn logica toch  :-X
Jij kan wel zeggen dat we je allemaal kunnen geloven maar dat kunnen wij helemaal niet weten, en als we je dan blind blijven geloven dan verliezen we sowieso.

Daarmee, in mijn groepje weet ik het niet. Ik ben eerlijk gezegd nogal bang dat er daar gewoon hetzelfde gaan doen, en als de theorie van Belg fout is en er zijn helemaal geen 2 wolven in die groep, dan moorden we gewoon die hele groep voor niets uit en hebben we weer 5 dagen verspilt.
+ Het feit dat we na 2 stemmingen uit de HIDM en Hautoa groep gelijk switchen naar een andere groep vergroot alleen de kans dat we helemaal niemand te pakken hebben nog en voor de wolven precies op het juiste moment switchen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #78 Gepost op: 5-12-2020, 12:55:08 »
En ik ben wel Cardi maar dat geloven mensen niet  ::ohno::
Citaat
Bjorrn, Convans, FrankLapidus, Vermoljoen, Sanmol & Hillo -> 2 wolven
Van dit groepje verdenk ik Hillo het meest

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #79 Gepost op: 5-12-2020, 12:58:14 »
Je snapt mijn logica toch  :-X
Jij kan wel zeggen dat we je allemaal kunnen geloven maar dat kunnen wij helemaal niet weten, en als we je dan blind blijven geloven dan verliezen we sowieso.

Daarmee, in mijn groepje weet ik het niet. Ik ben eerlijk gezegd nogal bang dat er daar gewoon hetzelfde gaan doen, en als de theorie van Belg fout is en er zijn helemaal geen 2 wolven in die groep, dan moorden we gewoon die hele groep voor niets uit en hebben we weer 5 dagen verspilt.
+ Het feit dat we na 2 stemmingen uit de HIDM en Hautoa groep gelijk switchen naar een andere groep vergroot alleen de kans dat we helemaal niemand te pakken hebben nog en voor de wolven precies op het juiste moment switchen.

Maar waarom stem je dan op mij als je niet wil switchen ???



Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ik lieg, maar jij zei dat we sowieso verliezen als je mij gelooft en dat slaat nergens op.



Is er een reden voor de echte Cardi om zich niet bekend te maken mocht Jacco het niet zijn? Ja zeker, want die wil niet dat Nicki het weet? Wat Jacco’s claim ook weer ongeloofwaardiger maakt.

Ik blijf voor nu op hem stemmen. Wat Bjorn zegt over bij het groepje blijven, zit wel wat in. Belg kan ook nog altijd wolf zijn.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!