Auteur Topic: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night  (gelezen 4571 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #100 Gepost op: 5-12-2020, 14:02:19 »
Hallo, de enige reden dat ik eventueel van Jacco af wilde stappen was omdat jullie, waaronder jij zelf Bjorn, zeiden dat hij en Frank Cardi en Nicki zijn. Ik zie geen reden voor Frank om dat zo obvious te gaan ontkennen, dus lijkt het me ook prima mogelijk dat Jacco helemaal geen Cardi is. Bovendien ben ik het eens met het idee dat we beter op dat ene groepje kunnen blijven focussen. Ik verdedig Jacco helemaal niet. In Hillo zie ik ook wel een wolf, maar dat kunnen we mss idd beter even bewaren.

Ik vertrouw nu iig wel:
- Ricardo (Mariah)
- LuchtManiak (Ariana, of is er een reden voor de echte Ariana om zich stil te houden?)
- Bjorn
- Frank, als ik ervan uit ga dat Jacco wolf is, maar hij blijft raar doen
- Molduck
- monkeysuncle en Miek voordeel vd twijfel
- Sanmol verwacht ik ook niet van dat hen een wolf zijn

@Frank jij weet ook niet wat je wil hè ::) “Lucy doet veel minder aanvallend dat is verdacht!” “Lucy doet aanvallend dat is verdacht!”
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #101 Gepost op: 5-12-2020, 14:20:17 »
Ik denk niet dat Lucy wolf is eigenlijk, om de redenen die ze zelf noemt (hele onnodig complexe leugens zouden het zijn). Wel heb ik sterk het gevoel dat de groepjes theorie niet klopt en dat we daardoor nu heel dit spel aan het veriezen zijn, maar dat weet ik niet zeker. Het is klote dat er geen enkele manier is om daarachter te komen door de stoorwolf. Dat zet ons eigenlijk volledig schaakmat op dit moment. We kunnen alleen op gevoe afgaan. Volgens mij is het dus belangrijk dat we de stoorwolf eruit werken. Mag de stoorwolf ook zichzelf verstoren?

Dat Jacco nu bijna voor de derde keer op rij gered wordt slaat echt nergens op, dat is megaverdacht. Maar zelfs als hij echt Cardi is, kan dat ons helpen, want dan heeft Nicki een incentive om zichzelf veilig bekend te maken, wat ons eindelijk wat kloppende info geeft naast de Arianaclaim.

Wat de verdenking op mij betreft: ik heb ook al een keer gehint naar m’n rol. Dus voordat jullie allemaal naar mij switchen, denk daar nog maar eens over na ::zwaai::
Nieky grab a life vest!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #102 Gepost op: 5-12-2020, 14:28:02 »
Ik ga voor JaccoS gaan, als hij wolf is, denk ik dat Frank dat ook is.

Frank zijn tactiek is altijd op 1 wolf zijn kap zitten.


Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #103 Gepost op: 5-12-2020, 14:28:36 »
 ::zwaai:: Allereerst sorry voor mijn inactiviteit, ik slaap deze week heel slecht waardoor het spel soms een beetje aan me voorbijgaat.

- Vannacht is er dus niemand vermoord door de wolven, dus degene die zij wilden vermoorden is waarschijnlijk beschermd door Adele. Iemand een theorie over voor wie de wolven gegaan zouden zijn?

- Ik heb geen wolfgevoel bij Lucy en vanwege de stoorwolf heeft het inderdaad geen nut om op Lucy te gaan voor 'zekerheid'

- Aangezien ik al eerder zei dat ik Hautoa verdacht vond (en ik ook niet denk dat HIDM een wolf was, wegens gebrek aan argumenten hiervoor) vind ik deze theorie van belg best plausibel:

Citaat
Vermoeden 2: Hautoa als wolf
Toen Hautoa vorige dag een single vote uitbracht op mij, dacht ik in eerste instantie dat ze wou duidelijk maken dat ze Britney was. Dat bleek niet te kloppen. Waarom zou je als burger in godsnaam een single vote uitbrengen als je jezelf kan redden door  op Jacco te stemmen? Dat houdt absoluut geen steek. Tenzij Hautoa wolf was. En Jacco ook. Dan maakte het voor Hautoa niet uit op wie ze stemde: er zou toch een wolf sneuvelen. Wellicht is de macht van wolf Jacco sterker, of zag ze een kans om mij en Lucy nog snel even verdacht te maken.

Mijn conclusie: Hautoa en Jacco zijn de 2 wolven het Mariah-groepje

- Waar is Molduck? (ja ik weet dat ze is vrijgepleit ervan uitgaande dat Lucy te vertrouwen is maar ze heeft nog niets bijgedragen en hoe meer input hoe beter)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #104 Gepost op: 5-12-2020, 14:30:42 »
Blijven over:
- michael90, Miek, molduck
- in theorie ook: Ycaris, hillo, belg
[/quote]

Ik denk dat het Molduck is ::ok::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #105 Gepost op: 5-12-2020, 14:31:22 »
En ook Michael heeft nog niets gezegd, ondanks dit (wat ik opvallend vond):

Jacco natuurlijk
Hoezo 'natuurlijk'? Ik snap dat ik met dat groepjesgedoe verdacht ben, maar ik heb wel een rol geclaimd en er is nog niemand die heeft gezegd dat dat niet klopt. Dus ik vind mezelf niet de meest voor de hand liggende keuze.

Edit: oh nu heeft hij wel wat gezegd ;D

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #106 Gepost op: 5-12-2020, 14:43:17 »
Was ik je mooi te vlug af Jacco. Ik dacht die gaat nu precies op dit moment mij verdacht proberen te maken, dus laat ik maar snel wat typen ;D


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #107 Gepost op: 5-12-2020, 14:48:04 »
Ik maak je niet verdacht, ik ben alleen geïnteresseerd in je stem :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #108 Gepost op: 5-12-2020, 14:49:12 »
Fijn dat er ook mensen wel nadenken ::bravo:: ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #109 Gepost op: 5-12-2020, 14:58:47 »
Ik ga voor JaccoS gaan, als hij wolf is, denk ik dat Frank dat ook is.

Frank zijn tactiek is altijd op 1 wolf zijn kap zitten.
Wanneer in hemelsnaam heb ik dat als tactiek gehad? Vorig potje iig niet en de andere potjes kan ik me al niet meer herinneren  ;D kom met concrete voorbeelden aub!!

En @Lucy ja dat eerste zei ik op en over dag 1, maar toen had je indd nog wat anders aan je hoofd. Nu ben je wel heeeel fanatiek jezelf aan het verdedigen
Frankje Lapi

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #110 Gepost op: 5-12-2020, 15:08:06 »
Fijn dat er ook mensen wel nadenken ::bravo:: ;D

Lieve opmerking wel..
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #111 Gepost op: 5-12-2020, 15:12:49 »
Het was maar een grapje Bjornie

Het is voor mij ook irritant dat ik het steeds opnieuw moet uitleggen. Dan vind ik het fijn als Hillo het bv wel begrijpt

However, ik snap zeker wel dat het vanuit jullie perspectief lastig is om te weten of ik lieg of niet. Is ook onzeker. Maar het punt is dat dat niet ineens zekerder gaat zijn als ik dood ben
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #112 Gepost op: 5-12-2020, 15:15:37 »
Het was maar een grapje Bjornie

Het is voor mij ook irritant dat ik het steeds opnieuw moet uitleggen. Dan vind ik het fijn als Hillo het bv wel begrijpt

However, ik snap zeker wel dat het vanuit jullie perspectief lastig is om te weten of ik lieg of niet. Is ook onzeker. Maar het punt is dat dat niet ineens zekerder gaat zijn als ik dood ben

Oke dan is het goed. T is ook niet zo dat ik puur op jou wil stemmen voor de bevestiging, maar gewoon omdat ik je sus vind  :P
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #113 Gepost op: 5-12-2020, 18:58:24 »
Nou, dat zal niet goed aflopen ::)

Jullie zullen zometeen gewoon Cardi B zien, dus er ligt dan weer een onschuldige uit. 'Ik vind het niet erg, maar wel heel jammer."

En alvast gefeliciteerd Nicki

 ::zwaai:: Veel succes nog allemaal!

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #114 Gepost op: 5-12-2020, 19:16:08 »
::zwaai:: Allereerst sorry voor mijn inactiviteit, ik slaap deze week heel slecht waardoor het spel soms een beetje aan me voorbijgaat.

- Vannacht is er dus niemand vermoord door de wolven, dus degene die zij wilden vermoorden is waarschijnlijk beschermd door Adele. Iemand een theorie over voor wie de wolven gegaan zouden zijn?

- Ik heb geen wolfgevoel bij Lucy en vanwege de stoorwolf heeft het inderdaad geen nut om op Lucy te gaan voor 'zekerheid'

- Aangezien ik al eerder zei dat ik Hautoa verdacht vond (en ik ook niet denk dat HIDM een wolf was, wegens gebrek aan argumenten hiervoor) vind ik deze theorie van belg best plausibel:

- Waar is Molduck? (ja ik weet dat ze is vrijgepleit ervan uitgaande dat Lucy te vertrouwen is maar ze heeft nog niets bijgedragen en hoe meer input hoe beter)

Ik heb een hele drukke week achter de rug vandaar dat ik wat minder online ben geweest.

Ik ben het wel met wat miek zegt.
Ik heb bij Lucy ook geen wolf gevoel.
Wel vertrouwd ik monkeysuncle en jacco niet
Ook hillo vind ik steeds meer verdacht worden
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #115 Gepost op: 5-12-2020, 19:37:42 »
Ik heb niet echt geteld hoor, maar heb het idee dat niet iedereen elke ronde stemt? Heeft iemand dat een beetje op een rijtje? Zijn er mensen die (al meerdere keren) niet gestemd hebben? En zo ja, wat zegt dat? Ik ben vooral bang dat we op deze manier inactieve goede diva's verliezen.
Tot zover even mijn bijdrage aan dit spel  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #116 Gepost op: 5-12-2020, 19:41:35 »
Ik heb niet echt geteld hoor, maar heb het idee dat niet iedereen elke ronde stemt? Heeft iemand dat een beetje op een rijtje? Zijn er mensen die (al meerdere keren) niet gestemd hebben? En zo ja, wat zegt dat? Ik ben vooral bang dat we op deze manier inactieve goede diva's verliezen.
Tot zover even mijn bijdrage aan dit spel  ::rofl::

Dat houdt onze Diva master netjes bij. Tot nu toe heeft alleen HIDM een keer niet gestemd. Gaat actief tot nu toe.

Maar dank voor je bijdrage  ::tandpastasmiley:: ::bravo::
My fall will be for you

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 5 - Silent/Dizzy Night
« Reactie #117 Gepost op: 5-12-2020, 23:44:36 »
Oké, dan maakte ik me voor niets zorgen. Dankjewel!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?