Auteur Topic: [D] Dag 6 - I don't know her  (gelezen 3771 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #20 Gepost op: 7-12-2020, 09:50:30 »
::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #21 Gepost op: 7-12-2020, 09:55:10 »
Mijn aanname is dat Nicki Minaj en Cardi B elkaar kennen. Als JaccoS Cardi B was (en niet verstoord), dan zou Nicki Minaj zich nu veilig bekend kunnen maken.

Als dat niet gebeurt, lijkt het erop dat JaccoS verstoord is.
My fall will be for you

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #22 Gepost op: 7-12-2020, 10:33:18 »
@Frank: je was dagen overtuigd dat Jacco een wolf was. Geloof je nu dat hij Cardi was of denk je dat de stoorwolf heeft ingegrepen? Waarom?
Stoorwolf

Waarom weet ik niet, maar t is heel makkelijk om ons zo op een verkeerd spoor te zetten.
Frankje Lapi

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #23 Gepost op: 7-12-2020, 10:35:06 »
Kan de stoorwolf onbeperkt storen? In dat geval kon Ricardo gewoon bluffen dat hij Cardi was omdat hij wist dat stoorwolf dat zo kan laten lijken.

En kan de stoorwolf kiezen welke rol er vertoond wordt? Of is dat een random rol die Dennis bepaald?

@D*N kan jij deze vragen beantwoorden?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #24 Gepost op: 7-12-2020, 10:36:05 »
Het lullige is dat als de groepjes kloppen, als Lucy de waarheid sprak en als Belg het allemaal goed op een rijtje gezet heeft, dat we al twee wolven eruit kunnen hebben in groepje Mariah, zonder dat we dat weten. Dan gaan wij nu vrolijk door op belg en LuchtManiak en zitten de wolven in de groepjes Billie en Marina nu lekker achterover te leunen.
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #25 Gepost op: 7-12-2020, 10:36:36 »
Bedankt dat je mijn theorieën slim noemt, maar hoe zo profileer ik mij in het verdachte groepje? Ik kon op voorhand onmogelijk weten dat mijn groepje zo verdacht zou zijn. Hoe kon ik weten dat er volgens de theorie 2 wolven in mijn groepje zouden zitten? Voor hetzelfde geld was mijn groepje totaal onverdacht, en was ik target nr1 voor de wolven.

De argumenten die je gebruikt passen eerder bij jou. Jij werkt ook constructief mee, maar je hebt je na de deadline in een verdachte groep gemeld (waarvan we maar moeten hopen dat dat echt zo is). Waarom ben jij Lady Gaga dan niet?

Ik had me de dag ervoor al gemeld in het Billie groepje, de dag erna moest ik dat ineens nog bevestigen maar ik bleef gewoon bij t groepje waar ik in eerste instantie op had gestemd.

Wel een fair point wat je nog over jezelf zegt, je kon inderdaad niet weten dat dat groepje zo verdacht ging worden.

Edit: Ik denk overigens dat de kans groot is dat Jacco z'n rol is verstoord door de stoorwolf, als Jacco inderdaad Cardi B was dan had de echte Nikki Minaj zich al gemeld.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2020, 10:41:06 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #26 Gepost op: 7-12-2020, 10:41:48 »
Het lullige is dat als de groepjes kloppen, als Lucy de waarheid sprak en als Belg het allemaal goed op een rijtje gezet heeft, dat we al twee wolven eruit kunnen hebben in groepje Mariah, zonder dat we dat weten. Dan gaan wij nu vrolijk door op belg en LuchtManiak en zitten de wolven in de groepjes Billie en Marina nu lekker achterover te leunen.

Daarom pleit ik ervoor om een verdachte uit team Billie zoals Hillo of Convans te lynchen. Hoewel Sanmol natuurlijk ook kan vanwege het San Marino argument. De vraag is dan nu even wie van de drie we het meest verdacht vinden.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #27 Gepost op: 7-12-2020, 10:52:17 »
Daarom pleit ik ervoor om een verdachte uit team Billie zoals Hillo of Convans te lynchen. Hoewel Sanmol natuurlijk ook kan vanwege het San Marino argument. De vraag is dan nu even wie van de drie we het meest verdacht vinden.

Erhm waarom sla je FrankLapidus hier over? Ik vind Frank verdachter dan Hillo bijvoorbeeld.  ???
My fall will be for you

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #28 Gepost op: 7-12-2020, 11:02:06 »
Kan de stoorwolf onbeperkt storen? In dat geval kon Ricardo Jacco gewoon bluffen dat hij Cardi was omdat hij wist dat stoorwolf dat zo kan laten lijken.

En kan de stoorwolf kiezen welke rol er vertoond wordt? Of is dat een random rol die Dennis bepaald?

@D*N kan jij deze vragen beantwoorden?
Ik ben D*N niet, maar heb dezelfde vragen al eens gesteld.
De stoorwolf kan 2 keer een rol verstoren. Hij mag dan kiezen welke rol er getoond wordt.

Ik denk overigens dat de kans groot is dat Jacco z'n rol is verstoord door de stoorwolf, als Jacco inderdaad Cardi B was dan had de echte Nikki Minaj zich al gemeld.
Nikki weet niet zeker of Jacco de echte Cardi was.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #29 Gepost op: 7-12-2020, 11:03:40 »
Erhm waarom sla je FrankLapidus hier over? Ik vind Frank verdachter dan Hillo bijvoorbeeld.  ???

Eens ::jaja::
Frank roept alleen maar heel hard van alles zonder zijn beweringen te staven, roept al vanaf dag 1 dat hij het 'op gevoel' doet, en draagt verder eigenlijk niets bij. Ja, het zou kunnen dat Jacco een wolf was en Frank daar gelijk in had, maar dat kunnen we niet weten, en ik weet persoonlijk natuurlijk dat hij ongelijk heeft over mij (zoals hij al zo vaak heeft gedaan, I might add ;) ). Dat kunnen jullie natuurlijk niet weten though, maar is voor mij wel een reden om hem te verdenken.

@Bjorn, jij hebt je niet gehouden aan de stemafspraak voor de award show, dat bedoelt Belg. Ja, jij hebt geroepen dat je Billie ging stemmen, maar er werd daarna duidelijk gevraagd of je wilde veranderen en dat deed je niet, sterker nog, je deed er ook nog heel lang over om eindelijk eens te zeggen wat je nu gedaan had. Wij dachten dat je wel veranderd zou hebben, daarom de vraag om te bevestigen.


Hoofdverdachten voor mij zijn nu Belg,  Convans en Frank.

.....

En stemt vervolgens op mij? ???
Ik ben niet je hoofdverdachte, je verdenkt Frank sterk, maar je gaat wel mee in zijn heksenjacht. Vind ik heel onlogisch ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 7-12-2020, 11:06:00 door Lucy »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #30 Gepost op: 7-12-2020, 11:16:45 »
@Bjorn, jij hebt je niet gehouden aan de stemafspraak voor de award show, dat bedoelt Belg. Ja, jij hebt geroepen dat je Billie ging stemmen, maar er werd daarna duidelijk gevraagd of je wilde veranderen en dat deed je niet, sterker nog, je deed er ook nog heel lang over om eindelijk eens te zeggen wat je nu gedaan had. Wij dachten dat je wel veranderd zou hebben, daarom de vraag om te bevestigen.

.....

En stemt vervolgens op mij? ???
Ik ben niet je hoofdverdachte, je verdenkt Frank sterk, maar je gaat wel mee in zijn heksenjacht. Vind ik heel onlogisch ::ohno::

Ujm hallo, ik ben die hele dag nauwelijks online geweest want ik was in de Efteling, volgens mij heb ik dat jou zelfs verteld dus dat je t nu verdacht gaat noemen dat ik laat reageerde die dag vind ik wel heel raar.

En ik stem op jou omdat jij mijn hoofdverdachte bent ja. Frank vind ik ook verdacht uit m'n eigen groepje, maar eerder gezegd twijfel ik nogal of die groepjes theorie wel juist is, dus stem ik liever op de persoon waarbij ik de grootste wolfverdenking heb. Dat Frank daarin meegaat betekent niet automatisch dat jij geen wolf kunt zijn, dus daar wil ik niet zoveel waarde aan hechten als jij doet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #31 Gepost op: 7-12-2020, 11:23:49 »
Maar Bjorrn je zei net dat Belg, Convans en Frank je hoofdverdachten zijn dus dan is het vreemd dat je ineens op Lucy stemt :P

Mijn gevoel zegt Frank of Convans. Sanmol, belg en hillo geef ik het voordeel van de twijfel, Lucy heb ik nog steeds geen wolvengevoel bij en LuchtManiak vertrouw ik ook wel ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #32 Gepost op: 7-12-2020, 11:26:03 »
Ja hoofdverdachten als t gaat over de "verdachte" groepjes  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #33 Gepost op: 7-12-2020, 11:27:22 »
D*N: Krijgt de stoorwolf eigenlijk ook te horen wat de echte rol is? Of kiest die alleen: ‘we doden persoon X en ik wil dat rol Y getoond wordt’
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #34 Gepost op: 7-12-2020, 11:29:19 »
D*N: Krijgt de stoorwolf eigenlijk ook te horen wat de echte rol is? Of kiest die alleen: ‘we doden persoon X en ik wil dat rol Y getoond wordt’
De stoorwolf bepaald voor de deadline of hij/zij de dag/nacht verstoord. Dus nee de stoorwolf krijgt niet te horen wat de echte rol was.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #35 Gepost op: 7-12-2020, 11:31:14 »
Ik ga voor FrankLapidus, want gisteren had hij het opeens over 4 wolven. Volgensmij zijn er nog 5 wolven, tenzij de stoorwolf wat heeft gedaan. De enige die dat dan zouden kunnen weten zijn de wolven. Dus dit zou een slip of the tongue van Frank kunnen zijn ::vergroot::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #36 Gepost op: 7-12-2020, 11:34:10 »
Nope, dat was gewoon een gok en zoals ik al heb gezegd ik ben gewoon een Dua Lipa. Maar is prima joh, ga maar mee met medewolf Lucy, stem op mij en kom er daarna maar achter dat Lucy/belg/Sanmol/Brtdm en eventueel hillo wolven zijn  ::ok::
Frankje Lapi

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #37 Gepost op: 7-12-2020, 11:35:00 »
Ik ga voor FrankLapidus, want gisteren had hij het opeens over 4 wolven. Volgensmij zijn er nog 5 wolven, tenzij de stoorwolf wat heeft gedaan. De enige die dat dan zouden kunnen weten zijn de wolven. Dus dit zou een slip of the tongue van Frank kunnen zijn ::vergroot::.

Frank zei:
Citaat
Vier van de volgende vijf zijn denk ik wolven: Lucy, belg, Brtdm, Sanmol en Hillo

Wat niet wil zeggen dat ie geen wolf is, maar het is geen slip of the tongue
I will follow my inner gold

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #38 Gepost op: 7-12-2020, 11:36:56 »
Na lang wikken en wegen, ben ik tot het besluit gekomen dat Hautoa een eerlijke burger was en dat ook Jacco de waarheid heeft gesproken. Dus bij deze:

Ik ben Nikki

HIDM was de enige wolf in de Mariah-groep.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #39 Gepost op: 7-12-2020, 11:38:25 »
En waar baseer je die aannames op?
Als je gelijk hebt dan zitten we dus fout met je theorie  :-X

Edit: en kreeg jij te horen dat Jacco Cardi B was of moest je daar zelf achterkomen? Kortom, is t daarmee zeker dat Jacco dus niet verstoord is of kan t nogsteeds zijn dat de echte Cardi B nog leeft?
« Laatst bewerkt op: 7-12-2020, 11:40:09 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.