Auteur Topic: [D] Dag 6 - I don't know her  (gelezen 3766 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[D] Dag 6 - I don't know her
« Gepost op: 6-12-2020, 21:03:53 »

Lucy voldeed niet meer voor jullie diva's, dus werd er een nieuwe leider aangewezen als presentator:

Stemmen nieuwe burgemeester



Monkeysuncle -> Ricardo
Lucy -> Belg
Bjorrn -> Luchtmaniak
Luchtmaniak -> Luchtmaniak
Hillo -> Luchtmaniak
Ycaris -> Ricardo
Spacycolours -> Ricardo
Belg -> Belg
Miek1999 -> Luchtmaniak
Molfreak Arno -> Ricardo
Sanmol -> Convans
Franklapidus -> Molduck
Monkeysuncle -> Bjorrn
Molduck -> Ricardo
Convans -> Belg
Monkeysuncle -> Ricardo
Brtdm -> Luchtmaniak
Belg -> Luchtmaniak
Michael90 -> Michael90

Eindstand:
Luchtmaniak - 6 stemmen
Ricardo - 5 stemmen
Belg - 2 stemmen
Convans - 1 stem
Molduck - 1 stem
Michael90 - 1 stem

Luchtmaniak is de nieuwe presentator!  ::bravo:: En hier is gelijk je eerste taak. Er ligt namelijk weer iemand evicted namelijk...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie gaat hiervoor boeten? Vertel het ons!
Deadline: Morgen 20:00

Deelnemerslijst:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #1 Gepost op: 6-12-2020, 21:04:54 »
Lucy heb je op het laatst nog moeten kiezen?
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #2 Gepost op: 6-12-2020, 21:14:12 »
::ohno::

Dat staat er toch ook? 6-5?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2020, 21:19:23 »
::ohno::

Dat staat er toch ook? 6-5?

Als 1 van de LM stemmers Britney was geweest dan was het gelijk geweest
My fall will be for you

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #4 Gepost op: 6-12-2020, 21:23:03 »
Nou dan is het Molduck zoals ik gisteren ofzo al zei ::zwaai::

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #5 Gepost op: 6-12-2020, 21:23:50 »
Ja dus Britney heeft niet op LM gestemd dan toch?
Nieky grab a life vest!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #6 Gepost op: 6-12-2020, 21:34:51 »
Ja dus Britney heeft niet op LM gestemd dan toch?

Yup dus Britney is Molduck, Michael90 of Ycaris. Belg en Miek1999 kunnen we nu uitsluiten
My fall will be for you

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #7 Gepost op: 6-12-2020, 23:16:33 »
Qua verdenkingen voor wolven staan Hillo en Convans nu hoog bij mij qua wolven, door een combinatie van de teamtheorie (beide in een verdacht team) als door het kijk naar de uitgebrachte stemmen. Beide waren de eerste ronden afwachtend en stemden later op mensen waarvan zij reeds wisten dat die door anderen verdacht werden.

Qua Gaga-verdenking denk ik nog steeds belg op basis van eerder genoemde redenen.

Hoor graag hoe anderen hier tegenaan kijken.

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #8 Gepost op: 6-12-2020, 23:30:23 »
Convans stond op dag 1 ook bovenaan mijn lijstje, dus daar kan ik in mee gaan. In de verdenking op mij natuurlijk niet ;D

Paar redenen waarom ik het niet ben: - ik stelde gelijk voor m’n eigen groep te targetten om zsm duidelijkheid te krijgen over of de theorie klopte.
- ik heb eerder al gehint naar m’n rol
- ik werk actief mee aan het naar boven krijgen van informatie (itt sommige anderen)

Daarom opper ik ook nogmaals de vraag: weten de monsters van gaga dat ze haar volgelingen zijn? Ik ben nog niet ingelicht dat ik volger ben, maar de groep wordt steeds kleiner dus de kans dat zij wint steeds groter. We moeten niet te lang wachten met haar eruit stemmen (of de wolven moeten haar lunchen). Als iemand volger is, geef dat dan aan - als dat mag - dan weten we hoe ver ze is.

Naast Convans zou ik gevoelsmatig voor sanmol als tweede wolf in de billie groep gaan.

Wanneer was ik precies afwachtend LM?
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 23:33:17 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #9 Gepost op: 6-12-2020, 23:37:10 »
Daarom opper ik ook nogmaals de vraag: weten de monsters van gaga dat ze haar volgelingen zijn?

Nee, dat weten ze niet. Dat vroeg ik D*N namelijk ook vandaag  ::rofl::.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #10 Gepost op: 6-12-2020, 23:57:47 »
Ja dus Britney heeft niet op LM gestemd dan toch?
Vat ik het nou verkeerd, of hebben gewoon alle stemmen meegeteld. D*N zijn overzicht van aantal stemmen op elke kandidaat is precies gelijk met de daadwerkelijke stemmen. Dus volgens mij telde de stem van Britney gewoon mee.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #11 Gepost op: 7-12-2020, 00:51:15 »
Ik weet niet precies over welke eerder genoemde argumenten Luchtmaniak het heeft, maar ik heb bij Belg ook wel een Lady Gaga gevoel. Door zijn slimme theorieën pleit ie zichzelf redelijk vrij bij de burgers, maar door zich toch in het "verdachte" groepje te profileren zorgt ie er ook weer voor dat de wolven hem niet snel zouden opeten.

Verder lijkt het in het Billie groepje tussen Convans en Hillo te gaan? Wat dat betreft vind ik Convans meer een wolf, mede doordat Hillo ook zei dat ie voorstander was van het eerst lynchen van de mensen in de Billie groep, iets wat een wolf niet snel zou zeggen.
Verder sluit ik Frank en Sanmol ook niet uit. Van Frank dacht ik eerst dat hij Jacco alleen dood wilde omdat hij Nikkie is, maar aangezien die dat blijkbaar niet is zou wolf nogsteeds kunnen. Daarnaast lijkt Sanmol vrijgepleit omdat hen die eerste dag op zichzelf stemde vanwege privé redenen, maar ik zie niet waarom een wolf dat niet zou doen. Op zo'n moment gaat t spel even niet op.

Hoofdverdachten voor mij zijn nu Belg,  Convans en Frank.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #12 Gepost op: 7-12-2020, 00:57:58 »
Oke, ik denk dat het de laatste dag is om als burgers dit spel nog te redden.

Jacco geen wolf? Dan moet Frank een wolf zijn of de hele theorie van Belg kan in de prullenbak.

Het enige wat we kunnen doen, is dus voor Frank gaan.

We hebben 3 personen uit dat groepje al gedood en dan zouden we daar nu plots vanaf stappen? Ik zie de logica niet meer.

En als Frank geen wolf is, dan hebben we toch door dat het plan niet klopt en gaan we het toch bij Lucy en Belg moeten zoeken.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2020, 01:00:51 door Convans »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #13 Gepost op: 7-12-2020, 01:04:06 »
Frank zit niet in hetzelfde groepje als Jacco, HIDM en Hautoa, hij zit bij het Billie groepje, net als jij en ik.
De enige die nog leven uit dat ene groepje zijn Luchtmaniak en Belg, en Luchtmaniak heeft een rol geclaimd die niet wordt tegengesproken, dus hem geloof ik wel.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #14 Gepost op: 7-12-2020, 01:05:47 »
Frank zit niet in hetzelfde groepje als Jacco, HIDM en Hautoa, hij zit bij het Billie groepje, net als jij en ik.
De enige die nog leven uit dat ene groepje zijn Luchtmaniak en Belg, en Luchtmaniak heeft een rol geclaimd die niet wordt tegengesproken, dus hem geloof ik wel.

Oo, klopt. Vergeet mijn vorige post.

 Ja dan moeten we toch voor Belg of Lucy gaan? Want de theorie klopt niet meer. Ik denk dat we de groepen echt moeten loslaten.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #15 Gepost op: 7-12-2020, 06:50:10 »
Behalve dat je geen idee hebt of die theorie klopt aangezien er een stoorwolf is.

Los van de theorie vind ik Frank ook verdacht, Convans en Hillo eigenlijk minder want die zijn allebei best heel actief aan het meedenken. Zegt niet alles natuurlijk maar is wel altijd tricky als wolf
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #16 Gepost op: 7-12-2020, 08:22:47 »
Ik vind het ook bijzonder dat we nog maar één hint kregen en dat er niet meer over wordt gepraat of mee wordt genomen in de keuze van de stemming. Misschien kunnen we nu iets met die 378 nu er minder mensen over zijn?
  • mr Chipie had een bericht die 378 keer was gelezen maar die ligt eruit, hij kon wel door de stoorwolf zijn veranderd naar looier terwijl hij een wolf was maar dan zou er geen dubbele moord zijn gebeurd nadien
  • en de telefooncode van San Marino, dat kan echt naar Sanmol verwijzen

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #17 Gepost op: 7-12-2020, 09:18:40 »
Ik weet niet precies over welke eerder genoemde argumenten Luchtmaniak het heeft, maar ik heb bij Belg ook wel een Lady Gaga gevoel. Door zijn slimme theorieën pleit ie zichzelf redelijk vrij bij de burgers, maar door zich toch in het "verdachte" groepje te profileren zorgt ie er ook weer voor dat de wolven hem niet snel zouden opeten.
Bedankt dat je mijn theorieën slim noemt, maar hoe zo profileer ik mij in het verdachte groepje? Ik kon op voorhand onmogelijk weten dat mijn groepje zo verdacht zou zijn. Hoe kon ik weten dat er volgens de theorie 2 wolven in mijn groepje zouden zitten? Voor hetzelfde geld was mijn groepje totaal onverdacht, en was ik target nr1 voor de wolven.

De argumenten die je gebruikt passen eerder bij jou. Jij werkt ook constructief mee, maar je hebt je na de deadline in een verdachte groep gemeld (waarvan we maar moeten hopen dat dat echt zo is). Waarom ben jij Lady Gaga dan niet?
« Laatst bewerkt op: 7-12-2020, 09:22:15 door belg »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #18 Gepost op: 7-12-2020, 09:27:27 »
HALLOOOOO IK BEN GEEN WOLF

Ik ga bijna jou verdenken Convans

Maar ik roep al dagen dat we op Lucy moeten dus let's go. Belg of Sanmol zou ik ook een goede keuze vinden maar vertrouw ik nog niet iets meer
Frankje Lapi

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 6 - I don't know her
« Reactie #19 Gepost op: 7-12-2020, 09:50:04 »
@Frank: je was dagen overtuigd dat Jacco een wolf was. Geloof je nu dat hij Cardi was of denk je dat de stoorwolf heeft ingegrepen? Waarom?