Auteur Topic: [D] Dag 7 - Scheiße  (gelezen 4706 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #80 Gepost op: 9-12-2020, 14:16:13 »
De wolven zijn, uitgaande van de Belg-Lucy-theorie, natuurlijk aan het tijdrekken. Als we nu direct de tweede wolf uit het groepje Billie vinden, dan gaat het de goede kant op voor ons, maar wanneer we nog twee nachten door moeten voor we aan team Marina kunnen beginnen, dan zijn de vooruitzichten niet gunstig.

Dus vage claims helpen ons nu echt niet en maken je juist extra verdacht.

Maar cupido weet niet of degenen die hij gekoppeld heeft goed zijn of niet. Als je dit openbaar maakt, dan weten de wolven dat wel. Als er 2 gewone burgers gekoppeld zijn, weet ik wel wie er volgende nacht niet meer wakker worden.

Ja dat snap ik, maar eventuele wolfverdachten moeten ook dood en als dat sneller kan, dan graag.
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #81 Gepost op: 9-12-2020, 14:18:22 »
Kan Cupido zich nu gewoon niet bekendmaken? Of dat Hillo of iemand anders is.. dan weten we het tenminste

Online belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #82 Gepost op: 9-12-2020, 14:23:48 »
Cupido moet zich pas bekend maken als hillo cupido claimt.
Als hillo cupido is, dan mag hij dat nu duidelijk zeggen.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #83 Gepost op: 9-12-2020, 14:27:01 »
Ok ik snap de verwarring en zal de claim wat duidelijker maken: ik ben Marina, niet gekoppeld. Wie ik gekoppeld heb hou ik nog even voor me. Ik denk namelijk dat er geen wolf tussen zit, maar ben niet 100% zeker.

Dit maakt me natuurlijk wel een target voor de wolven, dus hopelijk weet Adele wat haar te doen staat ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #84 Gepost op: 9-12-2020, 14:31:02 »
Oke bedankt voor de duidelijkheid Hillo  ::jaja::
Als je denkt dat het 2 burgers zijn zou ik het inderdaad voor je houden tot het relevant wordt.
Ik blijf voor nu bij Convans dan tenzij er goede argumenten tegen Sanmol komen ::vergroot::
Als het nodig is kan ik nog voor 5-6 uur vanmiddag switchen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #85 Gepost op: 9-12-2020, 14:33:02 »
Ok ik snap de verwarring en zal de claim wat duidelijker maken: ik ben Marina, niet gekoppeld. Wie ik gekoppeld heb hou ik nog even voor me. Ik denk namelijk dat er geen wolf tussen zit, maar ben niet 100% zeker.

Dit maakt me natuurlijk wel een target voor de wolven, dus hopelijk weet Adele wat haar te doen staat ;D

 ::ok:: Thanks.
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #86 Gepost op: 9-12-2020, 14:52:36 »
Nog even ter overzicht:



Mits Lucy geen wolf is:


Grijze vlakken zijn afvallers. Rood vlak is wolf.
Groen vlak is nog in leven met (niet tegengesproken) geclaimde rol. En de groene tekst is daarmee de bevestigde tellende stemmen.

Het moet dan wel dat HIDM en Hautoa wolven waren. In dat geval heeft de stoorwolf nu geen kracht meer.

Daarnaast is Convans, Sanmol óf Bjorrn een wolf.

En dan blijft er nog 1 over tussen mij, Spacy, Ycaris en Michael.

Maar als Robbie toch het plan van belg heeft gevolgd (hij kon het niet zeggen, want stierf in de eerste nacht) kan ook MonkeysUncle nog een wolf zijn. Zijn groep zou dan 4 stemmen hebben gehad.

Molduck is in ieder geval geen wolf. En ik kan ook geen constructie bedenken waarbij Molfreak Arno als wolf mogelijk is.

[einde 'mits lucy geen wolf is']

Of lucy is een wolf en dan weten we letterlijk helemaal niks.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2020, 14:55:32 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #87 Gepost op: 9-12-2020, 15:06:00 »
Niet om mezelf perse vrij te willen pleiten, maarrrrr zelfs als Robbie zou hebben gestemd op Ariana, dan nog heeft Lucy groep "Ariana" niet gezien als een groep waar ze uit moest kiezen. Dus ik denk dat ik ook safe ben, maar correct me if I'm wrong.

EDIT het is wel fijn dat Lady Gaga in een "veilige" groep zat, Miek1999 kan niet de stemming hebben beïnvloed denk ik.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2020, 15:07:37 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Online belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #88 Gepost op: 9-12-2020, 15:10:30 »
Als Robbie toch op Ariana gestemd heeft, dan zou Ariana 4 stemmen moeten hebben:
- monkeysuncle, Mitchkox, Miek en Robbie.

Aangezien Lucy niet kon kiezen voor Ariana, wil dit zeggen dat er een niet-tellende wolvenstem bij die 4 zit. De enige potentiële wolf van die 4, ben jij monkey  ;)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #89 Gepost op: 9-12-2020, 15:11:36 »
Ja, daar zit dus precies het punt. Als Robbie toch niet op Marina heeft gestemd, maar op Ariana, dan zou dat betekenen dat Groep A ook 4 stemmen zou hebben en dat kan niet. In groep E zou dan iedereen goed zijn.

Maar aangezien ik wel verwacht dat er nog een stille wolf is, verwacht ik eerder dat Michael, Ycaris of Spacy een wolf is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #90 Gepost op: 9-12-2020, 15:13:25 »
Als Robbie toch op Ariana gestemd heeft, dan zou Ariana 4 stemmen moeten hebben:
- monkeysuncle, Mitchkox, Miek en Robbie.

Aangezien Lucy niet kon kiezen voor Ariana, wil dit zeggen dat er een niet-tellende wolvenstem bij die 4 zit. De enige potentiële wolf van die 4, ben jij monkey  ;)

 ::rofl:: Oh ja je hebt gelijk.

Dan zouden er trouwens geen wolven in team Marina zitten.
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #91 Gepost op: 9-12-2020, 15:14:44 »
::rofl:: Oh ja je hebt gelijk.

Dan zouden er trouwens geen wolven in team Marina zitten.

Welk team is team Marina precies?
Als dit onze hele uitgangssituatie overhoop gooit is het wel belangrijk om hiernaar te kijken namelijk.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #92 Gepost op: 9-12-2020, 15:15:18 »
SpacyColours, Ycaris, Michael90 en Brtdm
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #93 Gepost op: 9-12-2020, 15:15:44 »
Welk team is team Marina precies?
Als dit onze hele uitgangssituatie overhoop gooit is het wel belangrijk om hiernaar te kijken namelijk.

Kijk even 5 berichtjes terug.  ;)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #94 Gepost op: 9-12-2020, 15:16:09 »
Oke verwarrend, maargoed dan ben ik wel nogsteeds voor het eerst vinden van de wolf in m'n eigen groepje.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #95 Gepost op: 9-12-2020, 15:17:50 »
Ja, eens. Daar is de kans nu 1 op 3. En bij de andere is dat 1/5.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #96 Gepost op: 9-12-2020, 15:19:27 »
Als Robbie op Ariana heeft gestemd kan Molfreak wel een wolf zijn geloof ik. Molduck lijkt inderdaad goed te zijn maar vind ik wel verdacht stil, dus ik sluit bijvoorbeeld Lucy-Molduck ook niet volledig uit.
Nieky grab a life vest!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #97 Gepost op: 9-12-2020, 15:22:49 »
Als Robbie op Ariana heeft gestemd kan Molfreak wel een wolf zijn geloof ik. Molduck lijkt inderdaad goed te zijn maar vind ik wel verdacht stil, dus ik sluit bijvoorbeeld Lucy-Molduck ook niet volledig uit.

Als Robbie op Ariana heeft gestemd ben ik wolf en zitten er dus twee in team Mariah, twee in team Billie en ik. Dan is Molfreak Arno nog steeds safe.

Als Robbie op nog iemand anders heeft gestemd, of Miek1999 als Lady Gaga op iemand anders (niet Billie, Mariah, Marina, Rihanna), dan kunnen Molfreak Arno en ik allebei wolf zijn.

Als Robbie op Marina heeft gestemd maar Miek1999 op Rihanna, dan zou Molduck nog wolf kunnen zijn.

Permutaties permutaties... ???
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #98 Gepost op: 9-12-2020, 15:30:40 »
Dat zou in theorie inderdaad ook nog kunnen. Maar ik denk niet dat Miek er veel baat bij zou hebben om te liegen. Ze moest vooral lang in het spel blijven.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #99 Gepost op: 9-12-2020, 15:44:50 »
Miek had natuurlijk wel baat bij een zo lang mogelijk spel, dus verwarring. Anders had ze geen tijd om genoeg mensen te turnen.

Molfreak snap ik nu ook, die zou in mijn theorie dan een zesde wolf moeten zijn. Maar laten we daar niet vanuit gaan ;D
Nieky grab a life vest!