Auteur Topic: [D] Dag 8 - Anaconda's don't  (gelezen 5210 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #100 Gepost op: 11-12-2020, 13:37:03 »
Ik stem Brtdm omdat hij heel erg probeert de vote nu van zijn groepje af te duwen terwijl in dat groepje meest zeker een wolf zit, of Sanmol nu liegt of niet

Dat doe ik niet eens. Ik zeg dat er juist nog één wolf zit in de groep Marina, maar ook één daarbuiten (Monkeysuncle)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #101 Gepost op: 11-12-2020, 13:37:46 »
Dat doe ik niet eens. Ik zeg dat er juist nog één wolf zit in de groep Marina, maar ook één daarbuiten (Monkeysuncle)

Je gaat nergens in op Molfreak Arno. Kan die het niet zijn volgens jou en ik wel?  ???
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #102 Gepost op: 11-12-2020, 13:46:32 »
ohja. Ik dacht even dat hij een rol had geclaimd. Is inderdaad ook nog mogelijk.  ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #103 Gepost op: 11-12-2020, 15:09:21 »
@ Molfreak Arno @ Luchtmaniak @ Monkeysuncle

Vergeet niet je stemmen weg te halen en te kiezen voor iemand die logischer is met de informatie die we nu hebben  ::hypocriet::

Voor zover Sanmol niet tegengesproken wordt lijkt het me namelijk het meest waarschijnlijk dat hen niet een wolf is, en hoe dan ook ben ik geen wolf (confirmed door Sanmol, of hen nou liegt of niet).
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #104 Gepost op: 11-12-2020, 15:34:12 »
Aangezien er mensen op mij beginnen te stemmen en ik vanwege deze verdenking toch niet wordt vermoord door de wolven, kan ik beter mijn rol kenbaar maken:

Ik ben Rihanna, De jager.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #105 Gepost op: 11-12-2020, 15:35:09 »
Aii oke dan moeten we op iemand anders stemmen ook nog.
Op wie gaan we?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #106 Gepost op: 11-12-2020, 15:41:11 »
Michael90 zal Britney zijn. Een van Spacy of Ycaris dan en verder 3 stemmen op michael90 als het lukt.
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #107 Gepost op: 11-12-2020, 15:41:51 »
Michael90 zal Britney zijn. Een van Spacy of Ycaris dan en verder 3 stemmen op michael90 als het lukt.

Sanmol was toch Britney?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #108 Gepost op: 11-12-2020, 15:52:23 »
Kunnen de mensen die niets bijdragen ook even reageren en hun verdenkingen delen?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #109 Gepost op: 11-12-2020, 15:56:14 »
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #110 Gepost op: 11-12-2020, 16:00:04 »
Ik vind het best handig als Michael vandaag nog 3 stemmen krijgt, maar dan moeten we verder wel eensgezind zijn over het slachtoffer van vandaag. Dan zou ik op Ycaris gaan.

Maar monkeysuncle vertrouw ik nog altijd niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #111 Gepost op: 11-12-2020, 16:10:44 »
Ik ga op Ycaris, SpacyColours of Michael90 stemmen dan. Alledrie reageren niet of nauwelijks inhoudelijk, dus als het kon zou ik denken dat ze alledrie wolf zijn momenteel, maar blijkbaar is het er maar een.

Zouden jullie even kunnen reageren en uitleggen waarom je het niet bent en wie je dan wel verdenkt?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #112 Gepost op: 11-12-2020, 16:16:33 »
Wat een dag vol twists dit! Ik ben nog ah werk dus wil het topic nog één keer doorlezen voor ik stem.
Nieky grab a life vest!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #113 Gepost op: 11-12-2020, 17:11:29 »
Ik heb alle chaos en twists hier even doorgelezen. Mijn constateringen:

- Ik stem voorlopig nog steeds niet op Sanmol, lijkt mij logisch dat hen Britney is.
- Brtdm heeft Jager geclaimd. Die gaat van het lijstje af.
- Hillo heeft ook iets geclaimd (wat ook alweer?).
- Volgens mij betekent Sanmols claim niet per se dat er geen wolven meer in team Billie Eilish zaten. Bjorrn blijft dus nog steeds een mogelijkheid.
- Team Marina is voor mij nog steeds niet verdacht. Met of zonder Robbie zou dat betekenen dat er ten minste 2 en misschien zelfs 3 wolven in team Marriah Carrey hadden moeten zitten.
- Lucy vind ik nog steeds vaag. Kun je 1x duidelijk zeggen: wat was jouw rol in het doorslag geven in de stemming om die nummers? Kon je ergens uit kiezen, zo ja uit wat en wat heb je gekozen?
- Lucy en Bjornn houden elkaar vast als een Siamese tweeling, hebben hun pijlen eerst op Sanmol gericht en nu opeens op Brtdm en Michael.

Resterende (potentiële) verdachten:
- Monkeysuncle
- Lucy
- Molfreak Arno
- Bjorrn
- Molduck
- SpacyColours, Ycaris, Michael90 (minder waarschijnlijk)

Conclusies:
- Als Lucy of Bjorrn een wolf is en zij samen een liefdeskoppel zijn kunnen we door hen 2 in 1x te elimineren antwoorden krijgen. Dit heeft als risico dat we in 1x twee burgers slachtofferen.
- Er zijn veel stille spelers: Molfreak, Molduck, SpacyColours, Ycaris.
- Monkeysuncle is een optie, die vertrouwd opeens Sanmols Britney-onthulling niet. Waarom niet? Niemand anders claimt Britney immers.

Mijn beslissing
Ik blijf voorlopig op Bjorrn, wiens Dua Lipa claim niet te checken is. Dit is een risico, maar kan wel duidelijkheid verschaffen in de Lucy-Bjornn-Sanmol driehoek.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #114 Gepost op: 11-12-2020, 17:17:04 »
Uhm kun jij lezen?
Wat moet ik in vredesnaam bevestigen, ik ben vanaf moment 1 alleen maar duidelijk geweest.

Bjorrn is 100% geen wolf, tenzij ik loog natuurlijk, maar als dat je uitgangspunt is, kan iedereen een wolf zijn. Er moeten namelijk 4 stemmen zijn in zijn groepje dus 2 leugenaars. Sanmol zegt dan hun stem niet telde dus dat is 1 en Frank is 2. Of Sanmol liegt en dan geldt precies hetzelfde. Kortom: Bjorn heeft gewoon gestemd tijdens de award show en kan dus geen wolf zijn.

Tuurlijk kun je iedereen die elkaar verdedigt gaan lopen beschuldigen van een koppel zijn, maar dat is bullshit en als ik een koppeltje was had onze Cupido dat allang gezegd want dan zou de kans dat mijn verhaal over de award show gelogen was groter zijn
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #115 Gepost op: 11-12-2020, 17:35:58 »
Uhm kun jij lezen?
Wat moet ik in vredesnaam bevestigen, ik ben vanaf moment 1 alleen maar duidelijk geweest.

Bjorrn is 100% geen wolf, tenzij ik loog natuurlijk, maar als dat je uitgangspunt is, kan iedereen een wolf zijn. Er moeten namelijk 4 stemmen zijn in zijn groepje dus 2 leugenaars. Sanmol zegt dan hun stem niet telde dus dat is 1 en Frank is 2. Of Sanmol liegt en dan geldt precies hetzelfde. Kortom: Bjorn heeft gewoon gestemd tijdens de award show en kan dus geen wolf zijn.

Uhm ja ik kan lezen, maar uhm na al die dagen en nachten was ik het overzicht kwijt en had ik geen idee meer wat jij precies in dag 2 ofzo hebt geschreven. Dus vroeg ik het nog even. Maar ik heb het wel even teruggezocht:

Okee Bjorn wil blijkbaar niks zeggen, maar hij zei in t andere topic dat ie Billie had gestemd en daarna niks meer dus dat zal dan wel?

Here’s the deal. Ik kon kiezen tussen niet 2, maar 4 namen. Alleen Ariana had minder stemmen dan de rest.

Dus er zit ten minste 1 wolf/leugenaar in zowel de Maria Carey als de Billie groep

Oh ja en ik denk dat we deze mensen kunnen vertrouwen want Marina
moet volgens mij wel 4 stemmen gehad hebben

23. SpacyColours
24. Ycaris
25. Brtdm
26. michael90

Same for Rihanna

11. Mrchipie
12. Molduck
13. DRenziboy
16. Daisy

Lucy zei dus specifiek dat ze tussen 4 nummers kon kiezen. Als Lucy de waarheid spreekt zou dat Molduck en Bjorrn vrijspreken.

Tuurlijk kun je iedereen die elkaar verdedigt gaan lopen beschuldigen van een koppel zijn, maar dat is bullshit en als ik een koppeltje was had onze Cupido dat allang gezegd want dan zou de kans dat mijn verhaal over de award show gelogen was groter zijn

Marina leeft nog, wil Marina met ons delen wie zij gekoppeld heeft? Dat zou ons inzicht geven in wie er belangen verstrengelen.

---

Ondertussen zouden we Lucy dan moeten geloven. In dat geval blijven over als potentiële verdachten:

- Monkeysuncle: als Robbie niet geswitcht heeft maakt dat Monkeysuncle verdacht, aangezien Ariane Grande niet bij de nummerkeuzes van Lucy zat, toch? In dat geval is monkeysuncle verdacht als wolf.
- Lucy: over Lucy kunnen we geen conclusies trekken door de groepstheorie. En ook nog geen rol geclaimd toch, of heb ik dat gemist?
- Molfreak Arno: kan een slimme strategie zijn van een wolf om op Lana te blijven, zodat niemand conclusies over je kan trekken op basis van de groepjestheorie.
- SpacyColours, Ycaris, Michael90 (minder waarschijnlijk)

Ik zou dan willen stemmen op Monkeysuncle, Lucy of Molfreak Arno. Mijn stemgedraganalyse van pagina 2 zou Lucy dan meer vrijpleiten en dan komen Monkeysuncle en Molfreak Arno meer in beeld.

Molfreak is een stuk minder actief dan Monkeysuncle, maar dat wil ik in dit stadium niet beslissend laten zijn. Daarom ga ik mee in Brtdm's verdenking richting Monkeysuncle, dan mag die kleur bekennen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #116 Gepost op: 11-12-2020, 17:38:15 »
Het hele punt is inderdaad dat Sanmol bevestigd heeft dat hen niet heeft kunnen stemmen tijdens de awardshow. Daardoor ben ik per definitie vrijgepleit.

En ik vind het tbh ook onzin dat je verdacht wordt doordat je meningen geeft en plannen probeert te maken. Der zijn echt 5 mensen over nog ofzo die totaal helemaal niets bijdragen, daar heb je geen fuck aan.
En blijkbaar ben je dan niet verdacht, volgens die logica kunnen we beter met z'n allen onze mond houden en allemaal blind en volledig random stemmen...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #117 Gepost op: 11-12-2020, 17:41:07 »
What Bjorrn said!

Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van dat drie stillen het niet kunnen zijn en ik wel. Heb je hun stemgedrag bekeken? Zij zijn minstens zo meeloperig als ik. Je gelooft blijkbaar niet dat Sanmol liegt (ik wel), kun je dan ook nog even kijken naar wie Sanmol ook alweer gered heeft op dag 2?
My fall will be for you

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #118 Gepost op: 11-12-2020, 17:46:10 »
Stil zijn is niet per se verdacht, wel irritant voor het spel. Wolven kunnen ook heel actief plannen maken om zichzelf daarmee onverdacht te maken.

Overigens weet ik niet waar je op doelt met dag 2, toen ging Sanmol last minute op HIDM die toen werd weggestemd.

Het kan natuurlijk zijn dat Sanmol liegt, dan is Sanmol meteen nr. 1 wolvenverdachte. Dus als iemand anders Britney is: please let us know.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #119 Gepost op: 11-12-2020, 17:47:36 »
Dag 1 dan
My fall will be for you