Auteur Topic: [D] Dag 8 - Anaconda's don't  (gelezen 5178 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #80 Gepost op: 11-12-2020, 12:06:14 »
Mjni mest tlede nite eem ::ohno::. Ne knunnen msnene spotten mte mlolen...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #81 Gepost op: 11-12-2020, 12:09:18 »
Ik denk dat Sanmol weet dat hen sowieso of vandaag of morgen sterft en daarom maar iets gewaagds probeert. Als jullie dan als gevolg mij eerst wegstemmen heeft Sanmol voor de wolven alsof 1 extra ronde gewonnen.

hmm. Dan zou ik het logischer vinden om een dag te wachten en dan de beschermer te claimen. De stemming leek al redelijk richting Bjorrn te gaan. En dan zou je morgen wellicht de beschermer uit de tent kunnen lokken.

En we weten bovendien van dag 2 dat een van de Sanmol stemmers Britney moest zijn, aangezien er geen gelijke stand was. (aldus Lucy)
Dan zou Miek, Molfreak, Sanmol, Vermoljoen, Bjorrn, Jacco of HIDM Britney moeten zijn.
En daar valt eigenlijk iedereen vanaf, behalve Sanmol.


Mjni mest tlede nite eem ::ohno::. Ne knunnen msnene spotten mte mlolen...

Dat zou Bjorrn ook veilig stellen. In dat geval is Monkeysuncle megaverdacht.  ::vergroot::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #82 Gepost op: 11-12-2020, 12:12:03 »
Sjips, mijn lijstje klopte niet. Ik heb juist de Hautoa stemmers wel meegeteld en de Jacco stemmers niet.

Update:

1. monkeysuncle => kan niet vanwege stemronde dag 2
5. Molfreak Arno => inmiddels genoeg stemmen
6. Hillo => Marina geclaimd, geen tegenspraak
9. Sanmol => inmiddels genoeg stemmen
12. Molduck => inmiddels genoeg stemmen
14. Bjorrn => inmiddels genoeg stemmen
15. Lucy => kan niet vanwege stemronde dag 2
19. LuchtManiak => Ariana geclaimd, geen tegenspraak
23. SpacyColours => kan niet vanwege stemronde dag 4
24. Ycaris => inmiddels genoeg stemmen
25. Brtdm => kan niet vanwege stemronde dag 4
26. michael90

Blijft alleen michael90 over als mogelijke Britney naast Sanmol
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #83 Gepost op: 11-12-2020, 12:12:09 »
Mjni mest tlede nite eem ::ohno::. Ne knunnen msnene spotten mte mlolen...

Oke even de vertaling. Sanmol zegt dat Britney niet mocht stemmen bij de muziekopdracht. Dan zijn er nog maar 2 mogelijkheden volgens mij;
Sanmol liegt en is wolf
Sanmol spreekt de waarheid en enkel Frank was wolf in de Billie groep.

Het probleem hiermee is echter:
Dan had Sanmol dat meteen moeten zeggen toen Frank wolf bleek te zijn, zodat er niet onnodig burgers dood zouden gaan uit ons groepje.

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #84 Gepost op: 11-12-2020, 12:18:01 »
Brtdm gaat als een soort zwaan-kleef-aan mee met Sanmol en weigert kritisch te kijken.

Wat vind jij van het spel van Sanmol tot nu toe als Britney? Ik vind het vooral de goeden helemaal niet helpen  ::ohno::
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #85 Gepost op: 11-12-2020, 12:22:34 »
Ik weiger kritisch te kijken? De enige voorwaarde voor mijn redenatie is dat Lucy niet gelogen heeft.

In dat geval weten we dat groep B-E allemaal 4 stemmen hebben gekregen én dat een sanmol stemmer van dag 2 Britney is. Hierdoor is het zeer aannemelijk dat Sanmol inderdaad Britney is.



Dat zou betekenen dat de groepen Billie, Rihanna en Mariah allemaal al op 4 stemmen zitten.

uit de groep Marina moet nog exact 1 wolf zitten en dan blijft er nog 1 wolf over.j En die kan alleen maar uit de groep Ariana komen. Oftewel Monkeysuncle.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #86 Gepost op: 11-12-2020, 12:26:09 »
Even de groepjestheorie er dan bijhalen als de stem van Sanmol niet telt (niet als Britney en ook niet als wolf trouwens, nudge nudge wink wink):

Team Billie 5
Team Marina 4 of 5 afhankelijk van Robbie
Team Ariana 3 of 4 afhankelijk van Robbie
Team Rihanna 4
Team Mariah 6
Team Lana 1
Team Taylor 1

Met een 4-4-4-4 stemming zou er dan 1 wolf in team Billie, 2 in team Mariah en dan 1 in team Marina (als Robbie Marina heeft gestemd) of Ariana (als Robbie Ariana heeft gestemd.

Wie is dan wolf 5? Lucy? Dan gaat de hele theorie niet meer op.

Dus als Lucy geen wolf is en Robbie heeft Ariana gestemd, dan zijn Molfreak Arno, HIDM, FrankLapidus, Hautoa en ik de wolven.
Als Lucy geen wolf is en Robbie heeft Marina gestemd, dan zijn Molfreak Arno, HIDM, FrankLapidus, Hautoa en iemand uit team Marina de wolven.

Hoe kan je dan op mij stemmen (50% kans) en niet op Molfreak Arno (100% kans)?

Denk je dat Lucy wolf is? Dan kunnen alle theorieen over groepjes de deur uit en moeten we kijken naar stemgedrag. En dan zou je nu op Lucy moeten stemmen.

Brtdm, er klopt gewoon niks van je stemgedrag. Ja, ik kan wolf zijn, tuurlijk. Maar dan moet het toch duidelijk zijn dat er andere spelers waarschijnlijker wolf zijn?

Door Sanmols mededeling dat de stem van Britney niet meetelt ben ik nog meer overtuigd van mijn keuze. Sanmol liegt!
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #87 Gepost op: 11-12-2020, 12:28:39 »
Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat Bjorrn dus GEEN wolf is want

- Sanmol spreekt de waarheid: dan was alleen Frank de wolf in die groep
- Sanmol liegt: dan is hen zelf de wolf

Ik stel voor dat we toch vandaag al over gaan op het groepje Marina.

@Brtdm waarom is monkeysuncle dan ineens mega verdacht? Als Sanmols stem niet meetelde, verandert er toch niets aan de rest van de groepjes? Of ja, je bedoelt dat er dan nog een extra wolf moet zijn en dat die in groepje Ariana moet zitten? Maar is er ooit gezegd hoeveel wolven er precies zijn dan? Want ik dacht dat we dat gewoon hadden aangenomen



Edit nav laatste post Brtdm: kritisch kijken naar of Sanmol wel de waarheid spreekt. Dat is namelijk de tweede voorwaarde van jouw redenatie ;) 

Gelijkspel in de openbare stemmingen is niet per se door Britney opgelost he. Als het gelijk was en ik had al op 1 vs 2 gestemd zou D*N het niet nog eens vragen is al bevestigd.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #88 Gepost op: 11-12-2020, 12:36:33 »
@Brtdm waarom is monkeysuncle dan ineens mega verdacht? Als Sanmols stem niet meetelde, verandert er toch niets aan de rest van de groepjes? Of ja, je bedoelt dat er dan nog een extra wolf moet zijn en dat die in groepje Ariana moet zitten? Maar is er ooit gezegd hoeveel wolven er precies zijn dan? Want ik dacht dat we dat gewoon hadden aangenomen



Gelijkspel in de openbare stemmingen is niet per se door Britney opgelost he. Als het gelijk was en ik had al op 1 vs 2 gestemd zou D*N het niet nog eens vragen is al bevestigd.

1. Zie uitleg met schema. En volgens mij had elke wolf een lied uitgekozen op het begin. Er waren 5 liedjes geclaimd door wolven. Dus lijkt me logisch dat er 5 wolven zijn.

2. Je zei toch zelf dat er geen gelijkspel was? Terwijl het volgens de stemmingen wel gelijk was.
Er was geen gelijke stand ::ohno::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #89 Gepost op: 11-12-2020, 12:40:12 »
2. Je zei toch zelf dat er geen gelijkspel was? Terwijl het volgens de stemmingen wel gelijk was.



Kmot ed paa neideljik iut ed muaw???

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #90 Gepost op: 11-12-2020, 12:49:46 »
Daar had iemand (waarschijnlijk Belg) al tijden geleden een vraag over gesteld. Er was geen gelijkspel omdat Lucy's burgemeesterstem automatisch een gelijkspel breekt, mits ze op 1 van beide kandidaten heeft gestemd. Zie een stem van Lucy als een soort "anderhalve" stem.

Daardoor weten we wel dat de Vermoljoen-stemmers allemaal geen Britney waren. Maar het zegt niks over de Sanmol stemmers, net zo min als het iets zegt over de Hautoa stemmers.

EDIT
1. Zie uitleg met schema. En volgens mij had elke wolf een lied uitgekozen op het begin. Er waren 5 liedjes geclaimd door wolven. Dus lijkt me logisch dat er 5 wolven zijn.

 ::rofl:: we zijn het wel ergens over eens

Ik denk dat Sanmol liegt. Dat heeft deels te maken met dat ik Lucy nog steeds geloof. En dat ik Bjorrn geloof (mede vanwege zijn Billie-stem). En dat ik denk dat er een wolf onder de radar zit in team Marina. Of juist nu óp mijn radar  ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 11-12-2020, 12:55:45 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #91 Gepost op: 11-12-2020, 12:58:45 »
Het zou mij ook niks verbazen als goodie Lucy gekoppeld is aan wolf Monkey.

Het is lekker ingewikkeld in ieder geval.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #92 Gepost op: 11-12-2020, 13:00:17 »
@Bjorrn Nu Sanmol je effectief heeft vrijgepleit, wat denk jij? Liegt Sanmol nu nog steeds?
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #93 Gepost op: 11-12-2020, 13:02:03 »
@Bjorrn Nu Sanmol je effectief heeft vrijgepleit, wat denk jij? Liegt Sanmol nu nog steeds?

Ik denk dat het nogsteeds mogelijk is en dat we daarvoor de reactie van sommigen anderen af moeten wachten.
Als niemand Sanmol tegenspreekt of dat laat blijken met zijn of haar stem, zal het toch wel kloppen I guess.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #94 Gepost op: 11-12-2020, 13:04:13 »
Ik kan Sanmol niet tegenspreken in elk geval

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #95 Gepost op: 11-12-2020, 13:04:58 »
Elloh.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #96 Gepost op: 11-12-2020, 13:10:28 »
Michael90, denk je dat Sanmol wolf is? Dat mag je neem ik aan wel zeggen. Of middels een stem (die dan misschien niet telt...)
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #97 Gepost op: 11-12-2020, 13:18:46 »
Ik stem Brtdm omdat hij heel erg probeert de vote nu van zijn groepje af te duwen terwijl in dat groepje meest zeker een wolf zit, of Sanmol nu liegt of niet
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #98 Gepost op: 11-12-2020, 13:25:16 »
Ik stem Brtdm omdat hij heel erg probeert de vote nu van zijn groepje af te duwen terwijl in dat groepje meest zeker een wolf zit, of Sanmol nu liegt of niet
Dat is heel onlogisch ???
Ja er zit waarschijnlijk een wolf in mijn groepje, maar de kans dat je precies de juiste kiest is vrij klein

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #99 Gepost op: 11-12-2020, 13:32:16 »
Dat is heel onlogisch ???
Ja er zit waarschijnlijk een wolf in mijn groepje, maar de kans dat je precies de juiste kiest is vrij klein

Uhm, jouw stem staat volgens mij nog steeds op mij, dat is pas onlogisch?
Ik ben inmiddels confirmed goodie zowel als Sanmol liegt als wanneer Sanmol niet liegt, dus switchen naar een andere groepje is toch juist de beste optie?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.