Auteur Topic: [D] Dag 9 - Focus on me  (gelezen 7649 keer)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #100 Gepost op: 13-12-2020, 17:13:07 »
Door wat hillo zegt Ga ik switchen naar Sanmol
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #101 Gepost op: 13-12-2020, 17:16:28 »
OMG, wat is dit een lastig spel! Ik dacht wel wat gewend te zijn met experditieRobinson, maar daar had iedereen tenminste gewoon zijn eigen naam, en niet ook nog eens een divanaam én een rol. Ik moet elke keer opzoeken wat elke diva ook al weer voor rol heeft én wat precies de regels bij die rol zijn.
Ondertussen lijken de meesten van jullie het spel precies te snappen, maar spreken jullie elkaar wel constant tegen. Maar dat is natuurlijk ook niet raar met 2/3/4/5 (doorhalen wat niet van toepassing is) wolven in het spel.

En nu moet ik dus weer kiezen. Vorige keer werd me verweten dat ik niet genoeg motiveerde wat ik stemde, maar hierboven geef ik dus al aan dat ik het ook niet meer weet. En bovendien: de rest geeft wel steeds heel uitgebreide motivaties, maar vaak zeggen en/of stemmen ze een paar uur later weer iets heel anders!

Ik heb al een paar keer op MolfreakArno gestemd, omdat ik hem heel raar vond redeneren. En net wanneer ik denk: die arme jongen zit er net zo verdwaasd in als ik, stemt bijna iedereen op hem.
Mijn gevoel gaat nu juist naar Hillo. Die loopt zo enorm verwarring te zaaien! Zeg wat je wilt zeggen, of zeg niks, denk ik dan. Maar misschien blijken we straks juist heel veel aan zijn hints te hebben  ::vergroot::. Maar uit eerdere post met heel plausibel klinkende analyses is me toch wel duidelijk geworden dat Hillo helemaal geen wolf kán zijn. Alleen onderdeel van een koppeltje. Met een wolf misschien???

Als dat zo is moet ik natuurlijk ook niet op het advies van Hillo ingaan om Sanmol weg te stemmen. Ook als zou dat wel mijn volgende verdachte zijn.
En dan komt ineens dit voorbij:

Wat moet ik daar nu weer mee  ::oink::
Maar om nou te zeggen dat dat iemand verdacht maakt, dat ook weer niet.

En omdat ik het dus echt niet meer weet ga ik op Bjorrn. Die jongen heeft me bij vorige spellen al meerdere keren messen in de rug geplant. Dus ik plant even lekker terug. Gewoon omdat dat lekker voelt  ::rofl::
Maar als ik nog ergens iets lees wat mij van gedachte kan doen veranderen, pas ik met alle liefde mijn stem aan  ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #102 Gepost op: 13-12-2020, 17:18:42 »
Hoeveel stoorburgers zitten er eigenlijk in dit spel?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #103 Gepost op: 13-12-2020, 17:19:09 »
Ycaris switcht alsjeblieft gewoon naar Molfreak Arno want ik ben confirmed goed dus dit slaat nergens op  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #104 Gepost op: 13-12-2020, 17:20:13 »
Ycaris switcht alsjeblieft gewoon naar Molfreak Arno want ik ben confirmed goed dus dit slaat nergens op  ::ohno::
Jij wilt me er echt uit hé? Maar je zal thuis komen van een koude kermis als ik eruit ben

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #105 Gepost op: 13-12-2020, 17:20:23 »
Hoeveel stoorburgers zitten er eigenlijk in dit spel?

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #106 Gepost op: 13-12-2020, 17:21:45 »
Jij wilt me er echt uit hé? Maar je zal thuis komen van een koude kermis als ik eruit ben

Ja ik zie al deze chaos als weer een poging van de wolven om t target te switchen naar een onschuldige, ik trap er niet in. Laat je niet beïnvloeden mensen...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #107 Gepost op: 13-12-2020, 17:21:52 »
Ycaris switcht alsjeblieft gewoon naar Molfreak Arno want ik ben confirmed goed dus dit slaat nergens op  ::ohno::
Kun je mij nog een keer helpen herinneren hoe jij confirmed goed bent? Ik ben de draad een beetje kwijt.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #108 Gepost op: 13-12-2020, 17:24:11 »
Ja ik zie al deze chaos als weer een poging van de wolven om t target te switchen naar een onschuldige, ik trap er niet in. Laat je niet beïnvloeden mensen...
trap er niet in? Ga je sorry zeggen als ik het niet blijk te zijn? Want je bent zo zeker maar je zit zo fout.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #109 Gepost op: 13-12-2020, 17:25:22 »
Als er iets is waar de spelers in dit spel goed in zijn, dan is het wel chaos laten ontstaan.  :-X
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #110 Gepost op: 13-12-2020, 17:26:29 »
Kun je mij nog een keer helpen herinneren hoe jij confirmed goed bent? Ik ben de draad een beetje kwijt.


Volgens plan van belg en de bevestiging van Lucy zitten er in de groepen van de stemmingen op de divashow in elke groep van Billie, Rihanna, Mariah en Marina 4 geldige stemmen.

In de groep Billie waren dat niet Frank, die was wolf. En ook niet Sanmol, want die is Britney wiens stem niet meetelde. Oftewel Hillo, Convans, Vermoljoen en Bjorrn zijn goed.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #111 Gepost op: 13-12-2020, 17:28:38 »
Dat is nog eens een kort maar duidelijke uitleg  ::ok::.
Ik ga switchen. Maar waar naar toe?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #112 Gepost op: 13-12-2020, 17:30:18 »
Nou, 'we' zijn er vrij zeker van dat Monkeysuncle of Molfreak arno een wolf is. Monkey heeft in het verleden inhoudelijk veel goede dingen bijgedragen. Arno niet, die bleef lang doorhameren op een vage 378 hint en doet er nu alles aan om in leven te blijven.


Dus beste is Arno er vandaag uit.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #113 Gepost op: 13-12-2020, 17:31:06 »
Kun je mij nog een keer helpen herinneren hoe jij confirmed goed bent? Ik ben de draad een beetje kwijt.

Er hebben 2 stemmen niet meegeteld in het Billie groepje, volgens de theorie van Belg. Hierover kon zijn gelogen door Lucy, maar dat is ook weggenomen want Lucy was een burger, kwamen we gisteren achter.

De eerste stem die niet telde was van Frank, de eerste wolf. De tweede is van Sanmol, want die claimt Britney en Britney kan volgens hen niet stemmen bij die opdracht.
Als Sanmol liegt, is hen zelf de tweede wolf, en dat betekent ook dat ik safe ben.
In beide scenario's ben ik confirmed burger.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #114 Gepost op: 13-12-2020, 17:33:37 »
Oh dit voelt zo zuur. Weten dat je het niet bent en er toch op je wordt gestemd.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #115 Gepost op: 13-12-2020, 17:35:39 »
Oh dit voelt zo zuur. Weten dat je het niet bent en er toch op je wordt gestemd.

Ja, dat weten we nu wel. Maar stel dat je het niet bent, dan stemmen we morgen (mits de dronkenlappen en stoorburgers meewerken) monkeysuncle eruit. Dus geen nood.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #116 Gepost op: 13-12-2020, 17:38:40 »
Ja, dat weten we nu wel. Maar stel dat je het niet bent, dan stemmen we morgen (mits de dronkenlappen en stoorburgers meewerken) monkeysuncle eruit. Dus geen nood.
Waarom mij eerst en niet monkeysuncle? Ik probeer al een hele dag mezelf te bewijzen.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #117 Gepost op: 13-12-2020, 17:39:26 »
Mocht je toch onschuldig blijken, sturen we hoogstpersoonlijk koning Willie op je af om onze verontschuldigingen aan te bieden!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #118 Gepost op: 13-12-2020, 17:40:19 »
Waarom mij eerst en niet monkeysuncle? Ik probeer al een hele dag mezelf te bewijzen.

dittem: https://www.realitynet.org/forum/spellen/weerwolven/?topic=70145.msg2356515#msg2356515
+ wat Sanmol daarna zei m.b.t. mijn laatste alinea.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #119 Gepost op: 13-12-2020, 17:40:51 »
Waarom mij eerst en niet monkeysuncle? Ik probeer al een hele dag mezelf te bewijzen.

En ik probeer het hele spel al te helpen om het op te lossen. Ik snap dat het zuur voelt als wolf, omdat je je team dan niet meer kan steunen.
My fall will be for you