Auteur Topic: [D] Dag 9 - Focus on me  (gelezen 7602 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #160 Gepost op: 13-12-2020, 18:55:26 »
Sorry maar die hints bestaan allemaal uit woorden en termen die je wel vaker gebruikt. Je hebt ook een keer ‘een deel van mij’ gezegd, wat kan slaan op Part of me van Katy Perry. Indekken heet dat. En daarbij: als jij immitatiewolf bent kan je ook hinten naar je aangenomen rol.

Dit slaat echt nergens op. Als we allemaal op mij gaan stemmen gaan we verliezen als burgers. Ik heb al dagenlang Britney geclaimed, dus het is wel heel raar dat opeens Molduck dit gaan claimen out of nowhere. Als Lucy een wolf is kan in theorie nog iedereen een wolf zijn, dus Molduck is zeker niet vrijgepleit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #161 Gepost op: 13-12-2020, 18:55:50 »
Maar Bjorrn is inmiddels dan ook niet meer safe toch?

Wat? Hoezo dat niet dan?

Edit: trouwens, ik ga niet wisselen! Ik wil eerst precies weten wat de rol van Molfreak Arno was, ik vertrouw het allemaal voor geen meter namelijk. Er is letterlijk 0 reden voor Molduck om niet meteen Sanmol tegen te spreken als Sanmol die rol claimt. Ik stel voor dat we bij Molfreak Arno blijven en dan kunnen we morgen als we meer info hebben beslissen over Sanmol.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #162 Gepost op: 13-12-2020, 18:59:23 »
Ik wil in ieder geval van molduck weten waarom ze zolang gewacht heeft.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #163 Gepost op: 13-12-2020, 19:04:18 »
Ik denk dat Molduck ook een wolf is en dat er misschien is afgesproken om Sanmol te targetten in de wolvenchat ofzo. Ik wil absoluut Molfreak eruit hebben want hij wordt hier gered last minute.
En ik ben nogsteeds confirmed, of Sanmol nou Birtney is of Wolf, de tweede niet tellende stem kwqm sowieso van hen!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #164 Gepost op: 13-12-2020, 19:06:59 »
Ja, maar het probleem is dus dat als Molduck de waarheid spreekt, het hele schema niet klopt. Dus daar kunnen we niemand op vrijspreken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #165 Gepost op: 13-12-2020, 19:08:25 »
Maar dan moet Lucy wolf zijn en dat kan ook niet,daar heb ik al een scenario voor geprobeerd te bedenken. Dus Molduck kan alleen Britney zijn als haar stem wel meetelde bij de stemming
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #166 Gepost op: 13-12-2020, 19:09:53 »
Wat ik me als enige verder nog kan voorstellen is dat Molduck als Britney aan een wolf (Arno?) gekoppeld is.

Aaaaargh doesn't compute  :o :o
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #167 Gepost op: 13-12-2020, 19:13:04 »
Ja, maar het probleem is dus dat als Molduck de waarheid spreekt, het hele schema niet klopt. Dus daar kunnen we niemand op vrijspreken.

Ja dan had ze er denk ik echt wel eerder iets over gezegd toch. En zelfs zonder schema komt Molfreak Arno op mij verdacht over. Niks bijdragen, met gekke hints mensen wegsturen en under the radar spelen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #168 Gepost op: 13-12-2020, 19:13:07 »
Ik ga nu eten dus dit wordt m’n laatste bericht vandaag:

Switch ajb naar Sanmol. Vannacht leg ik alles tot in detail uit.
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #169 Gepost op: 13-12-2020, 19:13:59 »
Ik denk sowieso dat óf Hillo óf Molduck aan een wolf is gekoppeld of zelf wolf is. En Molfreak Arno is waarschijnlijk de desbetreffende wolf, vandaar dat de paniek bij ze toesloeg.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #170 Gepost op: 13-12-2020, 19:14:14 »
Ik ga nu eten dus dit wordt m’n laatste bericht vandaag:

Switch ajb naar Sanmol. Vannacht leg ik alles tot in detail uit.

Ja nadat we de fout gemaakt hebben zeker.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #171 Gepost op: 13-12-2020, 19:14:42 »
Zolang jullie mij niet 100% vertrouwen kan ik ook niet alles vertellen want als ik alles vertel en sanmol gaat er nóg niet uit dan gaan er vannacht twee of zelfs drie goede uit en is het over.
Nieky grab a life vest!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #172 Gepost op: 13-12-2020, 19:15:48 »
Maar hoe voorkom je dat je vannacht niet sterft?
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #173 Gepost op: 13-12-2020, 19:16:00 »
Even de oude en de nieuwe situatie:



Als Lucy gelogen heeft, betekend dat voor die tijd de stoorwolf maar 1 keer in actie is geweest. Oftewel in groep Mariah. Dat betekend dat er 5 geldende stemmen zijn uitgebracht in die groep, wat meteen betekend dat er 5 geldige stemmen zijn uitgebracht in groep Marina. Deze won namelijk.

Het is mogelijk dat Lucy hiermee kon zorgen dat we stopten met zoeken als we 2 wolven hadden ontdekt in groep Billie. Daar zou dan een 3e moeten zitten. Anders zie ik het voordeel van deze tactiek niet. Dat zou betekenen dat HIDM (evt. Hautoa), Frank, Sanmol, Lucy en Bjorrn(?) wolf zijn.
Theoretisch tenminste mogelijk. Wel ingewikkeld.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #174 Gepost op: 13-12-2020, 19:16:58 »
Sanmol heeft Britney geclaimd en wordt pas tegengesproken een uur voor de deadline in de hoop chaos te creëren en de vote overhoop te gooien. Als dit echt een plan van enkel goeie mensen was, zou dat nooit op deze manier zijn gebeurd, daar ben ik van overtuigd.

Brtdm ik zie dat je naar Sanmol geswitcht bent, please als burgemeester maak niet die fout.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #175 Gepost op: 13-12-2020, 19:17:56 »
Even de oude en de nieuwe situatie:



Als Lucy gelogen heeft, betekend dat voor die tijd de stoorwolf maar 1 keer in actie is geweest. Oftewel in groep Mariah. Dat betekend dat er 5 geldende stemmen zijn uitgebracht in die groep, wat meteen betekend dat er 5 geldige stemmen zijn uitgebracht in groep Marina. Deze won namelijk.

Het is mogelijk dat Lucy hiermee kon zorgen dat we stopten met zoeken als we 2 wolven hadden ontdekt in groep Billie. Daar zou dan een 3e moeten zitten. Anders zie ik het voordeel van deze tactiek niet. Dat zou betekenen dat HIDM (evt. Hautoa), Frank, Sanmol, Lucy en Bjorrn(?) wolf zijn.
Theoretisch tenminste mogelijk. Wel ingewikkeld.

Maar waarom is Lucy ineens wolf? En waarom zou ik dan een mede wolf zijn?
Zijn jullie vergeten dat ik al veel eerder met het plan kwam om Lucy te lunchen en dat er toen helemaal niets mee gedaan werd?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #176 Gepost op: 13-12-2020, 19:20:18 »
Ik krijg steeds meer het gevoel dat er een burger gewoon een fout heeft gemaakt met de divastemming, waar we al dagen mee de mist in gaan. Er is geen enkel logisch scenario meer over voor mijn gevoel.

En met oud vs nieuw bedoelde ik vooral de redenatie met Sanmol als Britney en de redenatie met Molduck als Britney.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #177 Gepost op: 13-12-2020, 19:22:37 »
Ik krijg steeds meer het gevoel dat er een burger gewoon een fout heeft gemaakt met de divastemming, waar we al dagen mee de mist in gaan. Er is geen enkel logisch scenario meer over voor mijn gevoel.

Ja eens  ::jaja::
Maar daarom stem ik liever op iemand die los van de groepjestheorie nogsteeds verdacht is.
Sanmol is dat na t claimen van een rol en 3 dagen niet tegengesproken te worden absoluut niet.
Arno is dat wel.
Ik vertrouw jou echt 100% nu Brtdm, en je stem telt dubbel, dus je keuze is heel belangrijk.
Ik denk echt dat op Sanmol stemmen een slecht idee is.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #178 Gepost op: 13-12-2020, 19:23:09 »
Ik krijg steeds meer het gevoel dat er een burger gewoon een fout heeft gemaakt met de divastemming, waar we al dagen mee de mist in gaan. Er is geen enkel logisch scenario meer over voor mijn gevoel.

En met oud vs nieuw bedoelde ik vooral de redenatie met Sanmol als Britney en de redenatie met Molduck als Britney.

Dat gevoel heb ik ook maar ik snap het moment van claimen van rollen helemaal niet meer. Molduck vs Lucy, Hillo vs Sanmol, Arno vs zichzelf  ???
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 9 - Focus on me
« Reactie #179 Gepost op: 13-12-2020, 19:24:40 »
Ja eens  ::jaja::
Maar daarom stem ik liever op iemand die los van de groepjestheorie nogsteeds verdacht is.
Sanmol is dat na t claimen van een rol en 3 dagen niet tegengesproken te worden absoluut niet.
Arno is dat wel.
Ik vertrouw jou echt 100% nu Brtdm, en je stem telt dubbel, dus je keuze is heel belangrijk.
Ik denk echt dat op Sanmol stemmen een slecht idee is.
Yo, je zit in een verkeerde tunnelvisie