Auteur Topic: [D] Nacht 9 - Rest in Peace  (gelezen 2295 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #20 Gepost op: 13-12-2020, 22:22:57 »
Wellicht het lijstje van belg maar even links laten liggen voorlopig.

Resteren als verdachte:
Monkeysuncle
Molfreak Arno
Bjorrn
SpacyColours
Ycaris

Michael en ik zijn wel duidelijk (nep)-Jagers, de consequenties van onze rollen zijn zichtbaar na de dood. En niet tegengesproken.
Misschien dat de beschermer ook nog bekend kan worden, tenzij iemand uit het koppel nog gered kan worden vannacht.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #21 Gepost op: 13-12-2020, 22:32:37 »
We kunnen wel even opnieuw rekenen met deze info?

Dat vind ik ook zo raar. Je zou bijna zeggen dat een wolf nooit zo een risico zou nemen.
Kan het zo zijn dat Sanmols rol verstoord is door de stoorwolf? Of zeg ik nu iets heel geks. Geen idee hoe dit in het voordeel van de wolven zou kunnen zijn, maar misschien dat een ander dit wel ziet.

Dan zouden we niet eerst Billie zien en daarna Kim ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #22 Gepost op: 13-12-2020, 22:51:43 »
 

Scenario 1 heeft brtdm al opgeschreven in het vorige topic. Als Lucy loog is ze verstoord door de stoorwolf. Dan is heel team Marina goed, en zit er nog een wolf tussen monkey, arno en bjorrn.

Scenario 2: Lucy loog niet, dan was er een gelijkspel tussen vier acts. Miek (lady gaga) loog over haar stem en heeft eigenlijk op Rihanna gestemd, waardoor die op 4 uitkomt. Billie komt met Bjorrn als burger ook op 4, net als Mariah met hidm en hautoa als wolven. Scenario 2.1 is dan: Robbie stemde niet op Marina -> monkey of arno is wolf. 2.2 is: Robbie stemde wel op Marina -> Ycaris of Spacy is wolf.

Spacy en monkey hebben sanmol eruit gewerkt vannacht, waardoor ik ze vertrouw. Bjorrn kan alleen in scenario 1 een wolf zijn. Ycaris en Arno in beide scenario’s.

Hierop afgaand zou ik zeggen: Ycaris.
Nieky grab a life vest!

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #23 Gepost op: 13-12-2020, 23:00:58 »
Dit bericht van hillo uit  het dag 9 topic is volledig de waarheid.
Fine! Ik ben gekoppeld aan Molduck. Molduck deed heel vaag de eerste rondes waardoor ik dacht dat ze mogelijk wolf was. Toen bleek dat ze britney is en mij dus niks mocht zeggen over haar rol.

Waarom ze eerder niks in de groep zei heeft ook met mij te maken: ik vond ons duo te belangrijk zolang we geen duidelijkheid hadden over een wolf. Maar toen claimde sanmol Britney. En nu hebben we dus wel duidelijkheid. En blijkt de info cruciaal om in de groep te gooien, vandaar dat ik dat nu doe. Molduck is uberhaupt minder actief dan de rest dus vandaar dat die claim ook niet eerder op de dag kwam.

Echt jongens, trust me: sanmol liegt. Of Molduck loog tegen mij, maar dat zou helemaal nergens op slaan.

Waarom ik niet eerder de rol geclaimd heb is wegens tijdgebrek om alles terug te lezen. Vandaar dat ik dat gemist heb en nu pas claim.

Ik hoop dat jullie ons geloven
deelnemer WIDMO 18 :)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #24 Gepost op: 13-12-2020, 23:02:31 »
Ja absoluut. En we waren nog net op tijd hoor  ::bravo::
My fall will be for you

Online Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #25 Gepost op: 13-12-2020, 23:14:44 »
Dan neig ik ook naar Ycaris want die stemt ook heel random. En ik weet dat dit mij niet vrij spreekt maar ik heb sanmol al vanaf het begin gefixeerd terwijl bijna niemand volgde. Kan natuurlijk wel tactiek zijn maar neem het wel mee in jullie Verdenkingen.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #26 Gepost op: 13-12-2020, 23:28:31 »
Sowieso is het denk ik handig dat we vannacht gebruiken om zoveel mogelijk info op tafel te krijgen, dan zou het kunnen dat we het vannacht af kunnen maken! ::ok::

Zoals: welke hints en voordelen hebben mensen gekregen?

Uitzondering is Adele: ik denk dat die zich het best op dag 10 bekend kan maken zodat we haar niet per ongeluk lynchen en brtdm haar niet per ongeluk neerschiet.
Nieky grab a life vest!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #27 Gepost op: 13-12-2020, 23:41:47 »
Tja, of de wolven doden mij vannacht, omdat de kans nu nog het grootst is dat ik mis schiet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #28 Gepost op: 13-12-2020, 23:56:53 »
Okee sorry in ieder geval dat ik Sanmol zo stellig verdedigde!
Ik vond zijn tactiek zo raar als hen daadwerkelijk Britney zou claimen terwijl de echte Britney nog in het spel zat toen. En ik dacht dat Molduck dan wel de wolf in het koppeltje moest zijn met Hillo. Dat Arno ineens gered leek te worden vertrouwde ik ook niet, maar ik wilde het liefst zo min mogelijk chaos.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #29 Gepost op: 14-12-2020, 00:19:19 »
We moesten ook wel echt een keuze maken tussen 2 opties waar geen enkele logica achter zat.

En tegelijkertijd was ik ook nog vastgelopen met mijn redenatie tussen molfreak en Monkeysuncle, gezien hun stemmen op Hautoa. Het alternatieve schema lag al klaar, waarbij Hautoa geen wolf was. Daarbij had ik Molduck al bijna als wolf omcirkeld. Toen de Britneyclaim kwam raakte ik helemaal in de war. Dat zou Molduck als wolf nooit doen. Maar als ze geen wolf is, klopt het originele schema ook niet.

Later nog maar even alles teruglezen, want Lucy heeft volgens mij Sanmol ook enorm aangevallen en Monkeysuncle enorm verdedigd. Die Combi zou ik als wolf ook niet helemaal snappen. Maargoed, dat plan is verleden tijd.

Ik zei toch dat het plan van belg geen goed idee was.  ::hypocriet:: :-X

Molfreak lijkt me nu wel veilig. Die wilde vanaf dag 1 Sanmol er al uit. De rest moet ik even naar kijken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #30 Gepost op: 14-12-2020, 00:29:58 »
Ik denk ook dat dat hele plan gewoon totaal niet klopte  ::ohno::

To be honest heb ik ook geen idee meer wanneer de wolven nou echt zijn doodgegaan en wanneer we alleen maar dachten dat het wolven waren.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #31 Gepost op: 14-12-2020, 00:50:14 »
Het maakt tbh ook niet zoveel meer uit nu, met de verschillende mogelijke scenario’s. De geclaimde rollen vertellen namelijk meer info:

1. monkeysuncle - ??
5. Molfreak - ??
6. Hillo -  Marina
12. Molduck - Britney
14. Bjorrn - ??
23. SpacyColours - ??
24. Ycaris - ??
25. Brtdm - Rihanna
26. michael90 - Katy

Ontbrekend: Adele

Zorgden (onnodig - mochten ze wolf zijn) voor Sanmol’s demise: Spacy en Monkey
Zat al langer achter Sanmol aan: Arno

Blijven voor mij Bjorrn en Ycaris over. Ik ben van beiden wel benieuwd of jullie uiteen kunnen zetten hoe het volgens jullie nou allemaal zit? Door even tijd te nemen om logisch na te denken en dan hier te posten.
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #32 Gepost op: 14-12-2020, 01:01:25 »
Ik kan het uitleggen.
Mijn rol is Ariana Petit, het iets minder bekende tweelingzusje van Ariana Grande. Dat is een unieke rol met als power dat ik eenmalig 2 rollen kan omwisselen. Wie zal ik omwisselen?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #33 Gepost op: 14-12-2020, 09:10:41 »
Ik kan het uitleggen.
Mijn rol is Ariana Petit, het iets minder bekende tweelingzusje van Ariana Grande. Dat is een unieke rol met als power dat ik eenmalig 2 rollen kan omwisselen. Wie zal ik omwisselen?

Jezus Bjorrn, eindelijk een nacht waarin we niks hoeven te doen behalve discussiëren, en dan heb je er zomaar een rol bijgekregen? Mijn hoofd tolt (gelukkig niet letterlijk) bij dit potje.  :-\\

Ik ga ook nog even schema's checken, met alles op een rijtje. Hillo en Brtdm doen heel fijn werk met de overzichtjes, ik ga nog wat op een rijtje zetten. Vooral de "Lucy is wolf" check moet nog even zorgvuldig. "Lucy is boer" is goed uitgewerkt.

En even over "vroege" beschuldigingen zoals Molfreak Arno, daar kijk ik wel met wat meer scepsis naar. Dat is natuurlijk ook zaadjes planten voor later en in het begin best makkelijk. Of dat bij het profiel van Arno past is natuurlijk een tweede.
My fall will be for you

Online Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #34 Gepost op: 14-12-2020, 09:23:23 »
@D*N ik denk niet dat je gaat antwoorden maar ik vraag het toch effe: wees 378 op de telefooncode van san marino?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #35 Gepost op: 14-12-2020, 12:18:32 »
Ik kan het uitleggen.
Mijn rol is Ariana Petit, het iets minder bekende tweelingzusje van Ariana Grande. Dat is een unieke rol met als power dat ik eenmalig 2 rollen kan omwisselen. Wie zal ik omwisselen?

Ja, wat moeten we hier nou weer mee?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #36 Gepost op: 14-12-2020, 12:34:46 »
Ja, wat moeten we hier nou weer mee?

Ik wissel de rol van Brtdm om met mijn eigen rol.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #37 Gepost op: 14-12-2020, 12:40:34 »
Mag ik al stemmen op Bjorrn? Want dit is natuurlijk gewoon onzin  ::niet-ok::

Het lijkt alsof Bjorrn opgeeft, dat is wel een goed teken voor ons  ::jaja::
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #38 Gepost op: 14-12-2020, 12:46:12 »
Zou ik niet.doen, ik ben nu de jager namelijk en dan schiet ik je neer  >:D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Nacht 9 - Rest in Peace
« Reactie #39 Gepost op: 14-12-2020, 13:07:08 »
Ja, wat moeten we hier nou weer mee?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?