Auteur Topic: [D] Dag 10 - Just Desserts  (gelezen 3579 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #40 Gepost op: 15-12-2020, 13:33:03 »
Sorry voor de dubbelpost, maar hier:

Waar ik een beetje bang voor ben, is dat er nog 3 wolven zijn. Voor mij is het spel sowieso klaar, want als ik niet gelyncht word, dan word ik wel geluncht. Maar als jullie mij lynchen, en er zijn inderdaad nog 3 wolven, dan zijn de burgers verloren. Of is dit scenario onmogelijk?

moet ik even op reageren. Enerzijds zet je jezelf in het zonnetje omdat je zo goed meegestemd heb om 3 wolven het spel uit te werken, maar nu zouden er ineens nog 3 wolven in kunnen zitten? Het is het één of het ander. Ik geef tenminste gewoon toe dat ik echt geen idee meer heb.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #41 Gepost op: 15-12-2020, 14:09:52 »
Oh en nog één toevoeging (sorry dubbelpost): die nacht dat er niemand stierf kan Bjorrn geweest zijn die claimde onschendbaar te zijn voor x aantal dagen. Kan je daar meer over vertellen nu Bjorrn?

Ik kom dit trouwens nog tegen in het nachttopic.
Ik zal hier wat meer over toelichten nog.
Ik won deze power bij het dissspel, daar was ik derde.
De power was dat ik 3 nachten niet kon sterven als wolvenhapje tijdens de nachtfase, dus als ze mij zouden proberen te eten, zou er niemand sterven.

Toen ik dit deelde was het met als doel om de wolven in de war te brengen en hopelijk te stimuleren dat ze snachts een fout maken die in ons voordeel werkt. Mijn power was toen namelijk al zo goed als expired.
Ik heb geen bevestiging gekregen of er die nacht inderdaad niemand stierf doordat de wolven mij wilde eten of dat dit met een andere reden was, bijvoorbeeld door de beschermer.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #42 Gepost op: 15-12-2020, 14:19:29 »
@Ycaris: Het enige dat ik nu zeker weet is dat jij een wolf bent, dus hoop ik dat ik de rest van de groep daar ook van kan overtuigen. Meer dan dat kan ik ook niet doen, behalve dus proberen vooruit te denken met wat er zou kunnen gebeuren in het scenario dat jij of ik word weggestemd. En dat van die drie wolven is een potentieel doemscenario, waar ik overigens zelf niet heel erg in geloof, maar zou game over kunnen betekenen als ik er straks uit word gestemd.

@Bjorrn: Welke power won je nou bij het popie jopie-spel? En waarom deed je gisteren zo vaag?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #43 Gepost op: 15-12-2020, 14:24:54 »
@Bjorrn: Welke power won je nou bij het popie jopie-spel? En waarom deed je gisteren zo vaag?

Niks  ::ohno::
Ik won een kans op een power of hint ofzo, en die werd blijkbaar verloot tussen de top 3 mensen.
Lucy of Belg heeft dus die power gewonnen en er niks over verteld  ;)

Ik deed vaag omdat ik wilde zien of dat door de wolven gebruikt werd om meteen de verdenking op mij te leggen. Ik heb er wel iets aan gehad misschien maar het kan ook gewoon door normale burgers gedaan worden dus zo nuttig was het helaas niet  ;D

Ik snap btw dat Spacy zegt dat het Ycaris is en dat Ycaris zegt dat het Spacy is. Voor mij is het iets lastiger om te beslissen want vanuit mijn perspectief kan het allebei.
Ik denk er nog even over na en ga ook kijken naar jullie acties in voorgaande rondes.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #44 Gepost op: 15-12-2020, 14:25:12 »
Je naam trouwens  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #45 Gepost op: 15-12-2020, 14:36:55 »
Niks  ::ohno::
Ik won een kans op een power of hint ofzo, en die werd blijkbaar verloot tussen de top 3 mensen.
Lucy of Belg heeft dus die power gewonnen en er niks over verteld  ;)
En wanneer werd die power precies verloot?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #46 Gepost op: 15-12-2020, 14:44:13 »
En wanneer werd die power precies verloot?

Geen idee. Ik appte Dennis letterlijk de dag erna van yoo waar blijft mijn power en toen zei die die heb je niet gekregen. Dus ik neem aan ergens binnen 24 uur  ::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #47 Gepost op: 15-12-2020, 15:42:25 »
Ik stel voor dat we Ycaris lynchen en als het  niet ycaris is, dan kan brtdm starcolors killen toch? Dan is het spel waarschijnlijk over maar ik weet niet of er nog een wolf in het spel is.

Dit vond ik ook wel een opvallende post. Direct sturend op basis van een paar kleine posts van Spacystar, nog voordat Ycaris verdere uitleg heeft gegeven. Is Molfreak dan toch wolf samen met Stacy?

Alleen die naamsverbastering is dan wel weer gek  :-\\
My fall will be for you

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #48 Gepost op: 15-12-2020, 16:18:31 »
Ik begin nu steeds meer te denken dat monkeysuncle en Ycaris de twee overgebleven wolven zijn.
Sky might be falling but remember you can fly

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #49 Gepost op: 15-12-2020, 16:24:41 »
Ik begin nu steeds meer te denken dat monkeysuncle en Ycaris de twee overgebleven wolven zijn.

Dat heb ik nou juist bij SpacyColours en Molfreak Arno  ::)

EDIT Wel mooi dat we dan samen Sanmol hebben gelyncht  :-*
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #50 Gepost op: 15-12-2020, 16:37:33 »
Getver, ik wil ook niet in de valkuil stappen dat wanneer ik iemand kies, die mij dan vervolgens een wolf vindt, dat ik dan niet meer helder kan denken. Als Spacy Adele is, dan is het heel logisch dat hij mij verdacht vindt, doordat ik Ycaris verdedig.

Ik ben ook zo bang dat misschien Ycaris en Molfreak een wolvenkoppel zijn en dat Molfreak als een soort kamikaze-actie hoopt dat we nu voor Spacy gaan, die blijkt het dan niet te zijn en dan is hij ineens brandschoon "want ik heb Ycaris geroepen". Net zoals met Sanmol.

En wild card Bjorrn heeft bij mij de boel vertroebeld, maar in bijna geen enkel scenario kan hij wolf zijn  ???

My fall will be for you

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #51 Gepost op: 15-12-2020, 16:52:44 »
Is Molfreak dan toch wolf samen met Stacy?
STACY?

Deze grap werd mede mogelijk gemaakt door Susdus BV. Susdus BV - Koddige Klinkslagen, Geestige Gebbetjes en Doldwaze Dijenkletsers. Grappen klaar terwijl u wacht!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #52 Gepost op: 15-12-2020, 18:45:59 »
Ik snap het best als mensen slecht weten wie ze nou moeten kiezen. Als Spacy/Star/Stacy niet ineens Adele had geclaimd, had ik hem ook nooit voor wolf gehouden. Inmiddels weet ik wel beter, maar is mijn geloofwaardigheid blijkbaar te klein.

Speciaal voor Michaelgo hier mijn beschermingslijstje. Misschien helpt het.

Nacht 1: Lucy, want die was de burgemeester en dat is altijd een geliefd lunchhapje
Nacht 2: Belg, want die was de "man met het plan" en dus mogelijk gevaarlijk voor de wolven
Nacht 3: Miek1999, zat in de veilige groep en dus fijn lunchmateriaal
Nacht 4: Ricardo, want de rol Mariah was nu wel duidelijk =>  gered  ::cheerleader::
Nacht 5: LuchtManiak, want bekende rol Ariana
Nacht 6: Monkeysuncle, zat in de veilige groep
Nacht 7: Hillo, want bekende rol Marina
Nacht 8: Brtdm, want bekende rol Rihanna
Nacht 9: Molduck, want bekende rol Britney en hopen dat de wolven Molduck stemmen ipv Hillo

Het heeft helaas allemaal niet veel op mogen leveren. Maar volgens mij heb ik in de laatste fase steeds meer kans om goed te kiezen.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #53 Gepost op: 15-12-2020, 18:55:07 »
Spacy heb jij ook zo'n lijstje?
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #54 Gepost op: 15-12-2020, 19:02:17 »
Ik kan me uit een vorig potje herinneren dat iemand ook zo'n lijst plaatste. Bleek gewoon te zijn verzonnen. Dus dat zegt ook nog niet alles.

Ik heb nog steeds geen idee of het Stacy of Ycaris is. Beiden lang niet erg actief geweest en qua stemmen is Stacy nèt iets beter geweest voor de burgers. Als dit de laatste wolf is, is het niet zo'n probleem om vandaag verkeerd te keizen. Als er nog meer zijn, dan kan het wel moeilijk worden. Dat laatste lijkt me dan ook wat aannemelijker, want waarom zou een wolf anders vandaag Adele claimen? Maar wellicht was het ook gewoon een wanhoopsdaad.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #55 Gepost op: 15-12-2020, 19:02:43 »
Dat heb ik nou juist bij SpacyColours en Molfreak Arno  ::)
Yo, ik heb sanmol vanaf het begin gefixeerd en ik ben gewoon rete impulsief dus dat opvallend berichtje was gewoon een impulsieve logica. ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #56 Gepost op: 15-12-2020, 19:03:54 »
Ik kan me uit een vorig potje herinneren dat iemand ook zo'n lijst plaatste. Bleek gewoon te zijn verzonnen. Dus dat zegt ook nog niet alles.

Ik heb nog steeds geen idee of het Stacy of Ycaris is. Beiden lang niet erg actief geweest en qua stemmen is Stacy nèt iets beter geweest voor de burgers. Als dit de laatste wolf is, is het niet zo'n probleem om vandaag verkeerd te keizen. Als er nog meer zijn, dan kan het wel moeilijk worden. Dat laatste lijkt me dan ook wat aannemelijker, want waarom zou een wolf anders vandaag Adele claimen? Maar wellicht was het ook gewoon een wanhoopsdaad.

Ik vind t nogsteeds lastig om te beslissen wie nou more likely is om de wolf te zijn, maar als het de laatste is maakt het niet superveel uit en kunnen we allemaal gewoon op ons onderbuikgevoel afgaan.
Als we fout zitten ligt morgen de ander eruit. En dan is t ook weer interessant om te zien wat iedereen stemgedrag is.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #57 Gepost op: 15-12-2020, 19:20:37 »
Spacy heb jij ook zo'n lijstje?
Kan ik wel plaatsen maar heeft toch geen zin en kan de wolven misschien te nuttige info geven.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #58 Gepost op: 15-12-2020, 19:22:40 »
Ik kan me uit een vorig potje herinneren dat iemand ook zo'n lijst plaatste. Bleek gewoon te zijn verzonnen. Dus dat zegt ook nog niet alles.

Ik heb nog steeds geen idee of het Stacy of Ycaris is. Beiden lang niet erg actief geweest en qua stemmen is Stacy nèt iets beter geweest voor de burgers. Als dit de laatste wolf is, is het niet zo'n probleem om vandaag verkeerd te keizen. Als er nog meer zijn, dan kan het wel moeilijk worden. Dat laatste lijkt me dan ook wat aannemelijker, want waarom zou een wolf anders vandaag Adele claimen? Maar wellicht was het ook gewoon een wanhoopsdaad.

Hier wil ik wel even op reageren.
Ten eerste: dit is mijn eerste online-potje, dus of een wolf al eens gedaan heeft dat ie de beschermer was, weet ik niet, maar geloof ik wel. Maar zou je hier als wolf niet gauw een fout kunnen maken?

Te  tweede zie ik inderdaad niet in waarom een wolf die Adele-claim zou leggen. Ik probeerde juist duidelijkheid te geven en de wolven willen chaos lijkt me.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 10 - Just Desserts
« Reactie #59 Gepost op: 15-12-2020, 19:29:22 »
Bjorrn, bedenk je even dat er tussen Molfreak Arno en monkeysuncle zeer waarschijnlijk nog een wolf zit, en dat zij momenteel hun stemmen op mij hebben staan.
Sky might be falling but remember you can fly