Auteur Topic: [D] Wolvenpm  (gelezen 888 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[D] Wolvenpm
« Gepost op: 16-12-2020, 20:30:00 »
De Wolven

Op de eerste dag krijgen ze gelijk de opdracht van Nacht 1:
Komen de burgers te weten dat wij allemaal een nummer hebben geclaimd?
Zo niet moeten we even overleggen welke nummers we deden dat de groep het mooist vindt I guess.

Oh ja loten dan gewoon? Dan kunnen ze niks afleiden en ik zie verder niet echt een strategie als je alles steeds weer om kunt blijven draaien.

Maar bij nader inzien maakt het me misschien ook wel een slechte Weerwolvenspeler dat ik dat niet zie, dus ik hoor graag wat jullie denken.

Ik ben trouwens Ellen!

Loten lijkt mij ook het meest ondoorzichtig en dus goed.
Belangrijkste is dat we alle 5 een ander hebben.

Ik was trouwens op zoek naar het nachttopic, om te kunnen overleggen, maar blijkbaar is de pm het nachttopic? En mag dat ook overdag?

Oh, en ik ben Jennifer Lopez; de diefwolf.



Loten is prima  ::jaja::

Ik ben de stoorwolf trouwens  ;)

Hoi allemaal, hier spreekt de MAL. Mario Armanda Lavandeira, Junior wel te verstaan, ook wel bekend als Perez Hilton. Vroeger "Hollywood's Most Hated" maar tegenwoordig lief en vriendelijk. En dat gaan die mislukte sterren hier wel merken!

Eerst nog geen tactiekbesprekingen denk ik. Gaan we echt voor de "lullige" loting? Die arme D*Niva spelleider hoopte misschien op meer van ons, een trapje op een trapje op een trapje. Denk dat we qua keuze misschien wel kunnen loten, maar dat stemmen vervolgens, daar moeten we het wel over hebben denk ik. Mag dat Diva*N?



Ik luister letterlijk naar iedereen in de playlist, dus mij maakt het niet uit  ::rofl::. Rihanna is waarschijnlijk niet slim om te kiezen, want iedereen weet dat ik daar het vaakst naar luister.

Ik kies Beyoncé dan maar.

Op een rijtje:
  • Taylor Swift => slet (iemand kan niet stemmen)
  • Marina and the Diamonds => Cupido
  • Mariah Carey => kan 1 iemand doodmaken (+ JLo)
  • Rihanna => jager
  • Billie Eilish => looier
  • Ariana Grande => overleeft 1 lynch
  • Katy Perry => nepjager (iemand kan niet stemmen)
  • Lana Del Rey => heks (levensdrankje na 3 nachten)
  • Beyoncé => ziener
  • Lady Gaga => cultleider

Voor ons zijn het vervelendst: Beyoncé, Ariana en Lana
Kan lastig maar ook nuttig zijn: Rihanna, Mariah, Taylor, Katy
We don't care: Gaga, Billie en Marina

We kunnen ervoor kiezen om iig uit de lijst Beyoncé, Ariana en Lana te pakken, aangezien die wellicht gekozen gaan worden. En dan Rihanna en wellicht Billie. Lana heeft natuurlijk een extra kans als ode aan onze D*N.

We moeten nu wel snel beslissen. Sanmol wil Rihanna, ik wil Lana en denk dat Beyonce Ariana en misschien Billie een goed idee zijn. Zijn jullie daarmee akkoord of willen jullie wat anders?

Oké, ik ben nu al helemaal in de war. Blijkbaar komen de liedjes overeen met de goede diva’s. Maar dat betekent toch niet dat we iemand wegkrijgen door het juiste liedje te kiezen, of zo? ???

Volgens mij moeten we nu zsm een keuze maken, om te voorkomen dat we dezelfde nummers claimen. Ik heb geen tijd gehad om te luisteren en volgens mij maakt dat ook niet uit. Dus opper diva Perez, zeg jij maar wat het wordt: loting of een soort reverse psychology. Ik voel me  vandaag niet erg diva dus ik leg me overal bij neer.

 ::bravo::

Sanmol wil juist Beyoncé toch? Ik vind het prima om die 5 te nemen. Met random.org kom ik dan uit op:

Sanmol - Beyoncé
monkeysuncle - Lana
Ycaris- Billie
HIDM - Rihanna
Bjorrn - Ariana

Akkoord?

Nee zoals ik het begrijp moeten wij nu 5 liedjes kiezen. Als dan dadelijk 1 van die 5 liedjes gekozen wordt (dus 50% kans) dan krijgen ze een aanwijzing naar de identiteit van 1 van ons. Dat is wat Dennis nu tegen mij zegt.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2020, 20:41:24 »
Akkoord wat mij betreft. Volgens mij maakt de koppeling niet uit, maar we'll see

Andersom dus. Als ze een van onze liedjes raden krijgen zij de aanwijzing niet en vice versa. Wij willen dus dat ze wel een van onze liedjes kiezen. Welke maakt niet uit.

Dan lijkt mij het lijstje ok toch?

Ik vind het prima zo. Is het hiermee geregeld, of moet het doorgeven van je claim op een speciale plaats of manier? Moet ik, net als Hidm, naar D*n toe om een persoonlijk overleg te hebben  ;D

Oh sorry ik zie dit nu pas! Is het verdelen van de liedjes gelukt of moet ik zelf nog apart iets doorgeven? Ik meen dat t zo goed is maar Just checking.

Zullen we mrchipie voor de drama doen? Aangezien iedereen altijd denkt dat we een duo zijn. Als hij een detective is gaat hij vast mij als eerste bekijken.

Ooooo Rihanna op kop, nais.

Zoeken naar mensen die atypisch en voorzichtig spelen. Ik heb Beyoncé vibes bij FrankLapidus, Spacy, Robbieazerty en Miek1999.

Daarnaast, gaan we allemaal lekker onze eigen gang, of willen jullie nog een battleplan? Ik hoor sowieso vaak het argument "een wolf noemt bij een opsomming ook altijd wel 1 andere wolf". Misschien moeten we dat omdraaien en elkaar nooit noemen of juist enorme fitties met elkaar krijgen.

Leuk divers clubje volgens mij, zin in!!

Ik vind chipje zo leuk in het spel, zou het zonde vinden hem nu al kwijt te raken....

Dat laatste punt is wel een goed argument als je dat denkt, maar de kans is niet zo groot dat hij detective is natuurlijk.
Is het geen goed idee om de mensen met een goed trackrecord als burger (slimme analytische spelers zegmaar) er snachts als eerste uit te gooien. Dan blijven we op het einde allemaal maar met wat random blinde gokkers over  :D

Tja, zo winnen we het spel niet.

Ok anders geformuleerd, ik denk niet dat mrchipie een speciale rol heeft en ik ben het eens met Bjorrn dat we de analytisch sterke spelers eruit moeten mikken, het liefst gecombineerd met mogelijke Beyoncé's, Ariana Grande's en Lana Del Rey's (sorry Dennis)

Daarnaast denk ik dat een exit van mrchipie direct de aandacht op jou vestigt. Lijkt me ook niet handig  ::vergroot::

Well, was jij niet de vorige keer wie er voor zorgde dat iedereen geëxposeerd werd.

Doe maar een voorstel, ik dien het wel in.

Ik zat te denken om in het nacht-1-topic de mensen uit te dagen meer over hun stem te vertellen, met het argument dat we dan wellicht achteraf kunnen uitvogelen wie er echt gestemd hebben en wie niet. Daarmee mezelf als goede weerwolf profilerend.

Maar dat is misschien ook wel een risico, als mensen inderdaad blijken te kunnen uitvogelen wie er daadwerkelijk gestemd hebben.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar krijgen we straks precies te horen hoeveel stemmen op wie, en welke 5 wij hadden geclaimd, of alleen welk team de aanwijzing heeft gewonnen.

Wat denken jullie?

Qua lunch: ik ben er te lang uit geweest om te weten wie zich opvallend stil houdt voor zijn of haar doen. Weg met de presentator lijkt mij wel een strak plan. Krijgen we misschien nog een catfight voor de opvolging  ::heks::

Gevaar van nú mensen vragen naar hun stemmen, is dat ze dat kunnen terugvragen en het kan natuurlijk zijn dat je iets roept over een nummer en dat daar dan maar 1 stem op is. Die persoon weet dan dat jij liegt.

Lucy probeert ze naar Taylor te krijgen, dat is niet gunstig, dus vooral random stemmen propageren lijkt me het best. Hopelijk komt dan bv Rihanna daar uit.

Qua lunch vind ik Lucy wel een beetje link vanwege de beschermer. En volgens mij mag ze zelf haar opvolger aanwijzen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2020, 20:47:35 »
Goeie vraag Ycaris, als er toch niet bekend wordt hoeveel stemmen iedereen had is het slim om eerlijkheid te stimuleren, op die manier lijk jij betrouwbaarder, dus daar moeten we even Dennis z'n antwoord voor afwachten:)

Verder wil ik Lucy ook wel lunchen, maar monkey maakt een goed punt over de beschermer, de burgemeester is wel een logische om te beschermen.
Ik zal eens kijken in de deelnemers poule wie er slimme spelers zijn om mogelijk te lunchen.

Als ik de deelnemerslijst zo zie lijken me Robbie, Hillo, Daisy en SpacyColors wel slimme spelers die goed zijn in weerwolven. Dus ik zou als we daarop afgaan een van hen opsmikkelen  :D

Robbie heeft het al twee keer op rij héél goed gedaan, dus ik ben voor hem.

Robbie lijkt me ook een prima keus, gevaarlijke speler

Ik ben t ook eens met die keuze  ::jaja::

Ycaris en Hadewychisdemol, wat denken jullie? En D*N mogen we een lunch nog wisselen als we die hebben doorgegeven?

Ok dan is de eerste diva die we in de media met de grond gelijkmaker Robbieazerty

Leuk plan van Belg. En mooi dat we allemaal in een andere poule zitten. Kijken of we AtmE nog naar onze nummers kunnen krijgen


Nou 3 van de 5 is niet slecht. Moeten even goed kijken naar de actieve groepen, als er een groep slecht vertegenwoordigd is dan moet je oppassen. Maar misschien is het ook gewoon goed dat we allemaal meedoen met het plan.

Ik ben het met jullie eens!

Ik las eerst de nieuwe berichten en toen pas het topic en snapte dus helemaal niks van jullie poule-praat  ::rofl::

Maar ben nu bijgelezen en begrijp dus dat ik prima mee kan doen met dit uitstekende plan waar ze waarschijnlijk nul info uit gaan krijgen. Liever had ik natuurlijk gehad dat er geen plan was geweest, maar niet meewerken is echt te verdacht. Ben dus blij met alle goede wolven die moeilijk doen. Daar kan ik nog wel een valse verdenking uit slepen  >:D

Robbie wegstemmen kan ik mee leven. Maar die Belg heeft ook wel zijn doodvonnis getekend door dit soort denkwerk. Alleen nog niet deze ronde.

Bjorrn moet nog snel mee met het plan  ::oink::

Ik hoop dat je je snel beter voelt Sanmol ::hug::

Ik heb dus maar op hen gestemd, is denk ik voor iedereen het beste. Dan kan hen wat tijd voor zichzelf nemen en beter worden en kunnen wij door.

Zoals in het topic aangegeven kan ik dit potje niet heel actief spelen. Mijn opa ligt op sterven en ik moet daar regelmatig langs dus ik wil niet te geïnvesteerd raken in dit spel. Excuses daarvoor, wist ik nog niet toen ik me aanmeldde. Ik wil het spel niet voor jullie allemaal verpesten dus ik doe gewoon mee door af en toe iets te zeggen en lekker mezelf te blijven, maar door de verkeerde conclusies die ze nu trekken ga ik uiteindelijk wel dood denk ik. Ik zal me dus vooral richten op het veilig houden van Ycaris, monkeysuncle en Bjorrn! Jullie doen het super, ga zo door ::love::

Wat een lief bericht HDMI ::love::. En wat naar voor jou, jouw familie en jouw opa zeg! We denken allemaal aan jou tijdens deze situatie hoor. Beterschap.

Ik ben trouwens ook erg geshockeerd dat ik er nog niet uit ben. Er hebben notabene 3/5 wolven op mij gestemd en van het totaal aantal stemmen op mij waren 3/7 stemmen wolven. Dus dit is echt de burgers hun schuld. Ik voel me net ge-gaby blaseer'ed. Ik heb trouwens de rol van Billie Eyelash overgenomen en dat ziet de ziener nu ook. Ik zit nog steeds in crisis beraad hier, dus het enige wat ik kan zeggen is om iemand eruit te stemmen die bij de confirmed goodies theorie zat. Een Rihanna stemmer en dan het liefst Daisy, want die vrouw is altijd iets op het spoor én meestal een goede.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #3 Gepost op: 16-12-2020, 20:51:33 »
Dat hebben we uiteindelijk niet slecht gedaan. Hoewel ik het idee heb dat Sanmol, Hidm en Bjorrn wel behoorlijk in de aandacht staan. Hopelijk ebt dat de komende dagen een beetje weg. Monkeysuncle is echt heel goed onder de radar  ::ok:: Als ik het goed begrijp denkt men zelfs dat hij zeker geen wolf kan zijn, omdat hij in een bepaald groepje zit. Houwe zo.

Het lijkt met belangrijk om geen verdachte personen te lynchen, want die kunnen mooi als afleidingsmanouvre dienen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Arno Molfreak. Misschien iemand die op hem gestemd heeft, om hme nog verdachter te maken?

Ik ben trouwens in de keuken beland. Die liep wel heel snel vol en ik vermoed dat het handig is als wij ons over de verschillende ruimtes weten te spreiden. Maar misschien is niets wat het lijkt.....
Of is dat een ander spel  ;)

Poeh wel heftig dat het met twee van ons niet zo goed gaat. Sanmol en HIDM, maak jullie niet druk over hoe het spel gaat, er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.  ::hug:: ::hug::

 ::oink:: Dat ging nog net goed, alhoewel ik niet weet of het slim van mij was om net dat laatste zetje aan Vermoljoen te geven. Het zet me wel een beetje in de spotlight, maar ik denk dat ik ermee weg kom doordat ik met Convans ben meegelift.

Verder is de hele eerste dag natuurlijk hilarisch grappig. Ok, sommigen van ons zitten in de verkeerde groepjes (Sanmol en HIDM), maar Ycaris en ik zijn nu voorlopig even uit de picture en dat er twee wolven in de groepjes Mariah en Billie moeten zitten is onzin maar dat moeten we ze zo lang mogelijk laten denken.

We moeten nu nog even bedenken wat het handigst is voor Bjorrn. Even rekenen hoor:
Ariana 3 (waaronder ik) => dus 2
Billie 5 (waaronder Sanmol) => dus 4
Rihanna 4 (nog zonder Bjorrn) => dus 4
Mariah 6 (waaronder HIDM) => dus 5
Marina 5 (waaronder Ycaris) => dus 4
Taylor 1
Lana 1

Er is iets geks aan de hand, blijkbaar is er bij Mariah nog een stem extra die niet klopt omdat het wel 4-4-4-4 moet zijn. Nou ja, hoe meer verdachten, hoe meer vreugd.

Als Bjorrn gewoon gaat zeggen dat hij op Billie heeft gestemd, dan gaan ze denken dat er twee bij Mariah en twee bij Billie wolf moeten zijn, naast die ene bij Marina die wel klopt (Ycaris). Wel jammer dat het groepje Rihanna nu safe lijkt. Wat ook kan is wel zeggen dat Bjorrn toch Rihanna heeft gestemd, dat betekent misschien wel dat hij verdacht wordt, maar dat team Rihanna nu ook ineens weer in de picture komt. Dat betekent dat ik vermoedelijk de rest van het spel niet meer "het" kan zijn.

Ik ben maar de relaxhoek ingedoken. Als tenminste een van HIDM en Bjorrn kiest voor de spiegels en de ander voor spiegels of relaxen, dan hebben we in ieder geval iedereen wat verdeeld. Misschien goed als één van beiden bij mij komt.

Qua eten vind ik Daisy zeker geen slechte optie, zeker als we team Rihanna willen lunchen (naast mijn Ariana team natuurlijk). Ik ben ook aan het zoeken naar sterke spelers die anders spelen dan normaal. Zou bijvoorbeeld Spacy de ziener kunnen zijn? Of michael90? Of hillo?



Ik heb vandaag heel weinig meegekregen helaas, want had drukke dag in de Efteling. Ik heb wel gister al aangegeven dat ik op Billie had gestemd, dus ik denk dat het wel verdacht is voor de oplettende burger als ik ineens zeg dat ik geswitcht ben  :-\\
Denk dat het even handiger is om het ook maar daarbij te houden en dat nog even in het topic te benoemen. Want mensen doen er al meteen moeilijk over.

Wie we lunchen maakt me niet zoveel uit, dat weten jullie misschien iets beter want ik heb echt nog niet goed door wat tactisch is met die groepjes enzo.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #4 Gepost op: 16-12-2020, 20:54:31 »
Bedankt en knuffels terug! ::hug:: Sorry D*N, wist niet van die regel af.

Top dat Sanmol alsnog overleefd heeft  ::rofl:: ::ok:: Een aantal mensen waren ook heel fel tegen hun exit dus dat is hoe dan ook mooi :)



Ik denk dat we even goed moeten overleggen met elkaar. Voordat we iemand lunchen moeten we goed bespreken wat we met de speciale rollen gaan doen, en dan in het bijzonder Ycaris de diefwolf en Bjorrn de stoorwolf. Als we die goed gebruiken kunnen we daar heel veel aan hebben! Voor Ycaris moeten we dus sowieso Mariah vinden, en voor Bjorrn 2 slachtoffers waarvan het goed zou zijn als men hun echte rol niet weet op het moment dat ze afvallen. Ik ga morgen nog even goed door de lijst van alle rollen lezen, ik denk dat we daar misschien wat actiever mee bezig moeten zijn. Hoor dus ook graag van jullie wat jullie denken dat we met deze powers moeten doen :D

Goed bezig verder iedereen! Ycaris blijft lekker van de radar af ::ok:: Ik doe zelf eigenlijk gewoon hetzelfde als altijd, gewoon maar wat dingen roepen, en dat maakt me dus ook altijd wel wat verdacht. Denken jullie dat ik zo door moet gaan of dat ik me even nog meer op de achtergrond moet houden? (voor zover ik het zelf in de hand heb en überhaupt kan reageren). Merk toch wel weer dat mensen die hun mond opentrekken vanzelf allerlei argwaan wekken, dus misschien dat even aanzien voor zolang het kan en een van ons niet wordt aangevallen. Fijn dat de heks eruit is wel! Welke rollen denken jullie dat we nog meer zo snel mogelijk eruit willen hebben? Beyoncé sowieso natuurlijk.

Sanmol, begrijp ik nou goed dat jij correct geraden hebt wie Billie Eilish is? Wat goed! Wil je dat alsjeblieft met ons delen? Dat is heel belangrijke informatie! Die willen we namelijk dus niet doodmaken. Het is denk ik belangrijk dat we van tevoren overleggen wat we met onze speciale rollen doen en dat we alles met elkaar delen :)

Allereerst: sterkte voor jullie allebei, Sanmol en Hidm. Fijn als jullie meespelen, ook prima als het even niet gaat.

Ik had even gemist dat Sanmol de rol van Billie heeft overgenomen. Onze berichten hadden elkaar net gekruist (ik doe vaak nogal lang over het typen van een post). Maar wat super zeg  ::confettie::
Alleen: wat gebeurt er nu als de echt Billie sterft? Ziet iedereen dan haar rol gewoon? Want dan moeten we dus zien te voorkomen dat zij sterft! Sanmol, vertel ons wie het is, please.

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik er nu al achter zou moeten komen wie Mariah is. Pas als er een keer iemand dood neervalt door een drankje kunnen we gaan bedenken wie daar verantwoordelijk voor is.

En dan de stoorwolf. Als de rol van een stervende persoon verstoord wordt, zien wij dan wel wat diens oorspronkelijke rol was? En krijgen de goede diva's helemaal niets te zien of mag de stoorwolf bepalen wat de goede diva's te zien krijgen? En dus ook bijvoorbeeld dat de goede diva's denken dat deze een wolf was? Dat laatste zou wel heel positief zijn! Dan kunnen we een iemand uit een veracht groepje vermoorden en die voor wolf laten doorgaan. Groepje daarna onverdacht! Maar dat klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Qua stemmen maakt het me nog niet zo veel uit, als diegene maar uit het 'veilige groepje komt. Daarmee voorkomen we dat er op basis van de poultjes nog maar  conclusies getrokken kunnen worden.
Ik denk dan, net als Hidm, aan Daisy, maar ook aan Mitchcox.



Omg dat besef had ik nog helemaal niet  :o
Dat is echt heel sterk, dan kunnen we inderdaad pushen voor een bepaald slachtoffer overdag uit een verdacht groepje (bijvoorbeeld de Billie stemmers) en dan gewoon tonen dat die wolf is. Dan maakt ons dat weer onverdachter. Wel oppassen dat we niet te obvious worden tho, want zij gaan er natuurlijk ook achterkomen dat bepaalde rollen dus zijn verstoord.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #5 Gepost op: 16-12-2020, 20:59:50 »
Ik heb de rol van mrchipie overgenomen, hij is Billie Eyelash. Lijkt mij het beste om de rol van een Billie Eyelash stemmer te verstoren zodat ze denken dat ze een wolf hebben gepakt en het liefst zodat er een ander verdacht uitkomt. For the record mogen we ook de rol van een wolf verstoren? Bijvoorbeeld als ik gelyncht word dat ze een andere rol zien, dat kan namelijk ook. Er zijn best veel opties. We kunnen ook Billie Eyelash er op een moment uit stemmen, en dan hem laten zien als een wolf. Dan heb ik een waterdicht alibi, mits de ziener mij heeft gezien.

Rihanna stemmers waren trouwens.. Mrchipie, Molduck, Daisy & DRenziboy. Dus in principe strategisch gezien blijven er drie keuzes over voor ons.

Molduck heeft gestemd op Molfreak Arno (backstage)
Daisy is geswitcht van Sanmol naar Vermoljoen (backstage)
DRenziboy heeft gestemd op Vermoljoen (badkamer)

Even een vermoedelijke vraag naar de bekende weg: Mag de stoorwolf zijn eigen rol ook verstoren als deze dood gaat? Want Bjorrn is natuurlijk wel een beetje verdacht geworden.

Zat zelf ook nog te denken dat een van ons, om minder verdacht te worden, te opperen dat het wel heel dubieus is dat Bjorrn tijdens de nacht zijn uitleg geeft: "is hij misschien ingeseind door zijn medewolven om dit te melden?" Maar dat is misschien ook wat risicovol  ;D

Sanmol, klopt het dat jij dan gewoon iemand aanwijst die nog leeft en dan die rol krijgt? Dus je hebt gewoon mrchipie aangewezen en toen kreeg je door dat dat Billie Eilish/Eyelash was? Wow mooie rollen hoor. Voel ik me als Perez behoorlijk nutteloos, behalve dat ik af en toe wat dik mag drukken  :D

Ook mooi dat we wel zitten waar we wilden zitten, maar dat we nergens de eersten waren. Kunnen we later misschien nog gebruiken, de goeien weten natuurlijk niet dat we niks extra's weten over deze opdracht.

Goed om te weten dat MrChipie dus Billie Ellish is. Zowel het verstoren van de rol van iemand van de Billie stemmers, zodat ze denken dat ze een wolf te pakken hebben, als het plan om dus uiteindelijk op MrChipie te stemmen en hem te verstoren, zodat Sanmol een top alibi heeft.

Als ik het goed begrijp zijn de Rihanna stemmers het minst verdacht, right? In dat geval lijkt het me slim om Daisy op te eten, vind ik ook een slimme speler. Molduck is volgens mij helemaal niet actief dus die mag best blijven  ;D

Hmm hier zou ik niet mee beginnen tot t echt zeker is dat ik veel verdenkingen krijg, want ik denk dat ik er best mee weg kan komen nog  ;)

Rihanna én Ariana. (en stiekem ook Lana en Taylor maar laten we daar maar niet teveel aandacht aan besteden)

Ok als niemand het opmerkt, dan houdt het jou veiliger. Ik denk dat onze basisgedachte moet zijn om de sterke spelers die niet verdacht zijn zo snel mogelijk te lunchen. Het is super dat we Lana al hebben, nu Adele en Beyonce nog en dan tast iedereen in het duister, mits Mr D*N niet te grote hints in het spel stopt  ::)

Voorlopig (voor ik het vergeet) lunchen we vanavond Daisy. Dit kan ik later nog aanpassen hoor, mochten er gekke dingen gebeuren.

Ok dus Sanmol is vanaf nu Billie Eilish, evenals mrchipie. Dus dan moet mrchipie er zo lang mogelijk in blijven en hopen dat Beyoncé Sanmol heeft bekeken. Geen Kim meer.

Diefwolf is lastig, enige kans is het vinden van Mariah, maar die hoeft niet perse een hint te geven naar zich/haarzelf. Als ik nu iemand zou moeten aanwijzen als Mariah dan is dat Ricardo, die op haar stemt terwijl hij niet in haar groepje zit. Misschien een poging waard. Of Ricardo verdacht maken zodat hij zich bekend maakt  ::vergroot::

Stoorwolf mogen we twee keer gebruiken, denk dat het iemand wolvenkleren aantrekken tijdens een lynch wel een goed plan is. Of mocht een van ons eraan gaan, dan die Dua Lipa/James Corden kleren aantrekken. Maar gewoon rustig aan kijken of Bjorrn niet te verdacht wordt.

Jep eens ::jaja::
Denk dat het beste zou zijn om nu iemand van het Billie groepje overdag weg te stemmen, zodat ik die wolvenkleren aan kan doen. Dan maakt dat hopelijk Sanmol en mij minder verdacht aangezien wij ook in dat onhandig verdachte groepje zitten.



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2020, 21:02:37 »
For the record sinds dat ik Billie haar rol heb gejat betekent het dan ook al ik dood ga dat dezelfde consequentie gebeurt  ::rofl::. Dat zou pas drama zijn.
(Nee)

Ik ga de rol van de weggestemde kandidaat verstoren. Als de rol bekend wordt gemaakt, had ik graag dat je zijn/haar rol toont als: Dua Lipa (normale burger dus).

Oke volgens mij is t nu officieel nacht dus mogen we overleggen.
Ik heb HIDMs rol verstoord, dus de rest gaat zien dat hij Dua Lipa (normale burger) was.

Ik had heel erg gehoopt dat jullie ook op Jacco zouden stemmen, iemand die best wel eens Britney zou kunnen zijn. Maargoed we kunnen niet in elkaars hoofd kijken natuurlijk.

Nu jullie op mij hebben gestemd en gezorgd hebben dat ik 3 stemmen kreeg, word ik dus morgen geout als fake Britney. Hebben jullie tips over hoe ik dat moet aanpakken?

Verder mogen we 2 mensen lunchen vannacht, laten we even goed overleggen over een slimme tactiek.


Weet niet alsof het verstoren van HIDM zo slim was (er ging nog iemand weg uit dat team en aangezien alle 3 niet wolf zijn dus gingen ze allemaal sowieso), maar ach ja. Ik kon niks anders meer stemmen op dat punt, dus ik op HIDM gestemd. Ik denk dat jij het beste gewoon Britney kan claimen. Is het gewaagd, ja. Maar als Jacco weggaat en ze zien dat hij Britney is kan je nog altijd over de "de wolven hebben hem verstoort" boeg gooien.

Ik was waarschijnlijk volledig door de mand gevallen als HIDM als mol geout zou worden.
+ Ik denk dat ze als HIDM burger is door blijven gaan op de Marina groep, waar verder geen wolf tussen zit meer, dus dat kan goed voor ons uitpakken.
Dat was mijn beredenering bij de keuze in ieder geval.

Was idealer geweest als we Jacco hadden weggestemd en hem hadden verstoord voor wolf, maarja.

Ja, Jacco zal wel als volgende gaan, want niemand gaat hem meer geloven. Wie van ons is alweer die wolf die als burger word gezien? Zal ik anders nog een claim maken zodat als ik word gezien ik niet de looier meer ben (die al weg is). Bedenk me nu ook net dat Britney niet haar naam mag zeggen of ze gaat dood, dus je mag er überhaupt niet over praten.

Betreft lunch opties:

Ricardo (geout als Mariah)
DRenziboy (Rihanna stemmer)
Molduck (Rihanna stemmer)

Ik vind het allemaal niet zo erg wat er gebeurd is. Het lijkt erop dat de focus op team Mariah (niet Marina, da's nog een ander verdacht team) prima is, alhoewel ik ook denk dat FrankLapidus, Convans en hillo linke spelers zijn in team Billie en dat scherpe spelers als Belg en Lucy daar op in kunnen gaan. Ik kon zelf niet teveel sturen want vorige ronde had ik Sanmol al gered en nu HIDM alsnog redden voelde niet goed. Ik moet me (net als Ycaris) dienstbaar opstellen richting Belg en af en toe de focus daar weer heen brengen. En volgens mij vindt HIDM het ook niet erg eruit te zijn gezien de privésituatie  ::hug:: ::hug::

Nu Britney claimen is natuurlijk briljant. Britney mag zelf niks zeggen (want anders is ze direct dood) en zelfs als dat gebeurt, dan kunnen we het nog wel droog houden. Belangrijk is wel dat we de stoorwolf nu ook straks gaan gebruiken om een verdachte als wolf aan te wijzen, anders kloppen de cijfertjes niet meer en voor ons is het heel gunstig dat de cijfertjes kloppen, omdat we dan veel focus houden op team Billie en Mariah. Ok, dat kan ons Bjorrn en Sanmol kosten, maar ondertussen gaan er ook heel veel burgers dood. Achteraf gezien had HIDM gewoon wolf moeten blijven bedenk ik me nu, ze zoeken nog steeds een tweede daar en Bjorrn had zich juist veilig gespeeld.

Volgens mij moeten we gewoon twee mensen gaan lunchen uit het Ariana/Rihanna/rest team. Laten we ze maar in de waan dat dat de goeien zijn die de wolven sm kwijt willen. Het enige is dat ik misschien wat onder vuur kom omdat ik dan niet gegeten word, maar dat overleef ik wel denk ik.

Het is ook een optie om Ricardo te gaan eten, maar daarvan weten we de rol. Ik denk zelf meer aan Molfreak Arno, DRenziboy, Molduck, Mitchkox of Miek1999. Misschien een dubbele M-lunch met Miek en Mitchkox. Of hebben jullie andere ideeën?

HIDM was Ellen helaas, dus ik weet niet of de verstoring uberhaupt nuttig was.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #7 Gepost op: 16-12-2020, 21:06:21 »
Maar hij zou gewoon bekend worden gemaakt als Wolf hoor. Alleen de ziener zou hem zien als een goedzak, maar dat is niet meer relevant omdat hij nu dood is.

Ricardo moet weg vind ik. Daarvan weten ze de rol al, en dat kan ons in the end nog hurten.

Ik twijfel over de Britney regels, zodra Britney is bevrijd, mag ze dan wel gewoon vertellen dat ze Britney is? Of moet ze dan nogsteeds haar mond houden over haar identiteit?
Dat tweede zou top zijn, dan blijft iedereen gewoon lekker denken dat ik Britney ben zonder dat ik dat hoef te bevestigen.
Zo niet, dan zou het dus raar zijn als ik niet m'n mond open zou trekken nu ik als zogenaamde Britney bevrijd ben.



Ik vind het prima om Ricardo op te eten. Verder dan nog een ander slachtoffer uitkiezen die bij de veilige groepen zitten en hopen dat ze door de nep identiteit van HIDM heel erg gaan twijfelen of het plan van Belg wel juist is.

Bovendien als ze erachter komen dat het stem plan niet klopte gaan alle peilen richting Lucy, en die gaat natuurlijk vol houden dat ze goed zit.

Ja kan hopelijk veel drama creëren dit  :D

Eindelijk een challenge waar ik goed in ben. Ik ben heel goed in one liners al zeg ik het zelf. Ga lekker iedereen readen to filth!!

D*N moeten de one liners in PM of publiekelijk?

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Spaar ons niet! Het zou hilarisch zijn als je wint door een van je medewolven verschrikkelijk te dissen  ::jaja::

Denk dat we moeten proberen de telling zo lang mogelijk goed te houden. Want omdat-ie niet klopt hebben wij er baat bij.

Ricardo eruit vind ik op zich niet erg, maarrrr er kan ook een goede rol (of Lady Gaga) bij een van de andere onverdachten zitten en Ricardo vind ik nou ook weer niet de belangrijkste speler om er direct uit te mikken. Die zorgt wel voor chaos (zie mrchipie) en dat is alleen maar goed voor ons.

Wat bedoel je precies met telling goed houden?

Ik denk over hoeveel wolven er in elke poule zitten. Zolang men denkt dat goed ingeschat te hebben, is Monkeysuncle veilig.
Is het trouwens zeker dat Ricardo Mariah is? Want dan kan ik dus het drankje niet meer stelen. Of kan dat ook een soort grap zijn?

Ik ben nu niet in de mogelijkheid om precies na te kijken wie ook al weer in welke poule zat en daardoor wel of niet verdacht is, en alle gevolgen van dien, maar ik zou het liefst Belg en Lucy wegstemmen. Belg, omdat hij met veel te veel goede ideeen komt en dmv deductie steeds meer info goed op een rijtje krijgt. Lucy omdat daarmee de burgemeesterpost vrijkomt. Altijd leuk om te zijn wat er dan gebeurt. Ik heb ook niet het gevoel dat 1 van die 1 deze nacht beschermd zal worden.

Qua hoe gevaarlijk die 2 zijn voor ons ben ik het zeker met je eens, maar met de huidige situatie kunnen ze beter blijven leven denk ik.

Doordat HIDMs rol verstoord is wordt het plan van Belg misschien minder betrouwbaar + Lucy heeft op HIDM gestemd en voor hem gepusht een beetje (en hij lijkt burger) dus ze zijn misschien een goede bliksemafleider.

Als we die 2 killen suggereert dat juist dat de rol van HIDM miss toch wolf was.

Lucy wegstemmen is echt de domste zet die wij kunnen doen. Als uit komt dat het aantal wolven niet klopt, dan is zij de sjaak. Komt er chaos en paniek...

Convans is trouwens de jager, want die gebruikte het woord schieten vandaag.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #8 Gepost op: 16-12-2020, 21:09:16 »
Dit is trouwens de volledige lijst:

Ariana Grande
1. monkeysuncle
2. Mitchkox
3. Miek1999

Billie Eilish
6. Hillo
7. Convans
8. FrankLapidus
9. Sanmol
10. Vermoljoen
14. Bjorrn

Rihanna
11. Mrchipie
12. Molduck
13. DRenziboy
16. Daisy

Mariah Carey
17. Jacco
18. HIDM
19. LuchtManiak
20. Hautoa
21. belg
22. Ricardo (claimt Mariah Carey als rol)

Marina & Diamonds
23. SpacyColours
24. Ycaris
25. Brtdm
26. michael90
4. Robbie

Taylor Swift
15. Lucy

Lana
5. Molfreak

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Prachtige post op het forum Sanmol

Succes nog wolfjes, maak me trots! ::love::

Ok dus de slachtoffers waar we nog naar kunnen kijken zijn:
  • Mitchkox -> zorgt voor chaos en heeft volgens mij geen speciale rol. Zeker de polemiek met Ricardo is prima
  • Miek1999 -> is voor mij lunchkandidaat nr 1. Slimme speler, kan speciale rol hebben
  • Molduck -> heeft het volgens mij te druk om het spel veel te kunnen spelen. Lunchmateriaal
  • DRenziboy -> zou best een speciale rol kunnen hebben, lunchmateriaal
  • Ricardo -> zou ik nog even lekker laten zitten, heeft ook geen interessante speciale rol
  • Lucy -> haar ombrengen levert wel een signaal op dat ze de waarheid heeft gesproken en dat is gunstig voor mij, maar ongunstiger voor de rest
  • Molfreak Arno -> mag wat mij betreft geluncht worden, gaat heel erg z'n eigen gang, maar lijkt wel uit de gevarenzone voor een lynch en is actief

Voor mij is het dus Miek1999, DRenziboy, Molfreak Arno, Molduck, Mitchkox, Ricardo, Lucy, in die volgorde van wel lunchen naar niet lunchen.

Kunnen jullie je lijstje ook eens geven?

Ik zou als ik naar het lijstje kijk ook het liefst Drenziboy en Miek lunchen, die hebben de grootste kans om een speciale rol te hebben denk ik zo.

Mitchkox kan de ziener zijn... Gezien wat hij post, dus doe die dan maar. DRenziboy/Ricardo zie ik liever dan ook.

Ok voor de dubbele lunch gaan we nu voor DRenziboy en Mitchkox. Daarna moeten we wel zorgen dat we ook binnenkort Lucy gaan opknabbelen, zodat in ieder geval de burgers denken dat haar getallen kloppen. Belg mag van mij snel daarna.

Mocht iemand nog een sterkere voorkeur hebben voor iemand anders dan Mitchkox, dan laat maar weten. DRenziboy heeft er in ieder geval al drie.

Ik vind het prima om te gokken op Mitchcox en hopelijk de ziener uit te schakelen  ::jaja::

Ok misschien wel een goed idee dat wanneer weer iemand uit de groep Mariah gelyncht wordt, daar een "Ellen" van te maken.

Begreep dat je inderdaad Britney mag claimen. Misschien ook gewoon lekker doen.

Ellen is de wolf die HIDM was? Want dat zou wel handig zijn idd.

Ik wacht voor de zekerheid even tot de nieuwe dag begint, wie weet killen we de echte britney dan met onze 2 lunches en dan is het helemaal veilig  ;D

Haha volgens mij mag je storen tot op het laatst, dus einde van de dag kun je dat nog mooi bekijken. Wie weet gaat FrankLapidus of Convans op de stapel, hoef jij nog even niks te doen.

Oh ik bedenk me net wel dat het natuurlijk bekend wordt als we nu Britney lunchen  :P
Dus dan moet ik of keihard bluffen dat de wolven die rol hebben verstoord, of ik moet doen alsof ik nooit Britney was, ik heb het nooit bevestigd namelijk dus het zou kunnen.'
Als ik lieg dat ik Britney was zal de ziener mij sowieso gaan bekijken dus dan is mijn tijd ook bijna op.
Wat raden jullie aan?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #9 Gepost op: 16-12-2020, 21:18:51 »
Als we nu Britney lunchen dan horen we dat bij het begin van de dag. Dan heb jij gewoon niks geks gedaan, alleen hebben anderen gedacht dat je Britney was (waaronder Ycaris en ik) en dan ben je verder niks bijzonders. Gewoon zeggen dat je geen idee hebt waarom ze denken dat je Britney bent.

De ziener moet op een gegeven moment ook naar buiten komen natuurlijk. Dus als hij jou op een leugen betrapt en zich op basis daarvan bekend maakt, nou ja, dan is het ook prima en vreten we de ziener in twee keer op.

Zennnn Bjorrnnnnn

Ja precies  ::jaja::
Als burger zou ik mezelf dan wel verdacht gaan vinden hoor, als ik niet meteen zeg dat ik Britney niet ben :-X
Maar daar verzin ik dan wel iets op  ::ok::
Eerst maar eens zien wat de rollen zijn van onze lunch.

Sowieso een lekkere nachtmaaltijd!

Maar ik blijf er bij dat we Belg er uit moeten zien te krijgen. ALs die jongen nog meer goede ideeen krijgt, werkt hij ons wel erg in het nauw.

HI - LA - RISCH!

Goed gespot Sanmol, Mitchkox de ziener  ::bravo:: ::bravo::

Ik schreef halverwege de dag naar D*N  (mijn uitlaatklep) "Maar geniaal: Bjorrn is de minst verdachte in groepje Mariah, Sanmol is vrijgewaard door Mitchkox, Ycaris wordt nu door Belg aangewezen als minst verdachte in groepje Marina en ik kan het al helemaal niet meer zijn"

Het gaat best lekker. LuchtManiak nu lekker laten zitten, goed dat je de stoorwolf niet hebt ingezet Bjorrn. Allemaal heel mooi bezig!

Mijn neiging is om Miek1999 te eten maar we kunnen nog even wachten.

Geheel in stijl moest ik molfreak Arno wel aanvallen, want die meid doet ook zo verdacht. Last minute naar Hautoa switchen?? Really sis. Dat is wel heel erg in jouw kaarten laten zien. Dus de goede goodie dat ik ben geeft Ricardo op als persoon die moet gaan luisteren. Ze gaan uiteindelijk ook Lucy lynchen ben ik bang, want die ziet er nu wel heel erg verdacht uit.

Daar ben ik niet bang voor, laat ze haar lekker lynchen  ::bravo::

Dit is trouwens de volledige lijst zoals het nu staat:

Ariana Grande
1. monkeysuncle
2. Mitchkox
3. Miek1999

Billie Eilish
6. Hillo
7. Convans (waarschijnlijk jager)
8. FrankLapidus
9. Sanmol
10. Vermoljoen
14. Bjorrn

Rihanna
11. Mrchipie
12. Molduck
13. DRenziboy
16. Daisy

Mariah Carey
17. Jacco (claimt Cardi B)
18. HIDM
19. LuchtManiak (claimt Ariana Grande)
20. Hautoa
21. belg
22. Ricardo (claimt Mariah Carey als rol)

Marina & Diamonds
23. SpacyColours
24. Ycaris
25. Brtdm
26. michael90
4. Robbie

Taylor Swift
15. Lucy

Lana
5. Molfreak

Wat betreft potentiële keuzes:

Convans (risicovol, maar ze kan ook iemand anders schieten) schiet ze Lucy, dan weten ze dat Lucy wel de waarheid sprak.
Ricardo
Molduck
Miek1999

Het gaat lekker  ::bravo::
Eerst de ziener eruit en dan ook nog zo'n chaos in de groep  :D

Voor de lange termijn heb ik een plan/voorstel, maar dat wil ik wel overleggen want dat moeten we dan slim spelen tijdens de dagfases.

Ik heb nog nog 1 verstoor power en ik twijfel tussen hem bewaren tot een van ons wolven afvalt en dan die weer te laten zien als burger. Maar! Misschien kunnen we een ander plan doen. T lijkt er nu op dat Lucy misschien gelyncht gaat worden door de groep straks, en dan zien ze dat zij ook burger was.
Maar, als we t zo plannen dat wij als wolven ook Lucy wel verdacht gaan vinden en op haar stemmen, en dat ik dan haar rol als wolf laat zien, dan is de chaos enorm.
Dan gooit waarschijnlijk iedereen Belg z'n theorie uit t raam want die valt en staat met t feit dat we Lucy kunnen vertrouwen.

Ik denk namelijk dat er uiteindelijk wel naar de groep van Sanmol en mij gekeken gaat worden als de Belg theorie in leven blijft.

Wat vinden jullie ervan? Op die manier kunnen we onszelf op de lange termijn betrouwbaar maken en de winst binnenslepen.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #10 Gepost op: 16-12-2020, 21:22:23 »
Geef Lucy dan de rol van Ellen (dat was toch de rol dat je de persoon als burger zag), want dat dekt dan in dat Mitchkox Lucy als goed zag. Als ze loog betekent nog steeds dat ze de Marina groep waarschijnlijk als goed gaan zien, want dat had de meerderheid lmao. En dan zit er sowieso een wolf tussen de Billie verdenkers. Dan gaat er iemand van ons eraan, maar daar kunnen we niks aandoen.



Het plan van Belg is juist briljant voor ons, ik ben compleet onverdacht daardoor en we winnen dan denk ik makkelijk op tempo. Plus de kans bestaat dat Lucy haar burgemeesterrol aan mij geeft.

Belg is heel sturend maar hij vindt Sanmol, Ycaris en Bjorrn niet verdacht. Laat ze maar lekker spartelen .

Denk dat de beste 2e stoorwolf actie is dat zodra groep Billie aan de beurt is, dan iemand de stoorwolfrol geven (bv FrankLapidus). Dan mogen ze Sanmol of jou ontmaskeren, maar niet beiden  ::jaja::

Hmm zou kunnen idd.
Maar denk je wel de moeite waard om dat te doen?
Om ons voordeel te vergroten zouden dan bij die stemming wel veel van ons op Lucy moeten zijn en er vanuit gaan dat ik haar rol dus sowieso verstoor. Dus dan wel met veel van ons op haar stemmen, anders is het voordeel niet groot genoeg.

Lucy's uitspraken moeten juist kloppen want die helpen ons, toch?

Morgen even rustig een schemaatje tekenen  8) nu slapen

Die uitspraken laten we 4 van de 5 wolven kloppend in de juiste groep zien tho. Alleen jij blijft dan safe en t is goed mogelijk dat ik en Sanmol de lul zijn als anderen in ons groepje rollen claimen.

Maargoed, ik kunnen ook passiever spelen en afwachten, maar das ook zo saai  ;D

Los van dat willen we natuurlijk wel als het kan nog veel mensen uit de HIDM groep dood hebben overdag heh, laat ze eerst die groep maar helemaal uitmoorden en dan miss hun vizier op Lucy zetten.

Overigens hebben we ook nog een Gaga-issue op te lossen ergens....

We kunnen ook Ricardo lunchen.

Vind ik zeker een goed plan!

Vind ik ook prima  ::jaja::

Nee, doe dat niet. Ik wou even testen als Monkeysuncle & Ricardo het koppeltje waren lmao.

Ik zeg Molduck of Miek1999.

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wat  ::rofl::
In dat geval zou ik eerder Miek doen, die heeft misschien een speciale rol, Molduck die speelt ook niet zo actief (beide zijn ze niet actief tho maar Molduck nog minder)

Ik zie trouwens dat Molduck vindt dat je raar doet  ::vergroot::
Ik zou als ik jou was soms iets minder praten. Gister tijdens de laatste uurtjes postte je ook veel en t begint mensen op te vallen dat ik er iets niet klopt blijkbaar  ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #11 Gepost op: 16-12-2020, 21:24:45 »
Ik maak me er niet zo druk om. Molduck gooit er zomaar iets in, geen enkele onderbouwing. Ieder van ons is wel eens onder een vergrootglas komen te liggen. If you can't stand the heat, etcetera.

Als je veel post, dan kijken mensen sneller naar je, dat klopt. Maar dat is ook het leuke van het spel  :)

Om nog even terug te komen op het "schema van Belg", ik denk dat onze logicus zoiets in z'n hoofd heeft:

- twee wolven vinden in team Billie (of bepalen dat de stoorwolf heeft toegeslagen)
- twee wolven vinden in team Mariah
- een wolf vinden in team Marina

Het zou dus ongeveer zo kunnen gaan:
Nacht 4: wij eten Ricardo
Dag 5: zij lynchen JaccoS (oh jee Cardi B)
Nacht 5: wij eten Lucy (hee de getalletjes kloppen blijkbaar)
Dag 6: zij lynchen LuchtManiak (oh jee Ariana Grande, belg moet nu zelf wel wolf zijn of de stoorwolf heeft twee keer toegeslagen)
Nacht 6: wij eten Molduck
Dag 7: zij lynchen FrankLapidus
Nacht 7: wij eten Miek1999
Dag 8: zij lynchen Convans
Nacht 8: wij eten Molfreak Arno
Dag 9: ze zijn radeloos

Als dat zo een beetje doorloopt dan overleven we het met een steeds kleinere groep burgers terwijl wij allemaal onder de radar blijven. Laat Belg nog maar leven, laat Lucy snel sterven (zodat haar eerste nacht-actie klopt en ook FrankLapidus nog extra verdacht wordt) en ok, ik zal iets rustiger doen maar laten we het vooral eens zijn met "plan Belg" want dat helpt ons enorm.

Het zal allemaal nog best lang duren

Convans is de jager.

Ik zie wat je bedoelt met je voorspelling van de dagen en nachten, en het zou kunnen dat het zo gaat  ::jaja::
Het is wel een aanname dat ze Frank en daarna Convans doodmaken voor ze beginnen aan mij en Sanmol, dat weet ik niet zo zeker, en nadat die 2 zijn opgegeten worden Sanmol en ik sowieso wel gegeten denk ik. Dus het is de vraag of we dan al ver genoeg zijn dat het oke is om Sanmol en mij te verliezen. Ik ga vanmiddag eens berekenen wat er allemaal mogelijk zou zijn als Lucy heeft gelogen over een eventuele tiebreaker bij de liedjes. Als dat de hele theorie van Belg onderuit haalt dan kan dat wel eens nog veel meer chaos scheppen en alle targets ver weg van ons leggen (als wij bijvoorbeeld op Lucy gaan). Ik denk niet dat Lucy een speciale power heeft namelijk, en dat ze daarom wel burgemeester wilde worden.

Ik denk dat chaos voor ons nu slecht is. Ik hoop juist dat ze blijven geloven in de gecombineerde Lucy-Belg theorie, omdat dat mijzelf onschuldig maakt. Dan kan ik vervolgens de "Mitchkox heeft Sanmol gezien" kaart spelen. We zullen het echt niet alle vier overleven, alhoewel we daar natuurlijk wel naar gaan streven. Ook fijn is dat Ycaris door Belg wordt aangewezen als de minst waarschijnlijke in team Marina. Dus eigenlijk moeten we geen chaos gaan creëren, maar ze juist in de richting van Belg laten blijven lopen. Naar onze wolvenkaken welteverstaan.


Ik denk dat je hier een denkfoutje maakt. LuchtManiak heeft Ariana Grande geclaimd en de echte Ariana Grande heeft dan geen reden om dit niet tegen te spreken zodat LuchtManiak geout wordt als wolf. Dus LuchtManiak blijft sowieso leven en moet door ons snachts opgegeten worden. Dit zou ik niet vannacht doen maar morgennacht ofzo, omdat de beschermer misschien nu LuchtManiak beschermd.

Daarnaast, als Convans de jager is zoals Sanmol vermoed, en wij eten Convans op dit specifieke moment, dan gaat hij sowieso Sanmol of mij opeten en dan kan ik onze rol ook niet verstoren want daar kun je niet op anticiperen.

Mijn voorkeur neigt sterk naar de komende dag hopelijk Jacco eten en weer zien dat dat geen wolf was, waardoor er sterk aan het plan van Belg en Lucy getwijfeld gaat worden en hopelijk een van hen opgegeten wordt.

Ik ga nu even berekeningen maken om te checken of er een groot verschil in logica ontstaat als Lucy zou hebben gelogen over de tiebreaker, als dit verschil groot is dan neigt mijn voorkeur heel sterk ernaar om zodra de groep die we nu aan t uitmoorden zijn helemaal of bijna helemaal is gestorven te switchen naar Lucy en haar overdag te vermoorden en te tonen als wolf. Dit kan ons dan vervolgens heel vertrouwd maken als veel van ons mee hebben gestemd op Lucy. Dan blijf jij vertrouwd monkeysunkle, maar dan worden Sanmol, Ycaris en ik meer vertrouwd dan we zouden zijn als de belg theorie in stand blijft.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #12 Gepost op: 16-12-2020, 21:27:05 »
Ik snap niet zoveel van je redenatie. Als blijkt dat Lucy gelogen heeft, dan kunnen alle theorieën de prullenbak in. Dan kan het best zijn dat Marina de enige was waar ze uit kon kiezen, of alleen Marina en Billie. Dan kunnen er ineens weer wolven zitten in groepje Ariana, Rihanna etcetera.

Als Lucy de waarheid heeft gesproken, dán kan er geen wolf in die teams zitten.

LuchtManiak moeten we lekker in het spel laten. Nu hij Ariana Grande blijkt te zijn, gaan we die natuurlijk never nooit eten, die blijft gewoon in leven. Zonde om daar twee lunches aan te besteden. Als LuchtManiak gelyncht wordt, helemaal goed. En anders blijven we gezellig met LuchtManiak en een pak met wolven over.

Je moet zelf weten hoe je de stoorwolf inzet, maar ik dénk nog steeds dat het goed is om één van de goeien in team Billie een wolvenvacht te geven zodra deze wordt gelyncht. Men denkt nog steeds "Twee in team Billie, twee in team Mariah, één in team Marina". En dat is alleen maar fijn wanneer team Mariah helemaal wolfvrij lijkt te zijn (oh dan zullen ze de stoorwolf daar wel twee keer gebruikt hebben). Dan offeren we uiteindelijk één van ons in team Billie, maar de ander zal dan net zo onverdacht zijn als de mensen uit team Ariana, Rihanna en de rest.

Je begrijpt de LuchtManiak rol niet volgens mij. Als hij gelyncht wordt overdag dan blijft hij leven, hij heeft 2 levens overdag namelijk. Echter, als hij snachts gegeten wordt sterft hij meteen. Dus het is juist ideaal om hem binnenkort op te eten want hij is confirmed goed en hij  zal sowieso nooit overdag gaan sterven.

Los van dat, ik heb idd berekend en aangezien Lucy zei dat het een 4 way gelijjke stand is betekent dat dat t feit dat Lucy de waarheid spreekt echt essentieel is voor het kloppen van de theorie. Ik denk dat we alle 4 heel onverdacht uit de bus kunnen komen als Lucy over enkele dagen gelyncht wordt en getoond als wolf. Dus ik blijf dat de beste keuze vinden.
Als velen van ons namelijk op Lucy hebben gestemd die dag dan kan de hele theorie het raam uit, begint iedereen van voor af aan met als enige nuttige informatie dat wij op een wolf hebben gestemd, dus dan zouden we alle 4 in het voordeel kunnen zijn, in plaats van de huidige situatie, waarin slechts 2 van de 4 in een gunstige long term positie zitten.

Ik wil nog graag even Ycaris en Sanmols mening horen, die zal ik namelijk naast de mening van monkey sowieso meenemen in mijn keuze. Als de rest ook tegen is zal ik me erbij neerleggen, als er genoeg mensen voor zijn of het wel oke vinden, zal ik voor het einde van deze nacht laten weten wat mijn definitieve keuze wordt, zodat jullie weten of je veilig je verdenkingen van Lucy kunt uitspreken en dus mee kunt gaan met het plan.

Dus, Ycaris en Sanmol wat vinden jullie van dit plan?
 

Nog even als aanvulling:
Zelfs als de groep uiteindelijk gaat denken dat Lucy misschien toch goed was en dat haar rol is verstoord (als ze er al achter komen hoe dat verstoren precies werkt want Dennis gaat dat niet bevestigen zei die), dan nog kan de theorie dus niet kloppen aangezien ze 0 wolven in de groep van HIDM gaan vinden, dat kan enkel als de wolven beide wolvenrollen verstoord hebben en dan kan Lucy dus niet verstoord zijn.

Om deze reden gaat ze waarschijnlijk nooit tot de juiste conclusie komen en zal de chaos dus echt wel in ons voordeel gaan werken.

@monkeysunkle ik heb meerdere weerwolvenpotjes gespeeld in mn leven en heb gemerkt dat chaos altijd in het voordeel van de wolven werkt en duidelijkheid creëren uiteindelijk altijd de juiste wolven gaat vinden.

Prima. Aangezien ik ook al heel wat potjes heb gespeeld, laten we de lengte van onze weerwolven-p**jes maar niet naast elkaar leggen  ;)

Voor vandaag eten we in ieder geval Ricardo.

Was niet lullig bedoeld  :)
Ik bedoel t meer om aan te geven dat dat de reden is van mijn vertrouwen in m'n plan. Ik zie t echt goed uitpakken.

Maar Ricardo eten is inderdaad prima  ::jaja::

Woops je hebt gelijk. Ik had in mijn hoofd zitten dat Ariana een lunch zou overleven. Als Ariana een lynch overleeft wordt ze natuurlijk nooit een tweede keer gelyncht, vandaar dat ik het allemaal niet begreep, wat is het nut van die rol dan? Klonk logischer dat ze in de nacht een soort tweede kans kreeg.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #13 Gepost op: 16-12-2020, 21:32:19 »
Ja geen super sterke rol idd  ::jaja::
Wel handig zodat ik er dan eventueel een keer geen onschuldige burger sterft, maar dat gebeurde nu met Hautoa alsnog :)

Oke mocht t zo zijn dat Ycaris en Sanmol niet meer op tijd reageren, als Lucy neigt morgen al gelyncht te worden (hopelijk eerst nog Jacco ofzo though) dan kun je daar veilig in meegaan en meestemmen want dan ga ik sowieso aangeven dat ik haar rol verstoor en Ellen van haar maak.

Sorry mensen, ivm Sinterklaas en privé-omstandigheden vandaag niet eens tijd om jullie berichten allemaal te lezen. Ik ga mee in Ricardo en Lee’s morgen Ff lekker helemaal bij. Wie weet kom ik dan met briljante voorstellen en/of acties.

 ::bravo::

We moeten nog een naam doorgeven???

Heb ik rond 16u al gedaan.

Maar voor de zekerheid: Ricardo is ons lunchpakketje

Nee Monkey heeft al Ricardo doorgegeven.
Zijn jullie beide oke met h t planM

Is Ricardo niet een beetje risicovol? Aangezien ik heb gezegd dat hij alleen moest gaan in die ruimte. De beschermer kan hem eventueel beschermen?? Miek1999 lijkt me beter tbh.

Denk dat de beschermer dat allang gedaan heeft eigenlijk. Maar goed mij maakt het niet zoveel uit wie we eten.
Vindt t belangrijker of jullie het plan goed vinden want daar moeten we daadwerkelijk overdag goed voor samenwerken...

Nog iets, Sanmol en ik hebben met onze roasts een extra stem gewonnen die we kunnen inzetten bij een van de volgende 2 dagstemmingen als ik het goed heb (eigenlijk 3 maar de eerste is al geweest).

Oh cool! Zijn dat openbare stemmen?

Yes, we moeten dan zeggen van ik zet m'n extra stem in op dikgedrukt in het stemtopic. Mogen gewoon zeggen dat we die bij het dissen gewonnen hebben enzo. Dus die kunnen we soon inzetten op een belangrijk moment, bijvoorbeeld als Lucy miss nipt gaat overleven ofzo  ;D

But did I lie???  ::rofl::

Lol ja dat was vrij shit.
Nu dan Ricardo maar weer doen?

Ja, of iemand anders. Keuzes genoeg nu lijkt mij.

Waarom wil je Ricardo zo graag in leven houden? Ben je een koppeltje met hem? Zo ja dan is het beter om hem niet dood te maken.

Nee, maar we moeten Lady Gaga vermoorden. Als Ricardo burgemeester word dan kunnen we hem beter vermoorden ja.

Reden om Ricardo nu te vermoorden is dat we in ieder geval zeker weten dat hij dood gaat, want de Beschermer mag geen twee keer achter elkaar

Heb je al een vermoeden van wie Lady Gaga is dan?

Nee  ::rofl::.

Zou me niks verbazen als het Spacy of Michael90 zijn.

Dat zijn de twee waar ik aan dacht ::rofl::.

Waarom killen we die niet dan?
Waardoor krijg je dat vermoeden allebei?

Doe SpacyColours dan maar, want die vind ik gewoon ook irritant doen dit hele potje al.



Die zoektocht naar Britney wordt natuurlijk lekker chaotisch als we toch Ricardo eten. Een lange neus naar Belg met z'n plannen  ::rofl::


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #14 Gepost op: 17-12-2020, 00:22:50 »
bijgelezen en nagedacht. Wel een ingewikkeld spel hoor. Moet steeds nazoeken welke rol ook al weer wat inhoudt. Die Lady Gaga is inderdaad wel een dingetje. De enige manier om haar goed dwars te zitten is door veel onvoorspelbaarheid in het wegstemmen. Want anders weet zij precies wie ze bij haar fanclub moet voegen en wie ze links kan laten liggen.

Een ander dingetje wat in mijn hoofd kwam: het kan zijn dat Ricardo beschermd is afgelopen dag, het kan ook dat we hem niet konden lunchen doordat hij in zijn eentje in een ruimte zat. Misschien moest er wel minstens één wolf in een ruimte zijn om iemand in die ruimte te laten sterven? Anders weet ik ook niet waar die ruimtes voor zijn.

Ricardo zat niet alleen, die zat juist bij jou, lief wolfje, in de keuken  ;)

Ik neig nog steeds naar Ricardo, breng er alvast een stem op uit zodat we het niet vergeten. Levert chaos op bij dat hele Britney gebeuren ( ::rofl:: voor jouw stem op Convans Sanmol) en hij kan niet beschermd worden



@ beschermer

T zou grappig zijn als Ricardo dan als burgemeester gekozen wordt en meteen door wordt gemaakt  ::rofl::

Laten we eens kijken of we jou burgervader kunnen maken Bjorrn  ;)

Is dat haalbaar denk je?

We gaan het zien. Men vindt jou niet verdacht en je bent, in tegenstelling tot Molduck, wel echt elke dag actief bezig met het spel. Ik ga ook niet pushen maar heb het voorgesteld en we zien het wel

Als ik burger was zou ik Molduck ook niet per se graag als burgemeester willen idd, die doet zowat niet mee

Nu ook niet toch?  ::rofl::

Frank moeten we ergens ook wel eens op de stapel kunnen krijgen lijkt me  ::vergroot::

True Frank die is sowieso wel verdacht én hij verdenkt ons volgens mij totaal niet, dus das mooi  ;D

Ff tussendoor overigens, na de ontwikkelingen van gisteren ga ik Lucy niet meer per se als wolf laten zien mocht ze binnenkort sterven ::rofl::
Ook omdat ze waarschijnlijk uitgaan van een actie van de stoorwolf, heeft het niet zo veel nut en kan ik het beter bewaren :)

::jaja:: ::bravo::

Even overlegd met de grote baas: ik denk (door een hint van afgelopen nacht) dat michael90  Britney is. Mag er niet meer over zeggen maar wellicht handig om te weten  ::jaja::

Is spacycolours Lady Gaga???

Zou kunnen man, z'n gameplay past er wel bij. Ik zou nu ff Ricardo eruit gooien en volgende nacht Spacy doen.

Ik heb trouwens een soort van gewaagde tactiek geprobeerd in het topic, omdat ik denk de extra stem die ik won bij het dissen niet nodig te hebben. Als t werkt zouden mensen me nog meer moeten kunnen vertrouwen, maar t kan ook aandacht op mij vestigen. Ik dacht in ieder geval f*CK it haha.

Ik kan dit soort gedrufd spel wel waarderen. Maar Ricardo zou natuurlijk wel bekend kunnen maken wat híj gewonnen had met de wedstrijd en dat dit wel heel veel afwijkt van jouw prijs. En ik heb eigenlijk ook geen idee wat je er mee wint, behalve mensen lekker op stang jagen.

Ja, daarom ga ik nu nog niks zeggen.

Nog een extra reden om Ricardo te eten   ::jaja::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #15 Gepost op: 17-12-2020, 00:31:43 »
Ricardo is geen normale burger, en de prijzen zijn gebaseerd op je huidige rol, vandaar dat Sanmol en ik gezamenlijk hoorde dat we een extra stem wonnen, Ricardo heeft dus waarschijnlijk iets anders dan wij (die prijs kan btw ook zijn waarom hij niet stierf)

M'n verzonnen prijs is wel een prijs die enkel logisch is voor de rol van een burger, dus de meerwaarde kan zijn dat ze daarom het nog onlogischer vinden dat ik wolf ben  ;D

Maar het is zeker gedurfd  :-X
Wel iets wat ik wilde proberen dus ben benieuwd of t iets gaat doen.

Ja mm plan was wel in line met het feit dat het Ricardo als t goed is door ons gegeten gaat worden  :P

Wat een drama deze dag. De burgers worden echt thirsty voor een win nu. Wie zou toch die lady gaga zijn  ::vergroot::.

Citaat van: Frank
Ik heb jullie gewaarschuwd voor Lucy en Sanmol en dan nog Brtdm/hillo en belg evt
Hier moest ik wel een beetje om lachen trouwens ::rofl::.

Lady Gaga is niet:
Hillo
Michael90
LuchtManiak
Belg

Lady Gaga kan zijn:
Convans
Lucy
Brdtm
Spacy
Molduck
Miek1999
Molfreak Arno

Molfreak is de jager denk ik. Hij typde het woord "gun" een paar dagen geleden. Hij denkt dat ik een wolf ben al jaren lang, dus die moeten we niet pakken. Zo bang hoeven we nog niet voor Lady Gaga te zijn, want 1/3 kan slechts geïnfecteerd zijn.

Molfreak, doet die ook mee?

Ik hoop dat jullie t eens zijn met de keuze om Frank te verstoren en als wolf te tonen, leek me tactisch t slimste voor ons team, ook mede omdat we allemaal redelijk vroeg op hem stemde, dus dat kan ons vertrouwen geven.

Klopt maar het kan hard gaan.

Overigens de theorie dat een van ons een geliefde heeft..... ::vergroot::

Ennieweej Miek en Molduck lijken me nu nog steeds de handigste maaltijden. En hillo kan ook zeker Adele/beschermer zijn denk ik nu

Welke andere rol zou Hillo kunnen zijn? Hij zei dat hij hints had achtergelaten ::vergroot::. En zijn post begon met Hello (nummer van Adele). Het lunchen van Hillo is een risico though, want dan staan ze gelijk voor mijn deur.

Ben benieuwd wat het doet. Maar jouw keuze dus prima hoor. Had zelf denk ik nog even gewacht maar misschien werkt dit wel

Maar Frank was de echte Dua, dus dit is slim om te doen. Nu heeft Bjornnn een alibi.

Er zijn meer Dua Lipa's nodig. Want ook wij vieren moeten een keer met de billen bloot.

Hillo zou ik lekker laten zitten, als hij Adele is. Zoveel mogelijk onbekenden eruit met kans op Gaga. Miek heeft wel mijn voorkeur nu

Hillo zit in ons verdachte groepje heh, en de kans is groot dat ze nog even doorgaan met onze groep, tot er een 2e wolf te voorschijn komt.
Ik zou Miek proberen te eten tbh, ik zie haar vooral praten in de zin van wie ze vertrouwt en niet zozeer wie ze verdenkt. Kwam op mij erg over alsof ze Lady Gaga is die natuurlijk meer bezig is met mensen in leven houden dan met specifieke mensen doden.

Belg kan ook nog denk ik.

Belg zal wel echt Nicki Minaj zijn dus die eten is zonde. Zeker aangezien hij de burgers vrolijk de verdoemenis in aan het leiden is

Ja Belg is sowieso wel Nicki

Een confirmed goodie eruit is beter voor onze end game. LuchtManiak mag ook wel weg. Convans & Hillo echt niet, want die moet ik hierna eruit proberen te gooien.

Ben ook oke met Luchtmaniak eruit, maar zou niet te lang wachten met Miek.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #16 Gepost op: 17-12-2020, 00:33:28 »
Trouwens Monkeysunkle het valt me op dat jij met je opmerkingen soms de burgers in de goeie richting lijkt te proberen te duwen. Waarom doe je dat  :-X
Het doet meer kwaad dan goed denk ik namelijk.

Ben ik niet met je eens. Wanneer het logisch is dan moet ik dat gewoon melden, zo vertrouwen de logisch denkende mensen zoals belg en Lucy mij steeds meer.

Maar goed ieder z'n eigen stijl lijkt me, was het ook niet eens met de keuze voor Frank om te storen. Laten we het spel vooral spelen zonder teveel kritiek op elkaar.

T is meer dat je soms zelfs dingen zegt die de slimme burgers nieteens per se vermoeden  ;D

Maargoed, ieder z'n mening idd.

Ik hoop dat mijn alibi goed genoeg is, want deze mensen are out there to get me.

Ja voor ons wordt t nu heel spannend.. hopelijk overleef we het nog fftjes allebei en dan daarna hopelijk als de ene sterft dat ze de ander erin laten.

Ook ff kijken of we nog iets kunnen met Mitchkox die misschien Sanmol heeft gezien als "goed". Is niet zo natuurlijk maar zijn posts leken daar wel wat op.

Ik ben door Frank ook zowat elke dag genoemd.

We hebben nog zo'n 3 nachten voordat Lady Gaga echt dood moet trouwens ::vergroot::. Dat heb ik even goed uitgerekend.

3. Miek1999 → Dua Lipa, Lady Gaga, Katy Perry of Adele
5. Molfreak → Jager
6. Hillo → Cupido ''Maar als jullie denken dat ik het toch moet worden dan draag ik de kroon microfoon met liefde!'' Cupido draagt een kroon + liefde dit is hem...
7. Convans → Dua Lipa
12. Molduck → Dua Lipa, Lady Gaga, Katy Perry of Adele
15. Lucy → Dua Lipa
19. LuchtManiak → Ariana Grande
21. belg → Nicki
23. SpacyColours → Dua Lipa, Lady Gaga, Katy Perry of Adele
25. Brtdm → Niet jager/nepjager/cupido nog over: Dua Lipa, Lady Gaga en Adele
26. michael90 → Britney Spears

Confirmed goodies: Belg, LuchtManiak (en straks Hillo & Michael90)

Om te winnen moeten we met een masterplan komen, want als die oempaloempas straks nog de goede rollen gaan claimen dan zijn we de sjaak. De Dua Lipa's moeten we vooral met rust laten en niet gaan lynchen (en lunchen), want dat is beter voor ons. Bij vier vs. vier over winnen wij natuurlijk mits wij burgemeester zijn. Het zou handig zijn als het koppeltje burger & burger is, want dan gaan er 2 in 1 keer weg. We moeten dus nog letterlijk 7 mensen wegspelen, en dat is best pittig.

Echt zo weinig nachten nog voor we Lady Gaga moeten hebben, das niet best hoor. Dan wil ik het liefst bij de nachtelijk hapjes echt focussen op Lady Gaga vinden en dan zou ik nu graag Miek eten  ;)

Nacht 6 - Brtdm (groot risico, want hij is niet "confirmed", maar lijkt mij zowel Lady Gaga of Adele mits ik alles correct heb en die kunnen allebei het liefst weg)
Dag 7 - Convans (een niet confirmed voor ons zoals Miek1999, Spacycolours of Brtdm zou beter zijn - maar gok dat alle ogen op Convans gericht zullen zijn)

Nacht 7 - Luchtmaniak
Dag 8 - Spacycolours

Nacht 8 - Belg
Dag 9 - Miek1999

Nacht 9 - Hillo
Dag 10 - Molduck

Nacht 10 - ???

Over in the end:
Molfreak - Jager
Lucy - Dua Lipa
Michael 90 - Britney Spears

Ik snap niet hoe je verwacht dat we sommigen van die namen overdag gelyncht krijgen. Misschien vhaalcje dag en nacht door elkaar.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #17 Gepost op: 17-12-2020, 00:35:31 »
De poel van mensen waaruit we straks kunnen kiezen word steeds kleiner en kleiner als rollen zich bekend maken.

Jullie denken aan nu, maar we moeten ook aan de end game denken. Hillo gaat zich als Cupido bekend maken, en niemand gaat daarop tegen. Dat is alweer een confirmed goodie erbij. Dan gaat niemand meer op Hillo stemmen, want ze weten dat hij Cupido is. Molduck zal niet Britney claimen, dus weten ze dat Michael90 Britney is (kan alsnog niet stemmen, dus die zal wel stemmen krijgen de volgende keer om hem te bevrijden). We hebben er baat bij dat die transactie veel later komt, want dan kan het niet meer. Zullen de burgers ook wel door hebben op dat moment, dus die zal wel bevrijd worden de volgende keer. Dan blijven er niet veel opties meer over om uit te kiezen en sluit het net bij ons. We moeten nu Adele of Lady Gaga eruit krijgen en daarna alle confirmed goodies om te winnen. Anders zit het er niet meer in. Ik moet alleen even denken wie Hillo zou koppelen. Ik denk niet dat hij op het koppeltje zou stemmen om eerlijk te zijn.

Het wordt inderdaad spannender met die "confirmed" rollen. Maar de burgers weten ook dat LadyGaga er nog in zit, dus die zullen ook gaan zoeken en zo zijn alle "gewone burgers" mogelijk lynchvoer. En we moeten er ook rekening mee houden dat vooral de mensen die in staat zijn om een groep achter zich aan te krijgen gevaarlijk voor ons zijn. Dan zie ik hillo, michael90, belg en Lucy wel als gevaarlijk.

Misschien is het nu wel het beste om LuchtManiak te killen. Het lijkt dan alsof Convans onschuldig is, maar ik denk juist dat de verdenkingen dan heel hard naar hem toe gaan. Sowieso LuchtManiak en Belg er als eerste uit denk ik, misschien Hillo daarna.

Een claim (Adele, Katy Perry) kan ook nog natuurlijk, maar omdat Bjorrn z'n verstoringen heeft opgebruikt is dat helaas niet te faken. Misschien pas doen als je heel erg onder vuur ligt. Voordeel is wel dat Adele zich niet snel bekend zal maken, net zomin als LadyGaga, dus men weet het gewoon niet zeker.

True het wordt wel lastiger maar we doen het wel best goed nu :)
lady Gaga wil je niet claimen trouwens! Das gewoon een slechte rol en iedereen stemt je er dan uit hahaha

Haha dat lijkt me logisch idd

Zullen we voor de positieve fanmail bijna allemaal op Bjorrn stemmen? Misschien 1 iemand niet, maar dat Bjorrn 3 stemmen krijgt? Of is dat te link?


Mogen jullie proberen van mij  ::jaja::
Ik ben ook een beetje aan t campaignen bij mede forummers dus dan is t miss wel haalbaar om in de top 3 te komen.
Lijkt me wel prettig als minimaal 1 iemand de top 3 haalt zodat we ook kans hebben op t voordeel.


Brtdm is Adele volgensmij. Miek1999 Lady Gaga. Molduck Dua Lipa. SpacyColours Katy Perry.

Zou goed kunnen. Kan ook dat Hillo Adele is toch, met z'n "hello".
Ik zou wel nogsteeds graag op Miek stemmen, als ze niet Lady Gaga is dan moeten we dat op tijd weten omdat we anders gevaar lopen van Lady Gaga te verliezen.

Kun je nog iets harder campaignen? Bijvoorbeeld Kaaasje om je stem vragen?  ;D

Al gedaan  :P

Miek vind ik ook prima. Rest ook eens? Of liever LuchtManiak?


We moeten nu die Lady Gaga goed hebben. Brtdm is zowel of Adele of Lady Gaga (of toch Dua Lipa). Ik denk Brtdm als Lady Gaga zou een verassing zijn tbh, dus dan denk ik dat hij Adele is.

We hebben nog een paar rondes hoor. LadyGaga moet daadwerkelijk iedereen in een monster veranderen. Dit is nacht 6 dus er zijn max 6 monsters naast LadyGaga met nog 15 deelnemers. Plus we kunnen ook nog info halen uit claims. Spacy of Brdtm als Lady Gaga kan goed, maar eigenlijk denk ik dat Convans het ook nog kan zijn of Miek.

Convans is Dua Lipa.. Hebben ze zelf gezegd ://. Ik begin toch een vermoeden te krijgen dat jij in een koppeltje zit monkeysuncle. Wat een molacties hier.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #18 Gepost op: 17-12-2020, 00:37:51 »
Ja en? Dat zou ik als LadyGaga ook zeggen, hee ik ben Dua Lipa een gewone burger.

Eerlijk gezegd denk ik dat jij in een koppeltje zit met Convans. Zou ook de "red-actie" van Convans verklaren.

Ik geef gewoon mijn stem door op degene die we samen beslissen. Meer niet. Jij bent zo overtuigd van het goed hebben van alle rollen, ik heb daar mijn twijfels bij. Je kunt gelijk hebben hoor, daar niet van. Maar ik staar me daar niet blind op. 8)

Er zijn nog 3 Dua Lipa's over en aangezien de derde zich niet heeft gemeld geloof ik best Convans & Lucy. Die moeten we trouwens ook echt niet gaan lynchen ://.

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Ok, wat wordt het, LuchtManiak, Miek1999 of nog iemand anders? Ik sta overal open voor (om ook even aan te geven dat ik geen liefje van iemand ben). Meerderheid beslist, ik beweeg mee.

Ik stem Miek1999, maar met Luchtmaniak zou ik ook helemaal akkoord zijn. Een andere speler zie ik momenteel de logica nog niet van in.

Ik stem...

1. Belg
2. LuchtManiak
3. Miek1999
4. Brtdm

Trouwens wat ik me ook net bedenk.
Het Mariah groepje (waarvan alleen belg en luchtmaniak nog leven) had maximaal 4 stemmen, want er was een 4-4-4-4 gelijkspel tussen de groepjes. We weten dat HIDM niet mocht stemmen, dus dan heb je 5, maar dan moet er dus nog 1 iemand uit dat groepje een niet tellende stem hebben, of anders gestemd hebben.
De enigen bij wie ik het logisch zou vinden om zich niet aan de stemafspraak te houden zijn Lady Gaga of een burger die gekoppeld is aan een weerwolf. Dat laatste is iets wat ik zeker niet wil uitsluiten  ::vergroot::

Monkeysuncle, zou jij bereid zijn om belg te lunchen als wij dat wilden?

Zeker!

Overigens vermoed ik dat Ricardo hier gewoon aan het f*en is geweest hoor. Hij wás Mariah, maar misschien heeft-ie niet gestemd of heeft-ie iets anders gestemd.

Belg vind ik wel tricky, want Adele kan hem ook beschermen ://.

Ik wil Belg ook niet lunchen  ;D
Die kan misschien zelfs overdag gegeten worden als het meezit. Ik wilde even checken wat jullie reacties zouden zijn.

Ik zou het bij Miek of Luchtmaniak houden.

::rofl:: Jullie testen maar lekker hoor. Ben alleen nog benieuwd wat Ycaris denkt.

Ycaris snapt niet zo goed waarom Sanmol denkt dat jij in een koppeltje zit en dat niet vertelt. Voor een wolf is het toch helemaal niet erg om aan het aan de rest te vertellen als hij of zij door Cupido gekoppeld is?

Verder denk ik dat Miek een goede keus is. Ik denk dat weinig mensen dat aan zien komen, dus minimale kans op bescherming. En grotere kans dat ze een door Lady Gaga ingelijfde is.

Wat ieders rol is, heb ik geen idee van, maar zou het wel heel grappig vinden als Hillo met zijn Hello gewoon verteld heeft dat hij Adele is. Zie ik hem ook wel voor aan.

Ik ga als fan op Bjorrn stemmen. Zou mooi zijn als hij daarmee genoeg stemmen binnenhaalt. Maar als ze iedereen gaan vragen op wie die gestemd heeft, moet ik natuurlijk wel een alibi hebben. D*N zal toch niet de precieze stemverdeling bekend maken, is het wel?

Meiden Hillo is echt cupido ::).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] Wolvenpm
« Reactie #19 Gepost op: 17-12-2020, 00:40:00 »
Als je in een koppeltje zit als wolf met een burger, dan kun je het potje alleen winnen als je volledig tot het einde overblijft samen met je partner. Dus als we met zn 4en allemaal overleven is dat heel ongunstig voor de wolf die is gekoppeld door cupido, wij winnen namelijk niet als het koppel wint, alleen die specifieke wolf en zijn burger partner wint. Dus onze medewolf zou het waarschijnlijk geheimhouden anders gaan we hem of haar saboteren zodat we als wolven als geheel winnen ipv slechts 1 wolf.
Maargoed, dat is niet ons grootste probleem. Wel iets wat ik in mijn achterhoofd houdt  ;D

Ik zie hillo ook wel hinten naar zijn rol op die manier  ::rofl::

En thanks Ycaris!
Dennis zal de specifieke votes niet bekend maken denk ik, als in, wie op wie heeft gestemd, want volgens mij kan hij dat nieteens zien. Dus achteraf kun je makkelijk claimen dat je op een confirmed burger hebt gestemd die een paar votes heeft of een handvol votes. En ik campaign ook bij mede forummers dus hopelijk zou dat niet heel verdacht zijn als ik veel stemmen krijg  :D

Ah, ik had inderdaad slecht gelezen. Ik dacht dat wij als wolven al hadden gewonnen zodra we in de meerderheid zijn. En dat Het dan voor het koppel dus genoeg is om dan ook (allebei) nog in leven te zijn. Maar het één sluit dus het ander uit.

Dan moeten we misschien toch wat kritischer op elkaars voorstellen voor de lunch zijn. Misschien omdebeurt de beslissing maken? Ik heb namelijk geen idee waarom Monkeysuncle wel onderdeel van een koppel zou kunnen zijn, maar Sanmol niet.

Dacht ik toch dat ik in ieder geval jullie allemaal kon vertrouwen. Weg mooie droom  :-[

Ja sinds ik me die regel realiseerde ben ik toch wat alerter op wat iedereen voorstelt  ;D
Jou vertrouw ik wel Ycaris  :D, maar bij Monkeysuncle en Sanmol heb ik wat meer twijfelt.
Misschien is het goed om majority rules te doen?
Dus wel overleggen, maar individueel een nummer 1 keuze doorgeven en dat Monkey dan degene dikdrukt die de meeste voorkeursstemmen heeft?

Voor mij zou mijn nr 1 pick Miek1999 zijn.

Ik denk dat Lucy in het koppeltje zit met iemand (misschien Belg), want Hillo blijft maar herhalen dat Lucy goed is.

Noted. 1x Miek1999. Ycaris en Sanmol, wat says you?

En ja, die Cupido is naar, maar kan aan de andere kant ook voordelig zijn wanneer er twee burgers gekoppeld zijn. En ik denk dat we in het eindspel er echt wel achter gaan komen als er een van ons gecupidood is, dan cupidoden we die wel. Ik kan bv het koppeltje Sanmol-Convans wel zien, lijkt me typisch iets dat zomaar door een Marina-met-humor zou kunnen zijn voorgesteld.  ::rofl::

Maar Cupido weet de rollen van zijn koppel helemaal niet toch?  ;)

Nee maar de twee geliefden weten elkaars rol wel.

Als wij met een paar wolven en 1 burger overblijven is het ook niet al te moeilijk meer  ;D

Zag je die quote van Belg? Heeft nu z'n pijlen gericht op hillo en brdtm, lijkt me niet verkeerd  ::rofl::

Toppie dus  ;D
Laten we hopen / proberen te zorgen dat Hillo het volgende slachtoffer wordt overdag, dat lijkt wel enigsinds haalbaar. Afhankelijk van andere verdenkingen is het misschien ook mogelijk om Convans eruit te krijgen, maar dat moeten we nog maar zien.
Laten we alles op alles zetten om tijd te rekken voor Sanmol en mij, zodat we wanneer het tijd wordt voor een van ons om toch te gaan in ieder geval veel safety kunnen geven aan de andere. (Dat was een beetje mijn doel namelijk met het Frank verstoren tot wolf).

Hear hear! Ik ga kijken of de Mitchkox-heeft-misschien-Sanmol-gezien tactiek nog werkt, maar dat laat ik even afhangen van de richting waar de stemming heen gaat.

Enneh, ik ben blij met dit roedel! We zijn het (lang) niet altijd eens, maar we denken en bewegen wel mee en zijn lekker actief  ::hug:: ::hug:: ::hug::

Jaaa, we spelen het allemaal goed ook! Want met de verdenkingen op ons valt het echt reuze mee  :D

Hopen dat we dit vol kunnen houden team, ik duim voor ons!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human