Auteur Topic: [D] The Diamonds (Koppelpm)  (gelezen 592 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[D] The Diamonds (Koppelpm)
« Gepost op: 16-12-2020, 21:16:44 »

Molduck & Hillo

Whoop whoop! Mocht ik nou ook mezelf kiezen?

Ja dat mag!

Haha ja ik vind het dus altijd fantastisch als je een duo kan vormen met een slechte en dan samen winnen, dus hopelijk kan ik dat gaan fixen. Eerst maar eens een verdacht iemand zoeken dus ::vergroot::

Ik ga voor m’n eerste ingeving en dat is: hillo en Molduck ;D

Molduck!!  ::love:: Wat is jouw rol? Ik heb mezelf aan jou gekoppeld ::tandpastasmiley:: in de hoop dat je wolf bent, zodat we samen moeten overleven ::hyper::

Sorry ik was je vergeten toe te voegen  :-*

Citaat
Hallo hillo,

Wat leuk dat je ons samen gekoppeld hebt.

Ik ben een wolf in schaapskleren. We gaan dit samen overleven  :-* :-*

Ahh wat top,  ::bravo:: perfecter kon niet want je kan dus ook niet ontdekt worden dus de ziener is geen bedreiging voor ons.

Hoe gaan we dit aanpakken? In elk geval delen wie alle wolven zijn denk ik? En als jij dan zorgt dat ik niet uitgekozen wordt door de wolven als slachtoffer, probeer ik je in elk geval buiten schot te houden overdag!

Ik heb geen goed plan van aanpak. Ik zal je buiten shot houden bij de wolven.

We live!! :)

Ik denk dat het goed is dat we alle info delen met elkaar. We willen namelijk dat zowel de wolven als de burgers ongeveer even sterk blijven steeds. En wij in the middle opereren, want we kunnen alleen maar winnen als we final 2 zijn! Neutrale rollen willen we er sws uit, dus laten we daar eerst op jagen. Zowel jullie als wolven als wij samen als burgers denk ik.

Paar vraagjes dus:
- wie zijn allemaal wolf? (En welke precieze rol)
- wat is de wolvenstrategie? Aka: hoe moet ik me gedragen, zodat ze me niét als bedreiging zien?
-

Oeh ik zie nu ook dat er bij jullie vast staat wie de definitieve beslissing maakt wie te doden ‘s nachts en dat jij dat als derde wordt. Dan moeten Perez en nog eentje dood zijn. Top als we qua wolven tzt dus eerst die twee kunnen killen!

Molduck! ::megafoon::
Ben je wakker vannacht? ;D we moeten echt gaan overleggen want er ligt veel verdenking op me en ik denk dat we morgen zomaar eens dood kunnen gaan.

Wie zijn alle wolven? Morgen moeten we er echt eentje uitstemmen namelijk! want anders krijgen de wolven teveel het voordeel en verliezen we ook. Wel chill dat er twee geluncht worden vannacht, als jij weer kan zorgen dat ik dat iig niet wordt. Maar moet makkelijk te doen zijn met als argument dat ik erg verdacht word ;)

We kunnen wel overleggen via discord dat is makkelijker dan via pm.

Ik zou op jacco’s stemmen

Alleen dan kan D*N niet meelezen ;)
Ik ga inderdaad weer Jacco targetten inderdaad, maar wie zijn alle wolven en welke rol precies? Als ik die info heb kan ik onze strategie een beetje uittekenen.

Er is geen reden om het me niet te vertellen toch? We zijn namelijk een losstaand undercover team en dus geen onderdeel meer van burgers/wolven.

Dan praten we verder via hier.
Jacco, mitchkox, bjorrn zijn wolven de precieze rollen weet ik niet. Dat weet alleen D*n.
Wat is jou strategie?
Ik blijf op Jacco stemmen tot hij eruit gaat

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] The Diamonds (Koppelpm)
« Reactie #1 Gepost op: 17-12-2020, 00:27:06 »
Ok top!! Jacco kunnen we er inderdaad wel uitkrijgen denk ik! Ik kan proberen te doen alsof ik Bjorrn blind vertrouw zodat ik geen target voor de wolven word. Maar vanwege mn verdachte positie zit dat ook wel goed denk ik. Maak me nu eerder zorgen dat ik gelyncht word. Maar als troef kan ik nog spelen dat ik cupido ben.

Er waren dus maar vier wolven? Of ligt er al eentje uit?

En wie doet altijd de naam dikdrukken? Dat is de opperwolf.

Ik heb een plannetje dat we zodra jij en nog max 1 andere wolf leven, ik vertel dat ik cupido ben. Dan ben ik vrijgepleit en kan ik niet meer zomaar door de wolven gedood worden (want jij bent 50% van dat team dan). Als jij de laatste bent kan ik evt ook zeggen dat ik mezelf en jou gekoppeld heb en dat jij burger bent. Als jij gecheckt wordt ziet de ziener namelijk een burger!

Molduck, ik ben in de war. Ik heb het idee dat je niet de waarheid vertelt, want Mitchkox kon alleen maar dood als hij zichzelf als wolf opgeofferd zou hebben en dat zou jij dan als medewolf geweten moeten hebben. Er is geen diefrol oid. Als je echt wolf bent dan weet je ook wie wie is, want neem aan dat de wolven dat gewoon tegen elkaar mogen zeggen.

Dus conclusie: er klopts iets niet. En ik ben in de war omdat er geen enkele reden is om niet de waarheid tegen mij te vertellen.

Misschien kan D*N nog even hier in PM bevestigen dat wij alleen maar samen kunnen winnen, of samen verliezen. Er zijn dus enkele opties met mij als cupido (team Goed):

1. Jij zit ook in team Goed -> dan winnen we als team Goed wint, ongeacht hoeveel goeden er nog leven.
2. Jij zit in team Slecht -> dan winnen we alleen als wij met z’n tweeën over zijn, dus alle anderen moeten dood.
3. Jij bent Lady Gaga -> dan winnen we alleen samen als iedereen tot monster gemaakt is. Ook als dat het geval is, is het dus essentieel dat ik dat weet.

En er is nog één optie die in me opkomt en dat is dat jij Britney bent en dat niet tegen mij mag zeggen. Maar dan snap ik niet waarom je zou zeggen dat je wolf bent.

Al met al: hopelijk kan D*N dus nog één keer bevestigen dat wij samen een team zijn en samen moeten spelen om te winnen. Dan is die mogelijke twijfel weg. En dan hoop ik dat je me het echte volledige verhaal kan vertellen, hoe het kan dat Mitch dood is terwijl jij zegt dat hij wolf is. Er zijn namelijk geen rollen die dat konden veroorzaken.

@ D*n
Zou jij de vragen van hillo kunnen bevestigen?

@hillo
Ik spreek volledig de waarheid.

Ik zou op jacco blijven stemmen

Ok! Maar hoe is Mitch dan dood gegaan? En wie willen jullie vannacht gaan lunchen?

Wij willen vannacht jacco lynchen

Hillo

Wat vind je van het nieuwe plan van Belg? Ik vind het een goed plan. Ik ga op mijn laten stemmen. Help jij mee?

Groetjes Molduck

Yes! I’m in. @D*N even een update van contact dat via discord was - Molduck heeft nu gezegd dat ze burger is ;)

Ik hoop dat uit dit plan blijkt dat jij Britney bent Molduck ;D wel jammer dat je geen wolf bent, dat maakte het spel net wat leuker. Maar nu moeten we dus volle bak wolven vinden. En zorgen dat we niet dood gaan.

Hillo ik had d*n ook al een update gegeven van wat er op discord gezegd was.

Heb jij een goed plan om de wolven te vinden?

Het is weer nacht!

Er is drie keer op je gestemd Molduck, dus in theorie mag je het nu zeggen als je Britney bent. Maar ik denk dat het beter is om dat niet in het topic aan de groep te zeggen. Dan wordt je target voor de wolven groter en gaan we mogelijk eraan ;D goed als er verwarring blijft voor de wolven op dat gebied denk ik.

Wel handig om het mij hier te vertellen als het zo is!

Verder ligt mijn verdenking dus op Convans. Wat denk jij?

Kan je een geheim bewaren

Ik ben Britney

Ik vertrouw Belg ook steeds minder met al zijn plannetjes

Frank en monkeysuncle ze doen raar vind ik

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] The Diamonds (Koppelpm)
« Reactie #2 Gepost op: 17-12-2020, 01:20:45 »
Dat vermoeden had ik al ::bravo:: Nice!
Je stem gaat nu dus ook meetellen, maar denk dus fijn als de rest dat nog even niet weet ;D

Belg weet ik niet zo goed. Ik denk dat zijn theorie wel klopt eigenlijk, en hij zit in een verdachte groep, dus ik denk eigenlijk dat hij wel goed is. Dat zou betekenen dat twee van Bjorrn of Frank of Convans wolf moet zijn. Of toch minimaal één als de theorie niet blijkt te kloppen.

Hoi D*N! Vraagje: hoe werkt het als ik beschermd zou worden door Adele en Molduck geluncht zou worden? Is zij dan ook beschermd? Gaat alleen zij dood? Of gaan we allebei alsnog?

(Bescherming is alleen tegen wolven, niet tegen liefdesverdriet)
Ok check!

Check

Hillo er wordt veel op jou gestemd. Hoe verklaar je dit? Ik heb op convans gestemd

Ik moest vandaag helaas m’n rol bekend maken om ons te redden. Hopelijk ligt er nog genoeg verdenking op me dat de wolven me laten leven en hopelijk killen ze jou ook niet, maar wordt erg spannend!

Het is dus sanmol of bjorrn denk ik. Bjorrn zou het echt goed spelen, maar het kan natuurlijk wel.

ik denk dat ik in de vele berichten jou rol heb gemist. ik hoop dat ze jou en mij laten leven. ik ga de volgende keer op bjorrn stemmen om wat ik al eerder over hem zei. doe jij met mij mee?

Ehm Molduck... wat is dat met die claim van Sanmol? Ben jij dus niet Britney? :-X :\'(

Ik kan met honderd procent zekerheid zeggen dat ik Britney ben.

Dan liegt Sanmol dus en moeten we hen killen morgen!

Goed plan ik ga hem verdacht maken. Door te zeggen hij liegt

Sta jij aan mijn kant in het verdacht maken van Sanmol?

Jazeker! Ik sta sowieso aan jouw kant ;D

Het is wel riskant bedenk ik me. Ze kunnen ook Sanmol ipv jou geloven en jou (ons) lynchen. Voor de zekerheid zou ik even wachten of er al anderen zijn die San willen lynchen. En dan stemmen we gewoon mee.

Het is zeker Riskant. Maar meer chaos is alleen maar beter

Als we beide burger zijn is meer chaos niet positief he ;) dan willen we gewoon de wolven dood.

Mijn god! Wat een chaos. Maar sanmol is eruit. En wij gaan nu ook dood, maar hopelijk winnen dan de burgers en hebben we zo toch wat toegevoegd.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] The Diamonds (Koppelpm)
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2020, 01:27:28 »
Waarom speel jij nu eigenlijk open kaart dat zouden toch niet doen hadden we toch afgesproken.

Nu gaan we allebei dood

Dat moest wel om Sanmol weg te krijgen. Goede kans dat we dood gaan inderdaad, maar er zijn ook nog genoeg andere rollen die ze mogelijk weg willen hebben. En Adele is er nog om een van ons te beschermen. Dus ik zie het ook nog wel gebeuren dat we niet doodgaan.

Maar door onze actie gaan de burgers mogelijk wel winnen! En dan winnen wij mee, dood of niet ;)



Oké ik snap je helemaal. Ik wil samen winnen dood of levend.

Maar wat is het plan nu?

Zie het topic: ik heb twee scenarios uitgewerkt. Enige wat wij denk ik nog kunnen doen is zoveel mogelijk info die we hebben delen. Misschien kan jij ook nog ff je hele verhaal doen. Mochten we dan dood gaan dan is er iig geen twijfel meer over hoe dat zat!

Ik lees het net.

Ik zal jou uitleg in het dag 9 topic bevestigen op waarheid

Top! Jouw stem als Britney telde toch niet met dat stemmen op die acts in het begin?

Klopt helemaal. Tot 3x op mijn gestemd werkt sindsdien tellen mijn stemmen mee

Ok! Dan zijn die scenario’s de enige twee/drie die ik enigszins kan verklaren. Of er zijn burgers die logen over hun stem, maar dan blijven dezelfde spelers verdacht.

Mochten we morgen nog leven zou ik voor Ycaris willen gaan. En anders denk ik Bjorrn. En misschien claimt een van de twee nog wel de Adele rol!

Goed plan dan gaan we voor Yaris en anders voor bjorrn

Klinkt als een goed plan


Mochten we zo sterven, het was een mooi spel zo samen! ::bravo:: ::joehoe::



The End ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] The Diamonds (Koppelpm)
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2020, 11:57:16 »
Zelfs op dag/nacht 9 twijfelde ik dus nog aan de rol van Molduck ::rofl::
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [D] The Diamonds (Koppelpm)
« Reactie #5 Gepost op: 17-12-2020, 11:58:41 »
Ja deze chat was wel een hoogtepuntje hoor ::rofl:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] The Diamonds (Koppelpm)
« Reactie #6 Gepost op: 17-12-2020, 13:51:52 »
Dit is goud! ::rofl:: ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly