Auteur Topic: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging  (gelezen 2313 keer)

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #80 Gepost op: 17-04-2021, 17:25:50 »
Meneer de voorzitter,

Volgens mij is Dhr Vans serieus over zijn overplaatsing. Wilt u dit intern oplossen en de uitslag mededelen?

MNKSU
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #81 Gepost op: 17-04-2021, 17:33:53 »
Ja, maar ik vind dat er hier zich heel wat heiliger voordoen dan de paus.
Ik was vorige week nog laat aan het werk op het kabinet en ik hoorde in het kantoor van enkele collega's dat er Bunga Bunga-feestjes plaatsvonden.

Jullie denken waarschijnlijk dat de politieke onschendbaarheid dit met de mantel der liefde zal bedekken, maar ik zorg er persoonlijk voor dat jullie publiekelijk aan de schandpaal genageld worden!

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #82 Gepost op: 17-04-2021, 19:09:05 »
Meneer de voorzitter, ik ben verbijsterd van wat hier gebeurd, de heer convans breekt meerdere keren de regels en hij krijgt alsnog spreektijd. Ondanks zijn stem op mij, dien ik bij deze een motie van verwijdering in!

daarbij wil ik mijn stem op de heer Brtdm vastleggen meneer de voorzitter!
chipsverslaafde <3

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #83 Gepost op: 17-04-2021, 19:51:51 »
Voorzitter, ik sluit mij aan bij Kaaasje: ik dank Brtdm voor zijn antwoorden. We gaan hier niet constant oude Frankfurter of Madrileense koeien uit de sloot halen. Mijn fractie stond destijds met beide benen in de Hollandse klei en heeft van die 'capriolen' en 'kamikaze' niets meegekregen. Laten we het verleden rusten. We moeten nu doorpakken en vooruitkijken. Mijn stem gaat uit naar Brtdm om als eerste een debat aan te vragen. Mocht hij er een zootje van maken, dan kunnen we hopelijk een volgende ronde verder met bijvoorbeeld Vermoljoen, die aan de stemmen te zien ook het vertrouwen krijgt van veel Kamerleden. Convans daarentegen zal zich heel anders moeten gedragen, wil hij het vertrouwen van mijn fractie winnen. Hij heeft nu al lak aan de regels in dit huis, dus hij mag niet te veel macht krijgen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #84 Gepost op: 17-04-2021, 20:05:18 »
Geachte voorzitter

Graag wil ik even buiten het indiener-debat om reageren op de motie van verwijdering, ingediend door de heer Chip. Het lijkt mij niet verstandig om al bij voorbaat, zonder enig idee of iemand een populist is of niet, een kamerlid uit de kamer te verwijderen. Ik steun deze motie niet.

En dan wil ik nog even een antwoord geven aan de heer W V. Meneer V, beste Wouter, uw stem op Vermoljoen heb ik niet meegeteld omdat deze niet vetgedrukt stond. Wellicht doet u er goed aan, als u Vermoljoen echt wilt steunen, uw stem alsnog vet te drukken.

Dank u wel.
Keep calm and eat chocolates!

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #85 Gepost op: 17-04-2021, 20:14:36 »
dus voorzitter als ik het goed zie heeft brtdm de meeste stemmen ::jaja::
chipsverslaafde <3

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #86 Gepost op: 17-04-2021, 20:23:51 »
Geachte voorzitter,

Bij deze stem ik op VERMOLJOEN

Bedankt voorzitter
klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [RNA] Dag 1 - Crisis en beraadslaging
« Reactie #87 Gepost op: 17-04-2021, 20:35:01 »
Geachte voorzitter,

Bij deze stem ik op VERMOLJOEN

Bedankt voorzitter
Geachte voorzitter,
Ik moet de heer V helpen herinneren dat we maar tot 20u00 mochten onze stem laten horen.

Dankjewel