Auteur Topic: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan  (gelezen 1763 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #40 Gepost op: 23-04-2021, 18:43:30 »
Voorzitter,

Drukke dag vandaag met veel vergaderingen, ik kan nu pas aanschuiven bij dit debat. Ik ben zelf net te jong om mee te mogen stemmen. De uitspraken van de heer Convans intrigeren, ik ben heel benieuwd naar wat hij weet en/of vermoedt. Als hij inderdaad meer info heeft over de ziener, dan is dat van grote waarde. Ik heb deze ronde geen stemrecht, maar ik ga eens checken of ik iets uit vorige debatten kan afleiden.

Mevrouw Kaaasje levert heel fijne, genuanceerde bijdragen aan het debat. Dat kan ik wel waarderen. Ik verdenk haar er niet van populist te zijn.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #41 Gepost op: 23-04-2021, 18:48:06 »
Ik wil nog effe wat melden voorzitter, Convans heeft eerst ook al random op vermoljoen gestemd doet nu precies hetzelfde en dat met een zogenaamde hint van de ziener die niemand ziet behalve hijzelf. Daarbij vind ik het onwijs vreemd dat de heer fabiann zonder iets daar in meegaat en zie ik een begin van het volgen van een persoon zonder iets en dat er dan weer een goeie speler uitgaat... Laten we terug naar de feiten inplaats van rare uitspattingen van de heer convans van een  maybe hint van een maybe ziener.
bedankt voorzitter.
chipsverslaafde <3

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #42 Gepost op: 23-04-2021, 18:59:54 »
Voorzitter

Ik kan me goed vinden in de argumenten van de heten D*N en Chardo. Ik ben dan ook voornemens om te stemmen op iemand die op mevrouw Y Caris stemde.
Omdat ik het vervelend vind dat een jongere vandaag zichzelf niet kan verdedigen met een stem op iemand anders zal ik mijn stem uitbrengen op een stemgerechtigd kamerlid dat in de vorige rond op voornoemde vrouw stemde. Ik heb nu even het overzicht niet paraat maar ik zal mijn stem binnen een uur uitbrengen.
Keep calm and eat chocolates!

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #43 Gepost op: 23-04-2021, 19:00:01 »
Meneer voorzitter,

Ik vind dit best complexe materie. Deheer Vans impliceert te weten wie deheer Omtzigt is en welke hints deze verspreidt. Dat noopt mij tot enig wantrouwen richting deheer Vans, aangezien hij dit niet had hoeven melden en hij nu misschien alsnog populisten op het spoor van onze grote held zet.

Maar deheer Chipie is niet echt coherent in zijn uitspraken en aangezien hij een van de spelers was die zijn stem op mij zette, een in mijn ogen laakbare en populistische actie, wil ik, met gevaar voor meeloopbeschuldigingen, mijn stem uitbrengen op mrchipie. De rol van deheer Chipie zal in ieder geval wat duidelijkheid scheppen over de actie van deheer Vans en zijn volger deheer N.

M.N.K.S. Uncle
My fall will be for you

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #44 Gepost op: 23-04-2021, 19:07:29 »
Voorzitter, precies wat ik zei gebeurd nu. Ik kan me ook niet verdedigen aangezien ik niet kan stemmen, iemand roept iets zonder argumenten en dan gaat de rest mee. Dit gaat altijd fout en dat hebben we meerdere keren gezien. We gaan op convans af die van alles en nog wat roept. Want volgensmij ging hij eerst op de heer Vermoljoen zonder reden. Mijn vermoedens naar Fabian en Monkey zijn hiermee meer gegroeid na ook het stemmen op mevrouw Ycaris.

Ik ga niet meer kunnen reageren. Dus alstublieft maak een goeie verstandige keuze gebaseerd op feiten en Niet op geroeptoeter van de heer convans die me net als vaker in weerwolven wil framen tegenover de rest omdat hij weet dat ik dan kans heb op een meltdown.

Groet Chippie!
chipsverslaafde <3

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #45 Gepost op: 23-04-2021, 19:13:58 »
Voorzitter


Als eerste dank aan de heer Fabian N voor dit mooie overzicht. Blijkbaar verzuimt de heer B Rtdm zijn notulistentaak?



Dat overzicht gecombineerd met :

Dit betekent dat de oudste helft mag stemmen. Dit zijn: MitchK, Nieky, Fabiann, Hillo, Wouterv, Kaaasje, Monkeysuncle, Swifty, Brent en Convans.

beperkt de mogelijke verdachten waarop ik vandaag wil stemmen tot MitchK en Fabiann
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #46 Gepost op: 23-04-2021, 19:19:50 »
Voorzitter,

Ik hoop dat de kamer een wijs besluit maakt. De heer Chipie was lang relatief inactief, totdat hij beschuldigd werd. Dat is al opvallend opzich.
Ik zou Convans nu het voordeel van de twijfel willen geven nu Fabiann de 'hint' mogelijk ook begrijpt. (Hoewel het vreemd is dat ik Fabiann opeens vertrouw)

Wellicht moet Omtzigt indien Chipie echt gespot is als populist toch nadenken om zichzelf te openbaren, aangezien de populisten komende nacht natuurlijk ook opzoek gaan naar de hint, mocht het kloppen. Een aantal mensen afstrepen is ook zinvol.



En aan Swifty over het 'verzuim'. Sorry, ik had gisteravond tot vanochtend geen tijd en Fabiann was me voor.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #47 Gepost op: 23-04-2021, 19:26:19 »
Voorzitter


Dan reken ik morgen op een overzicht van onze vertrouwde notulist en durf ik nu te stemmen op Fabiann

Dank u wel


Edit: ik tel tot op dit moment 3 stemmen op MrChipie en 1 op Fabiann. Er moeten nog 6 stemmen uitgebracht worden binnen een half uur.
« Laatst bewerkt op: 23-04-2021, 19:32:38 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #48 Gepost op: 23-04-2021, 19:41:46 »
Dag voorzitter,

Er werd me ingefluisterd dat ik online moest komen om op Fabiann te stemmen.

Groetjes
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #49 Gepost op: 23-04-2021, 19:48:37 »
Voorzitter,

Ik zou nu toch willen adviseren niet op Fabiann te stemmen. Hij speelt een erg gevaarlijk spel als hij populist is en blijkt dat Chipie dat niet is.
En als chip wel populist is, kunnen we hem al helemaal afstrepen denk ik.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #50 Gepost op: 23-04-2021, 19:49:53 »
Dag voorzitter,

Mij lijkt een stem op mrchipie het meest aangewezen om info te vinden.

klaar voor de strijd

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #51 Gepost op: 23-04-2021, 19:51:13 »
Voorzitter,

Ik ga mee met een stem op mrchipie om te zien of dhr Convans over de juiste informatiestukken beschikt ondanks zijn beschofte taalgebruik

You'll never walk alone

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #52 Gepost op: 23-04-2021, 19:53:40 »
Ah toch nog optijd om deze bullshit te kunnen stoppen voorzitter.

Brtdm ik wil eerst effe zeggen dat ik gewoon genoeg online ben bij deze debatten dus inactief is erg misplaatst. Daarbij vind ik het raar dat je meegaat met de onzin van convans wat ik ook onwijs verdacht vindt. en je ziet ook de hele ycaris vote groep op mij gaan, we hebben de wolven gevonden i guess. wat dit is zo doorzichtig. Convans probeert gewoon weer te kutten en het is weer gelukt hoor, succes mmet deze trash. stem maar op mij ik ben klaar met deze trashie kamer  ::zwaai::

bedankt voorzitter!
chipsverslaafde <3

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #53 Gepost op: 23-04-2021, 19:56:06 »
Voorzitter,

Dit is de exact hetzelfde gesprek dat ik vorig spel met Convans had.

Wolf nr 1: Jacco.

Volgende dag vertel ik de volgende. Zoek het maar uit voor de rest. Doei!

Laten we deze opmerking niet negeren  ::vergroot:: Waarom zeg je dit zo stellig Convans?
Ik denk ook nog steeds dat het Jacco is eigenlijk. Er werd teveel op HIDM gestuurd vorige ronde en die bleek een burger (ervan uitgaande dat we zijn echte rol gezien hebben). Zo werd Jacco gered.

Jacco was geen wolf, maar Convans ook niet. Ook geen ziener. Anyway, deja vu all over again dus, maar bij gebrek aan beter ga ik mee op MrChipie. En als het fout is heeft in elk geval Fabiann zich nóg verdachter gemaakt in mijn ogen.


Nieky grab a life vest!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #54 Gepost op: 23-04-2021, 19:57:57 »
Voorzitter,

Nog net op tijd en ik ga mee in mr. Chipie op hoop van zegen.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #55 Gepost op: 23-04-2021, 20:00:05 »
Dan bij deze het echte laatste bericht want ik ga waarschijnlijk weg, convans gefeliciteerd, je hebt het voorelkaar. hopelijk voel je je nu fantastisch.

Gelukkig weten we nu wie de wolven zijn en succes spelers, gooi ze er asjeblieft zo snel mogelijk uit! Ga niet zo snel mee met mensen voor nul info


Groet chippie die niet eens zich kan verdedigen en stemmen, maar ja convans zou het wel weten met niks schreeuwen dat ik het ben

Voorzitter bedankt <3
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #56 Gepost op: 23-04-2021, 20:01:07 »
Ik doe ook maar mijn best in dit spel hoor  ???

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #57 Gepost op: 23-04-2021, 20:03:18 »
Convans nee, je volgt de regels niet, stemt zonder iets. schreeuwt opeens dat je een hint heb voor mij en de ziener heb gezien terwijl er nergens iets staat waar bij naam bijstaat en opeens ben ik de grote verdachte, volgt iedereen en ben ik weg. Dit is vaker gebeurt en het gebeurt weer, en je weet dat ik dan zo doe want dat wil je. succes convans, mijn partij is klaar om met u samen te werken en dat gaat ook nooit meer gebeuren!
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #58 Gepost op: 23-04-2021, 20:04:53 »
Voorzitter,

Mag ik de heer Convans nog eens eraan herinneren de kamer etiquette te volgen? Zoals de voorzitter heeft gemeld telt uw stem niet mee als u dit niet doet, dus "alleen maar je best doen" zou ik naar een iets hoger plan tillen als ik u was. U doet ons allen geen plezier met ongeldige stemmen ingeven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 4 - Jong geleerd is oud gedaan
« Reactie #59 Gepost op: 23-04-2021, 20:11:38 »
Voorzitter!
Er zijn verschillende mensen hier die zich niet aan de regeltjes houden! Gelukkig zijn we voor de rest uitmuntend politici zonder fouten.
Så hva gjør vi nå?