Auteur Topic: [RNA] Nacht 6 - Das niet gek!  (gelezen 892 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Nacht 6 - Das niet gek!
« Reactie #20 Gepost op: 28-04-2021, 00:26:02 »
MIJN favoriete Pokémon is Arcanine!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Nacht 6 - Das niet gek!
« Reactie #21 Gepost op: 28-04-2021, 12:15:47 »
Brent is kinda sus, want dat is MIJN favoriete Pokémon! Ik zal ook even vertellen waarom.

Om te beginnen het beste design. Een motherfucking vuur hond-tijger-leeuw! Een hond is de man zijn beste vriend, dus ik stel me Arcanine ook voor als de meest trouwe Pokémon. Maar in plaats van dat hij naast je loopt, kan je ook op hem rijden! Ik bedoel maar 1 meter 90, dat is groter dan een gemiddeld paard volgens Google. Bovendien zit er met een Attack van 110 best wat spiermassa in deze vurige viervoeter. En daarnaast zijn 95 Speed niet te vergeten. Hij is niet de snelste daarmee, noch komt hij in een hoge speed-tier, maar laten we wel wezen, dat is even snel als Rayquaza bijvoorbeeld. Mocht je sneller willen, dan heeft Arcanine ook beschikking over Extreme Speed, wat aanvankelijk zijn signature move was in generatie 2, totdat hij andere Pokémon zo ver achter zich liet, dat hij uit sympathie de geheimen van de extreme snelheid overdroeg op andere Pokémon. En had ik al gezegd dat Arcanine met zijn stats heel veel mogelijkheden heeft? Hij kan aanvallen, verdedigen, supporten, annoyen, elke functie binnen een team kan hij vervullen. Hij heeft genoeg verdediging om een Weakness Policy te kunnen dragen, hij heeft Agility, Morning Sun voor recovery, Fire Blast, Flare Blitz, Overheat, Wild Charge, Play Rough, Close Combat, Psychic Fang (tegen screens) en onderschat ook zeker niet Intimidate + Snarl. Geen behoefte aan het verlagen van andermans stats? Gebruik Flash Fire als ability of Justified, een ability die enkel hero Pokémon krijgen, zoals Lucario, Gallade en de Swords of Justice. Dit boeit waarschijnlijk niemand, maar in de metafoor van het opvoeden en trainen van je eigen Pokémon, betekent dat dat er heel veel variatie in verschillende Arcanine zit. Als ware hij dus echt je eigen unieke Pokémon is. De beste Pokémon ooit gemaakt.

Brent's favoriete Pokémon is Bisharp omdat die dezelfde kleuren heeft als de Belgische vlag evenals zijn trainer Grimsley. Zo gaat Brent dan ook ieder jaar naar Tomocon:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Samen met zijn beste vriend Alex Thunder.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 28-04-2021, 12:23:19 door Chardo »

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Nacht 6 - Das niet gek!
« Reactie #22 Gepost op: 28-04-2021, 16:15:55 »
Gekke Chardo, wat zit je weer allemaal voor gigantische leugens over mij te verspreiden? Mijn enige echte favoriet is natuurlijk Altaria! Vooral Mega Altaria omdat hij een unieke en fantastische typing (Dragon/Fairy) heeft, een geweldige ability en me steeds doet glanzen van nostalgie aan Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald! Daarnaast danst deze extravagante vogel erg graag, net als ik!



Mag ik hier nog onbeschaamd reclame maken voor de moeder van Chardo, Joyce? Na lange radiostilte probeert deze dame haar digitale carričre weer wat leven in te blazen dus ik zou zeggen: reageer en abonneer!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RNA] Nacht 6 - Das niet gek!
« Reactie #23 Gepost op: 28-04-2021, 16:58:34 »
Voorzitter,

Mijn favoriete Pokémon is Wishiwashi


Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Nacht 6 - Das niet gek!
« Reactie #24 Gepost op: 28-04-2021, 17:23:31 »
Ik vind dit echt niet oké! Nu denkt iedereen van dit forum dat ik zo'n rare moeder heb!

Laat ik die leugen snel uit de wereld halen. Dit is namelijk in werkelijkheid mijn moeder: