Auteur Topic: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie  (gelezen 994 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #20 Gepost op: 1-05-2021, 23:40:47 »
Die rol van Fabiann claimen was wel echt slim ja. Hierdoor kon je al geen Van Haga meer zijn en had je ongeveer de grootste kans van iedereen om vertrouwd te zijn.

Maar je deed zo raar, dat ik echt in de war was.
Ik denk dat het alsnog erg lastig zou worden, ookal hadden we nog de verdachte 4 eruit gehaald vanaf dag 6.

Stel je trouwens eens voor als Luchtmaniak ervoor koos om populist te worden.  :o
« Laatst bewerkt op: 1-05-2021, 23:51:17 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #21 Gepost op: 2-05-2021, 01:54:43 »
Alleen dat hadden jullie gewoon door kunnen hebben als je beter naar Swifty's berichten had gekeken waar ze hintte dat Fabiann Jager Carola was. Maar dat hadden jullie niet door ;D

Sowieso was hillo die dag fantastisch bezig met zichzelf vrij pleiten en vervolgens Chardo onder de bus gooien.  ::bravo:: ik had echt niet verwacht dat die dag alle populisten zouden overleven. Wat dat betreft had het echt anders kunnen gaan want door Jair en Pieter waren wel veel kamerleden uitgesloten van originele populist zijn.

Dank inderdaad aan Convans voor het targetten van mr chipie waardoor Brent (en Fabiann) zich bij ons voegde. Sorry chip, maar jouw dood heeft ons wel twee populisten opgeleverd  ;D

En daarna voor het maken van Fabiann tot debatindiener. Want als de populisten geen burgemeester waren geweest, was de overwinning niet zo makkelijk gegaan. Nu kon Hillo ook Wouterv eruit zetten, wat met een gewone stemming waarschijnlijk niet gelukt was.

Bedankt voor het spelen. Erg leuke vorm zo Aurynn  ::bravo:: Ik heb er weer van genoten.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2021, 01:57:44 door Kaaasje »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2021, 07:55:09 »
Fijn Kaasje dat jij het wel zag ;D Ik hintte ook naar Convans als langstzittende. Monkeysuncle heb ik iets gezegd over kraaien en kippen maar zijn rol was niet bekend. En ik heb volgens mij ook iets gehint over Vermoljoen. Ik was in ieder geval duidelijk over wie ik absoluut vertrouwde. Inclusief Fabiann ::)

Overigens had Jesse Klaver ook nog een populist kunnen zijn.

Als afvallers dachten we dat Vermoljoen geconverteerd was. Die had ik gezien voor het vertrek van Chip, Fabiann daarna. Ik snapte niet wat Fabiann allemaal deed.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2021, 08:02:59 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2021, 09:31:41 »
Gefeliciteerd hoor, wolven! Ja, wij burgers waren vrij kansloos in dit potje.

Ik zat iig goed met m'n verdenkingen richting D*N en Frank, ik heb niet compleet gefaald in m'n eerste online weerwolven ;D 8) Brtdm en ik konden er echter geen enkele ronde een meerderheid voor vinden :-\\

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2021, 12:04:29 »
Poeh, ik zat echt niet best in het spel. Heb heel weinig doorgehad van wat er speelde, zelf een verkeerde keuze gemaakt (nou ja, werd ook wel wat geholpen) en ik merkte dat ik op een gegeven moment echt iedereen verdacht. Kwam ook door al die "zekere" spelers die ineens raar gingen doen.

Aurynn, het was een superleuke setting en dat het niet heel gebalanceerd was maakt ook niet uit, we kunnen onszelf ook wel het een en ander verwijten. Maar 1 populist eruit en die is ook nog eens door zijn medestanders onder de bus gemikt.

Vanaf donderdag een nieuwe kans. Kijken of er wat infinity stones gevonden kunnen worden:








My fall will be for you

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2021, 12:14:47 »
Ohja, vergeten te zeggen, maar idd: supertof georganiseerd, Aurynn! Heerlijk thema, heeft echt goed uitgepakt :D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #26 Gepost op: 2-05-2021, 12:16:02 »
Ik zat helemaal niet in het thema en ik vond het daardoor ook erg onoverzichtelijk, maar dat lag wss gewoon aan mij omdat ik 3/4de van die namen niet kende.

Leuk gedaan Aurynn  ::ok::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #27 Gepost op: 2-05-2021, 12:17:50 »
Maar 1 populist eruit en die is ook nog eens door zijn medestanders onder de bus gemikt.
Eigenlijk alleen door Kaaasje (die toch niet zoveel meer kon uitmaken met haar late stem). Hillo en ik waren toen nog geen populist. Tenminste, ik in ieder geval nog niet.
🜃

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #28 Gepost op: 2-05-2021, 13:59:16 »
Heerlijk spel, goed georganiseerd Aurynn ::bravo::. Leuk thema met alle extra elementen. De uil van Minerva vliegt tevreden door de lucht.

Eigenlijk alleen door Kaaasje (die toch niet zoveel meer kon uitmaken met haar late stem). Hillo en ik waren toen nog geen populist. Tenminste, ik in ieder geval nog niet.
Hillo had net die ronde te horen gekregen dat ie populist was, dus die ook ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #29 Gepost op: 3-05-2021, 09:24:36 »
Heel tof georganiseerd Aurynn  ::bravo::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Nacht 8 - Een moment van reflectie
« Reactie #30 Gepost op: 3-05-2021, 12:51:53 »
Geachte heer de voorzitter, beste Aurynn,

Heel erg bedankt voor dit initiatief op de politieke hype van de afgelopen maand. Met al die lange, harde spelletjes her en der was dit er een die ondanks de hoge politieke druk toch laagdrempelig en gezellig overkwam. Lekker melig overdag iedereen met beleid aanspreken en in de nacht weer de informaliteit loslaten. Nu moet ik daarbij zeggen dat ik op dit forum nooit zo fanatiek te werk ga in WvW en mijn rol heeft daar ook wel aan bijgedragen, wetende dat ik niet gelyncht kon worden en dat het target op mij ook enorm zou verkleinen, nadat ik mijn stemrecht had verloren.

Op een gegeven dag wist ik wel dat D*N een wolf was en ik had sterke verdenkingen jegens Brent, omdat hij plots met een gigantische analyse kwam, terwijl hij hem dat als dorpeling weinig zou schelen. Maar ik wilde mijn fanatisme niet in de weg van het spelplezier laten zitten. Bovendien vond ik het amusanter om een aantal spelers tegen de lamp te zien lopen, door mij te lynchen.

Beste Aurynn, namens mijn hele fractie, nogmaals bedankt en nog veel succes in WidMO 2021!  ::joehoe::