Auteur Topic: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.  (gelezen 4629 keer)

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #20 Gepost op: 14-05-2021, 22:07:09 »
Ben blij dat niet gelijk de nieuwkomer er uit word gestemd. Maar ik heb geen flauw idee.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #21 Gepost op: 14-05-2021, 22:07:43 »
Kan iemand Hautoa beschermen? Of mis ik dan nog andere vrouwen? ::oink::
Tijd voor de comeback van Anne-Sloerie Jung ::blond::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #22 Gepost op: 14-05-2021, 22:18:47 »
Jammer Swifty  ::hug::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #23 Gepost op: 14-05-2021, 22:28:20 »
Miek en Kaaasje vergeten ja. Toch meer dan verwacht.

Ik denk dat Swifty eruit gestemd is omdat de wolven haar als een slimme en gevaarlijke speler zien?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #24 Gepost op: 14-05-2021, 22:28:30 »
Had jij het wel verwacht dan?
Niet perse verwacht maar ik vind het ook zeker niet onverwacht of een gekke keuze.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #25 Gepost op: 14-05-2021, 22:40:00 »
Ik denk dat Swifty eruit gestemd is omdat de wolven haar als een slimme en gevaarlijke speler zien?
Ja denk ik ook

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #26 Gepost op: 14-05-2021, 22:45:55 »
Ik denk dat Swifty eruit gestemd is omdat de wolven haar als een slimme en gevaarlijke speler zien?

Dat lijkt me inderdaad een logische keuze zo de eerste nacht. Wel jammer dat het inderdaad meteen een vrouw moest zijn. ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #27 Gepost op: 14-05-2021, 22:50:08 »
Nou swifty heeftmaar 1 ding gezegd dus vandaar, maar ze is indd ene sterke en slimme speler
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #28 Gepost op: 14-05-2021, 23:34:48 »
Mitch K. sinds dat je de burgemeester bent kun je ons vast wel vertellen wie je verdenkt.  ::joehoe::.

Dat lijkt me inderdaad een logische keuze zo de eerste nacht. Wel jammer dat het inderdaad meteen een vrouw moest zijn. ::rofl::

Is het een logische keuze? Ik weet nog tal andere mensen die ook heel slim zijn hoor.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #29 Gepost op: 14-05-2021, 23:57:12 »
Is het een logische keuze? Ik weet nog tal andere mensen die ook heel slim zijn hoor.
Nouja, een logische keuze als in: ze moeten ergens beginnen. En een tactische speler is dan een logische keuze. Daarmee zeg ik niet dat er geen andere slimme mensen aan dit spel meedoen.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #30 Gepost op: 15-05-2021, 00:01:31 »
Nouja, een logische keuze als in: ze moeten ergens beginnen. En een tactische speler is dan een logische keuze. Daarmee zeg ik niet dat er geen andere slimme mensen aan dit spel meedoen.

Swifty vond ik vorig potje anders vrij slecht spelen ::rofl::. Toen zat ze er helemaal naast.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #31 Gepost op: 15-05-2021, 00:10:58 »
Who the hell is Bucky?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #32 Gepost op: 15-05-2021, 00:13:04 »
Swifty  :\'(

Ik weet van de spelletjes weerwolven (zowel online als in real-life tijdens spelletjesdagen) dat Swifty een fanatieke en slimme speler is. Wellicht dat ze daarom vermoord is door de villians??? Of wellicht is er wel een andere reden? Denk dat dat nu vooral speculeren is.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #33 Gepost op: 15-05-2021, 00:43:38 »
Ik ga wel weer beginnen met een lijstje van mensen die ik verdacht vind.

1. Fabiann, hij lijkt een moederrol aan te nemen. Alles is zielig, en heeft aandacht nodig. Lijkt niet een spel te spelen om te winnen, maar om sympathie te winnen van de rest.  Vorige keer probeerde Kaaasje dit ook en ze won. Had haar toen ook gelijk door.

2. JaccoS en Hautoa, beiden spelen het spel tot nu toe een beetje raar voor mij. JaccoS is heel erg stil en zegt alleen af en toe wat. Wolven zijn wel eens vaker lekker stil om geen aandacht te trekken. Hautoa staat bij mij op de gedeelde tweede plek, omdat ik hun burgemeester stem raar vond. Weerwolven stemmen ook wel eens op iemand willekeurig. Ik krijg een raar gevoel bij hun beiden. Dus ik wil wel weten wie ze verdenken.

3. Michael90, verloor de finale tegen Swifty, dus hij wist wat ze kon als speler. Misschien een persoonlijke reden om haar als eerste op te eten.

4. Chardo, want ik had hem niet verwacht. Hij is slim, weet veel van Marvel dus waarom zouden ze hem niet als eerste op eten. Ik kan twee redenen verzinnen. Reden 1: onder de weerwolven zit een vriend van Chardo (Brent en/of Aurrynn). Reden 2: Chardo is zelf een wolf.

Wie ik niet verdenk:

Kaaasje, Mrchipie, Molfreak Arno en eigenlijk ook Mitch K.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #34 Gepost op: 15-05-2021, 01:31:33 »
Awh, ik beschouw het maar als een compliment dat ik jouw nummer 1 ben. :-*

Het valt me wel op dat je nu vooral de stille en gemoedelijke spelers verdacht vindt. Die rol heb jij dit keer overduidelijk niet aangenomen. Bewuste keuze?
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #35 Gepost op: 15-05-2021, 01:48:24 »
Awh, ik beschouw het maar als een compliment dat ik jouw nummer 1 ben. :-*

Het valt me wel op dat je nu vooral de stille en gemoedelijke spelers verdacht vindt. Die rol heb jij dit keer overduidelijk niet aangenomen. Bewuste keuze?

Tja, jullie wouden mij niet als burgemeester hebben.. maar ik doe alsnog een betere job dan meneer Kox hier. Ik vroeg om burgemeester te worden en heb er zelfs hard voor gecampaigned. Helaas gunde jullie mij het niet. Zeg wat je wilt over Daisy, maar toen zij burgemeester was was ze een steen goede. Vond haar toen bloed irritant, want ze ging gelijk iedereen ondervragen én mijn wolventeam wou onder de radar blijven. Dus ik ga nu ook stevig iedereen ondervragen als ik nou burgemeester ben of niet.

Iemand moet namen gaan noemen, dus dan doe ik dat maar. Ik vind het wel grappig hoe ik als niet eerlijk word bestempeld, terwijl ik juist heel open kaart speel. Als niemand iets begint over verdachten dan staan we over 4 dagen nog steeds in de koliezen te wachten. Die wolven mogen wel even zweten... Zeg wie verdenk jij dan Fabiann. Noem eens een naam.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #36 Gepost op: 15-05-2021, 01:55:45 »
Swifty  :\'(

Ik weet van de spelletjes weerwolven (zowel online als in real-life tijdens spelletjesdagen) dat Swifty een fanatieke en slimme speler is. Wellicht dat ze daarom vermoord is door de villians??? Of wellicht is er wel een andere reden? Denk dat dat nu vooral speculeren is.
Wie is er wel eens bij die Real Life spelletjesdagen geweest ::vergroot:: ::vergroot::?
Så hva gjør vi nå?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #37 Gepost op: 15-05-2021, 04:38:18 »
Nou swifty heeftmaar 1 ding gezegd dus vandaar, maar ze is indd ene sterke en slimme speler
en zo wel meer toch? Het is niet zo dat er nou na een dag al het veel gepost is ::rofl::

En andere reden waarom Swifty vermoord zou kunnen zijn is omdat ze vorig rondje vrij onverdacht bleef en de villains misschien dachten dat dat weer zo zou zijn? Dit werd vorig rondje in de populisten chat genoemd als reden om voor iemand te gaan, ook al bij de eerste dagen.

Ik snap verder niet zo goed wat Sanmol met de moederrol bedoeld waar hun Fabiann van beschuldigd. Ik snapte dat vorige keer eigenlijk ook niet zo wat daar mee bedoeld werd  Ik probeerde vorig rondje ook helemaal niks in die trant maar goed, wel fijn dat het wel gewerkt had ::rofl::
Dat gezegd hebbende, ik kreeg wel ook een villain-gevoel bij Fabiann's bericht over Swifty's dood. Maar mijn gevoel is nou niet echt bepaald een goede raadgever...


Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #38 Gepost op: 15-05-2021, 08:58:10 »
Wie is er wel eens bij die Real Life spelletjesdagen geweest ::vergroot:: ::vergroot::?

uit mijn bloot hoofd:

Ik
Dennis
Tim
HIDM
Hans

Ben wel niet zeker of die laatste 2 Swifty ooit ontmoet hebben.
klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MCU] Dag 2 - Longing. Rusted. Seventeen. Daybreak. Furnace. Nine. Benign.
« Reactie #39 Gepost op: 15-05-2021, 09:03:09 »
Who the hell is Bucky?
Een oude vriend van captain America die gebrainwashed werd en een super soldaat werd die heel sterk was.