Auteur Topic: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll  (gelezen 1852 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #20 Gepost op: 19-05-2021, 14:56:22 »
Oh ja klopt DRenziboy, dat had je daarna nog uitgelegd toen er om gevraagd werd. Die had ik gemist omdat in je bericht met je stem geen uitleg stond en ik de stemmen aan het nakijken was en wat er in het bericht met de stem stond.

Ik vind het momenteel lastig en blijf wel een beetje bij mijn lijstje van dag 3. Zeker nu Hautoa ook een wolf bleek, vind ik Miek1999 wel verdacht.
Als je zo'n switch verdacht vindt, is jouw switch eigenlijk verdachter omdat je het ná Miek doet en er waarschijnlijk geen stemmen meer voor Chardo bij zouden komen. De stem van Miek was zogezegd bepalender voor Fabiann's dood dan die van jou.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #21 Gepost op: 19-05-2021, 15:02:29 »
Ik heb nog even de topics vluchtig overlopen, maar word er ook niet veel wijzer van. Ik richt me vooralsnog voornamelijk op de mensen die Chardo hier noemt, over de dag waarop Fabiann werd weggestemd.

Ik geloof dat de villains niet allemaal hetzelfde zullen hebben gestemd en juist verdeling wilden zaaien.
Dan hebben we D*N die op Mrchipie stemt, maar alsnog met al mijn 'hints', niet zijn stem aanpast naar Fabiann. Vreemd.
LuchtManiak stemt met MitchK mee op mij.
JaccoS stemt vervolgens op LuchtManiak, wat een eerste stem op hem was en ook wel beargumenteerd, wat mij doet concluderen dat dit geen schijnwerper is, maar dat die twee echt niet samenwerken. Hetzelfde geldt voor Ricardo, die daarin meegaat.

Aurynn maakt dan nog een extra spoor op JaccoS. Nog meer verdeling. Michael90 stemt daarin mee.
Monkatoky op TimvDons, heel random. Maar weer een extra verdeling.
Wouterv stemt op mij.

Verder ben ik het weer eens met Kaaasjes scherpe analyses, maar vorige keer bleek ik daar als normaal Kamerlid niets aan te hebben. ;D Toch neig ik er wederom naar haar te vertrouwen.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #22 Gepost op: 19-05-2021, 15:33:15 »
Eerlijk gezegd zou het mij niks verbazen als de burgemeester dit potje een slechte is, hij wilde het al zijn voor zijn rol en nu moet hij een wijsgeer spelen terwijl hij langzaam zijn "vrienden" naar het slachtblok ziet gaan.

Hij kan zichzelf hiermee in een nare spagaat hebben gewerkt.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #23 Gepost op: 19-05-2021, 15:49:25 »
Als je zo'n switch verdacht vindt, is jouw switch eigenlijk verdachter omdat je het ná Miek doet en er waarschijnlijk geen stemmen meer voor Chardo bij zouden komen. De stem van Miek was zogezegd bepalender voor Fabiann's dood dan die van jou.

Nogmaals heb ik Miek niet verdacht om die switch. Dit heb ik eerder al twee keer aangegeven. Mijn switch was er pas toen ik de hints van Chardo zag toen ik online kwam. Dit kan bij Miek1999 ook gebeuren. Het gaat mij om de momenten waarbij Miek1999 Hautoa heel erg aan het verdedigen was. Dat staat los van het Fabiann gebeuren. Zowel Fabiann als Chardo konden prima wolven zijn zoals ik eerder al aangaf

Ik heb verder geen clue wie het moeten zijn. Miek en Brent zijn voor mij wat iets verdachter. Ik ga mijn lijstje erbij pakken en kijken op wie ik ga stemmen


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #24 Gepost op: 19-05-2021, 15:50:55 »
Eerlijk gezegd zou het mij niks verbazen als de burgemeester dit potje een slechte is, hij wilde het al zijn voor zijn rol en nu moet hij een wijsgeer spelen terwijl hij langzaam zijn "vrienden" naar het slachtblok ziet gaan.

Hij kan zichzelf hiermee in een nare spagaat hebben gewerkt.

Oh nee ik zie mijzelf zeker niet als een wijsgeer of iemand die goed in het spel is. Net als jij speel ik voor het plezier en heb ik het vaker mis dan goed. En ik ben sowieso geen burgemeester die vooraan gaat staan om besluiten te nemen, zeker niet als ik geen idee heb wie ik moet verdenken

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #25 Gepost op: 19-05-2021, 15:56:21 »
de momenten waarbij Miek1999 Hautoa heel erg aan het verdedigen was.

Daar heb ik geen actieve herinnering aan ??? het enige wat ik zei op dag 1 was dat ik vond dat 'stil zijn' een onovertuigend argument was om iemand te verdenken omdat er op dat moment heel veel mensen stil waren, en toen noemde ik in diezelfde zin inderdaad  Hautoa ook, maar dat is niet 'heel erg verdedigen'  :P
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #26 Gepost op: 19-05-2021, 15:58:06 »
Ik vertrouw wouterv niet, en sanmol deelde ook die menig. In de eerste ronde stemde hij op chardo. En de vorige stem ronde ging hij pas laat mee op hautoa.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #27 Gepost op: 19-05-2021, 16:02:35 »
Ik vertrouw wouterv niet, en sanmol deelde ook die menig. In de eerste ronde stemde hij op chardo. En de vorige stem ronde ging hij pas laat mee op hautoa.

Dat weet ik maar

In ronde 1 vertrouwde  ik Sanmol  nog niet, ik hield nog in gedachten dat die of een brutale villain was of misschien een nog brutalere looier.

Bij de stem op Hautoa was ik gewoon pas zeer laat online (gecombineerd met het feit dat een groot deel al vroeg stemde).
klaar voor de strijd

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #28 Gepost op: 19-05-2021, 16:03:23 »
Daar heb ik geen actieve herinnering aan ??? het enige wat ik zei op dag 1 was dat ik vond dat 'stil zijn' een onovertuigend argument was om iemand te verdenken omdat er op dat moment heel veel mensen stil waren, en toen noemde ik in diezelfde zin inderdaad  Hautoa ook, maar dat is niet 'heel erg verdedigen'  :P

Ik heb gewoon niet zoveel andere argumenten haha. Ik ben druk met werk, dus reageer en lees tussendoor en vanavond ook weinig tijd. In de tussentijd stem ik op Brent en misschien switch ik nog als iemand hints gaat geven of iemand komt met een goede theorie.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #29 Gepost op: 19-05-2021, 17:03:29 »
Ik was dit door de songfestivaldrukte en school al even vergeten. Wat een nacht ::oink::. Ik vind Giorgio nog steeds erg onder de radar spelen en daarom kan ik hem niet echt peilen. Ik stem voorlopig op Giorgio, omdat er ATM geen beter alternatief in mijn ogen is. En ik vind trouwens ook dat we een zwakke Iron man hebben!
Så hva gjør vi nå?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #30 Gepost op: 19-05-2021, 17:29:17 »
Mijn uitleg om op Fabainn te gaan was misschien een vingerwijsje, maar er was er weldegelijk eentje. Direct nadat Sanmol op hem ging ging Fabiann terug op Sanmol, dit om ervoor te zorgen dat er discussie blijft en niet iedereen meteen vol op Fabiann zou gaan.

Brent is waarschijnlijk de looier, stemt 2 dagen op Sanmol, puur om nu aandacht te krijgen.

Gevoel zegt: Luchtmaniak en michael90 als mogelijke wolven, maar dat is echt puur gevoel.

Mijn gevoel zegt redelijk hetzelfde. Mijn stem gaat voorlopig uit naar Michael90
Eindelijk...

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #31 Gepost op: 19-05-2021, 18:33:53 »
Ik weet het niet echt, Na deze slachtveld. Ik ben zo niet thuis dus ik stem gewoon op Wouterv die ik eerder ook al verdacht vond
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #32 Gepost op: 19-05-2021, 18:40:16 »
Zo, wat een slagveld ::oink:: We gingen zo lekker en nu drie slachtoffers in 1x  ::ohno::

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds niet helemaal in het spel zit. De drukke werkdagen helpen ook niet direct mee om alles goed te kunnen doorlezen en te analyseren. Gelukkig is er vandaag nog niet veel gepost zodat ik niet veel berichten hoef terug te lezen. En de analyses van andere zorgen wel voor een goed beeld ::bravo:: Ik heb alleen nog geen idee waarop ik kan stemmen. Maar ik zie ook al dat de stemmen tot nu toe zeer verspreid zijn en niet alle motivaties voor een stem vind ik even sterkt (maar dat is wellicht mijn mening. Ik ga de afgelopen dagen nog maar eens teruglezen ::jaja::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #33 Gepost op: 19-05-2021, 18:48:21 »
Dat weet ik maar

In ronde 1 vertrouwde  ik Sanmol  nog niet, ik hield nog in gedachten dat die of een brutale villain was of misschien een nog brutalere looier.


Bij de stem op Hautoa was ik gewoon pas zeer laat online (gecombineerd met het feit dat een groot deel al vroeg stemde).

Ik vertrouw jouw op dit moment het minste, Dus bij deze krijg je mijn stem wouterv
« Laatst bewerkt op: 19-05-2021, 18:55:33 door Monkatoky »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #34 Gepost op: 19-05-2021, 18:57:22 »
Kan iemand mij uitleggen waarom ik verdacht ben?

-Omdat ik niet blind op Fabiann meeging (aangezien het ronde 1 was en er 0 info was)
-Omdat ik laat was met op Hautoa stemmen (omdat ik pas laat online was, én er vroeg gestemd werd).


klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #35 Gepost op: 19-05-2021, 19:02:41 »
ik stem op MrChipie

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #36 Gepost op: 19-05-2021, 19:10:15 »
Miek ga ik in elk geval niet op stemmen ondanks dat velen haar verdenken.
Fabiann noemt namelijk Miek niet op de eerste dag wanneer wordt gevraagd welke andere vrouwen er nog meedoen. Kan bewust zijn, maar ik denk eerder dat hij gewoon niet goed in de lijst van deelnemers keek op dat moment en als Miek een wolf was geweest zou Fabiann dat geweten hebben.




Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #37 Gepost op: 19-05-2021, 19:10:17 »
Ik stem voorlopig op Hadewychisdemol, die nog niet veel heeft toegevoegd en zonder echt goede reden laat op Hans stemt.

Ook heeft HIDM gezegd dat hij een normale superheld is zonder vijand, misschien om te stimuleren dat meer mensen zoiets gaan zeggen en de villains rollen kunnen elimineren? Of hij heeft stiekem wel een vijand en hoopt hij dat de villains hem daarom niet vermoorden? Ik zie niet echt een reden waarom een gewone superheld dit zou zeggen op dat punt in het spel? (En misschien is dit van mij dan weer helemaal niet slim om te benadrukken omdat het info geeft aan de villains maar toch...)

Ook bij monkatoky heb ik het idee dat er iets niet helemaal pluis is, maar heb daar eigenlijk niet echt goede redenen voor. Juist doordat hij vraagt over de kamerindeling. Misschien probeert hij zo als held over te komen en weet hij als villain al meer over of de moord met de ruimtes te maken hebben?


Maar het is allemaal een beetje een shot in the dark, maar volgens mij hebben meer mensen daar last van...

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #38 Gepost op: 19-05-2021, 19:13:59 »
Ik moet zo weg en ik weet het even niet dus ik ga op Giorgio omdat hij op michael90 stemt en michael vertrouw ik wel ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MCU] Dag 4 - This day extracts a heavy toll
« Reactie #39 Gepost op: 19-05-2021, 19:14:55 »
Ik wilde ook net op Hadewychisdemol gaan stemmen. Wat Kaaasje al eerder zei, Vulture zit niet in de Ebony Maw kamer, dus de kans is groter dat we een villain pakken als we iemand anders lynchen.

Gezien Black Panther nog in leven is, zou die het misschien ook aandurven om deze informatie te delen?
« Laatst bewerkt op: 19-05-2021, 19:56:20 door Chardo »