Auteur Topic: [MCU] Dag 9 - You took everything from me  (gelezen 1795 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #40 Gepost op: 29-05-2021, 00:43:20 »
Ik weet alleen dat Chip dus cultleider is.


Ik stem op Brent

Echt Chip, hoe zwaar kan je falen in een weerwolvenspel, het begint zielig te worden  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 29-05-2021, 00:46:16 door Convans »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #41 Gepost op: 29-05-2021, 01:27:18 »
want ik ben het weer he, chippie die moet je nooit geloven :-\\
Heeft (bij mij althans) helemaal niks met jou te maken hoor ::hug:: Elk spel is weer anders ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #42 Gepost op: 29-05-2021, 03:30:25 »
Echt Chip, hoe zwaar kan je falen in een weerwolvenspel, het begint zielig te worden  ::rofl::

Dit bevestigd mij meer een meer hoe echt jij bent.... wat een walgelijke reactie, niet dat ik anders ben gewent.

Ik ben bij deze klaar met het spel, ik ga niks meer zeggen. zoek het maar uit!!!
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #43 Gepost op: 29-05-2021, 07:57:09 »
Stop eens met boos worden. Het is maar een spel.

Ik begrijp gewoon niet waarom je nu leerlingziener claimt als je mij gisteren zogezegd al gezien hebt  ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #44 Gepost op: 29-05-2021, 10:19:24 »
We proberen ook allemaal maar het spel te spelen op onze eigen manier. Daar is niets zieligs aan, ook niet als het niet lukt en zeker niet als je je best blijft doen. Laten we het verder niet persoonlijk maken en het voor iedereen leuk houden om een volgende keer weer mee te doen :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #45 Gepost op: 29-05-2021, 10:25:55 »
Nee, maar Chip maakt het nu persoonlijk door te gaan zeggen: 'het is altijd ik, niemand gelooft mij'. Maar wat moet ik anders zeggen als we met een paar mensen 100% zeker zijn dat hij liegt? Ja Chip je liegt, maar we geloven je hoor!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #46 Gepost op: 29-05-2021, 10:34:31 »
Interessante wending ;D

Scenario 1. LuchtManiak is leerlingziener en Brent villain
Opvallend is dat LuchtManiak hints heeft achter gelaten maar ik eerder dacht dat de hints naar Captain America wezen. Daarom zijn hints ook stom want dan heeft diegene die het echt is, niet echt de neiging om iemand tegen te spreken tenzij het super obvious is.
DRenziboy, juist diegene die LuchtManiak eerder steunde, is afgelopen nacht overleden. Opvallend!

Monkeysuncle gaf toe dat hij een kopieerfout had gemaakt. Dat zou pleiten voor dat Brent onschuldig is. Ik zie trouwens dat de tijd van de PM 12 minuten later is dan die van mij, maar ik weet niet wat je met de feitje moet :P

Scenario 2. Mr chipie is leerlingziener en Convans villain
Wat ik dan niet snap is dat Chip gisteren dit  niet verteld heeft. Het spel zou dan voorbij zijn; we hoefden niet door te spelen om ook de neutrals te elimineren.
Wat ik ook niet snap is dat mr chipie in eerste instantie na de post van LuchtManiak zijn stem naar Brent wijzigt. Dit is ook niet logisch als je weet dat Convans de enige overgebleven villain is.

Scenario 3. Iemand anders is leerlingziener en iemand anders de villain
Misschien zijn LuchtManiak en Chip wel beide de neutrals en willen ze zo aan elkaar duidelijk maken wie nog geen Avengers zijn? Of is een van de twee een villain?

Aan alle scenario's zitten eigenlijk gekke dingen, dus ik heb nog niet besloten wat ik ga doen.

Ik moet wel zeggen dat die neutrals een extra interessante dimensie aan het spel geven zo  ;D
« Laatst bewerkt op: 29-05-2021, 10:39:26 door Kaaasje »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #47 Gepost op: 29-05-2021, 10:42:28 »
Ik kan enkel met zekerheid bevestigen dat Chip geen leerlingziener is. Maar dat weten jullie wss ook wel.

Of LuchtManiak leerlingziener is? Geen idee, maar dan zou er nog een 3de leerlingziener moeten opstaan en dat gebeurt niet, dus ik vermoed dat LuchtManiak echt de leerlingziener is.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #48 Gepost op: 29-05-2021, 11:12:23 »
Ik zit er nog een beetje mee dat monkeysuncle zich ermee bemoeide :P
Maar ja als niemand anders zich wil melden als de leerling ziener kunnen we niet anders dan op Brent stemmen

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #49 Gepost op: 29-05-2021, 11:38:24 »
Ik stem op D*N, want hij wint graag verkiezingen geloof ik.  ::tandpastasmiley::
Mijn stem heb je schat!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #50 Gepost op: 29-05-2021, 11:40:26 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #51 Gepost op: 29-05-2021, 15:52:05 »
Oké maar even oprecht en serieus, ik ben echt niet de laatste wolf. Waarom zou monkeysuncle anders in dit topic zeggen dat hij een kopieerfout heeft gemaakt bij mijn rol? Dat is toch gewoon bewijs dat ik geen wolf ben?

Het feit dat iedereen er zo snel op springt, en dus ook de echte wolf, zegt genoeg lijkt mij.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #52 Gepost op: 29-05-2021, 16:20:57 »
Er zijn 2 zaken die ik vreemd vind:

1) Niemand (zelfs niet de leerlingziener) spreekt Luchtmaniak tegen. Zolang dat niet gebeurd, lijkt zijn rol duidelijk.

2) Ik kreeg mijn rol 13 min voor jou, Kaaasje 12. Nochtans waren wij bij de laatste die meededen.


Voorlopig doe ik Brent maar ik sta open voor een plottwist
klaar voor de strijd

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #53 Gepost op: 29-05-2021, 16:30:35 »
Ik weet zelf ook niet precies hoe de vork aan de steel zit, maar het is duidelijk dat de wolf/neutrale rol gewoon nog proberen om een neutrale rol te laten winnen in plaats van de goodies.

Als ik de laatst overgebleven wolf was en LuchtManiak was echt de leerlingziener, dan had ik toch zelf gewoon ook leerlingziener geclaimd in plaats van een gewone superheld.

Jullie moeten het zelf weten, maar ik heb mijn best gedaan. En als de leerlingziener zich alsnog gewoon wenst stil te houden, dan is diegene gewoon een zeer slechte speler.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #54 Gepost op: 29-05-2021, 16:33:32 »
Maar chip is de leerling ziener niet dus moeten we wel denken dat LM het is als niemand anders zich meldt. Dus is er nog iemand anders die deze rol wil claimen? Anders blijf ik bij Brent

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #55 Gepost op: 29-05-2021, 17:16:29 »
Ik reageer nu in belang van spel niet van de heer
Convans die ik niet meer ga spreken, ik ben wel de leerlingziener, dan geloven jullie het maar niet. Maar wat ik al zei gister geloofde ook niemand mij, en waa het handiger geweest om het te rekken tot vandaag monkey is er zelfs bijgekomen dus luchtmaniak is geen ziener. En dan zeggen jullie ja de echte ziener, dat ben ik!!!!! Kan convans wel zeggen ik weet het zeker, schat dat zeg je alleen omdat je ontmaskerd bent
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #56 Gepost op: 29-05-2021, 17:25:57 »
Oke, maar jij bent zeker geen ziener  ::rofl::

Dus wat is je tactiek dan in het spel?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #57 Gepost op: 29-05-2021, 19:51:22 »
Ik vind het allemaal maar vreemd, maar ik ga toch maar voor Brent

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #58 Gepost op: 29-05-2021, 19:57:56 »
Als de echte leerlingziener gewoon stil blijft, is het wel erg slecht gespeeld hoor  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MCU] Dag 9 - You took everything from me
« Reactie #59 Gepost op: 29-05-2021, 20:31:20 »
VICTORY  ::bravo::