Auteur Topic: [MCU] - Wolven PM  (gelezen 305 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[MCU] - Wolven PM
« Gepost op: 29-05-2021, 20:44:29 »
Nacht 1

Hoi team! ::bravo::

Mooie eerste overwinning te pakken! ::ok::

Wie zijn jullie? Ik ben Red Skull, aartsvijand van Captain America.

Hoi! Lekker beginnetje al!  ;D ::bravo::

Ik ben Loki (aartsvijand van Thor). Iemand al een idee wie we gaan kiezen?

Chardo gaat ons echt haten als we hem er meteen uitgooien he?  ;D


Daar heb ik ervaring mee ja

;D

Ik zou iemand doen die op MitchK heeft gestemd. Daar kunnen ze de minste conclusies aan verbinden denk ik...

Geen slecht plan, hebben we in ieder geval plus minus 11 opties.

Monkytoky is een vriend die me niet verdenkt en ik vast wel wat mee kan regelen nog

Ik ben trouwens Killmonger (N'Jadaka/Erik Stevens)

Supervillain, aartsvijand Black Panther

Jeetje weer zo’n gemene weerwolf, maar wat een dreamteam weer

::bravo::

Ik ben Klaw (Ulysses Klaue), een villain zonder aartsvijand!



Iemand doden die op MitchK gestemd heeft lijkt me een topidee, ja! Liever niet Chardo meteen, want dat kan zijn broze hartje natuurlijk niet aan.

Ik ben trouwens Vultura (of hoe je het correct spelt)

Geen Chardo en geen monkey? Wie dan wel? Wellicht iemand die duidelijk aanwezig was? Of juist iemand die nog niet erg actief was?

Ik heb even een rijtje gemaakt van de MitchK-stemmers (exclusief onszelf en Monkatoky) op volgorde van stemmen en gekeken naar hun posts tot nu toe:

* Miek1999 (hoeft zoals altijd geen burgemeester te zijn, stemt zonder stemverklaring voorlopig op MitchK)
* Swifty (stemverklaring dat MitchK al burgemeester wilde worden voordat hij zijn rol wist)
* JaccoS (hoeft geen burgemeester te zijn en stemt zonder stemverklaring op de enige echte)
* hillo (geen stemverklaring, vraagt naar regels)
* wouterv (geen stemverklaring)
* michael90 (heeft van de meeste personages nog nooit gehoord, MitchK mag wel een keer burgemeester zijn)
* putyourHANSup! (stemt zonder stemverklaring even snel, heeft weinig tijd om nog online te komen)
* Aurynn (vraagt naar argumenten Sanmol en MitchK, kiest uiteindelijk voor laatstgenoemde)
* Kaaasje (vraagt naar regels, geen stemverklaring vraagt nog wel of er nog anderen zijn)

Ik twijfel tussen Swifty en wouterv. Aan de ene kant lijkt mij wouterv wel een goede om te lynchen, omdat Brent en ik zijn songfestivalhostbuddies, dus onder het mom van 'dat zouden ze toch nooit meteen de eerste ronde doen'? Of valt dat juist teveel op? Swifty is analytisch sterk en bleek in het vorige potje ook een groot gevaar voor de wolven te zijn.

Ik ben ook eerder geneigd naar Swifty. In mijn ogen een hele sterke speler die je beter kwijt dan rijk kan zijn

Swifty vind ik prima. Wellicht zorgt dat nog voor verdenkingen bij andere

Swifty vind ik ook prima! Sterke speler inderdaad. Ik doe meteen even dikdrukken, dan hebben we dat in ieder geval al staan. ::ok::

Of denken jullie trouwens dat deze opmerking ze dan naar mij gaat leiden?

> Is Swifty nou de enige vrouw in dit gezelschap? Dat kan natuurlijk niet ::brunette::

Nee dat denk ik niet persoonlijk
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] - Wolven PM
« Reactie #1 Gepost op: 29-05-2021, 20:45:03 »
Swifty lijkt me inderdaad de beste keuze. Krasse dame en ze heeft vaak erg veel door!

Hebben we trouwens een tactiek hoe we dit spel willen spelen of gaan we gewoon op ons buikgevoel af?

Een tacktiek bedenken is altijd goed in mijn optiek. Belangrijk is in ieder geval dat we niet te veel elkaar volgen om zo als groep over te komen, maar dat lijkt mij vrij logisch.

Eens, succes komende dag! ::bravo::



Succes allemaal! ::bravo::

Nacht 2

Shit, jammer dit. Ik moest switchen, omdat Chardo al hintte naar zijn rol. Zou hij echt Peter Parker zijn?

En wat doen we met de verschillende kamers?

Jank. Ik moet even op gaan letten de volgende dag. Heeft iemand door wie Chardo is? Want ik heb de hints oprecht gemist door het snelle teruglezen ::schaam::

Wel goeie zet Mitch, om nog te switchen.

(Wacht, moet Fabiann nu uit deze PM trouwens?)

Hij zal wel mogen meelezen.

Ja hoor, alleen niet reageren  :-X

Chardo refereert naar Peter Parker oftewel Spider-Man

Wat zullen we inderdaad met de kamerverdeling doen? 2+1+1? Dat voelt het meest random verdeeld.

En voor wie gaan we vannacht? Ik vraag me af of Sanmol een belangrijke rol heeft, lijkt nu de looier maar is dat waarschijnlijk niet.

Mja, geloven we dat? Waarom moest dat gehint worden? Kon 'ie toch ook gewoon zeggen?

We zijn nog met zijn drieën helaas.

Zou Sanmol lunchen gevolgen kunnen hebben voor Brent en mijzelf? Wij hebben beide op het gestemd!

Geen idee of het klopt uiteraard…

4 toch? Hautoa, Brent, jij en ik

4 toch? Jij, Brent, Mitch en ik?
En ik denk niet dat dat gevolgen heeft, juist niet misschien zelfs.

Ik moet leren tellen (ik geef mijn biertje de schuld haha)
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] - Wolven PM
« Reactie #2 Gepost op: 29-05-2021, 20:45:36 »
Maar wie gaan we lunchen? Sanmol omdat hij nu wel vrijgepleit is? Chardo vanwege zijn claim? Iemand anders?

Ik zou Chardo nog even laten, mogelijk is hij echt Peter Parker. Ik ga liever voor iemand die mogelijk ziener is. Sanmol had mij, Fabiann en Tim op hun lijstje staan. Misschien dus toch beter iemand anders kiezen. Iemand die meer op de achtergrond is? Of chip bijvoorbeeld?

Mij had hun toch nog niet genoemd? Of heb ik ergens overheen gelezen?

Oh excuus, dat dacht ik. Heb het even gecheckt en is inderdaad niet zo. Wat denken jullie Brent en Mitch?

Sanmol vond mij niet verdacht, maar hun schreeuwen veel en mensen lijken hem nu niet te verdenken. Dat is een goed excuus. Soort vrijgepleitte speler. En inderdaad Chardo is minder gevaarlijk als PP dan een eventuele ziener. Giorgio en Hillo hebben niet gestemd en zitten op de achtergrond, dus die zou ik nu nog even laten

We hebben nog even, maar toch…

Zal ik hem even voor de zekerheid alvast op Sanmol zetten?

Prima, nu hopen dat dit nu niet onze kant op komt ::jaja::

We kunnen toch meegaan met het feit dat hun nogal onverdacht zijn

Sanmol lijkt me helemaal prima!

Typisch Brent  ::rofl::

Ik zal waarschijnlijk wel onder vuur komen te liggen, dus even kijken hoe dat gaat. We gaan wel zien of Sanmol lunchen gaat backfiren. :P

Komende dag heeft iemand trouwens wel een extra stem, daar moeten we wel rekening mee houden.

Verder wel fijn dat Mitch compleet niet verdacht wordt. ;D En ik denk dat Brent moet opletten dat ie niet te inactief is, als ie dat vorige keer als wolf ook was.

Brent zal ook nog laag op de rader blijven. Ikzelf heb een hele kleine verdenking vanwege de looierclaim op Sanmol. Ben benieuwd of zijn lunchen daar nog iets aan gaat veranderen. We will see.

Nacht 3

Shit guys.... Is het zo dat we nu Sanmol sowieso kunnen killen? ::rofl::

Sorry Hautoa, na 4 stemmen had ik al weinig vertrouwen dat we je konden redden ::hug::

Als Chardo trouwens Spider-man is, moeten we hem vermoorden, want dan krijg we een dubbele lunch. Ik verwacht echter dat Chardo beschermd gaat worden door thor vanavond. Sanmol zal niet beschermd kunnen worden, maar wellicht kan iemand anders hun wel beschermen ???

Wat een blamage! Ik zou gewoon voor Sanmol gaan, want anders wordt het nog een grotere blamage

Had jij verwacht dat we Hautoa nog hadden kunnen redden dan??? Ik zag persoonlijk weinig kans.

Wel vermoed ik dat om dit moment zowel Mitch als jij als ik niet als hoofdverdachte worden bestempeld, dus als we het een aantal dagen kunnen volhouden is er niet direct een man overboord.

Hautoa had geen handige actie vorige ronde. Daardoor kwam ze in beeld en ze viel niet te redden. Door snel te schakelen zijn we misschien wat gezakt. Ik zou voor Sanmol gaan. Hun worden totaal niet verdacht én het zou me niet verbazen als hun nog een prima rol hebben

Eens eens, ben ook voorstander van Sanmol. Kans is zeer groot dat Chardo nu wordt beschermd door Thor. Sanmol kan, zover ik weet, door niemand nu beschermd worden. Of kijk ik nu verkeerd?
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] - Wolven PM
« Reactie #3 Gepost op: 29-05-2021, 20:46:07 »
Volgens mij ook niet. Of Thor beschermd nu Chardo niet maar volgende ronde wel, omdat Thor weet dat we voor Sanmol gaan. Ik zou Chardo maar even laten leven deze en ook volgende nacht

Inderdaad, die kans is aanwezig. Belangrijkste is in ieder geval dat wij nu iemand lunchen. Een tweede lunch is fijn, maar dat kan altijd later nog.

Precies. Ik heb het idee dat Monkatoky misschien een goede rol heeft. Ik vind het lastig om hem te pijlen nu het online is. Hij zegt relatief weinig, waar hij normaal best op de voorgrond is. Maar hij werkt fulltime en kijkt misschien ook niet heel vaak. Maar ik denk dat hij mij best volgt en niet snel op mij stemt. dus voor nu kunnen we hem best goed gebruiken. En hij is denk ik geen ziener, want dan zou hij mij al hebben bekeken en aangesproken hebben

Belangrijk is om snel de heks en de ziener te vinden ::jaja::

Ik heb zomaar het idee dat Chipie, Convans en/of JaccoS zo'n rol heeft. Van vrij actief naar minder actief. Waarbij Convans en JaccoS natuurlijk ook druk zijn met WIDM Online.

Bij Monkeyotky (of hoe je het ook schrijft) zijn laatste bericht kreeg ik op eens beschermengelsfibes ::jaja::

Hij heeft de rollen wel goed bekeken en er inderdaad over nagedacht.

Na de drievoudige moord kwam zombie-Hautoa nog even langs.

Oehhh nice! (Sorry, ik hou verder m'n mond ::hypocriet:: )

Nacht 4

Dus wat gaan we doen? Wouter zal beschermd worden gok ik!

Gaan we voor Chardo? Maar of iemand anders?

Ik twijfel over Monkatoky. Hij wist dus niet hoe het met de kamers zat. Hij heeft dus geen rivaal. Hij is een gewone superheld of met speciale krachten eventueel.

Hebben jullie een idee wie de ziener of beschermer kan zijn?

Geen idee ::ohno::

Dus wat wordt het? Gaan we voor een wat onbekendere persoon?

Ik zou eerlijk gezegd voor Michael of Miek durven gaan. Ik vond het opvallend dat Miek statig beweerde dat ze hem wel vertrouwen.

Volgens mij is zij de ziener, maar dat is niet zeker. Als we haar nu doden echter, dan weet men zeker dat Michael goed is.

Miek is zeker een optie? Ik denk dat we Wouter en Chardo deze ronde buiten beschouwing moeten houden vanwege de Bengel en dan Chardo de volgende ronde vermoorden.

Dan zet ik voor nu Miek1999 op dikgedrukt. Mochten we voor Michael gaan dan passen we dat gewoon aan
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MCU] - Wolven PM
« Reactie #4 Gepost op: 29-05-2021, 20:46:44 »
Nacht 5

Wie gaan we vermoorden?

Gaan we het risico nemen om gewoon voor Hillo te gaan?

Ja we moeten risico nemen dus laten we gewoon Hillo proberen

Nacht 6

Hillo.



::hug:: :-X

Nacht 7

Ik leef nog jongens! Ik hoop wel dat jullie met mij meeleven hoor!



Nou er zitten naast mij nog dertien (!) mensen en dus dertien rollen in het spel. HIDM claimde al een random superheld zonder aartsvijand. Michael90 kan niet de beschermer zijn (stemde bij dag 3 op JaccoS, terwijl aartsvijand van Red Skull). Spider-man stemde op MitchK (Drenziboy of Chardo), maar het moet haast wel Chardo zijn. Dag 7 leert ons dat Kaaasje wel Black Panther moet zijn.

Captain America (Beschermer + Jager)
Wong (Leerlingziener)
Scarlet Witch (Heks)
Nicky Fury (Cultleider)
Agent Coulson (Reserve Cultleider)
Nebula (Looier)
Random superheld zonder aartsvijand
Random superheld zonder aartsvijand
Random superheld zonder aartsvijand


LuchtManiak (Iron Man) - ??
mrchipie - ??
Chardo - Spider-Man (vijand Vulture) (?)
D*N - ??
Convans - ??
michael90 - ??
Aurynn - Confirmed goodie door Ziener
DRenziboy - ??
wouterv - Baby Groot
Hadewychisdemol - Random superheld zonder aartsvijand
putyourHANSup! - Confirmed goodie door Ziener
Monkatoky - ??
Kaaasje - Black Panther (Vijand Killmonger)

Het is lastig kiezen. Mrchipie en Convans hitsen elkaar op en ik heb het gevoel dat één van hen Scarlet Witch is. Kaaasje en HIDM spelen ook lekker in op elkaar. Michael90 en D*N verdenken elkaar ook, volgens mij. Aurynn en Wouterv zijn mega inactief en gaan gewoon mee met iedereen. Eigenlijk wil ik gewoon dat ofwel wij winnen, ofwel de neutrals. Daarom ga ik voor Chardo (hij gaat mij zo haten) deze nacht, hij is totaal niet verdacht. Mocht hij niet Spiderman zijn, dan is het DRenziboy.

Misschien mag ik toch nog dubbele wraak nemen omdat Spiderman een aartsvijand is van de wolfjes ::love:: ::zwaai::

Nacht 8

Nou ik zit er nog in hoor, bedankt voor al jullie steun en toeverlaat! In ieder geval ben ik wel WOEST want jullie verklappen aan al die dode losers dat ik de overgebleven wolf ben? Waarom praat ik nog zelfs met jullie?! Ik kreeg al stalkerige berichten van Ricardo dat hij weet dat ik het ben, dus hoe zit dat? BIECHT OP! In ieder geval heb ik hem wijsgemaakt dat ik de leerlingziener ben, dus dat gaat vlotjes. Eventjes recapituleren:



Captain America (Beschermer + Jager)
Wong (Leerlingziener)
Scarlet Witch (Heks)
Nicky Fury (Cultleider)
Agent Coulson (Reserve Cultleider)
Nebula (Looier)
Random superheld zonder aartsvijand
Random superheld zonder aartsvijand


LuchtManiak (Iron Man) - ??
mrchipie - ??
D*N - ??
Convans - ??
michael90 - ??
Aurynn - Confirmed goodie door Ziener
DRenziboy - ??
wouterv - Baby Groot
Hadewychisdemol - Random superheld zonder aartsvijand
putyourHANSup! - Confirmed goodie door Ziener
Kaaasje - Black Panther (Vijand Killmonger)

Als ik het goed lees, dan zijn er na HIDM nog maar twee random superhelden zonder aartsvijand. Dat kan wellicht bijna iedereen zijn. Ik moet me er bij neerleggen dat mij geen lang leven meer beschoren zal zijn, daarom heb ik wel gewoon zin om een risico te nemen. Het zou ideaal zijn als in de leerlingziener kan doden, maar Captain America zou ik ook wel fijn vinden. Zelfs al ga ik dan maar dood door zijn jagerskills (hoe overpowered is dat trouwens?! take notes JW!)

Mrchipie gaat op Convans, dus die laten we er mooi in. D*N denkt dat LuchtManiak het is, dus die laat ik lekker leven om dat verder uit te spelen morgen. Michael90 is sowieso niet Captain America, dus die laat ik ook maar leven. De rest speelt zo saai dat ik die personen niet eens ga behandelen. DRenziboy zei gisteren dat hij Convans en mij verdenkt, maar toch ook Monkatoky. Nuja die laatste is dus dood EN hij zei laatst dat Convans voor hem niet meer verdacht is. Eén en één is twee, dus hij gaat quasi zeker op mij stemmen. En zijn vervelende overzicht elke keer, weg ermee! Dus ik ga lekker DRenziboy opsmikkelen. King Dedede is trouwens een flopkarakter!

En toen werd Brent op dag 9 door LuchtManiak ontmaskerd.
My fall will be for you