Auteur Topic: [GW] Dag 2  (gelezen 3068 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[GW] Dag 2
« Gepost op: 7-06-2021, 20:58:13 »
6u02
Vroeg op de dag worden de meesten al wakker. Ze hebben helemaal niet goed geslapen. Er vormt zich vrij snel een rij voor de koffieautomaat. Na het ‘ontbijt’ loopt iemand naar het toilet. Bij het binnengaan struikelt de persoon haast over iemand. Er ligt iemand op de grond! “Ha-hallo?” Geen reactie. De maskers mogen niet afgezet worden maar aangezien hier niemand in de buurt is … De persoon op de grond is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Snel loopt de vinder terug naar de bank en vertelt wat hij gezien heeft. De anderen staan aan de grond genageld. Dan barst de discussie los …



Tijd voor actie
- jullie gaan iemand lynchen. In geval van een gelijkspel geeft de stem van de bankdirecteur de doorslag.

- zorg dat je stem dikgedrukt is

- er is tijd tot dinsdag 8 juni, 20u30 om in dit topic te overleggen, te bespreken en te stemmen
2024: wie is de Mol?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #1 Gepost op: 7-06-2021, 21:01:51 »
Hmm Nieky eruit. Voor mij is dat een beetje zoals Swifty in het vorig potje. Potentieel goede speler die de wolven liever niet lang in het spel hebben

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #2 Gepost op: 7-06-2021, 21:02:16 »
JAAA, we zijn eindelijk echt begonnen!  ::bravo::

En Nieky  :\'(

hij was een gewone burger neem ik aan? of wordt dit weer zo'n potje waarvan we niet weten hoeveel wolven er zijn en geen idee hebben welke rollen er nog in zitten? In dat geval bel ik mijn psycholoog alvast weer op.  :P
(edit: laat maar. of ik keek niet goed, of er is iets toegevoegd binnen een minuut)

nou, wie zullen we hier eens verantwoordelijk voor nemen?

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #3 Gepost op: 7-06-2021, 21:02:30 »
Jammer Nieky! Goeie speler die we er inderdaad nog wel even bij hadden willen houden.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #4 Gepost op: 7-06-2021, 21:12:07 »
Nooo Nieky :\'(

Hoewel ik Nieky hoog heb zitten, helemaal als het om spellen gaat, heeft hij wel al een tijdje niks/weinig gedaan geloof ik. Dus van de deelnemerslijst vind ik hem niet direct de meest gevaarlijke speler. Mocht dat wél de reden zijn dan denk ik eerder aan een beetje de oldskool players als wolven dan newbies.
Nieky grab a life vest!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #5 Gepost op: 7-06-2021, 21:27:36 »
Ik vind Nieky wel een opvallende keuze. Eigenlijk zoals hillo aanhaalt, wel (schijnbaar) een goede speler maar niet heel actief de laatste tijd. Wie hebben er allemaal al veel met Nieky te maken gehad?

En Brtdm doet wel interessant met z'n overzichtje maar vooral de vraag die hij stelt is mij niet duidelijk: hoeveel wolven zijn er eigenlijk? Of lees ik er overheen?

@Molcrazy zitten alle rollen erin? En hoeveel wolven zijn er?
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #6 Gepost op: 7-06-2021, 21:35:36 »
Nou komt natuurlijk weer de vraag of we een minder actief persoon eruit gaan stemmen, omdat we totaal geen aanwijzingen hebben, of dat we vrijwel random gaan stemmen.

Waarom Nieky eruit is, weet ik niet precies. Het zal denk ik niet liggen aan wat hij op dag 1 heeft gezegd, want het enige wat hij die dag zei, was zijn steun aan Hillo geven.
Het lijkt me gewoon dat het doel van de wolven was dat we er niet veel mee zouden opschieten.
Met welke wolven we te maken hebben, kan denk ik alles zijn. Daar zitten waarschijnlijk zowel 'ervaringsdeskundigen' als (bijna) nieuwkomers tussen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #7 Gepost op: 7-06-2021, 21:37:03 »
@Molcrazy zitten alle rollen erin? En hoeveel wolven zijn er?

Alle rollen doen mee ::jaja::

Hoeveel wolven? Tsjah :-X
2024: wie is de Mol?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #8 Gepost op: 7-06-2021, 21:42:02 »
Nieky :(


Het doet mij inderdaad wel denken aan mijn exit het vorige potje de eerste nacht. Hij heeft net zo weinig gezegd als ik toen die eerste dag.

Valt er iets te zeggen over de bankdirecteurstemming dan?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #9 Gepost op: 7-06-2021, 21:43:58 »
Ik vind mijn stem richting Chipie wel erg verdacht, zouden we samen wolf zijn  ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #10 Gepost op: 7-06-2021, 21:44:07 »
Hoeveel wolven? Tsjah :-X

rip

Wat is logisch? 3 of 4 wolven denk ik. En dan nog een welp.
En als we ze er dan eindelijk allemaal uit hebben gebonjourd, dan komt er natuurlijk ook nog zo'n psychopaat langs.


Er is vannacht toch ook een kluis geopend? iemand hier nog belangrijke info over?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #11 Gepost op: 7-06-2021, 21:48:55 »
No nieky, we gaan ze pakken ::hug::

Nou zou convans nu eindelijk wel wolf zijn! Convans moet toch ooit een keer gebeuren :P


Het is indd wel een enorm rare keuze net als swifty vorige keer.

Monkey doet me denken aan een oud potje waar een wolf ook vroeg hoeveel wolven er waren ::vergroot::

en brtdm thanks voor het lijstje! hou zouden de wolven hebben gestemd, splitten?
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #12 Gepost op: 7-06-2021, 21:53:33 »
Monkey doet me denken aan een oud potje waar een wolf ook vroeg hoeveel wolven er waren ::vergroot::

Hé, ik was eerst!
(hoewel ik altijd groot voorstander ben om de burgemeester te elimineren totdat ik het ben  ;D)


en brtdm thanks voor het lijstje! hou zouden de wolven hebben gestemd, splitten?

Ja, volgens mij is tot nu toe uit elk potje wel gebleken dat die splitten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #13 Gepost op: 7-06-2021, 21:54:25 »
No nieky, we gaan ze pakken ::hug::

Nou zou convans nu eindelijk wel wolf zijn! Convans moet toch ooit een keer gebeuren :P


Het is indd wel een enorm rare keuze net als swifty vorige keer.

Monkey doet me denken aan een oud potje waar een wolf ook vroeg hoeveel wolven er waren ::vergroot::

en brtdm thanks voor het lijstje! hou zouden de wolven hebben gestemd, splitten?

Jouw avatar is echt irritant. Ik dacht dat Convans op zichzelf stemde  ::rofl::

En wat zou jij dan een logische keuze vinden? Ik vind Nieky een opvallende maar geen rare keuze.

Wat betreft de hoeveelheid wolven, ik vroeg me al af of ik het moest posten(ivm dit soort reacties), maar als bankdirecteur weet ik wel graag waar ik aan toe ben  ::vergroot::
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #14 Gepost op: 7-06-2021, 22:00:33 »
Nieky eruit...

Kan inderdaad omdat hij wat minder actief is of omdat hij een sterke speler is. Lastig om hier echt conclusies aan te verbinden ::ohno::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #15 Gepost op: 7-06-2021, 22:04:07 »
No nieky, we gaan ze pakken ::hug::

Nou zou convans nu eindelijk wel wolf zijn! Convans moet toch ooit een keer gebeuren :P


Het is indd wel een enorm rare keuze net als swifty vorige keer.

Monkey doet me denken aan een oud potje waar een wolf ook vroeg hoeveel wolven er waren ::vergroot::

en brtdm thanks voor het lijstje! hou zouden de wolven hebben gestemd, splitten?

Ja zoals vorige keer en dan stem je er bijna de belangrijkste rol uit aka Captain America ::schaam::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #16 Gepost op: 7-06-2021, 22:11:27 »
Ik hou je in de smiezen meneer aapsoom ::vergroot::

en thanks Dennis topazzz maar voor de avatar ::)

Ik denk dat er 4/5 wolven zijn ofzo, dat is meestal wel het aantal tenzij er tweede kamer praktijken zijn ::hypocriet::

Dan is er gesplit tussen mij hillo en monkey

Mrchipie: Brtdm, monkatoty, Convans  (Hier moet er dan 1 tussen zitten)
Monkey: Dn, Hillo, Ricardo, swifty, timvdons, mitch (hier 2 omdat monkey gewonnen heeft?)
Hillo: Luchtmaniak, Monkey, giorgio, Michael90 (Hier kunnen er dan ook 2/1 wolf zitten)

En Niekey had gestemd op Hillo dus ja
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #17 Gepost op: 7-06-2021, 22:23:09 »
Ik vond het opzich ook wel opvallend dat Monkey (en daarna Hillo) niet op zichzelf stemde en zelfs nog opperde dat hillo last minute nog kon wijzigen om te winnen.

Stel dat hij wolf is, maar geen burgemeester wilde zijn, wordt het natuurlijk interessant. Zouden andere wolven dan wel op hem hebben gestemd? maar nu speculeer ik misschien te ver door.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #18 Gepost op: 7-06-2021, 22:27:05 »
De kans dat de wolven niet allemaal op dezelfde persoon hebben gestemd, is wel heel erg groot ja :-X

De vraag is of de wolven een medewolf als burgemeester willen. Ik denk het wel. In dat opzicht is Hillo erg onverdacht door niet op zichzelf te stemmen, maarja hij kan gewoon te laat geweest zijn.

Maar daarom vind ik Hillo voorlopig wel minder verdacht.

En deze theorie gaat helemaal de prullenbak in als de wolven geen burgemeester wilden worden  :P

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #19 Gepost op: 7-06-2021, 22:34:38 »
Ja maar dat krijg je dan bij Mitch toch ook vorige ronde? en stel monkey is wolf dan denk ik dus dat er 2 wolven mee hebben gestemd met hem om hem toch burgemeester te maken. en als hij er veels te lang in zit dan zien we ook of hij wolf is of niet, of de ziener moet hem effe bekijken wat een logische keus is ::jaja::

maar ik ga voor convans voor nu, omdat hij er sowieso 1 wolf bij mij stemmers moet zitten en ik brtdm en monka meer vertrouw Niks persoonlijk convansje :-*

chipsverslaafde <3