Auteur Topic: [GW] Dag 2  (gelezen 3064 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #40 Gepost op: 8-06-2021, 09:26:56 »
Brtdm heeft een soort fixatie op het burgemeesterschap, alsof hij denkt dat hij het van mij gaat krijgen  >:D

Ik neig nu naar een van de minder uitgesproken spelers. Giorgio bijvoorbeeld.
My fall will be for you

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #41 Gepost op: 8-06-2021, 09:36:40 »
Ik zie potentieel verdacht gedrag bij hillo. Eerst zeggen dat je burgemeester wilt worden, maar dan niet zelf de beslissende stem daarvoor geven.

Wellicht had je niet verwacht dat je daadwerkelijk een kanshebber zou zijn, en wilde je het toch liever niet worden om uit de spotlights te blijven?

Verder weet ik niet wat ik moet maken van de ongoing heisa tussen Mr. Chipie en C.O.N. Vans.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #42 Gepost op: 8-06-2021, 10:10:17 »
Oké volgens mij kan ik dit niet helemaal volgen op dit moment.

Ik denk ik ieder geval dat we op dit moment nog niks concreet moeten zoeken achter de MrChipie / Convans “discussie”. Is het niet obvious dat de wolven dit zouden gebruiken als rookgordijn? Oftewel zouden de wolven zich hier aan branden?

Oké het is een hersenspinsel maar toch?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #43 Gepost op: 8-06-2021, 10:22:04 »
Convans en mrchipie zijn vast de geliefde 😜

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #44 Gepost op: 8-06-2021, 10:36:53 »
Ja toen ik het schreef dacht ik hmm, ik pas zelf in dit profiel ::rofl::

Maar jij ook mister!  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Zo gevaarlijk vind ik Nieky niet meer hoor zolang ie zijn kleren aanhoudt ::wenkbrauw::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #45 Gepost op: 8-06-2021, 10:37:54 »
Convans en mrchipie zijn vast de geliefde 😜
Haha dat zou nog wel eens kunnen.

Enige vraag is dan waarom hij Convans target? Wellicht omdat hij verwacht dat niemand meegaat?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #46 Gepost op: 8-06-2021, 10:50:47 »
Omdat hij dat de vorige keer ook deed denk ik Tim, dus zo worden ze niet ontdekt als geliefden ;D ik vind het een mooie theorie!


Hillo, wie schaar je er nog meer onder dan? Of wie vooral niet?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #47 Gepost op: 8-06-2021, 11:05:15 »
Haha dat zou nog wel eens kunnen.

Enige vraag is dan waarom hij Convans target? Wellicht omdat hij verwacht dat niemand meegaat?

Ik denk dat ze hoe dan ook samenwerken. De vraag is of ze dat doen als geliefden als wolven. Zou jammer zijn als we een van hen eruit stemmen, en dat door de liefdeskoppeling we spelers met een sterke rol kwijtraken.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #48 Gepost op: 8-06-2021, 11:32:29 »
Omdat hij dat de vorige keer ook deed denk ik Tim, dus zo worden ze niet ontdekt als geliefden ;D ik vind het een mooie theorie!


Hillo, wie schaar je er nog meer onder dan? Of wie vooral niet?

Zou een logische redenatie zijn, maar blijft wel opvallend in ieder geval. Vraag is wel of we inderdaad het koppeltje er direct uit willen hebben zoals LM aangeeft.

Ik heb in ieder geval nog geen idee op wie ik ga stemmen, dus ik blijf dit topic vandaag aandachtig volgen. Hopelijk vinden we nog aanknopingspunten  ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #49 Gepost op: 8-06-2021, 11:38:02 »
Ik ben geen koppeltje met Chip hoor  ::rofl::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #50 Gepost op: 8-06-2021, 12:03:48 »
Zo even tijd om bij te lezen. Ik heb nog totaal geen idee wat een verstandige keuze is voor mijn stem. We hebben natuurlijk ook nog bijzonder weinig informatie. Ik lees rustig mee..
Eindelijk...

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #51 Gepost op: 8-06-2021, 12:07:40 »
Ik ben geen koppeltje met Chip hoor  ::rofl::

Met Dennis dan?  ;D
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #52 Gepost op: 8-06-2021, 12:12:31 »
Met Dennis dan?  ;D

Liever met Chip dan  ::rofl::  :-X

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #53 Gepost op: 8-06-2021, 15:38:47 »
In de wetenschap dat ik misschien weer vergeet te stemmen vanavond ga ik nu alvast een naam opnoemen. Maar omdat ik niet weet wie in godsnaam op de slachtbank gelegd moet worden stem ik maar op mezelf.

Ik stem op DRenziboy
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #54 Gepost op: 8-06-2021, 15:50:39 »
En weer gaan we de chip en convans ruzie kant op......


We hebben geen ruzie!!!!!!! My god


Mag ik hem niet eens meer verdenken ofzo? Ik hou mn mond maar ik ben er klaar mee als het nu alleen maar daar om gaat draaien en we niet normaal een spel kunnen spelen zonder dat we dat gedoe loslaten dan hneb ik er geen zin in 
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #55 Gepost op: 8-06-2021, 15:55:48 »
Al twee die vrijwillig het spel uit willen? Wauw. Zelfs op de Titanic duurde het langer voordat iedereen van boord sprong.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #56 Gepost op: 8-06-2021, 16:16:14 »
nee maar ik wil gewoon geen gezeik in het spel, en als ik niet eens convans kan verdenken die ik gewoon verdenk net als dat jullie andere mensen verdenken. dan heb ik er geen zin meer in! Convans en ik zijn gewoon goed, check mn avatar ::rofl::  en laten we gewoon het spel spelen zonder ieets daaarbij, ik verdenk gewoon convans monkey en tussen de hillo stemmers zit een wolf en monkey 1-2 wolven. denk ik

ik ben ook de enige die tot nu toe dingen zegt ::vergroot::

maar laten we stopen met het chipie convans gezeik, ik mag hem verdenken en hij mij punt.
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #57 Gepost op: 8-06-2021, 16:16:40 »
Al twee die vrijwillig het spel uit willen? Wauw. Zelfs op de Titanic duurde het langer voordat iedereen van boord sprong.

Laten we samen springen?

Als iedereen op zichzelf stemt , dan mag de burgemeester beslissen en zien we meteen of we hem kunnen vertrouwen  ::vergroot::

Ik twijfel tussen Hillo en Monkey. Beiden deden erg vreemd bij de burgemeesterstemming

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #58 Gepost op: 8-06-2021, 16:17:37 »

maar laten we stopen met het chipie convans gezeik, ik mag hem verdenken en hij mij punt.

Ja, maar je reden is wel niet echt logisch. Met die reden moet je alle deelnemers verdenken he

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 2
« Reactie #59 Gepost op: 8-06-2021, 16:22:00 »
hoezo er is kans dat er een wolf bij mijn stemmers zit, en van die mensen vind ik dan jou het verdachtst daar is niks onlogisch aan, en ben ook de enige die gesptoken heeft over verdachtes en die een plan bespreekt.

mensen speak up!


trouwens ik zie al 2 mensen die monkey verdenken, ik zou daar ook wel in mee willen gaan. want die verdenk ik ook.
maar ik wil effe wat andere mensen horen.
chipsverslaafde <3