Auteur Topic: [GW] Dag 3  (gelezen 1707 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #20 Gepost op: 9-06-2021, 23:02:00 »
Ik spring ook op de Monkeysuncle trein. Ik denk dat Hillo te gevaarlijk werd, gezien zijn opmerkingen over MU na de deadline van het stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #21 Gepost op: 9-06-2021, 23:53:53 »
Nou hillo en Ricardo, die eerste dag wordt ons alle drie fataal. En de wolven maar lachen  ::ohno::

Mijn stem op Michael laat ik staan. Convans Chip en Brtdm zijn dan wel begonnen met mij te targetten, Michael gaf het laatste zetje gisteren.
My fall will be for you

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #22 Gepost op: 10-06-2021, 00:12:14 »
Ik duw je met alle liefde voor de bus ::love::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #23 Gepost op: 10-06-2021, 00:13:23 »
Ik duw je met alle liefde voor de bus ::love::

 :-*
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #24 Gepost op: 10-06-2021, 00:15:21 »
Ik moet nog dikdrukken: Monkeysuncle

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #25 Gepost op: 10-06-2021, 00:19:26 »

Convans brtdm en ik toen Hillo de ziener bleek ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #26 Gepost op: 10-06-2021, 00:21:24 »
Voor nu even Monkeysuncle

Maar ik ben nog niet overtuigd..

Volgens mij hebben de wolven dit gedacht:
- Monkeysuncle is al verdacht
- Hillo verdacht Monkeysuncle
- Hillo wordt gekillt, dan wordt Monkeysuncle sowieso gekillt

Kortom, ik vind vooral degenen verdacht die nu meteen op monkeysuncle springen.

Ik vind dit ook vrij plausibel..
Eindelijk...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #27 Gepost op: 10-06-2021, 00:21:59 »
Ik vind het wel een vreemde keuze van de wolven. Hillo was erg verdacht toch?

Ik hoop dat we goed zitten met Monkey, maar ik denk van wel  ::jaja::


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #28 Gepost op: 10-06-2021, 01:29:40 »

Ik vind dit ook vrij plausibel..

Het is nog plausibeler dat Luchtmaniak misschien ook een wolf is. Zeker gezien de vorige stemming in een gelijke stand eindigde tussen Monkey en Ricardo. Mocht Monkey een wolf zijn, dan is Luchtmaniak de volgende ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #29 Gepost op: 10-06-2021, 07:51:31 »


Ik vind dit ook vrij plausibel..

Ik vind LuchtManiak juist verdacht zoals D*N zegt. De wolven wisten waarschijnlijk ook niet dat hillo de ziener was. Daardoor komt de druk zo op Monkeysuncle. Als hij een gewone rol had was die druk er echt niet zo duidelijk gekomen. Het is dus sowieso geen vooropgezet plan lijkt me.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #30 Gepost op: 10-06-2021, 08:36:49 »
Ik vind het alleen opvallend hoe weinig tegengeluid er klinkt.

Maargoed, op een zinkend schip durft niemand het roer om te draaien natuurlijk. En bovendien klinkt er nog tegengeluid en hebben we nog niet iedereen gehoord, dus ik zit nog vol goede moed.
En juist als monkey geen wolf is verwacht ik meer tegengeluid, want dan kunnen morgen een aantal mensen zeggen 'zei ik toch'.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #31 Gepost op: 10-06-2021, 09:10:54 »
De wolven wisten waarschijnlijk ook niet dat hillo de ziener was. Daardoor komt de druk zo op Monkeysuncle. Als hij een gewone rol had was die druk er echt niet zo duidelijk gekomen. Het is dus sowieso geen vooropgezet plan lijkt me.

Je argument is heel sterk, maar ondersteunt jouw mening niet. Integendeel.

De wolven wisten niet dat Hillo een ziener was. Dat kan dus geen motief zijn. Toch stemmen ze er een speler uit dat al heel verdacht is. Dat is gek, want je kan ook de volgende ronde gewoon uit laten werken. Daarnaast kan écht iedereen bedenken dat een moord op Hillo de verdachtmaking naar MU verschuift, omdat we verder geen leads hebben. Als MU een wolf is is dat veel te risicovol.

De vraag is dan natuurlijk: wie wel? Ik heb de vorige ronde Ricardo geopperd, wat dus fout was. Ik daag de rest uit om ook wat verder na te denken.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #32 Gepost op: 10-06-2021, 09:11:55 »
Nou ja ik begrijp het wel. Als je nu een tegengeluid laat klinken en ik blijk boer, dan val je op. Dat is wat ik altijd lastig vind aan het weerwolvenspel, maar waarvan ik ook weet hoe het werkt. Als je het spel er vol in gaat, dan ben je opvallend en hebben mensen snel een mening over je. De stillen die op de achtergrond blijven, 1 stem uitbrengen met kleine toelichting en verder niet veel toevoegen aan het spel tot dag 5, 6, dat zijn degenen die vaak overleven tot het eind. Ik zou heel graag eens een spel spelen waarbij iedereen er vanaf het begin hard in gaat.

Maar goed, het is het spel en deze keer sta ik in de spotlight en dat is makkelijk voor iedereen. En aangezien ik geen speciale rol heb, kan ik ook dat niet gebruiken om mezelf te verdedigen. Het positieve is dat er een gewone boer uitgaat en geen dokter oid, dus ik hoop dat deze stemming wel meer duidelijk maakt. Ik vind de mensen die wat langer nadenken minder verdacht, maar ja, die lopen nu wel een risico. Dank in ieder geval daarvoor.
My fall will be for you

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #33 Gepost op: 10-06-2021, 10:43:35 »
Nou ja ik begrijp het wel. Als je nu een tegengeluid laat klinken en ik blijk boer, dan val je op. Dat is wat ik altijd lastig vind aan het weerwolvenspel, maar waarvan ik ook weet hoe het werkt. Als je het spel er vol in gaat, dan ben je opvallend en hebben mensen snel een mening over je. De stillen die op de achtergrond blijven, 1 stem uitbrengen met kleine toelichting en verder niet veel toevoegen aan het spel tot dag 5, 6, dat zijn degenen die vaak overleven tot het eind. Ik zou heel graag eens een spel spelen waarbij iedereen er vanaf het begin hard in gaat.

Maar goed, het is het spel en deze keer sta ik in de spotlight en dat is makkelijk voor iedereen. En aangezien ik geen speciale rol heb, kan ik ook dat niet gebruiken om mezelf te verdedigen. Het positieve is dat er een gewone boer uitgaat en geen dokter oid, dus ik hoop dat deze stemming wel meer duidelijk maakt. Ik vind de mensen die wat langer nadenken minder verdacht, maar ja, die lopen nu wel een risico. Dank in ieder geval daarvoor.

Als jij een boer blijk te zijn vind ik momenteel de mensen wat verdachter die direct op jouw stemde. Maar ik snap je punt. Dat vind ik juist ook het lastige van het spel, Ik wil namelijk zelf het spel spelen en niet klakkeloos volgen. Wat trouwens wel de beste tactiek is aangezien je dan niet verdacht word( daar had ik het vorige potje last van) maar heb nu nog niet een heel duidelijk verdachte in het oog. Hoop op meer suggesties vandaag.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #34 Gepost op: 10-06-2021, 10:57:26 »
Tja Monkey, jij was samen met Hillo heel erg vreemd aan het doen bij de burgemeesterstemming

De reden van Hillo was dus omwille van de ziener.

Ik kan enkel maar denken dat jouw gedrag te linken moet zijn aan wolvengedrag.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #35 Gepost op: 10-06-2021, 11:38:49 »
We zien het vanavond wel  ::ohno::
My fall will be for you

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #36 Gepost op: 10-06-2021, 13:47:00 »
Het is nog plausibeler dat Luchtmaniak misschien ook een wolf is. Zeker gezien de vorige stemming in een gelijke stand eindigde tussen Monkey en Ricardo. Mocht Monkey een wolf zijn, dan is Luchtmaniak de volgende ::jaja::

Zeker waar, en mocht Monkey geen wolf blijken, kan het ook een mooie manier zijn om zichzelf super in te dekken aangezien de storm nu toch wel op Monkey afgaat...
Eindelijk...

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #37 Gepost op: 10-06-2021, 16:59:16 »
Als wolf zou ik toch nooit zo prominent aanwezig zijn? Ik was bij de burgemeestersstemming als eerst met mijn stem op hillo, en ook bij Ricardo nam ik het voortouw. Elk spel opnieuw blijkt dat de wolven vaak volgers zijn.

Kijk daar nou eens naar.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #38 Gepost op: 10-06-2021, 17:14:36 »
Het grappige is juist dat ik LuchtManiak minder verdacht zou vinden als ik een wolf zou zijn. Want hij durft de spotlight aan terwijl wolfiesuncle dan al op apengapen (monkeyyawning) ligt. Dat is zeer onverstandig als medewolf.

Dus LM, for what it's worth, ik zou nu meer kijken naar meelopers.
My fall will be for you

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 3
« Reactie #39 Gepost op: 10-06-2021, 18:22:23 »
Leuke eentweetjes heren
Keep calm and eat chocolates!