Auteur Topic: [GW] Dag 5  (gelezen 1760 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #20 Gepost op: 14-06-2021, 00:40:37 »
ik wilde net mee op Convans gaan ik heb die tactiek ook gebruikt bij een weerwolven potje  beginnen op iemand te gaan van je medewolven en dan ben je niet meer verdacht.

Michael je theorie is indd slecht.

Swifty waarom jij opeens makkelijk op iemand gaat snap ik ook uit, dus ik verdenk Lucht wel minder

Convans is mijn hoofdverdachte omdat indd iemand van de wolven op mij gestemd moet hebben en wat ik op dag 1 zei
Brtdm anders als convans het niet is.

Ik verdenk momenteel dus Convans, Swifty en Michael90 maar ik ga nu voor Convans
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #21 Gepost op: 14-06-2021, 00:44:13 »
Jongens  ::rofl::

Kijk nog eens goed naar dag 1. Waarom zou ik de stemming plots de andere kant laten opgaan, richting Monkeysuncle?

Maargoed. Ik neem deze lynch er wel bij. Dan is dit volgens mij de laatste dag.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #22 Gepost op: 14-06-2021, 01:03:05 »
Oké....

Eerlijk gezegd zat ik net een beetje flauw te doen, want ik verdacht Convans totaal niet, maar wilde even kijken hoe de rest reageerde.
Micheal vind ik nu het meest burgerlijke. Laten we eerlijk zijn, Chip, Convans, Michael en ik waren niet heel erg meelopers, dat waren vooral Mitch, Tim en Swifty. Wij begonnen met het verdenken van Monkey.

Maar er zijn nog 2 andere rollen in het spel die nu steeds meer betekenis krijgen. Zo is er nog een sleutelbewaarder die nu denk ik het liefst de burgers eruit werkt (eerlijk is eerlijk, we presteren duidelijk slechter dan de wolven) en een psychopaat die nu graag wolven eruit werkt.

Mitch verdenk ik nu het meest ervan om sleutelbewaarder te zijn. 'Convans zeker wolf, maar ik stem michael'. Wolf zou hij misschien ook kunnen zijn, maar hij zoekt nog teveel voor mijn gevoel. Grappige is dus dat hij nog niet zeker is van Convans als burger. Wat mij aan het denken doet zetten, want ik vrees dat we nog maar met weinig burgers over zijn nu. En daardoor raak ik nu toch steeds overtuigder dat Convans of Chipie wel degelijk een wolf is. En met Monkey als burgemeester, was het risico best te wagen.
Ik weet niet precies hoeveel info de sleutelbewaarder en de psychopaat hebben. En daarbij weten we van heel weinig mensen wat er in de kluizen zit. (btw, ik heb er vannacht eentje mogen open maken en ik zeg ook lekker niet wat erin zit)

Maar al mijn vermoedens gaan nu toch echt uit naar Convans.
« Laatst bewerkt op: 14-06-2021, 01:06:16 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #23 Gepost op: 14-06-2021, 07:06:12 »
Of om het eigenlijk makkelijker uit te leggen:

We zijn nog met 8 over.
Ik vermoed 3 wolven.
Er zijn nog 2 neutrale rollen.
Dus dan resteren 3 burgers.

4 mensen stemden op dag 2 op monkey.
Maximaal dus 3 burgers.

Op basis van het gedrag van iedereen vandaag ben ik vrijwel zeker dat óf Convans óf Chipie een wolf is.

Van die twee vind ik Convans het meest verdacht.
« Laatst bewerkt op: 14-06-2021, 07:07:58 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #24 Gepost op: 14-06-2021, 08:11:47 »
De discussie gaat alle kanten op, ik denk dat iedere naam al eens genoemd is. En tot nu toe 3 stemmen, op 3 verschillende personen.

Ik denk dat we 2 dingen in de gaten moeten houden:
1 de sleutelbewaarder wint als enige als hij over is met hetzij alleen wolven, hetzij alleen burgers. Die moeten we dus zien te vinden, ongeacht of je nu burger of wolf bent, het is onze gezamenlijke vijand.
2 er is nog een koppel in het spel, en ik begin in deze fase sterk te vermoeden dat dit koppel een wolf-burger-koppel is, of 2 wolven, aangezien de wolven er allerlei burgers uit hebben gegooid maar toevallig niet 1 van het koppeltje.

Michael stemt op LuchtManiak, en MitchK grijpt dat aan om op Michael te stemmen, ook al verdenkt hij Convans. Heel rare move wat mij betreft. Beschermt Mitch hier LuchtManiak?

Ik stem op LuchtManiak maar vind het ook prima om op MitchK te stemmen als daar meerdere stemmen op gaan vallen.


Chip, ik ga niet ineens heel makkelijk op iemand, ik heb gisteren ook al LuchtManiak gestemd, met goeie motivatie. Waarom vind jij dat raar?
 
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #25 Gepost op: 14-06-2021, 09:42:15 »
Als burgers zou ik er vandaag gewoon een wolf uitwerken. Als het nu 3 tegen 3 (+2) is, is het vooral belangrijk om niet als burgers in de minderheid te komen.
Ik heb door alle rare switches en onlogische redenaties het vermoeden dat Mitch de sleutelbewaarder is, dus die mogen de wolven lekker opvreten.

En ik kreeg inderdaad ook sterk het gevoel dat er nog een dubieus koppel in zit en die zie ik graag zo snel mogelijk vertrekken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #26 Gepost op: 14-06-2021, 10:10:24 »
Hoezo ben ik een meeloper? Ik stem Convans en Michael90 en Chip… Ik heb daar nergens met iemand meegestemd. En inderdaad stemde ik mee op Monkeysuncle omdat ik op dat moment het meeste vertrouwen in hem had

EDIT: Als er genoeg animo is voor Convans dan doe ik dat liever dan LuchtManiak. Swifty wordt wel heel verdacht als LuchtManiak goed blijkt te zijn.

Convans en michael90 zijn voor mij wolven en het zou mij niet verbazen als Swifty er ook een is

En mij lijkt een koppel van Convans met Chip ook niet gek dus daarom mag Convans er ook zeker uit
« Laatst bewerkt op: 14-06-2021, 10:14:53 door MitchK »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #27 Gepost op: 14-06-2021, 10:22:32 »
Ik moet ook nog even dikdrukken, maar inderdaad Convans.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #28 Gepost op: 14-06-2021, 11:47:25 »
Het was fijn!

Tot de volgende!  ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #29 Gepost op: 14-06-2021, 12:24:42 »
Ik geloofde eerst ook wel in een chip-Convans-koppel maar Chip stemde deze dag als eerste op Convans. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat risico zou nemen.

Ik wil best mee op Convans want er is wel iets met hem, dat gevoel deel ik ook, en er is blijkbaar meer animo voor stemmen op hem dan op LM. Bij wijzig ik mijn stem naar Convans dus
Keep calm and eat chocolates!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #30 Gepost op: 14-06-2021, 12:41:57 »
Ik stem op MrChipie

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #31 Gepost op: 14-06-2021, 12:45:55 »
Het zou wel een heel groot risico zijn als Chipie inderdaad een koppeltje is met Convans en dat hij daarom nu op hem stemt. De enige reden is dat Chipie dit potje als verloren beschouwd en daarom met een gedenkwaardige manier het spel wil verlaten. Maar dat is waarschijnlijk weer eentje in de categorie ‘Tim-je-denkt-weer-eens-te-ver-door’

Voor nu ga ik mee op Convans, maar ik vond de discussie van gisteravond tussen Michael en Mitch ook wel interessant. Die ga ik nog eens nader bekijken vanavond.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #32 Gepost op: 14-06-2021, 13:19:45 »
Chipie is een wolf, stem op hem!!!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #33 Gepost op: 14-06-2021, 14:41:47 »

Voor nu ga ik mee op Convans, maar ik vond de discussie van gisteravond tussen Michael en Mitch ook wel interessant. Die ga ik nog eens nader bekijken vanavond.

Onthoud dat ik Convans target en Michael90 juist niet. Mocht Convans een wolf zijn, dan ben ik echt 100% zeker van michael90. Eigenlijk ben ik van allebei vrij zeker inmiddels

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #34 Gepost op: 14-06-2021, 14:53:36 »
Ik ben inmiddels erg zeker van MrChipie

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #35 Gepost op: 14-06-2021, 15:51:17 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Convans ik ook van jou ::hug::

ik moet nog effe uitvogelen wie wie is en indd het koppeltje, en ik had oprecht ook gedacht dat ik en convans zouden worden gekoppeld, maar is ook gevaarlijk natuurlijk.


chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #36 Gepost op: 14-06-2021, 16:01:29 »
Ik hoop dat de anderen nog tijdig inzien dat Chip hier een dubbelrol speelt.

Ik dacht eerst dat hij het niet was, maar nu ben ik wel erg overtuigd. Zijn gedrag past perfect bij de wolf die snel risico’s durft te nemen waardoor zijn mede-wolven op de achtergrond kunnen opereren.


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #37 Gepost op: 14-06-2021, 16:01:56 »
Ik ben inmiddels erg zeker van MrChipie

Die stemmen we er na jou en michael90 wel uit

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #38 Gepost op: 14-06-2021, 16:05:25 »
Alles valt op zijn plaats. Goed gespeeld Chip! Ik had het eerst niet door. Gelukkig zie ik nu wel in wat je allemaal op je kerfstok hebt!

@Mitch ik vind jouw verdenkingen nog altijd erg vreemd tbh. Ik voel me verantwoordelijk voor de switch op Monkeysuncle op dag 1. Alsof de wolven op dag 1 al iemand gaan opofferen zonder dat dat nodig bleek?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #39 Gepost op: 14-06-2021, 16:07:00 »
Wanneer je precies doet wat ik elke keer doe ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
chipsverslaafde <3