Auteur Topic: [GW] Dag 5  (gelezen 1756 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[GW] Dag 5
« Gepost op: 13-06-2021, 20:35:27 »
9u04
Er ligt iemand op de grond met een mes in zijn rug. Het is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Tijd voor actie
- jullie gaan iemand lynchen. In geval van een gelijkspel geeft de stem van de bankdirecteur de doorslag.

- zorg dat je stem dikgedrukt is

- er is tijd tot maandag 14 juni, 20u30 om in dit topic te overleggen, te bespreken en te stemmen



De nog actieve spelers zijn:
- Brtdm
- Convans
- Luchtmaniak
- michael90
- MitchK
- mrchipie
- Swifty
- TimvDons
2024: wie is de Mol?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2021, 20:37:38 »
D*N :(


Heeft hij eindelijk tijd voor dit spel, eten ze hem op :(

Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2021, 20:39:28 »
Oh help. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.



Ik denk dat we het helemaal verkeerd hebben gezocht. Ik neig nu toch het meest naar Convans, beetje goodwill proberen te kweken door heel snel mee te gaan op Monkeysuncle... ik zie het hem wel doen.
Met de stemming van gisteren kunnen we hem ook moeilijk afstrepen of extra verdenken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2021, 20:41:27 »
 :o :o :o

Huh wat een rare keuze denk dat de kans groot was dat we op hem zouden gaan, maar dus ook niet...

en brtdm wat je zegt kan kloppen en er moet iemand zitten die op mij gestemd heeft dus dat ben jij dat of convans.

Luchtmaniak wil ik ook nog niet uitsluiten hoor
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #4 Gepost op: 13-06-2021, 20:43:06 »
Komop Brtdm, je verdenkt mij nu met een reden waarbij we jou ook kunnen verdenken  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #5 Gepost op: 13-06-2021, 20:45:15 »
… ik hoop dat Nederland zometeen beter speelt dan dat wij nu dit spel spelen ::ohno::

Gezien het aantal overgebleven spelers moeten we nu heel goed nadenken wat we doen ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #6 Gepost op: 13-06-2021, 20:45:57 »
:o :o :o

Huh wat een rare keuze denk dat de kans groot was dat we op hem zouden gaan, maar dus ook niet...




De kans groot dat we op D*N zouden gaan? Die zie ik even niet. Ik vond hem heel erg weinig zeggen dit potje.


Citaat

Luchtmaniak wil ik ook nog niet uitsluiten hoor

Ik ook niet, ik vind hem nog steeds verdacht, en ik snap niet waarom gisteren niet meer mensen op hem stemden, terwijl de dag ervoor meerderen zeiden dat LM verdacht zou zijn als MU een overvaller was.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #7 Gepost op: 13-06-2021, 20:50:56 »
Komop Brtdm, je verdenkt mij nu met een reden waarbij we jou ook kunnen verdenken  ::rofl::


Ja, daarom is het ook zo'n goeie tactiek. Als je er eenmaal mee bent weggekomen, dan bevind je je in een rijtje mensen die allemaal even (on)verdacht zijn en zich niet snel eraan willen branden om iemand uit dezelfde groep te gaan verdenken. Dat maakt het voor henzelf ook gevaarlijk. Michael en Chipie zitten trouwens ook in hetzelfde profiel. En ik vind het dan weer mega-opvallend dat van deze groep er nog niemand uit is. Terwijl we voor mijn gevoel het meest betrouwbaar waren nadat Monkey eruit lag.

Ikzelf ben nu wellicht ook verdacht, maar ik heb juist Monkey verdacht omdat het leek alsof toch niet echt burgemeester wilde zijn. Als dit het plan van de wolven was, is het toch wel vreemd dat ik juist wel erg graag burgemeester wilde worden. Uiteindelijk heb ik dan wel mijn stem gewijzigd om het spannender te maken (en ik zelf totaal kansloos was).
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #8 Gepost op: 13-06-2021, 22:34:34 »
Ik blijf erbij Convans

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #9 Gepost op: 13-06-2021, 23:33:08 »
Convans is het niet. Brtdm en chip durf ik ook wel vrij te pleiten voorlopig.
LuchtManiak voor mij (met MitchK en Swifty daar kort achter)


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #10 Gepost op: 13-06-2021, 23:38:01 »
Convans is het niet. Brtdm en chip durf ik ook wel vrij te pleiten voorlopig.
LuchtManiak voor mij (met MitchK en Swifty daar kort achter)

En hiermee bevestig je voor mij officieel dat je een wolf bent.

En hopelijk gaan we niet meer zo makkelijk mee met anderen…

Voor mij zijn echt de mensen die jij vrijpleit het meest verdacht

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #11 Gepost op: 13-06-2021, 23:41:22 »
En hiermee bevestig je voor mij officieel dat je een wolf bent.

En hopelijk gaan we niet meer zo makkelijk mee met anderen…

Voor mij zijn echt de mensen die jij vrijpleit het meest verdacht
Ik heb dag 2 en 3 teruggelezen zojuist waardoor ik dat juist vind. Monkey valt deze 3 aan, ze stemmen daarna allemaal op hem op belangrijke momenten waardoor ik ze dus durf af te strepen.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #12 Gepost op: 13-06-2021, 23:47:24 »
Convans is het niet. Brtdm en chip durf ik ook wel vrij te pleiten voorlopig.
LuchtManiak voor mij (met MitchK en Swifty daar kort achter)

Michael, jij speelt dit spel al langer dan vandaag. D*N was het meest vocaal over het feit dat hij mij verdacht. De wolven weten dat er nog enige verdenking om mij rust. Door D*N te killen willen ze iedereen obviously laten denken dat ik een wolf ben. Doorzichtige tactiek….

Ik denk dat we nu echt heel goed op moeten gaan letten, want veel troeven zijn we kwijt en de wolven staan op het punt om de overhand te nemen.

Mijn theorie is nog steeds dat de wolven bij de burgemeestersstemming verschillend gestemd hebben. Aangezien MU op hillo stemde, denk ik dat we nu naar de mrchipie stemmers moeten kijken. Brtdm, Convans of mrchipie zelf. Ik weet nog niet wie van die drie ik het meest verdenk. Mrchipie wellicht minder, gezien zijn jacht op MU.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #13 Gepost op: 13-06-2021, 23:48:00 »
Voor mij zijn echt de mensen die jij vrijpleit het meest verdacht

Dit.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #14 Gepost op: 13-06-2021, 23:49:30 »
Jullie bewijzen op deze manier alleen maar mijn gelijk ::rofl::
Ik wil iedereen even oproepen om Dag 2 en 3 dan te bekijken

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #15 Gepost op: 13-06-2021, 23:49:58 »
Ik heb dag 2 en 3 teruggelezen zojuist waardoor ik dat juist vind. Monkey valt deze 3 aan, ze stemmen daarna allemaal op hem op belangrijke momenten waardoor ik ze dus durf af te strepen.

MU was vanaf moment 1 verdacht. Hij wist dat hij snel dood zou gaan. Dan is het toch juist slim om te gaan zeggen dat je jouw medewolven verdenkt? Dan worden die daarmee nu “onverdacht”.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #16 Gepost op: 13-06-2021, 23:51:50 »
MU was vanaf moment 1 verdacht. Hij wist dat hij snel dood zou gaan. Dan is het toch juist slim om te gaan zeggen dat je jouw medewolven verdenkt? Dan worden die daarmee nu “onverdacht”.
Ik vind het mooi hoe jullie elkaar verdedigen.
Puur op de stemmen en het gedrag van dag 2 + 3 zijn de namen die jullie noemen gewoon echt niet verdacht.
Als je nu nog een andere optie had gegeven zoals Swifty of Tim had ik het nog kunnen geloven, maar dit gelooft niemand

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #17 Gepost op: 14-06-2021, 00:08:03 »
Maar we weten inmiddels zeker dat de meeste wolven, wellicht alle, op dag 3 op monkey hebben gestemd. Alleen Luchmaniak stemde die dag niet.

Daarnaast dacht ik juist dat er nauwelijks wolven op monkey zouden stemmen als burgemeester. Het opvallende nu is dat er nog maar 1 persoon is die nog geen enkele keer op monkey heeft gestemd, ook niet bij de burgemeestersverkiezing.
Ervan uitgaande dat er nog 3 wolven inzitten (?), zijn er dus in ieder geval 2 die of op dag 1 op monkey stemden als burgemeester of op dag 2 monkey eruit wilde stemmen. Dus ik denk oprecht dat de kans groot is dat er een wolf schuilt tussen degenen die op dag 2 op monkey hebben gestemd. (ja, daar zit ik ook tussen) Of monkey wilde toch burgemeester worden en heb ik dit gewoon volledig verkeerd geïnterpreteerd. De paranoia begint weer toe te slaan geloof ik.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #18 Gepost op: 14-06-2021, 00:11:27 »
Maar we weten inmiddels zeker dat de meeste wolven, wellicht alle, op dag 3 op monkey hebben gestemd. Alleen Luchmaniak stemde die dag niet.

Wat is daar opvallend aan als de eerste 3 stemmen op Monkey gaan? Dan volg je en ga je als wolf niet meer verdedigen.
We hebben weer genoeg geflopt voorlopig. Het rijtje LM, Mitch, Swifty en Tim zitten er minstens 2 tussen

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [GW] Dag 5
« Reactie #19 Gepost op: 14-06-2021, 00:30:54 »
Ik ben er zeker van dat Convans een wolf is, maar ik ga nu op michael90. Zijn theorie is echt grote bullshit