Auteur Topic: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden  (gelezen 278 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Gepost op: 21-06-2021, 23:22:19 »
Nacht 1
OH noooo!

nou... ik ben
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
wat ben jij?

OMG ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ik ben dus cupido ::rofl::

En wilde effe wat extra en dus heb ik mezelf gekoppeld aan jou dacht wel dat we een goed duo zouden zijn

Dussss hoe gaan we dit spelen ::rofl::

Opzich wel lekker dit. Ik heb namelijk meteen al tegen mijn medewolven gezegd dat ik het best wel hard wil spelen en ze eventueel wil verraden.
Daarnaast heb ik jou geopperd om als eerste af te maken, maar daar wilden ze absoluut niet in mee.  ::rofl:: (ik ook niet hoor)
Dus ik denk dat ze mij niet snel als duo met jou verwachten voorlopig.

En het mooie is dat ik ze er gewoon lekker bij kan/moet naaien, om zelf te overleven. Ik ga echt veel chaos creëren denk ik  ::rofl::

Wel is het belangrijk om snel de ziener eruit te halen, jou daarvoor af te kunnen strepen is erg fijn.  ;D

En als je wilt weten wie mijn medewolven zijn:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wellicht een goed idee om ze er zo snel mogelijk uit te werken? Dan verdenken mensen mij niet meer, omdat ik zo goed zit. Niet wetende dat ik een dubbelrol heb.
We kunnen dit spel toch alleen maar winnen als ik de enige overgebleven wolf ben en jij de enige burger.

Waarom wilde je me precies vermoorden, niemand geloof me ooit, nu snap ik wel waarom jij en convans op mij stemden ::rofl::

Maar daardoor kan ik misschien iemand verdenken? we moeten indd samen overblijven. en mij verwoorden ze dus waarschijnlijk niet zo snel.

We konden overigens pas sinds deze nacht voor het eerst overleggen.

Maar ik zei gewoon 'stél dat chipie Ziener is, dan kunnen we wel raden wie hij als eerst bekijkt'.

echt.. ik voel me een beetje Samantha Steenwijk nu. Ik moet vroeg of laat mijn medewolven verraden om te kunnen winnen. Ik denk hoe eerder, hoe beter.  :o

Misschien convans en jou verdenken alsnog om de schijn op te houden dat julliewel erg snel samen opmij stemden ?

oeh, ik zou niet teveel focus op een van ons leggen.

Op het begin kan je even de grap maken dat je ZEKER WEET DAT WIJ HET ZIJN. met een  :P
en daarna nog een klein beetje op de vlakte houden en gewoon snel meegaan als er mensen op wolven willen stemmen.

al lijkt het dan wellicht erg op dat er een mol tussen de wolven zit.

ja maar we moeten wel overblijven met zn 2 he, maar misschien is het eerst beter om een beetje op de vlakte te blijven en spelen zoals altijd. dus je ''verdenkingen'' uiten en kijken wie er voor de bus komen er op meestemmen

Ja, gewoon zo 'normaal' mogelijk spelen lijkt me het handigste. En ik wijs af en toe 'heel toevallig' een wolf aan.
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Reactie #1 Gepost op: 21-06-2021, 23:22:51 »
Nacht 2
Holy moly, wat een avontuur dit.

Convans die ook Monkey onder de bus gooit  ::oink::  ::rofl::
Helaas is hij toch net in leven gebleven.

Dit kan nog wel eens heel lastig gaan worden om Convans eruit te krijgen. Want als Monkey het spel verlaat verdenkt vrijwel niemand mij of Convans nog vrees ik.

De wolvenchat is op dit moment ook echt hilarisch.  ;D

Maar pas wel een beetje op met Convans verdenken, want voor je het weet willen de wolven van jou af en dan heb ik een probleem. Noem voorlopig Swifty ook maar niet.

swifty is niet iemand van mn verdachten, dus dat komt goed.

Alvast sorry voor de chaos, maaar hopelijk is dat nu klaar. we moeten zo lang mogelijk overleven, dus als we volgende keer hillo/monkey gaan pakken. dat is het best.

En hou me op de hoogte van wat er daar wordt besproken

Ja, we kijken even wie we gaan lunchen. Hillo werd net al geopperd.  ::rofl::
En Monkey verwachten we dat hij ook wel gespot wordt door de ziener, dus die offeren we gewoon op. (nouja.. zijn dood is natuurlijk het gevolg van mijn geheime plan.  >:D  ::rofl::)

Ik denk dat het ons daarna wel moet lukken om uit de verdenkingen te blijven. Dan moet ik alleen nog mijn best doen dat jij erin blijft.
Ik denk dat we Swifty en Convans er pas op de lange termijn uit kunnen krijgen, als alles meezit.


Swifty is overall gewoon een goeie speler en niet snel verdacht dus indd. en convans pakken we later met de er moet iemand op mij hebben gestemd van de wolven.  en dan moet het goedkomen.

Hillo/monkey gewoon volgende keer

heeft convans wat gezegd in de wolvenpm  ::rofl:: wat zijn jullie opties? en waarom nieky eigenlijk

Eigenlijk hadden we niet echt een redenatie voor Nieky geloof ik. We wilden in ieder geval alle ongeleide projectielen erin houden.  ;)

En Convans heeft nog niet zoveel gezegd. Hij ging ook in de aanval op Monkey, omdat je als burgemeester vaak snel wordt bekeken door de ziener.

Ja, we gaan Hillo lunchen.  :o

HUH, Hoe dom is dit, anders hadden we die morgen glyncht dan gaat 100 procent monkey morgen

Ja, we vinden het leuk om een beetje te klooien. En Monkey denkt dat hij wellicht ziener is.  ???

Daarnaast is het plan toch dat we monkey opofferen, dus hoe er ook geredeneerd wordt morgen maakt niet zoveel uit.

Het leuke van dit potje is dat ik vrijwel alles kan doen waar ik zin in heb. Ik ga mijn best doen om erin te blijven, maar onze winkans is gewoon heel klein.
En het is wel leuk om als wolf alles te kunnen uithalen, aangezien ik toch niet als wolf kan winnen.

Ik wilde net bijna naar mijn medewolven sturen om als tactiek morgen allemaal op Monkey te stemmen. Niemand die verwacht dat letterlijk elke wolf op een medewolf zou stemmen vroeg in het spel, maar toen bedacht ik me dat ik uiteindelijk Swifty (en Convans ook, maar die zit al in de trein) eruit moet krijgen. Dus toch niet zo'n goed idee.  ::rofl::

Wat verwarrend weer deze dubbele rol.  :D
Ik hoef alleen maar mijn acties naar hun te kunnen verantwoorden natuurlijk en zorgen dat ik zelf niet ontdekt wordt. De rest boeit niet, dus snode plannen maken die goed zijn voor de wolven heeft weinig zin.

Ik heb alleen morgen weer totaal geen tijd, dus ik zal sowieso vanavond weer mijn verdenkingen moeten uiten. Ik hoop wel dat Monkey er snel uit is, zodat wij minder verdacht worden.

Wel goed in je rol blijven he, il blijf gewoon op monky gaan en andere verdachten noemen en convans komt later wel. Blijf het een niet slimme actie vinden dat hillo neergaat but ok
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Reactie #2 Gepost op: 21-06-2021, 23:23:16 »
Nacht 3
Nou dat is de eerste ::rofl:: Ben benieuwd wat er daar besproken wordt

Ik heb trouwens ene yacht gekregen uit een kluis



Ik denk dat ik verder ga op Dennis luchtmaniak die raar doen. want swifty en convans gaan er niet snel uit

daarbij de overloper komt nog naar jullie toe

Haha lol, wat moet je nou met een Yacht?

Maar inderdaad, gewoon nu een beetje focussen op een paar meelopers en monkeyverdedigers.
En beter niet zelf te beginnen over dat Convans, Ik, jij en Michael nu niet meer verdacht zijn, dat mogen de burgers zelf lekker verzinnen.

Voor wie gaan jullie?

Drenziboy, zo blijven de meeste 'meelopers' en monkey-ontkenners erin. Uit zijn stemmen (of de afwezigheid ervan) kan je totaal niets halen.

Het enige nadeel is dat hij zichzelf komende dag kon elimineren door afwezigheid, maarja..

@molcrazy,

hoe kunnen wij trouwens winnen?

moeten wij per se als laatste 2 overblijven,
winnen we als we nog in leven zijn als de wolven in de meerderheid zijn?
of gaat in dat laatste geval het spel nog door?

dus stel we zijn met 7 mensen over waarvan 4 wolven en chip en ik zitten er nog in:
-winnen alleen de wolven?
-winnen wolven + lovers?
- gaan we door tot of de lovers of de andere wolven eruit zijn?

Citaat van: Molcrazy
Jullie winnen als de burgers eraan zijn, de sleutelbewaarder, de psychopaat en de andere wolven. Dus jullie moeten inderdaad met twee overblijven.

Maar gaat het spel door als de wolven in de meerderheid zijn en wij er nog in zitten?

Citaat van: Molcrazy
Jep ::jaja::

waar is het nieuwe topic ;D

Oh en is die overloper al bij jullie

Ja, maar ik mag nu natuurlijk niks zeggen.  :-X

ik zie nog geen topic so ::trots:: ::hypocriet::

Citaat van: Molcrazy
Topic staat er ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Reactie #3 Gepost op: 21-06-2021, 23:23:42 »
Nacht 4
De nieuwe wolf binnen de groep is TimvDons.
Het grappige is dat we hem gisteren nog bijna geëlimineerd hadden.  ::rofl::

Dit gaat nog heel moeilijk worden. Ik vrees onmogelijk...

Komende dag zullen we wakker worden met 4 wolven, 1 of 2 burgers en jij. En dan nog een psychopaat en of een sleutelbewaarder.

Mijn medewolven zullen snel genoeg bedenken dat het koppel er nog in zit en dat mogelijk één van ons een verrader is.

Ik kan oprecht geen enkele constructie bedenken om hier enigszins succesvol uit te komen. Hopelijk pakt een van mijn medewolven de bom vannacht.

Tim lijkt daarnaast ook nog eens te willen dat jij vertrekt. In het ergste geval zal ik moeten opbiechten om onze executie uit te stellen, maar zal er alles aan doen dat te voorkomen.
Morgen moeten we denk ik vol in de aanval tegen Convans of Tim. Iedereen die geen wolf is (en ik) moet samenwerken. Hoe precies, geen idee.. Maar tegen 3 wolven kunnen we het niet opnemen.

op wie willen je wolvenvriendjes? want mitch noemt een convans al namelijk. maar er zijn nog redelijk wat mensen in het spel dus convans en tim hoeven er niet gelijk uit

Alleen Tim heeft nog iets gezegd en die wil jou er graag uit. Ikzelf probeer vooral naar D*N te sturen.

En er moet morgen sowieso een wolf uit. Als dit niet gebeurd, beginnen we op dag 6 met 3 wolven, wij, en nog 1 andere. (mits ik jou er nog doorheen kan slepen)

Aangezien Luchtmaniak en Mitch wel richting Convans willen, moet dat genoeg zijn met ons 2 erbij. Hoe de wolven daar op reageren, zien we dan wel weer... In het ergste geval moet ik in de laatste minuut nog een andere naam dikdrukken.

Ik wil Dennis eruit gooien in het hoofdspel dus probeer te sturen dat ik in de verkeerde richting zit  dus geen gevaar. het gaat erom dat we overblijven met 2 dus convans kan ook een dag later dus we hoeven niet perse gleijk nog een wolf eruit

Het probleem is dat we nog met 4 wolven zijn en morgen met 4 niet-wolven en dus niemand nog echt een gevaar is. (behalve de burgemeester dan  :-\\)

Oke misschien toch wel Dennis/michael doen  Misschien proberen er een tie van te maken zodat ik mag kiezen en dan convans pak

Het enige stomme is dat dan nog meer mensen op mij willen bij de wolven. ooof je kan dan naar Mitch trekken. ik ga nog effe verder puzzelen. maar probeer amar Dennis Michael

Ik heb nog eens goed nagedacht en opzich maken we toch nog wel kans. Het grootste gevaar is de inhoud van de kluizen.
Het enige wat wij moeten doen is bij de laatste 4 eindigen met nog 1 wolf. Die stemming zullen we dan winnen, aangezien jij burgemeester bent.

Om hier te komen, moeten de komende 2 dagen er 2 wolven uit. Ik denk dat we morgen de burgers mee kunnen krijgen op Convans.
Het is te hopen dat we als wolven vannacht de sleutelbewaarder eruit halen, we denken dat dit D*N is. Als hij eruit ligt, moeten we de burgers zeker met ons mee moeten krijgen. Als ze namelijk één van ons stemmen, hebben ze meteen verloren door de meerderheid aan wolven.

Volgende nacht zullen mijn medewolven waarschijnlijk wel weten dat ik gekoppeld ben (met jouw). Die nacht moet ik er alleen maar voor zorgen dat jouw naam niet de laatste is die wordt dikgedrukt voor de deadline. Het enige wat we dan nog moeten doen op dag 6 is er weer een wolf uitstemmen, en we hebben gewonnen.

Ik heb net een kluis geopend.
Laten we heel hard hopen dat het pistool erin zit, dat zou fantastisch zijn.  ::hypocriet::
In dat geval kunnen we Convans eruit stemmen en schiet ik er meteen een andere wolf achteraan.
Hopelijk geen bom.

En dan een andere naam noemen tegen de wolven dan mij ;D

Ik duim voor je mee! Wel ironisch Dennis eruit paar uur na de uitslag van widmo

Oh-oh, dan gaan ze straks jou nog verdenken.  :-X

Dat hoop ik niet, Al deden Frank en Dennis toen ook luchtmaniak eruit XD
Maar wat heb je??????

Weet ik nog niet.

Mocht ik straks niet meer kunnen overleggen zal ik mijn eerste bericht vd dag beginnen met:
-'oké.....' als ik het pistool heb.
-'ehh....' als niks heb dat invloed heeft op het spel.
-'dusss...' als ik de verbanddoos heb.

De bom hoef ik natuurlijk niet te melden.

De verbanddoos is natuurlijk ook wel handig, mocht ik jou ooit moeten redden.

Helaas, ik heb de sleutel van een villa gewonnen.

(nooit verwacht deze zin ooit te zeggen)

Maar wellicht kan ik nog zeggen dat ik supergeheime info heb gevonden, om het spel te beïnvloeden. Niemand kan me tegenspreken dat ik een kluis heb geopend vannacht. Ik denk er nog even goed overna.

Ah hopelijk wel aan het water, dan kan ik daar mn yacht stalen  ;D

Maar jammer, misschien morgen er naar vragen wat iedereen gekregen heeft
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Reactie #4 Gepost op: 21-06-2021, 23:24:09 »
Nacht 5


Wat een goed team!  Eindelijk revenge op convans  ::bravo:: :P

Oke ik denk dat ik het ontrafeld heb

Mitch is de pshyopaat en Lucht de sleutelbewaarder denk ik

Oh, ik dacht precies andersom eigenlijk.

MAAR HOE HEBBEN WE DIT OVERLEEFT??
Ik ben ook nog totaal niet verdacht geloof ik. Zelfs Tim lijkt nog niks door te hebben.
Waarschijnlijk stemmen we Mitch eruit vannacht.


Ja, nu begint het lastig te worden...

Swifty heeft door dat ik onderdeel ben van een koppel. (werd ook wel tijd, na 2 wolven onder de bus te hebben gegooid)
Tim denk nog na, ik hoop vooral dat ze niet dat ik met jou ben gekoppeld, maar je bent wel vaak met me mee gegaan qua stemmingen, dus ik vrees uiteindelijk het ergste.

Het enige wat ik vandaag moet doen is ervoor zorgen dat we toch stemmen op Mitch. En morgen zien we wel of we nog mensen meekrijgen op Swifty.

En als dit het was, heb ik in ieder geval genoten van het spel. Het was een bijna onmogelijke taak en we zijn ontzettend ver al gekomen.  ::bravo::

Ik weet ook niet meer hoe ik überhaupt nog kan verbergen voor Swifty en Tim dat ik geen koppel ben. Dus misschien dat ik wel iets op ga biechten in de hoop op sympathie en het erop gooi dat we er morgen een leuke strijd van gaan maken. Maar daar wacht ik nog even mee.

Ah denk dat het wel handig is ja

Maar volgensmij is het dan wel handig om swifty te killen morgen dat is het handigst en zeg maar dat je koppel ben met Michael.

Komt goed

Volgens mij denken Swifty en Tim nu beide dat ik gekoppeld ben aan Michael.   ;D
Ik heb hem vandaag nog verdedigt, omdat ik overtuigd was dat hij burger is.
En ik heb hem als enige nooit geopperd als mogelijke lunch.

Dus we maken nog kans.

Als de extra dingen niet worden gevonden dan
Vermoorden jullie Mitch

pakken we swifty overdag

daarna probeer je luchtmaniak te doden snachts of Michael als heet dan slecht uit komt en dan leef je nog maar
dan zijn we met 3 tegen over Tim
en dan als die dood is hebben we gewonnen want jij bent wolf en vermoord dan de enige die nog over is

Dit is dan wel het droom scenario


Het nachtelijke lunchproces ligt wel wat ingewikkeld. Of nu de meerderheid vd wolven bepaalt of er unanimiteit moet komen.
We hebben wel afgesproken dat je geen medewolf mag lunchen 's nachts.

Morgen ga ik in ieder geval in de verdediging tegen Michael, want mijn medewolven denken dat hij mijn partner is. Het lijkt me goed als jij je eerst een beetje afzijdig houdt. Ik zal proberen om Michael mee te trekken in de verdenkingen op Swifty. Als jij uiteindelijk ook meegaat, hebben we de dag weer gewonnen.

In die nacht moet ik er met Tim uitkomen wie we gaan lunchen. Hoe dat precies zal gaan weet ik niet, hopelijk verdenkt hij Michael nogsteeds als mijn partner en kom ik die nacht door.

Als we bij de laatste 4 zitten met Tim en nog iemand anders, Stemmen we beide op Tim en winnen we, want ik heb die nacht vrij spel om de laatste eruit te halen.

Echter kan de inhoud van de kluizen ons ook nogsteeds nekken, als we vannacht niet de sleutelbewaarder eruit halen.

We zijn het er vandaag in ieder geval over eens geworden om Mitch eruit te halen.

Probeer morgen echt nog even op de vlakte te blijven en Swifty of Tim niet te erg te verdenken.
Ik moet eerst Michael zien te overtuigen, want als hij niet meegaat en jij wel, weten ze ook genoeg.
Als er twee stemmen staan op Swifty, hoef jij last-minute alleen nog maar het laatste zetje te geven.

Dat zeg ik toch ;D

Dus we moeten nog niet opgeven we kunnen dit!
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Reactie #5 Gepost op: 21-06-2021, 23:24:33 »
Nacht 6
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Echt ik gierde het uit van het lachen, dit was echt fantastisch en prachtig dat ze mij ook volledig vertrouwen.

En nog effe mn acteerkunsten tonen tegenover sswifty <3

Tim hou je mond met je info, dat komt morgen en gooien we je eruit!

Hoe gaat het in de wolven chat, is vast gezellig daar ;D

Oh, die wolvenchat is zo fantastisch!
Tim heeft ondertussen Michael al dikgedrukt, ik speel nog lekker het spelletje mee of hij echt niet wil wisselen of dat we beide iemand mogen kiezen die wél doorgaat.

Ik moet het nu alleen nog een kleine dag volhouden, al zie ik hem niet snel meer wijzigen. Dan bevestig ik vlak voor de deadline dat ik meega op Michael en winnen we.
We zijn zo dichtbij nu!!  ::hyper::

In het ergste geval starten we morgen met 5 man en moeten we één iemand weer meekrijgen om op Tim te stemmen. Maar als niemand eruit gaat, is het vrij duidelijk dat er nog 2 wolven zijn, waarvan de één een koppel is. In dat geval moeten we bijna wel open kaart spelen en melden dat LM en Michael hoe dan ook niet meer kunnen winnen en de keuze hebben.
maar ik heb goede moed dat we morgen het spel met 4 man spelen.

Moet lukken!

Alleen hoe gaan we dit aanpakken, zou ik gewoon proberen hem over te halen. Want ik ben het meest te vertrouwen van iedereen. En dan ja Swifty had dus ongelijk met haar koppel, dan moet het wel Tim zijn met brtdm (Anders kan het niet) En Tim moet wel de laatste wolf zijn. als hij zo stellig samen met swifty op brtdm wilt om hem op te offeren.

Zoiets of heb je een ander plan. en hoe is het inmiddels daar bij de wolvenchat

Wolvenchat is heerlijk rustig. hopelijk blijft dat zo de komende drie uurtjes. Ik heb tim al succes gewenst in onze strijd morgen.  ::)
Ik ga gewoon in de laatste 10 seconden Michael ook van mijn kant proberen te bevestigen, dan vliegt hij er gewoon uit en hoeven we morgen helemaal niemand nog over te halen.
We kunnen nog even meespelen dat ik echt geen wolf ben. We kunnen LM dan natuurlijk wel wijsmaken dat we een burgerkoppel zijn en de laatste wolf Tim eruit moeten halen.
Of we biechten het meteen lekker op, aangezien niemand er iets aan kan veranderen. Tenzij er heel toevallig toch nog een verbanddoos of pistool is meegesmokkeld door LM. Tim heeft in ieder geval niks, anders had hij het al wel ingezet.

Het maakt indd niet uit want het is dan 2 vs 2 XD En ik ben heeeeel toevallig de burgie ::hypocriet::

Dus dat laatste kan ook gewoon.

Je liet me schrikken door het nieuwe bericht.  ::rofl::
Ik dacht even dat Tim gereageerd had.  :o

Lets finish this >:D

Einde nacht, maar het is gelukt!!!!  ::bravo:: ::confettie:: ::cheerleader:: ::feest::

  :-X
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Reactie #6 Gepost op: 21-06-2021, 23:24:53 »
Nacht 7
Iets genaamd, te vroeg gejuicht ::schaam::

Maar we zijn de echte winners en ben blij dat we het zo goed hebben gespeeld  ::hug::

Molcrazy effe voor jou alleen, als de burger wint, win ik dan alsnog automatisch mee?

Ja, was leuk. En vermoeiend. Maar vooral leuk.
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [GW] PB-verkeer tussen de gekoppelden
« Reactie #7 Gepost op: 21-06-2021, 23:25:46 »
Biecht Brtdm
Aangezien ik nu tegen niemand mag praten, wil ik even biechten.  ::rofl::
(ook voor mezelf, zodat ik komende nacht nog weet wat mijn gedachte nu was)

Wat is het toch verschrikkelijk lastig om in totaal 3 wolven te moeten verraden, zonder dat ze doorhebben dat je een koppel met iemand bent. Of belangrijker nog: met wie...

Mijn aanval op Convans probeer ik nu uit te leggen dat ik op zoek was naar de sleutelbewaarder. En aangezien we nog met 4 wolven zijn, hebben we in principe niks te vrezen.  Maar ze zullen er ook heel snel achter komen dat iemand van de wolven (ik dus) gekoppeld moet zijn aan een burger. In dat geval hoop ik dat ze denken dat dit Michael is, ik verdedig hem harder dan Chipie. Ik benoemde hem eerder al als verwachting voor welp. En bovendien opperde ik chipie in nacht 1 nog als mogelijke lunch. (toen wist ik nog niet dat wij gekoppeld waren, maar dat hoeven zij niet te weten)

Op zich hoef ik me zelf geen zorgen te maken om de sleutelbewaarder, zolang chipie (en dus ik) er nog in zit, wint hij niet en winnen de wolven ook niet. Maar de tijd begint nu hard te tikken. Er zit nog maar één normale burger in en het zal ook niet lang meer duren voordat chipie anders gelyncht wordt.

Het is vrij essentieel dat er nu snel 2 wolven én de sleutelbewaarder uit gaan, anders kunnen we niet winnen. We hebben hier 2 dagen de tijd voor, dus het kán, maar vraag me nog maar niet hoe. Voor zolang ik er nog inzit kan ik in ieder geval lekker wat chaos creëren, ik verwacht nog wel back-up te krijgen van mijn medewolven en van chipie vandaag, dus overleven zal denk ik nog wel lukken nu.
Hoewel ik me soms ook echt moet inhouden om niet publiekelijk aan te kondigen dat er nog maar één normale burger in het spel zit.  ::rofl::
2024: wie is de Mol?