Auteur Topic: [HP] Dag 3  (gelezen 2428 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[HP] Dag 3
« Gepost op: 6-07-2021, 21:16:12 »
Aan het begin van de derde dag was iedereen vroeg wakker. Huiverig keek iedereen om zich heen wat er ging gebeuren. Voordat de Sneeps er erg in hadden ontstond er namelijk een groene gloed rondom een van de Sneeps, die dichtbij de deur stond. De Sneep zweefde de lucht in, over de deurgrens heen. Bij het overgaan van de deurgrens verscheen daar…

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En ook deze nacht dwarrelde er een stuk perkament op de grond. Daarin stond de rol van…

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dag 3: Wie moet de Kamer verlaten?

Tijd om weer te stemmen! Ik ontvang jullie stemmen graag uiterlijk op 7 juli om 20:30.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #1 Gepost op: 6-07-2021, 21:30:02 »
Tja, jammer voor Hautoa, maar op zich vind ik het voor het spel niet zo heel erg, Loena was toch een soort bedreiging voor de winst. Dus prima keuze Zwadderaars :P


En dank voor het meestemmen op Cho! Ik lees in deze beschrijving dat het Cho kan winnen, los van of de Griffoendoers of de Zwadderaars winnen. Op zich geen bedreiging dan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #2 Gepost op: 6-07-2021, 21:43:52 »
Gaat goed! ::bravo::
Nieky grab a life vest!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #3 Gepost op: 6-07-2021, 22:00:29 »
Top dit!! ::bravo::

Goede keuze inderdaad en fijn dat we weten wat Cho haar rol is

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #4 Gepost op: 6-07-2021, 22:02:22 »
Gaat heel goed!

Ik ben intussen wel mee met de uitleg waarom we niet per se moeten bespreken welke rol we willen zien.

Inderdaad hoe meer stemmen op dezelfde hoe moeilijker voor de wolven om te weten WIE van die mensen een medewolf is. Maar aan de andere kant gaan de wolven dan inderdaad juist niet mee in de hoop dat twee wolven op dezelfde rol stemmen en ze dan meteen van elkaar weten dat ze wolf zijn.

Vannacht was het inderdaad nog handig om te weten wat die neutrale rol was. Maar ik zie vanaf nu niet echt in waarom we als burgers nog zouden moeten overleggen? Eender welke rol die we te weten komen is goed, right?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #5 Gepost op: 6-07-2021, 22:39:04 »
Top !! Fijn dat Luna nu al uit het spel is. En handig dat we de informatie hebben van de laatste neutrale rol.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #6 Gepost op: 6-07-2021, 22:41:45 »
Oehh nice ::bravo::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #7 Gepost op: 6-07-2021, 22:56:11 »
Lekker bezig, team!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #8 Gepost op: 6-07-2021, 23:10:06 »
Ik wist het!! Ik dacht nog even die Hautoa zou toch niet twee keer slecht zijn. Maar jawel dus.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #9 Gepost op: 6-07-2021, 23:56:40 »
Gaat lekker :)
Eindelijk...

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #10 Gepost op: 7-07-2021, 00:02:05 »
Dit is mooi nieuws!! Morgen even nalezen wat er in de nacht en hierboven is geschreven, daar had ik niet zoveel tijd voor vandaag
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #11 Gepost op: 7-07-2021, 00:04:18 »
Heeft er nog iemand een boodschap ontvangen? :-\\

EDIT: Ik snap er niks meer van he ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 7-07-2021, 00:09:04 door michael90 »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #12 Gepost op: 7-07-2021, 00:29:35 »
Heeft er nog iemand een boodschap ontvangen? :-\\

EDIT: Ik snap er niks meer van he ::rofl::

Alleen Kaaasje en Vermoljoen, want die zaten in de sekte. De derde persoon is denk niet bericht, want toen was Hautoa al dood was niet meer mogelijk dan.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #13 Gepost op: 7-07-2021, 00:39:17 »
Alleen Kaaasje en Vermoljoen, want die zaten in de sekte. De derde persoon is denk niet bericht, want toen was Hautoa al dood was niet meer mogelijk dan.
Ik bedoelde eigenlijk wat anders :-X
Vlak voor het wakker worden kwam er een personage met een boodschap naar me. Er staat ook bij dat het mogelijk niet verstandig is om het te delen, maar ja als ik niks zeg dan heeft ook niemand er wat aan denk ik dan weer.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #14 Gepost op: 7-07-2021, 00:46:56 »
Ik bedoelde eigenlijk wat anders :-X
Vlak voor het wakker worden kwam er een personage met een boodschap naar me. Er staat ook bij dat het mogelijk niet verstandig is om het te delen, maar ja als ik niks zeg dan heeft ook niemand er wat aan denk ik dan weer.

Dat klinkt lekker vaag ::rofl::. Naja je moet zelf maar nadenken alsof het ons kan helpen in de groep of dat je het voor jezelf houd.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #15 Gepost op: 7-07-2021, 00:53:15 »
Nou ja, iemand wil me wat zeggen, maar wat?
Ik zie tussen aanhalingstekens ongeveer 20 puntjes staan en ook nog 4 letters. Het lijkt een soort van galgje :P

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #16 Gepost op: 7-07-2021, 00:54:11 »
Nou ja, iemand wil me wat zeggen, maar wat?
Ik zie tussen aanhalingstekens ongeveer 20 puntjes staan en ook nog 4 letters. Het lijkt een soort van galgje :P

 ::rofl:: misschien is het in morscode1!1!1!!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #17 Gepost op: 7-07-2021, 00:58:50 »
—-

Dit staat wel 2x in de openingspost van dit topic, maar dat heeft verder weinig met mijn puntjes te maken denk ik ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #18 Gepost op: 7-07-2021, 01:02:45 »
—-

Dit staat wel 2x in de openingspost van dit topic, maar dat heeft verder weinig met mijn puntjes te maken denk ik ::rofl::

Die arme LuchtManiak heeft perongeluk op spatie gedrukt. Misschien kun je delen wie de boodschap gaf in plaats van wat aangezien dat niet veel gaat weggeven. Als dat beter is.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #19 Gepost op: 7-07-2021, 01:10:49 »
Die arme LuchtManiak heeft perongeluk op spatie gedrukt. Misschien kun je delen wie de boodschap gaf in plaats van wat aangezien dat niet veel gaat weggeven. Als dat beter is.
Ja dat weet ik dus niet he ::rofl::
Een zilveren schim kwam voor me hangen met een boodschap, maar de vorm kon ik niet herkennen