Auteur Topic: [HP] Dag 3  (gelezen 2429 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #20 Gepost op: 7-07-2021, 06:44:00 »
—-

Dit staat wel 2x in de openingspost van dit topic, maar dat heeft verder weinig met mijn puntjes te maken denk ik ::rofl::
Morse code lang kort > N > Nieky?

Misschien komt het nog vaker terug.

@michael90 Het zou een Patronus kunnen zijn van een personage?

Kan je niet gewoon de boodschap geven? Want hier schieten we ook niets mee op. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #21 Gepost op: 7-07-2021, 09:42:14 »
Kan je niet gewoon de boodschap geven? Want hier schieten we ook niets mee op. ::rofl::
Ging het leven maar zo simpel  ::rofl::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #22 Gepost op: 7-07-2021, 09:47:08 »
”…....……...……..”  ;D
En op 4 plekken hoort eigenlijk een letter ipv een puntje. Maar zo lang ik niet weet voor wie dit gunstig is wacht ik nog ff af met de letters

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #23 Gepost op: 7-07-2021, 09:52:30 »
”…....……...……..”  ;D
En op 4 plekken hoort eigenlijk een letter ipv een puntje. Maar zo lang ik niet weet voor wie dit gunstig is wacht ik nog ff af met de letters

Dit klinkt echt heel vaag hoor ::rofl::. Wat moeten we hiermee?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #24 Gepost op: 7-07-2021, 11:31:15 »
Goed dat de sekteleider eruit is! ::ok::

Een zilveren schim kwam voor me hangen met een boodschap, maar de vorm kon ik niet herkennen

Dat doet me ook denken aan een patronus. In eerste instantie zou ik denken dat die van Hermelien komt maar die kan van nog andere personages komen ook. Stel dat het een patronus is, kan het dan niet zijn dat de patronus iemand 's nachts beschermt?
2024: wie is de Mol?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #25 Gepost op: 7-07-2021, 11:48:27 »
Wegens tijdsgebrek stem ik alvast. Opnieuw zonder enige onderbouwing: SpacyColours

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dϊh
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #26 Gepost op: 7-07-2021, 12:39:06 »
Ik vind het maar raar! Zullen we voor de zekerheid maar Michael90 dood maken dan? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #27 Gepost op: 7-07-2021, 12:42:22 »
Michael, ik heb ook zo’n patronus gezien. De vorm was onduidelijk stond erbij. Dit was de boodschap die mij werd gestuurd:


”...... moment ....... grote groep ........ stemmen ........ gebaseerd ....... beschrijvingen ...... anticiperen!”



Mijn interpretatie was dat de nachtelijke stemmen van de wolven worden gebaseerd op de stemming voor de rolbeschrijvingen. En ik wou graag een nacht afwachten om te zien of dat klopt. En ja dus, Loena is nu dood, en we hadden op haar rol gestemd de nacht ervoor. Al snap ik nog niet waarom in die nacht dan Drenzie dood ging.

Om te voorkomen dat Cho dan komende nacht gaat moeten we ergens op anticiperen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #28 Gepost op: 7-07-2021, 13:17:05 »
Die interpretatie deel ik dan niet met je. Anders zouden we gewoon de rollen van de wolven kunnen bekijken als groep en gaan ze achter elkaar dood ::rofl::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #29 Gepost op: 7-07-2021, 13:19:02 »
Goed dat de sekteleider eruit is! ::ok::

Dat doet me ook denken aan een patronus. In eerste instantie zou ik denken dat die van Hermelien komt maar die kan van nog andere personages komen ook. Stel dat het een patronus is, kan het dan niet zijn dat de patronus iemand 's nachts beschermt?
Heb ik ook aan gedacht, maar waarom zit er dan een vervormde boodschap bij?


Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #30 Gepost op: 7-07-2021, 13:19:33 »
Ik vind het maar raar! Zullen we voor de zekerheid maar Michael90 dood maken dan? ;D
Wie zegt dat ik dat niet al ben?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dϊh
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #31 Gepost op: 7-07-2021, 13:21:30 »
Ja want alleen geesten gaan opeens triple posten  ::vergroot::, it all makes sense now
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #32 Gepost op: 7-07-2021, 13:23:49 »
”…..al…….oe……..”

Nou ik deel de boodschap dan toch maar, want ik heb echt geen idee wat ik ermee moet ::ohno::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #33 Gepost op: 7-07-2021, 13:30:37 »
”…..al…….oe……..”

Nou ik deel de boodschap dan toch maar, want ik heb echt geen idee wat ik ermee moet ::ohno::

Al ... oe Vera? ::rofl:: doet er een Vera mee of denk ik nou te veel door. Enfin, ik heb nog heel wat mensen op mijn lijstje staan. Dan moet ik toch gaan gokken op iemand die ik toch verdacht vind met een soort van onderbuik gevoel.

PutYourHANSup!, maar kan nog veranderen.
« Laatst bewerkt op: 7-07-2021, 13:34:42 door Sanmol »

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #34 Gepost op: 7-07-2021, 13:43:16 »
”…..al…….oe……..”

Nou ik deel de boodschap dan toch maar, want ik heb echt geen idee wat ik ermee moet ::ohno::

Misschien kan ik je helpen, want ik heb denk ik de hele boodschap ontvangen (de letters die jij hebt, komen overeen, maar ik heb wat extra's), al heb ik geen idee wat het betekent  ::ohno::  Ik kreeg dit binnen:

Vlak voordat de rest van de groep wakker wordt komt er een zilveren schim op jou af. Uit de zilveren verschijning spreekt een stem een boodschap tot jou:

”Kalkoen.”
 
Je wrijft in je ogen en probeert er iets van te begrijpen. Maar voordat je er erg in hebt, is de schim alweer verdwenen. Langzaam ontwaakt de rest van de groep.
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #35 Gepost op: 7-07-2021, 13:54:06 »
Misschien mag iemand hints doorgeven en ontvangt ViWiRu ze helemaal en michael90 gedeeltelijk?

Maar wat wil kalkoen dan zeggen. Ik heb avatars en sigs van de spelers even snel doorgenomen, maar vind er niet meteen iets in. Het enige dat ik kan bedenken is dat het rijmt op Vermoljoen. Maar ja... is beetje zwakke hint misschien.

Of gaat het juist om de ontbrekende letters: k k n?

Dit soort dingen helpen wel in onze zoektocht! Ik ga in ieder geval voorlopig dus niet op michael en ViWiRu stemmen, aangezien zij bruikbare informatie kunnen geven.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #36 Gepost op: 7-07-2021, 13:56:16 »
Morgen even nalezen wat er in de nacht en hierboven is geschreven, daar had ik niet zoveel tijd voor vandaag

Ik had dit gisteravond geplaatst, omdat ik even alle topics voorbij ging om te zoeken of het woord kalkoen terug zou komen. Niks gevonden, maar het blijft raar
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #37 Gepost op: 7-07-2021, 13:58:11 »
WACHT ik heb de geheime boodschap gevonden!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #38 Gepost op: 7-07-2021, 14:06:15 »
Misschien kan ik je helpen, want ik heb denk ik de hele boodschap ontvangen (de letters die jij hebt, komen overeen, maar ik heb wat extra's), al heb ik geen idee wat het betekent  ::ohno::  Ik kreeg dit binnen:

Vlak voordat de rest van de groep wakker wordt komt er een zilveren schim op jou af. Uit de zilveren verschijning spreekt een stem een boodschap tot jou:

”Kalkoen.”
 
Je wrijft in je ogen en probeert er iets van te begrijpen. Maar voordat je er erg in hebt, is de schim alweer verdwenen. Langzaam ontwaakt de rest van de groep.
Hmm jouw bericht is wel kleiner dan de mijne dan :-\\

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dι Giorgio?
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #39 Gepost op: 7-07-2021, 14:06:51 »
Ik zie nog niet echt aanknopingspunten...

Voor nu stem ik op Belg
Kan zeker nog veranderen als iemand met een idee met enige onderbouwing komt.
Eindelijk...