Auteur Topic: [HP] Dag 3  (gelezen 2427 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #40 Gepost op: 7-07-2021, 14:32:50 »
Interessant die patronussen, maar ik snap er nog niks van ::rofl::

Zou een van de rollen hints kunnen sturen naar verschillende mensen? Als diegene ze zelf kan kiezen, wil dat ook niet zeggen dat hij/zij geen Zwadderaar kan kiezen...


Edit: we weten de betekenis van de rol van de schoolgek Zacharias Smid ook nog niet. Wellicht kan het daar ook nog iets mee te maken hebben?

« Laatst bewerkt op: 7-07-2021, 14:34:53 door Kaaasje »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #41 Gepost op: 7-07-2021, 15:10:14 »
Ik heb ook een boodschap gekregen!

”Psssst .....daar ....... bevindingen ........ verdacht ........ lesje .......”

Ik kan er niet veel mee.
Als iedereen die een boodschap heeft gekregen, die hier deelt, dan kunnen we die teksten misschien samenleggen?
Ik vond het aanvankelijk een beetje eng om het te delen, maar zoals michael zegt, straks ben ik dood en dan kan ik er niks meer mee. Wie weet helpt het de burgers.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #42 Gepost op: 7-07-2021, 16:10:13 »
Ik kan dus Michael helpen met het compleet maken van de boodschap, maar zijn er anderen die Swifty of Hans kunnen helpen?

Misschien valt er dan wat uit te halen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #43 Gepost op: 7-07-2021, 16:39:37 »
Nou ik zit in m'n laatste pauze op werk dus ik moet stemmen: hillo :-*

Ik heb geen boodschappen gekregen verder, want mensen zijn bang om met mij te praten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #44 Gepost op: 7-07-2021, 16:42:01 »
Dit soort verborgen boodschappen maken het voor mij niet duidelijker op, het zou idd mooi zijn als we hier info uit kunnen halen. Het viel me op dat bij de stemming van afgelopen nacht ( onthulling van de rollen) 2x is gestemd op Harry Potter, kan dit beteken dat dit wolven zijn, en elkaar nu hebben gevonden?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #45 Gepost op: 7-07-2021, 16:46:29 »
En ik ben hier door wel van mening veranderd ivm gezamenlijk stemmen, We kunnen beter anoniem stemmen, om zo de kans te verkleinen dat ze elkaar vinden. Dit werd duidelijk niet!!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #46 Gepost op: 7-07-2021, 17:06:49 »
En ik ben hier door wel van mening veranderd ivm gezamenlijk stemmen, We kunnen beter anoniem stemmen, om zo de kans te verkleinen dat ze elkaar vinden. Dit werd duidelijk niet!!
Eens, nu we de neutrale rollen weten, maakt het op zich niet echt uit welke rol we te weten komen. De slechte gaan slecht zijn en de goede goed. Eender welke rol die we te weten komen is meegenomen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #47 Gepost op: 7-07-2021, 17:11:46 »
Tijdens nacht 1 kreeg ik dit:

Het is midden in de nacht. Je ligt heerlijk te slapen. Tot er opeens een vervelende penetrante geur in de lucht lijkt te hangen. Verschrikt spring je op, wat een ziekmakende geur! Deze geur komt je bekend voor, maar waar vandaan weet je niet precies. Op de een of andere manier doet het je aan de lessen Toverdranken denken.

Nadat je bent bijgekomen kruip je terug je slaapzak in. Wat een misselijke grap was dit! Hopelijk lukt het om weer verder te slapen. En nu maar hopen dat niemand je vreemde gedrag vannacht gemerkt heeft.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #48 Gepost op: 7-07-2021, 17:48:59 »
Misschien heeft het te maken met het personage op wie je hebt gestemd?
Ik ken Harry Potter niet goed genoeg om direct te weten wie er in de boeken/films sterk en/of opvallend is in de les Toverdranken. Als we überhaupt al zo moeten denken, natuurlijk.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #49 Gepost op: 7-07-2021, 17:49:32 »
Tijdens nacht 1 kreeg ik dit:

Het is midden in de nacht. Je ligt heerlijk te slapen. Tot er opeens een vervelende penetrante geur in de lucht lijkt te hangen. Verschrikt spring je op, wat een ziekmakende geur! Deze geur komt je bekend voor, maar waar vandaan weet je niet precies. Op de een of andere manier doet het je aan de lessen Toverdranken denken.

Nadat je bent bijgekomen kruip je terug je slaapzak in. Wat een misselijke grap was dit! Hopelijk lukt het om weer verder te slapen. En nu maar hopen dat niemand je vreemde gedrag vannacht gemerkt heeft.

Zou dit de rol van Giorgio zijn?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #50 Gepost op: 7-07-2021, 17:55:58 »
Ik heb dat bericht tijdens nacht 1 ook gehad  ::jaja::

Ik ga in ieder geval stemmen, zodat ik het niet weer perongeluk vergeet. En ik stem ook maar eens op hillo. Is lang geleden  ;D
You'll never walk alone

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #51 Gepost op: 7-07-2021, 18:04:27 »
hillo ga ik wel in mee

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #52 Gepost op: 7-07-2021, 18:09:41 »
Eigenlijk vertrouw ik Hillo wel. Hij heeft tot nu toe best veel goede dingen laten zien. Ik ga zeker niet op hem stemmen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #53 Gepost op: 7-07-2021, 18:16:16 »
Ik stem op Bloodwolf, want hij is al 2 dagen offline

Ik weet dat jullie op inactieven stemmen niet ideaal vinden, maar ik heb echt geen idee wie een wolf kan zijn, en Bloodwolf zal waarschijnlijk toch niet de meerderheid krijgen

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #54 Gepost op: 7-07-2021, 18:18:13 »
Waarom word er nu gestemd op hillo? Of heb ik iets gemist,

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #55 Gepost op: 7-07-2021, 18:43:57 »
Ik zit te overwegen om op Giorgio te stemmen. Hij hoor niet bij ons en wil ons niks zeggen over z'n rol. En misschien krijgen we dan niet meer van die vreemde boodschappen ::rofl::

Voor de rest heb ik namelijk geen idee en is de kans veel groter iemand van Griffoendor eruit te stemmen dan dat ik een Zwadderaar weet te vinden

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #56 Gepost op: 7-07-2021, 18:49:43 »
Ik zit te overwegen om op Giorgio te stemmen. Hij hoor niet bij ons en wil ons niks zeggen over z'n rol. En misschien krijgen we dan niet meer van die vreemde boodschappen ::rofl::.

Giorgio heeft letterlijk de eerste dag gezegd dat hij opnieuw burgemeester verkiezingen kan uitbrengen en zo de burgemeester kan weg duwen...

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #57 Gepost op: 7-07-2021, 18:52:08 »
Giorgio heeft letterlijk de eerste dag gezegd dat hij opnieuw burgemeester verkiezingen kan uitbrengen en zo de burgemeester kan weg duwen...
En op welke manier kan hij dit spel winnen dan?

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #58 Gepost op: 7-07-2021, 19:03:07 »
En op welke manier kan hij dit spel winnen dan?

Maar dan kunnen we er toch eerder voor kiezen om zijn rol te onthullen, dan hem er uit stemmen

Online SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [HP] Dag 3
« Reactie #59 Gepost op: 7-07-2021, 19:04:00 »
Zou iedereen die een geheime boodschap hebben gehad willen delen op wie ze in de betreffende nacht gestemd hebben?

Ondertussen stem ik maar op belg, om dezelfde (gebrek aan) reden dat hij op mij stemt. Maar mij moeten jullie sowieso niet wegstemmen want mijn Harry Potter-kennis kan nog van pas komen! ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly