Auteur Topic: [HP] Dag 4  (gelezen 2872 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[HP] Dag 4
« Gepost op: 8-07-2021, 22:01:12 »
Vijf Sneeps waren samen het ontbijt aan het voorbereiden. Twee anderen waren het vuurtje aan het bijstoken, terwijl één van Sneeps verdraaid lang de badkamer bezet hield.
"Het lijkt erop dat de Zwadderaars niemand te pakken hebben genomen vannacht!" zei één van de vuurstokers lachend. "Ik vond het al zo stil vannacht. Zijn collega Sneep liet een lange gaap ontsnappen, en wreef in zijn ogen.
"Nou, ik ben anders flink wakker geweest vannacht. Ik heb allemaal van de zilveren flitsen gezien, heel irritant." zei de gapende Sneep. En net op het moment dat ze andere Sneep wilde doorvragen naar die flitsen, riep één van de Sneeps de rest erbij.
"Kijk naar hem! Het gebeurt weer!" riep een van de Sneeps die net de toast op tafel had gezegd. De rest van de Sneeps keek om, en er ontstond inderdaad een groene gloed rond een van de Sneeps die nog lag te slapen. Plotseling schoot de slapende Sneep in de lucht, waar hij bleef slapen. Dat maakte dat hij wakker werd.
"-tisser aane hand?" vroeg die slaperig. De zwevende Sneep opende zijn ogen, en leek toen pas door te hebben wat er aan het gebeuren was. "NEE! Stop! Ik heb nog een belangrijke rol te vervullen!"
Die oproep maakte dat alle Sneeps snel kwamen kijken. Maar niet te dichtbij, want niemand wilde het lot van die arme Kasper Krauwel begaan, die mee werd gesleurd naar buiten. De vloek leek door te hebben dat de Sneeps iets wilde gaan verklappen, want plots zweefde hij op topspeed door de zaal.
"Jongens! Wat jullie moeten weten is dat ik no-"
En op dat moment werd de Sneep over de deurgrens werd geslingerd. Sneeps uiterlijk verdween, en daar verscheen...


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En toen waren er nog maar...

Spoiler: Deelnemerslijst 21/27 (klik om te tonen/verbergen)

En dan nog de informatie over de personagestemming. Die stemming is als volgt geëindigd:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dag 4: Wie moet de Kamer verlaten?

Tijd om weer te stemmen! Ik ontvang jullie stemmen graag uiterlijk op 9 juli om 20:30.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #1 Gepost op: 8-07-2021, 22:11:46 »
Dus eigenlijk hebben we nog geen idee nu of dit een goede actie van Swifty was? Door die rolbeschrijving weten we nu wel waarom er stemmen dubbel tellen.

Heeft er iemand nog een nachtelijke boodschap gehad?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #2 Gepost op: 8-07-2021, 22:13:09 »
Ugh, toch niet Swifty :\'(.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #3 Gepost op: 8-07-2021, 22:13:53 »
Door die rolbeschrijving weten we nu wel waarom er stemmen dubbel tellen.

En dat maakt de kans dat degene waarop de stem dubbel telde een Griffoendor is wel veel groter!!

Geen 100% want wie weet is er een soortgelijke constructie voor Zwadderaars
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #4 Gepost op: 8-07-2021, 22:18:41 »
En dat maakt de kans dat degene waarop de stem dubbel telde een Griffoendor is wel veel groter!!

Geen 100% want wie weet is er een soortgelijke constructie voor Zwadderaars

Maar Belinda was Belg, en daar gebeurde toen niks mee. Giorgio is Zacharias en die had wel een stem dubbel... Mrchipie was fout en had ook een dubbele stem.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #5 Gepost op: 8-07-2021, 22:41:04 »
Ik snap het niet, is Swifty er nou uit of was Swifty Marcel? Of was Swifty iemand anders en is degene die Marcel was nu degene die Swifty was? :P
Nieky grab a life vest!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #6 Gepost op: 8-07-2021, 22:42:35 »
Ja, ik ben ook even heeeelemaal in de war  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #7 Gepost op: 8-07-2021, 22:43:18 »
Ik snap het niet, is Swifty er nou uit of was Swifty Marcel? Of was Swifty iemand anders en is degene die Marcel was nu degene die Swifty was? :P

Swifty is eruit. Ik zat te kijken en ze zei gisteren mij te vertrouwen, dus de weerwolven zullen wel gedacht hebben dat ze de leerlingziener was.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #8 Gepost op: 8-07-2021, 22:50:55 »
Ik snap het niet, is Swifty er nou uit of was Swifty Marcel? Of was Swifty iemand anders en is degene die Marcel was nu degene die Swifty was? :P
Haha ik wou net hetzelfde komen vragen!  ::rofl::

Hmmm ok als Swifty inderdaad zei dat ze Sanmol vertrouwt en nu dood is, dan is Sanmol waarschijnlijk ook daadwerkelijk te vertrouwen?

Ik denk omdat het zo moeilijk is verdachte dingen te zien dat we het inderdaad moeten omdraaien en dingen moeten zoeken waardoor we mensen vertrouwen en daardoor mogelijk kunnen uitsluiten.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #9 Gepost op: 8-07-2021, 22:55:06 »
Heeft er iemand nog een nachtelijke boodschap gehad?

Weer een boodschap ontvangen en ook deze keer ontbreken er geen letters zoals bij jou, Swifty en Hans eerder was. De boodschap luidt:

Alle rollen met activiteit in de nacht kregen hetzelfde bericht na de eerste nacht.
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #10 Gepost op: 8-07-2021, 22:55:56 »
Oh ik begreep het al weer niet goed  :-X
Dus we weten nu toch niet zeker of Swifty wel Marcel was?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #11 Gepost op: 8-07-2021, 22:58:45 »
Weer een boodschap ontvangen en ook deze keer ontbreken er geen letters zoals bij jou, Swifty en Hans eerder was. De boodschap luidt:

Alle rollen met activiteit in de nacht kregen hetzelfde bericht na de eerste nacht.
Dat is nu niet echt een bericht om te delen? :-\\
Wie hebben er allemaal gezegd na de eerste nacht een boodschap te hebben gehad? Dat zijn dan of wolven of mensen als de ziener/beschermer etc.
Ik weet nog niet echt of ik dit nu heel goed nieuws moet vinden

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #12 Gepost op: 8-07-2021, 23:10:25 »
Dat is nu niet echt een bericht om te delen? :-\\
Wie hebben er allemaal gezegd na de eerste nacht een boodschap te hebben gehad? Dat zijn dan of wolven of mensen als de ziener/beschermer etc.
Ik weet nog niet echt of ik dit nu heel goed nieuws moet vinden

Ik denk niet dat de weerwolven dat gaan vertellen...

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #13 Gepost op: 8-07-2021, 23:12:56 »
Hmm.. Het is vrij wolfs om dit te delen vind ik ::jaja:: ik zie dit een beetje als ‘kijk medewolven, deze mensen moeten we gaan lunchen’ (bij gebrek aan een nachtelijke chat).
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #14 Gepost op: 8-07-2021, 23:16:05 »
Hmm.. Het is vrij wolfs om dit te delen vind ik ::jaja:: ik zie dit een beetje als ‘kijk medewolven, deze mensen moeten we gaan lunchen’ (bij gebrek aan een nachtelijke chat).

Ja, het klinkt alsof de wolven ons willen testen zoals Swifty al zei.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #15 Gepost op: 8-07-2021, 23:27:30 »
Ik ben ook in de war over of Swifty nu daadwerkelijk vanaf het begin Marcel was  ??? ::rofl::

Ik heb geen boodschap gehad vannacht!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #16 Gepost op: 8-07-2021, 23:28:38 »
Heeft iemand anders nog wat gehoord?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #17 Gepost op: 8-07-2021, 23:35:20 »
Heeft iemand anders nog wat gehoord?
S.N.O. I. E.N .O.F kreeg ik binnen ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #18 Gepost op: 8-07-2021, 23:53:55 »
S.N.O. I. E.N .O.F kreeg ik binnen ;D

Heel grappig :P....

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 4
« Reactie #19 Gepost op: 8-07-2021, 23:59:33 »
Swifty is gewoon Marcel toch?