Auteur Topic: [HP] Dag 5  (gelezen 2695 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[HP] Dag 5
« Gepost op: 11-07-2021, 00:07:08 »
Even geen verhaaltje vandaag door drukte. Stemuitslag van poll nacht 4 is:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dan gaan we eens kijken wie de Zwadderaars vannacht de Kamer uitgewerkt hebben. Dat is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Deelnemerslijst 17/27 (klik om te tonen/verbergen)

Dag 5: Wie moet de Kamer verlaten?

Tijd om weer te stemmen! Ik ontvang jullie stemmen graag uiterlijk op 11 juli om 21:30. Dat is iets later dan normaal, aangezien ik dit bericht ook pas laat heb kunnen posten.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2021, 00:11:17 door LuchtManiak »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #1 Gepost op: 11-07-2021, 00:26:14 »
Ugh jesus gross. Ik neem aan dat de andere ook een lijfwacht is.

Edit: Mitch K. zijn stemmen..

Dag 1: Mr.Chipie
Dag 2: Mr.Chipie (dubbel)
Stemmers: D*N, Hillo, Hautoa, Ricardo, Hans, Vermoljoen en Molcrazy
Dag 3: Hillo (dubbel)
Stemmers: D*N, Nieky, en Belg
Dag 4: ViWiRu
Stemmers: JaccoS

Conclusie: Zoals ik al eerder speculeerde D*N is goed én snap niet helemaal hoe Mitch K. dit niet eerder heeft gezegd..
« Laatst bewerkt op: 11-07-2021, 00:47:43 door Sanmol »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #2 Gepost op: 11-07-2021, 00:46:55 »
Ja, dus die van Korzel hoeven we ook niet meer te vragen.

Was zelf wel benieuwd naar die van Malfidus. Daar heb ik ook op gestemd.

Wordt wel ingewikkeld dan. Zelfs als we nu een Zwadderaar pakken.

Iemand nog info gehoord vannacht? Ik niet :(
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #3 Gepost op: 11-07-2021, 00:55:29 »
Het enige is er zijn meerdere rollen met dubbele stemmen, want op dag 1 zat er ook een dubbele stem tussen de Giorgio stemmers.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #4 Gepost op: 11-07-2021, 01:09:35 »
2. Nieky
4. Hillo
5. D*N

6. Monkatoky
7. Vermoljoen
8. Tim
13. ViWiRu
14. Convans
16. Molfreak Arno
17. Miek1999
18. Giorgio
21. putyourHANSup!
22. Kaaasje
24. michael90
25. Robbie
26. Jacco
27. Sanmol

De spoeling wordt wel iets dunner al. En mogelijk Michael ook nog confirmed door Swifty.

@Nieky, kan jij Hans nog clearen of beschuldigen met jouw info?
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #5 Gepost op: 11-07-2021, 01:35:36 »
Dat ligt er misschien aan wat Hans zegt
You'll never walk alone

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #6 Gepost op: 11-07-2021, 06:50:35 »
Ik vermoed dat mitch er uit is gestemd omdat hij confirmed is als goodie

- sanmol (confirmed door mij)
- mitch (confirmed door mij)
- Nieky (confirmed door mij)
- ViWiRu (confirmed door sanmol)
- Michael90 (soort van confirmed door Swifty)
- Giorgio (confirmed door zichzelf)

Fijn dat we info hebben van kwast, nu aankomende stemming allemaal op draco stemmen.

Het gaat nu wel snel, Wel fijn dat  we van een aantal spelers weten dat ze goed zijn, dan kunnen we die afstrepen naar de zoek tocht naar de wolven!
« Laatst bewerkt op: 11-07-2021, 06:57:31 door Monkatoky »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #7 Gepost op: 11-07-2021, 09:09:01 »
OK ik was eerst nog voorzichtig want wat als hillo eigenlijk een Zwadderaar was en zijn rol juist was om een medezwadderaar te zoeken. En hij met dit verhaaltje zowel zichzelf als Nieky of MitchK  kon vrijspreken? (aangezien Sanmol al was vrijgesproken door Swifty)

Maar toen riep Nieky op om op Zwaderaars te stemmen ‘s nachts, wat niet handig zou zijn als dan hillo’s echte rol bekend gemaakt zou worden, want dan zouden Hillo en Nieky tegelijk door de mand vallen.

Dus ik ben bereid het te geloven en mijn standaard paranoia jegens Hillo opzij te zetten.  ;D

Dus hebben we nog 11 verdachten (ik reken mezelf maar even mee voordat ik daardoor weer verdacht ben).

Is er nog een rol die anderen kan uitsluiten?
Als Swifty inderdaad leerlingziener was en whoever Marcel Lubbermans is, heeft die rol overgenomen… is het dan misschien handig om dat nu bekend te maken? Zal er van af hangen wat die persoon dan gezien heeft. Maar als we er nog een paar extra personen mee kunnen uitsluiten is nu misschien wel the right time?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #8 Gepost op: 11-07-2021, 10:18:39 »
Dat ligt er misschien aan wat Hans zegt
Ik heb geen idee wat ik zou kunnen zeggen ???
Behalve dat ene bericht aan het einde van nacht 1 heb ik geen enkele nacht iets gehoord/geroken/gemerkt.
Ik heb het nog eens gecheckt: het was een zilveren schim die op me afkwam, zonder een duidelijke vorm, stem was onherkenbaar.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2021, 10:22:52 door putyourHANSup! »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #9 Gepost op: 11-07-2021, 10:24:36 »
Ik heb geen idee wat ik zou kunnen zeggen ???
Behalve dat ene bericht heb ik geen enkele nacht iets gehoord/geroken/gemerkt.
Ik heb het nog eens gecheckt: het was een zilveren schim, zonder een duidelijke vorm, stem was onherkenbaar.

Nieky bedoelt alsof je een heel bericht hebt gekregen zonder "..." ertussen.

Offline Monkatoky

  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #10 Gepost op: 11-07-2021, 10:31:00 »
Er zitten nu nog  2 neutrale rollen in het spel, waarvan we van 1 100% weten wat haar kracht is. Wint cho ook als ze na dat er nog maar 15 spelers in de kamer zitten, en word er uit gestuurd???

En 4 wolven, waarvan we 3 zo goed als zeker de rol weten!


Ik ben eigelijk ook benieuwd wat de stiller mensen te melden hebben.miek,molfreakanno en Tim,convans?
« Laatst bewerkt op: 11-07-2021, 10:39:19 door Monkatoky »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #11 Gepost op: 11-07-2021, 10:37:13 »
Ik denk nog steeds dat Jacco een wolf is gezien hoe hij heeft gestemd de laatste paar keren. Oh, en als Michael90 of PutYourHANSUP! Patty Park zijn verbaast mij dat ook niet. Michael90 heeft een keer op Giorgio gestemd en de enige die dat zou doen is Patty Park.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2021, 10:39:13 door Sanmol »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #12 Gepost op: 11-07-2021, 10:46:25 »
Ik denk nog steeds dat Jacco een wolf is gezien hoe hij heeft gestemd de laatste paar keren. Oh, en als Michael90 of PutYourHANSUP! Patty Park zijn verbaast mij dat ook niet. Michael90 heeft een keer op Giorgio gestemd en de enige die dat zou doen is Patty Park.
Oké, bedoel je daarmee dan het stemmen op de inactieve deelnemers?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #13 Gepost op: 11-07-2021, 11:00:49 »
Ik heb geen idee wat ik zou kunnen zeggen ???
Behalve dat ene bericht aan het einde van nacht 1 heb ik geen enkele nacht iets gehoord/geroken/gemerkt.
Ik heb het nog eens gecheckt: het was een zilveren schim die op me afkwam, zonder een duidelijke vorm, stem was onherkenbaar.

Dat is interessant. Want dat maakt de kans dat jij een goede bent een stuk kleiner   ;D
Niet 0, maar wel kleiner.

Ik ben ook erg benieuwd wie er afgelopen nacht een bericht geeft gehad!

Naar het stemgedrag kijken is nu ook interessant ja. Hans valt daar nog niet mega op vind ik.
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #14 Gepost op: 11-07-2021, 11:36:46 »
Oké, bedoel je daarmee dan het stemmen op de inactieve deelnemers?

Je bent al heel passief dit hele spel en het lijkt net alsof je niet bezig bent met het zoeken naar de weerwolven, want je bent er zelf één.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #15 Gepost op: 11-07-2021, 11:50:19 »
Ik heb geen bericht gehad. Net als Hans is het bij mij voorlopig bij 1 bericht gebleven van een onherkenbare schim ::ok::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #16 Gepost op: 11-07-2021, 12:20:35 »
Dat is interessant. Want dat maakt de kans dat jij een goede bent een stuk kleiner   ;D
Niet 0, maar wel kleiner.

Ik ben ook erg benieuwd wie er afgelopen nacht een bericht geeft gehad!

Naar het stemgedrag kijken is nu ook interessant ja. Hans valt daar nog niet mega op vind ik.
Oeie haha. Tja, ik kan er niet meer van maken dan wat het is. Ik ben wel benieuwd waarom het feit dat 'mijn' schim zilver/onherkenbaar was, de kans kleiner maakt dat ik een burger ben. Of lees ik het nu verkeerd. Hoe dan ook: als je verklaring de wolven op weg kan helpen, dan mag je die verklaring achterwege laten. ;D

Ik weet niet hoe ik kan bewijzen dat ik goed ben. Ik wil zeker met de confirmed goodies meestemmen deze ronde (behalve als ik zelf hun target ben ;D).

Ik twijfel zelf dus over Robbie, maar dat blijft vooral bij een buikgevoel. Ik heb de indruk dat hij vooral meegaat met andermans ideeën, en dan enkel met de goede ideeën als hij ziet dat dat toch niet meer te keren is.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #17 Gepost op: 11-07-2021, 12:24:04 »
Oeie haha. Tja, ik kan er niet meer van maken dan wat het is. Ik ben wel benieuwd waarom het feit dat 'mijn' schim zilver/onherkenbaar was, de kans kleiner maakt dat ik een burger ben. Of lees ik het nu verkeerd. Hoe dan ook: als je verklaring de wolven op weg kan helpen, dan mag je die verklaring achterwege laten. ;D

Ik weet niet hoe ik kan bewijzen dat ik goed ben. Ik wil zeker met de confirmed goodies meestemmen deze ronde (behalve als ik zelf hun target ben ;D).

Ik twijfel zelf dus over Robbie, maar dat blijft vooral bij een buikgevoel. Ik heb de indruk dat hij vooral meegaat met andermans ideeën, en dan enkel met de goede ideeën als hij ziet dat dat toch niet meer te keren is.

Ik heb als kracht dat ik bepaalde Griffoendors snachts een bericht kan/mag sturen. Het feit dat jij dat bericht niet gehad hebt, zegt in ieder geval dat jij niet een van die Griffoendors bent ;). Dus een kleinere kans dat je een goeie bent.
You'll never walk alone

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #18 Gepost op: 11-07-2021, 12:33:26 »
Je bent al heel passief dit hele spel en het lijkt net alsof je niet bezig bent met het zoeken naar de weerwolven, want je bent er zelf één.
Dit klopt gedeeltelijk. Speel ik het spel passief? Ja, dat klopt. Maar de rest van je post klopt niet

Om toch wat minder passief te blijven zal ik nu wel een van mijn verdachten delen:
Vermoljoen: stemt niet in de eerste ronde, ondanks dat hij actief was. Daardoor heb ik hem bijna afgestreept, omdat ik dacht 'die wolven zijn extra oplettend, die vergeten dat niet'
Hij stemde op Sanmol, wat nergens op gebaseerd was volgens hem. Daardoor wordt het voor ons lastiger om hem verdacht te vinden dankzij zijn stemmen, aangezien ze random zijn.

Hoe denken jullie hierover?

En ik hoop nu niet dat ik nog verdachter wordt doordat ik, nadat ik zelf beschuldig word, meteen een ander verdacht maak

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [HP] Dag 5
« Reactie #19 Gepost op: 11-07-2021, 12:44:37 »
Ik heb als kracht dat ik bepaalde Griffoendors snachts een bericht kan/mag sturen. Het feit dat jij dat bericht niet gehad hebt, zegt in ieder geval dat jij niet een van die Griffoendors bent ;). Dus een kleinere kans dat je een goeie bent.
Aha, dat verklaart. Ja dan zit ik dus in de groep Griffoendors die jij 's nachts niet een berichtje kunt sturen.

Is er btw een schema met wie wat wanneer heeft gestemd? En wat dan de daadwerkelijke stemuitslagen waren? Met die dubbele stemmen en stemmen die misschien wegvallen, lijkt me dat wel handig.